Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen. Kertokaa miten voisin lähestyä vaimoani oikealla tavalla. Tilanteemme on se, ettei vaimollani ole seksuaalisia haluja minua kohtaan. Tiedän olevani hyvin komea, fiksu, hyvä palkkainen ja kova tekemään kotitöitä ja hoitamaan lapsia. Siis vientiä olisi varmasti yllinkyllin muualla ja siksi tuntuu, että haaskan nuoruuteni (olen vajaa 40 kymppinen) olemalla suhteessa jossa vaimo ei halua minua seksuaalisesti.
Vaimo pyrkii huomioimaan minua monin tavoin ja pyrkii rakentamaan lämmintä tunnelmaa välillemme. Kuitenkin kaikki kaatuu siihen, kun minä jossain vaiheessa innostun ja yritän lähestyä häntä seksi mielessä. Seurauksena on kuin minua lyötäisiin märällä rätillä päin naamaa.
Vaimo on muutaman kerran sanonut tänä vuonna, että voisimme harrastaa seksiä. Jolloin olemme harrastaneetkin seksiä, mutta jos olisin itse ehdottanut seksiä niin vaimo olisi todennäköisesti lamaantunut ja kieltäytynyt.
Mitä siis tehdä? Epäilen, että vaimonikin haluaisi, mutta jos osoitan hiemankin liian suurta vastakaikua hänen lähestymisyrityksille, niin homma menee puihin. Jos en tee mitään niin homma menee puihin 99% varmuudella, koska juttelemme vain muutaman tunnin ja menemme nukkumaan.
miten lähestyä vaimoa
27
1287
Vastaukset
- Syitä arvaillen
Hei!
On todella ikävää, kun halut ovat kovin eri paria - se suorastaan raastaa, ja panee välillä miettimään koko suhteen mielekkyyttä.
Olen itse 30 nainen, ja elän parisuhteessa erittäin harvoin haluavan miehen kanssa. Hän ei ole kovin seksuaalinen tyyppi; ei ole kuulemma edes teininä ollut kovin kiinnostunut seksuaalisuudesta, ei masturboi juuri koskaan jne. Suhteemme alkukuukausinakaan hän ei ollut fyysisesti kovin hullaantunut minuun, mutten tajunnut sitä ollessani itse niin ihastunut. Jossain vaiheessa huomasin tekeväni aina itse aloitteen, ja alennuin tekemään pienen testin. En lähestynyt miestäni, ja tottahan se oli: ei tietoakaan rakastelemisesta.
Nykyään seksiä on minun makuuni todella harvoin, mutta mies ja suhteemme on muuten kaikin puolin upea. Tilanne on surullinen meidän molempien mielestä. Mies vaan ei ole kovin seksuaalinen ja hänellä on myös (keskustelujen kautta on nyt selvinnyt) ikäviä kokemuksia ja lukkoja nuoruusvuosilta. Solmu on kuitenkin jo aikamoinen, ja ehdin loukkaantua syvästi ennen kuin syyt vähähaluisuuteen juteltiin halki. Mainittakoon vielä, että olen sinun tavoin kivannäköinen, lämmin ja hauska - en siis ole ulkonäölläni miestä karkoittanut tai nalkuttanut ja sättinyt haluttomaksi. Tämä puoli suhteestamme on vaan ollut alusta alkaen näin.
Keskustelemme jatkuvasti aiheesta ja yritämme keksiä ratkaisua. Seksiä on todella harvoin, mieheni aloitteesta. Minä en enää kestä torjumista, hoidan seksintarpeeni itsekseni ja välillä itkeskelen tämän uskomattomalta tuntuvan tilanteen äärellä. Häpeän myös tilannetta ja joskus kärvistelen sinkkuystävien seikkailuja kuunnellessa..
Aiemmissa suhteissamme näitä ongelmia ei ollut; minun kumppanini ovat olleet aktiivisia ja hänen exilleen taas on vähempi riittänyt. Noissa suhteissa olikin sitten jotain muuta pielessä. Tässä "vain" tämä. Olenko itsekäs ja tämän ajan uhri, kun viitsin narista seksittömyydestä? Harkitsen eroa yhä useammin, siksi kai olen tänäänkin tällä palstalla. Tuo "nuoruuden haaskaaminen" kuulostaa myös tutulta ajatukselta; miksi terveet nuoret ihmiset eivät nauttisi intiimin läheisyyden iloista?
Mutta teihin:
Onko jotain sattunut, vai onko tilanteenne ajautunut tähän pisteeseen hiipimällä? Onko naisesi ollut aina vähemmän halukas kuin sinä?
Onko hän muuten seksuaalisesti aktiivinen; masturboiko, kiihottuuko ajatuksesta seksistä jonkun muun kanssa eli onko teidän suhteessanne jokin lukko, joka tuo ongelmia tälle saralle vai onko naisellasi yleinen haluttomuustila?
Keskusteletteko asioista? Siis vaikka kävelyllä, aamukahvilla tms, ei riidan tai halujen kohtaamattomuudesta aiheuuvan konfliktin aikana.
Vasta nyt voit miettiä tai kysellä muilta lähestymiskeinoja.
"Vaimo on muutaman kerran sanonut tänä vuonna, että voisimme harrastaa seksiä. Jolloin olemme harrastaneetkin seksiä, mutta jos olisin itse ehdottanut seksiä niin vaimo olisi todennäköisesti lamaantunut ja kieltäytynyt."
Osoittaako hän myös fyysisesti haluaan, kirjoitit hänen "sanoneen?" Onko tämä puhuen halun ilmaiseminen hänelle helpompaa/sopivampaa? Tekikö hän joskus aiemmin aloitteita? Miten?
Toivoisiko hän sinunkin mielummin "sanovan" halusi ääneen kuin näyttävän? Millä tavalla sanovan? Millä tavalla näyttävän?
Ihminen on haastava, ja varmasti omassa vaimossasikin viehättää moniulotteisuus ja haastavuus. Lähestyminen on vaikeaa, jos tilanne on mennyt niin vaikeaksi, että toisen syliin on jo pitkä matka.
Mitä jos lähestyisit häntä kysymällä, että juteltaiskos vähän rakentavassa hengessä.
Kertoisit, että toivoisit teidän yhdessä yrittävän työskennellä intiimin läheisyyden löytymiseksi. Toivoisit molempien hyvää oloa ja rauhaisaa yhdessäoloa, jonka suojissa levätä ja virkistäytyä. Olettehan kuitenkin samalla puolella, ja molemmat haluavat suhteelle ja toisilleen yksilöinäkin silkkaa hyvää. Kirjoitit vaimosi yrittävän luoda lämmintä ilmapiiriä - hän siis varmasti haluaa tulla puolitiehen vastaan.
Hänellä ehkä on syynsä käyttäytyä ja toimia, kuten hän tällä hetkellä tekee. Toivottavasti hän rohkaistuu puhumaan niistä kanssasi, sillä ikäviäkin kokemuksia voi työstää yksin ja yhdessä luotettavan kumppanin kanssa.
Tsemppiä teille!!! - Huikea lutkutus....
Prinsessanako pidät ? Naaraita ne on....anna sille namikeppiä (rekkakuskin sanonta) määrätietoisesti.
Sohvan selkä nojalla takkaapäin...siitä ne tykkää.....- Yritän antaa monesti
Tässäpä sulle neuvoo kans vähä kylmettyneeltä naisimmeiseltä.. Vaimosi pitäisi tajuta,että vaikka seksi ei niin maistukkaan ,niin pitäisi silti antaa ainakin kerran viikossa,jos haluu sut pitää miehenään,kun on se muuten rääkkäystä miehelle se puutteessa oleminen..niin se vaan on..
Ei sitä intohimoo oikein saa keinotekosesti aikaseksi,mut onhan muita keinoja..Meillä mies saunan jälkeen tekee parit lasilliset(yleensä tykkään viinistä) se rentouttaa mukavasti..ja jos paikat ei kastu, niin liukuvoiteissa löytyy..kaupoissa ja apteekissa..
Eihän se naiminen kuitenkaan mikään hammaslääkärireissuun verrattava juttu oo! Vähän vain viitseliäisyyttä vain rouvaltasi!! Joiduthan sinäkin varmaan tekemään joskus jotain ei niin kivoja asioita suhteessanne!
Sano rouvalle,että avioliitossa kuuluu antaa sexiä,ettei sitä tarvitse lähteä muualta hakeen..
Ja muuten tuon edelliseen kirjottajan viestiin,tuokin on totta.. Joskus kun olen pihdannut,mies on vain ottanut minut..ei raakuudella,mutta määrätietoisen päättäväisyydellä..MIES kun on..
Ja naisille tiedoksi,se eturauhassyöpäkin miehillä saattaa johtua naisten pihtailuista,joten senki takia kannattaisi ajatella sitä siippaa! - Haluton minäkin..
Yritän antaa monesti kirjoitti:
Tässäpä sulle neuvoo kans vähä kylmettyneeltä naisimmeiseltä.. Vaimosi pitäisi tajuta,että vaikka seksi ei niin maistukkaan ,niin pitäisi silti antaa ainakin kerran viikossa,jos haluu sut pitää miehenään,kun on se muuten rääkkäystä miehelle se puutteessa oleminen..niin se vaan on..
Ei sitä intohimoo oikein saa keinotekosesti aikaseksi,mut onhan muita keinoja..Meillä mies saunan jälkeen tekee parit lasilliset(yleensä tykkään viinistä) se rentouttaa mukavasti..ja jos paikat ei kastu, niin liukuvoiteissa löytyy..kaupoissa ja apteekissa..
Eihän se naiminen kuitenkaan mikään hammaslääkärireissuun verrattava juttu oo! Vähän vain viitseliäisyyttä vain rouvaltasi!! Joiduthan sinäkin varmaan tekemään joskus jotain ei niin kivoja asioita suhteessanne!
Sano rouvalle,että avioliitossa kuuluu antaa sexiä,ettei sitä tarvitse lähteä muualta hakeen..
Ja muuten tuon edelliseen kirjottajan viestiin,tuokin on totta.. Joskus kun olen pihdannut,mies on vain ottanut minut..ei raakuudella,mutta määrätietoisen päättäväisyydellä..MIES kun on..
Ja naisille tiedoksi,se eturauhassyöpäkin miehillä saattaa johtua naisten pihtailuista,joten senki takia kannattaisi ajatella sitä siippaa!Hei sä oot mies! Mitä tuota kyselet ees eukoltasi,kyllä se tietää että seksiä kuuluu olla kahden ihmisen välillä! Meet vaan sinne vällyjen väliin ja sanot, että sä haluut nyt,sillä siisti!! Vai ookko koskaan kuullu,että joku eukko ois ottanu eron¨,kun pitää antaa sille siipalle seksiä!
Olen itsekkin vaimo ja välillä tympäsee se ukon vonkaus,mutta joskus se tekee kuitenkin hyvääkin,kun "moottori" sitten lämpeneekin aikansa yskittyään.. Ota se eukkos,älä kysele!
ps. Viinikin on hyvä alustus, mutta ei liikaa,tahtoo mennä sitten muiden asioiden käsittelyksi ja riitelyksi... - jokohamahumakuta
Haluton minäkin.. kirjoitti:
Hei sä oot mies! Mitä tuota kyselet ees eukoltasi,kyllä se tietää että seksiä kuuluu olla kahden ihmisen välillä! Meet vaan sinne vällyjen väliin ja sanot, että sä haluut nyt,sillä siisti!! Vai ookko koskaan kuullu,että joku eukko ois ottanu eron¨,kun pitää antaa sille siipalle seksiä!
Olen itsekkin vaimo ja välillä tympäsee se ukon vonkaus,mutta joskus se tekee kuitenkin hyvääkin,kun "moottori" sitten lämpeneekin aikansa yskittyään.. Ota se eukkos,älä kysele!
ps. Viinikin on hyvä alustus, mutta ei liikaa,tahtoo mennä sitten muiden asioiden käsittelyksi ja riitelyksi...Huvittavaa kun vaimot kannattavat jotain, joka voitaisiin lukea melkein raiskaukseksi. No ei silti, varmaan tässä tarkoitettiin määrätietoisempia, "miehekkäämpiä" otteita vain.
- SexSanna69
jokohamahumakuta kirjoitti:
Huvittavaa kun vaimot kannattavat jotain, joka voitaisiin lukea melkein raiskaukseksi. No ei silti, varmaan tässä tarkoitettiin määrätietoisempia, "miehekkäämpiä" otteita vain.
Hoh hoijaa....taas tätä samaa puutteessa olevan ukkomiehen valitusta ja vinkumista ku akka ei anna! Tämä on näköjään nettipalstojenkin iänikuinen kestoaihe. Sen vaan sanon että jos naisen halut hiipuu, on peli menetetty! Eli jonkun aikaa ukko jaksaa vongata ja kärvistellä puutteessa, kunnes saa siitä tarpeekseen, ja hankkii salapanon! Näin se menee....ja sitten kun akka saa tietää eli käry käy, on perhe helvetti irti! Vaikka ei ite ymmrrä pitää miestään hyvänä, ei kukaan muukaan saa mieheen koskea!! Tätä olen aina ihmetellyt! Kyllä pihtaavan eukon pitäisi se tajuta että jos ei itse halua pitää miestään hyvänä, AINA LÖYTYY JOKU JOKA SEN KYLLÄ TEKEE:)
- meillä tälleen..
SexSanna69 kirjoitti:
Hoh hoijaa....taas tätä samaa puutteessa olevan ukkomiehen valitusta ja vinkumista ku akka ei anna! Tämä on näköjään nettipalstojenkin iänikuinen kestoaihe. Sen vaan sanon että jos naisen halut hiipuu, on peli menetetty! Eli jonkun aikaa ukko jaksaa vongata ja kärvistellä puutteessa, kunnes saa siitä tarpeekseen, ja hankkii salapanon! Näin se menee....ja sitten kun akka saa tietää eli käry käy, on perhe helvetti irti! Vaikka ei ite ymmrrä pitää miestään hyvänä, ei kukaan muukaan saa mieheen koskea!! Tätä olen aina ihmetellyt! Kyllä pihtaavan eukon pitäisi se tajuta että jos ei itse halua pitää miestään hyvänä, AINA LÖYTYY JOKU JOKA SEN KYLLÄ TEKEE:)
Oon samoilla linjoilla muuten, mutta ei se peli oo menetetty,jos halut hiipuu..
Vanhempana vaan ei sitten millään VALITETTAVASTI intohimoo tahdo löytyy..joskus kyllä.mutta ei niin usein kuin mies haluis..
Kyllä minäkin haluaisin haluta usein,mutta kun ei haluta..mutta en ole tehnyt siitä miehen ongelmaa.
Annan mieheni naira napsutella silloin tällöin,kuitenkin viikoittain ainakin..ei se seksi mikään vastenmielinen asia kuiteskaan ole..joku tuolla kirjoittikin,ettei mikään hammaslääkärikäyntiin verrattava.. Toisinaan olen sitten kovastikkin touhussa mukana,toisinaan annan miehen touhuilla..
Meillä tämä pelaa ja kumpikin on tyytyväisiä.
Ei ole miehellä salarakasta eikä tarvetta siihen,MUTTA jos joskus pistäsin römpsäni lukkoon lopullisesti,toki sen älyäisin,että mies kävisi sen jälkeen vieraissa..olisi siihen varmaan silloin oikeuskin.. - Haluton minäkin
jokohamahumakuta kirjoitti:
Huvittavaa kun vaimot kannattavat jotain, joka voitaisiin lukea melkein raiskaukseksi. No ei silti, varmaan tässä tarkoitettiin määrätietoisempia, "miehekkäämpiä" otteita vain.
Juu! Ei raiskauksia kuiteskaan..Tarkotin juuri niitä "miehekkäitä otteita"..kukapa nainen ei niistä pitäisi..ja se naisen EI ei aina tarkota eitä..Ja neuvo oli tarkotettu tuolle alkuperäselle kyselijälle,kun ei oikein tiedä,miten eukolta saisi..Eukkohan OTETAAN eukoksi ,sanan monessa merkityksessä..
- Voi hyvä ystävä....
Huh. Olet minä 15 vuotta sitten. Kuulostaa omalta elämältäni. Tauti pahenee kun ikää tulee. Älä usko siihen, että sitku, sitku, ei se siitä miksikään muutu, jos jo nyt on noin ja kun olet komea mies. Jos nyt on noin, on se kymmenen vuoden päästä vielä huonommin. 15 vuoden kuluttua todella huonosti. Ilmoita vaimollesi, että jos ei homma muutu, hoidetaan hommat muualla ja tee sitten niin ja pysy lujana. Ei ole avioliittoa ilman seksiä, jos ei ole seksiä liitossa, myrkky leviää ja myrkyttää kaiken muunkin hyvän pois. Lopuksi ei ole mitään jäljellä. Kuulostaa rajulta, mutta näin se valitettavasti menee siinä tapauksessa, jos seksi on sinulle tärkeä avioliiton tukijalka, mutta vaimosi siitä viis veisaa. Itse käyn vieraissa kun tilanne tulee vastaan. Kadun vain sitä etten ole ennemmin käynyt. Siis sinun ikäisenä.
Vieraat naiset ovat pitäneet pääni ehjänä ja nauttineet kiljuen rakastelusta kanssani. Sitä ennen luulin, että
minussa on jotain todella vialla. Kiitos te ihanat vieraat naiset. Ansiostanne tiedän olevani mies ja itsetuntoni on pysynyt suurin piirtein ehjänä.- Valtiatar!
Kyllä se seksi kuuluu parisuhteeseen..niinkuin olet tuosta lukenu.. Hyviä neuvoja olet saanut ja nyt niitä noudattaan..Ensin yritä viinillä, sitten väenvängällä(se on nimittäin totta,niinkuin eräs kirjoitti,eipä tuu mieleen,että olisin kenenkään kuulleen eronneen sen takii,että ukko vaati vängällä seksiä!) Sitten sinne vieraisiin,jos ei muu auta..aattele tosiaan sitä eturauhastasikin! Ja tämä on naisen mielipide!
- en olis uskonut
Valtiatar! kirjoitti:
Kyllä se seksi kuuluu parisuhteeseen..niinkuin olet tuosta lukenu.. Hyviä neuvoja olet saanut ja nyt niitä noudattaan..Ensin yritä viinillä, sitten väenvängällä(se on nimittäin totta,niinkuin eräs kirjoitti,eipä tuu mieleen,että olisin kenenkään kuulleen eronneen sen takii,että ukko vaati vängällä seksiä!) Sitten sinne vieraisiin,jos ei muu auta..aattele tosiaan sitä eturauhastasikin! Ja tämä on naisen mielipide!
Moi ihan pakko oli kirjoittaa ETTÄ EI NE MIEHET VAAN OLE PUUTTEESa vaan täällä 20 vuotta yhdessä miehensä kanssa ollut.Mitään muuta ei ole sattunut paitsi miehestäni tuli muutama vuosi sitten YRITTÄJÄ.
16 h työpäiviä/6-7 päivää viikossa.Teen kotona KAIKKI hommat, koska siksi teen lyhyttä päivää töissä ja on lapsetkin..Tähän asti seksi sujunut kiitettävästi ja olen vain ihmeissäni lukenut puute juttuja.Ymmärrän hänen työ määrän ja paineen vievän kykyjä ja haluja mutta tätäkö tämä on lopun ikää.Mieheni on kotona väsynyt ,poissaoleva ja seksi suurinpiirtein itkettää minua jälkeen päin ja aina teen aloitteen nykyään.Olemme etääntyneet ja kun jutella yritän en saa vastakaikua,kuulema on niin paljon työ paineita.Vieraita naisia ei ole hän on ihana isä ja puoliso.Itse haluan seksiä oli stressi tai ei ja sehän rentouttaa.Ja perinteiset plaa plaa pidän huolta itsestäni ja sytyn sekunnissa joskus ,mutta en enää tunne olevani haluttava ja se vie taas minun halujani.JOSKUS kaipaisin sitä miehistä vientiä ,mitä joskus meilläkin oli,semmoista määrätietoisuutta ei väkivaltaa vaan hänen puoleltaan selkeää aloitetta,itse olen jo kyllästynyt ehdottelemaan.Puutteessa olen ihan rehellisesti,ei sauvat korvaa läheisyyttä ja ihoa,kai se koskus korjaantuu,vieraisiin en mene,ensin asiat selviks kotona............ - Vaimo minäkin
en olis uskonut kirjoitti:
Moi ihan pakko oli kirjoittaa ETTÄ EI NE MIEHET VAAN OLE PUUTTEESa vaan täällä 20 vuotta yhdessä miehensä kanssa ollut.Mitään muuta ei ole sattunut paitsi miehestäni tuli muutama vuosi sitten YRITTÄJÄ.
16 h työpäiviä/6-7 päivää viikossa.Teen kotona KAIKKI hommat, koska siksi teen lyhyttä päivää töissä ja on lapsetkin..Tähän asti seksi sujunut kiitettävästi ja olen vain ihmeissäni lukenut puute juttuja.Ymmärrän hänen työ määrän ja paineen vievän kykyjä ja haluja mutta tätäkö tämä on lopun ikää.Mieheni on kotona väsynyt ,poissaoleva ja seksi suurinpiirtein itkettää minua jälkeen päin ja aina teen aloitteen nykyään.Olemme etääntyneet ja kun jutella yritän en saa vastakaikua,kuulema on niin paljon työ paineita.Vieraita naisia ei ole hän on ihana isä ja puoliso.Itse haluan seksiä oli stressi tai ei ja sehän rentouttaa.Ja perinteiset plaa plaa pidän huolta itsestäni ja sytyn sekunnissa joskus ,mutta en enää tunne olevani haluttava ja se vie taas minun halujani.JOSKUS kaipaisin sitä miehistä vientiä ,mitä joskus meilläkin oli,semmoista määrätietoisuutta ei väkivaltaa vaan hänen puoleltaan selkeää aloitetta,itse olen jo kyllästynyt ehdottelemaan.Puutteessa olen ihan rehellisesti,ei sauvat korvaa läheisyyttä ja ihoa,kai se koskus korjaantuu,vieraisiin en mene,ensin asiat selviks kotona............Työhän se on vienyt ukkos voimat! Oot nainen ja tarvit sinäkin osasi!
Sano sille ukolle,että nyt hommat vähäksi aikaa seis! ja lomalle!
Sanoppa suoraan,että oot PUUTTEESSA!! jotku ei tajua millään! Työstä on tullu liikaa sen elämä,vaikka ois muutaki..Puhua nyt täytyis,,älä mäkättämällä..sano ettet jaksa tämmöstä! Tsemppiä sulle!
- ioete
sama ongelma toisin päin. pitäisi miehen kalenterista melkein varata aika. hah. muuten kaikki ok, luottamusta, uskollisuutta, yhteisiä harrastuksia. mietin onko mitään järkeä. on kuulemma rakkautta ja intohimoa, näkisi vaan. kauanko vielä odotan? turhautuminen alkaa olla isoa, jokainen päivä on tärkeä osa elämää mutta joidenkin mielestä aikaa tuntuu olevan loputtomiin ja kaikkea voi lykätä. se että itse yrittää laittautua, virittää tunnelmaa, keskustella syvällisiä, kaikki turhaa kun toinen lopulta hipsii yksin nukkumaan.
- lämmintä vaiko ei
Käyttääkö vaimosi ehkäisypillereitä? Kai ne useimmiten sopivat, mutta itselleni ei sopivia löytynyt. Halut katosivat totaalisesti, ajatuskin seksistä inhotti, vaikka olin aiemmin ollut innokas. Tilanne oli kauhea sekä miehelleni että itselleni. Koin valtavaa syyllisyyttä, koska olisin halunnut haluta. Lopetin pillerien syönnin yhteisestä päätöksestämme ja halut palasivat. Taasen, jos vaimosi ei syö pillereitä, mitä sitten? Onko hän ruvennut yhdistämään hyväilysi pyrkimykseksi seksiin, vai oletko hyväillyt häntä muutenkin toisinaan ilman pyrkimystä päästä rakastelemaan. Joskus nainen voi alkaa karttaa kosketusta, kun kaipaisi vain hellyyttä toisinaan ilman paineita yhdyntään. Tästä voi tulla noidankehä. Yrittäkää puhua, ja käytä ns. minä-kieltä. Minusta tuntuu..., mitä voisin..., mitä toivoisit minun.. jne. Voitko ohimennen sipaista hänen hiuksiaan, sanoa silloin tällöin häntä kauniiksi ja ihanaksi pyyteettömästi. katsotteko joskus yhdessä TV.tä, lapset voivat olla läsnä, voit esim. hieroa vaimosi jalkapohjia ja varpaita. Luulisi hänen pikkuhiljaa alkavan haluta, mutta jos olet näin toiminutkin, niin vielä vakavampi keskustelun paikka sitten.
- ioete
minä en enää mihinkään keinoihin usko. Jos suhde toimii vain Karibian lomalla niin ei sillä ole paljon merkitystä. minun tapauksessani mies valmistautuu joka ilta henkisesti seuraavaan työpäivään niin ettei muuta voi mutta voipahan sitten keinutuolissa vanhana iloita kuinka tuli elämä käytettyä hyvin. vippaskonstit eivät kyllä enää auta, kun jännite on laskenut niin ei se takaisin tule. joko alkaa elää varjoelämää tai mikä ehkä kauneinta, jättää kokonaan. ei kannata muumioitua 40-vuotiaana.
- kokenut..
on toinen, eikä se välitä susta enään, ei siihen auta sitte enää hyvännäköisyys ja paksu lompakko.
Jonain päivänä se eroaa susta, ja se tapahtuu pian.- Walitettavasti
tämä taitaa olla totta. Niin oli ainakin meidän suhteessa. Pelis on pelattu,lopullisesti.
- Neuvoksi..
Jos heti alkuun oletat että naista kiihottaa komeus (pitää paikkansa mutta ei riitä) , hyvä palkka (virhe) ja kotitöiden tekeminen (virhe) ja lasten hoito (virhe) niin olet väärillä jäljillä naisen seksuaalisuudessa.
Nämä asiat ovat naisellesi itsestäänselvyyksiä ja arkisiakin, ei mitään esileikkejä.
Komea mies on plussaa seksissä mutta henkisesti vahva mies vasta kiihottaakin.
Ei mitään nöyristelyjä eikä vonkaamisia kiitos.
Sinun pitää ottaa vastuu nyt koko hoidosta ilman että kyselet vaimon toiveita. Kyllä kai sinä jo jotain hänestä tiedätkin? Oikeastaan sinun pitää tietää.
Ala siis mieheksi joka tietää mitä tekee ja tekee mitä haluaa ja tietää mitä nainen haluaa. Mies haluaa tuon naisen niin mies ottaa sen naisen.
Hellästi ja vahvasti.
Esileikiksi käy se että hoidat jonkun muun kuin itsesi hoitamaan kodin, lapset ja muut arkiset asiat. Järjestät vaimollesi seikkailuretken pois koko arjesta viikonlopuksi, päiväksi tai illaksi.
Sinä viet ja vaimo vikisee.
Älä välitä jos vaimo ensin lammantuu. Lämmitä hänet vahvalla otteella. Voi olla että turhat räpellykset voi jättää pois ja suoraan asiaan (takaapäin) toimii paremmin. Intohimolla keittiön pöydälläkin on hyvä juttu.
(vaikka vain omalla intohimollasi).
Arjessa sitten puristelet ja taputtelet aina ohikulkeissasi vaimoasi. Pussaat niskaan ym eikä muuta.
Teet omia juttujasi mutta osoitat ohimennen hänelle että vaimo on maailman seksikkäin nainen.
Huumori on seksikästä.
Älä luo liian pitkiä odottavia katseita vaimoosi. Se aiheuttaa suorituspaineita.
Ole vähän välinpitämätön mutta älä esitä loukkaantunutta.- äijä....
se nainen on jo löytänyt sen henkisesti vahvan miehen jossa on jotain särmää myös, ei tuollasta vonkaavaa nössöä viitsi kukaan kauaa katella. Ohi on, apeen kantsii vaan ruveta miettiin ositusta.
- Onnea yritykselle
Kun teillä menee näköjään muuten ihan hyvin ja kykenette keskustelemaan.
Keskustelaa ihan oikeasti seksitä ja siitä mikä siinä mättää, seksuaaliterapeutti voisi auttaa teitä alkuun.
On olemassa teoksia naisen seksuallisuudesta, lukase pari ja mieti mitä niistä kerrotaan.
meissä naisissa on sellainen paskamainen piirre että valehtelmme jotta emme aiheuttaisi pahaa mieltä toiselle ja usein se liittyy seksiin, näyttelemme orkkua vaikka emme oikeasti sitä saanneet ja sitten vuosien varrella siihen näyttelimiseen vain väsyy ja se aiheuttaa haluttomuutta ( samoin jotkut lääkkeet ja pillerit tekevät sitä ) Omien mielihaluen tuomienen esiin on monesti täysin vierasta naisille.
Jos tämä lukko ( puhumattomuus ) ja häpeä ( usein vielä tytön kasvatuksessa ) saadaan pois olette oikealla jäljellä. Myös ns tantraseksi on monelle naiselle fanttasia ( vaijettu ) joten niistäkin oppaista saatat saada apua.- Sexy Lady
Olen kyllä onnekas nainen, kun oma miesystäväni on innokas seksin harrastaja ja niin myös minä.Kun halut käy yksiin, se on upea tunne, kumpikaan ei tule torjutuksi.
Kumppanini haluaa seksiä joskus aamuin illoin ja minä lämpenen ajatukselle välittömästi.Kumpi vaan voi tehdä aloitteen ja tietää että ei tule pakkeja.
Mutta välillämme on rakkautta, ei pelkkää vartalon tahtomista vaan henkinen puoli myös kunnossa,uskon että juuri sillä on suuri merkitys petihommiin...kun suhde muuten on kunnossa ja toista kovasti rakastaa, haluaa että toinen nauttii mahdollisimman paljon. Ja kun kumppikin haluaa toisen nauttivan, eikä ajattele vain itseään, silloin seksi on fantastista. - ihanaapa ihanaa..
Sexy Lady kirjoitti:
Olen kyllä onnekas nainen, kun oma miesystäväni on innokas seksin harrastaja ja niin myös minä.Kun halut käy yksiin, se on upea tunne, kumpikaan ei tule torjutuksi.
Kumppanini haluaa seksiä joskus aamuin illoin ja minä lämpenen ajatukselle välittömästi.Kumpi vaan voi tehdä aloitteen ja tietää että ei tule pakkeja.
Mutta välillämme on rakkautta, ei pelkkää vartalon tahtomista vaan henkinen puoli myös kunnossa,uskon että juuri sillä on suuri merkitys petihommiin...kun suhde muuten on kunnossa ja toista kovasti rakastaa, haluaa että toinen nauttii mahdollisimman paljon. Ja kun kumppikin haluaa toisen nauttivan, eikä ajattele vain itseään, silloin seksi on fantastista.Enpä usko, että kestää pitemmän päälle! Ainahan se alussa ja alkuvuodet on ihanaa..ei kai kukaan muuten yhdessä alkais olla! Höh! Ootappa kun putoo sullakin ,, sexy lady,,ne ruusunpunaset lasit päästä..
- epävarma tulevaisuus
Kyllähän se niin on, jotta jos vaimosi halut eivät kohdistu sinuun, et sille mitään voi. Varsinkaan, jos vaimosi ei pysty nimeämään yhtäkään erityistä syytä sinussa, miksi hän ei halua seksiä kanssasi. Valitettavasti siinä ei auta luettelemasi erityinen komeutesi, fiksuutesi, hyväpalkkaisuutesi, innokkuutesi kotitöihin ja lastenhoitoon. Eikä edes se, että sinulla olisi vientiä muualla. Sinä vain et ole seksikäs ja haluttava vaimosi silmissä, vaikka lukuisten muiden naisten silmissä olisitkin.
Kirjoituksesi mukaan vaimosi jopa yrittää haluta sinua, mutta kun ei sytytä niin ei sytytä. Uskalla kysyä häneltä, onko hän ihan aidosti halunnut sinua koskaan vai onko joskus ollut halu jostain syystä hiipunut ja milloin ja mistä syystä. - näin on....
avuilla kuten fiksu, rahaa on, teet töitä ym. ei naista valloiteta, sun naisesi seksuaaliset halut on vallan toisenlaisessa miehessä, eikä niitä haluja sinuun enää riitä.
Parempi kun alat miettiä eroa ja ositusta taitaa olla sun liittosi loppupää näkyvissä..- non-libido
Tuskin ap olisi täällä avautunut asiasta,jos ei välittäisi vaimostaan ja haluaisi ratkaista ongelmaa tosissaan.Joku itsekäs jurpo varmaan eroaakin sen takia,että "eukko pihtaa" (oletettavasti syystä...),mutta kysehän oli jostain ihan muusta.
Haluttomuus ei ole välttämättä mikään loppuiän tauti,niin kuin täällä yksi jos toinenkin antaa ymmärtää.Haluttomuutta aiheuttaa monasti stressi,pettymykset,masennus,uupumus,erinäiset lääkkeet ja hormonivalmisteet,sairaudet,muutokset kehossa ja elämäntilanteessa ym.Lisäksi tilannetta saattaa pahentaa heikko kommunikointi,epäluottamus,ahdistustilat,heikentynyt itsetunto jne.On elämäntilanteita jossa libido on heikko ja päinvastoin.Se on normaalia.Vähemmän normaalia on se,että halut olisi tapissa 24h vuosi toisensa jälkeen.Sitä nimetään nymfomaniaksi...
Ap:lle rohkaisuja selvittämään asia vaimon kanssa.Taustalla saattaa olla jotain aivan muuta kuin haluttomuutta.Onko ap:llä lapsia?Jos ei,niin onko aihe ollut tapetilla?Jos vaimolla onkin ovulaatioaikaan vain halut pinnassa ja muulloin haluja tarvitsee herätellä enemmän?Ei se haluttomuus (siis oikea haluttomuus) mitään kivaa ole (nimimerkillä taudista kärsivä);järjellä ei sitä selitä.Vaikka tahtoa olisi,niin kroppa laittaa hanttiin.Ihan kun sisin olisi umpisolmussa,eikä sitä solmua itse saa auki.Selitä siinä sitten toiselle...Haluttomuuden selvittäminen vaatii aika paljon kärsivällisyyttä molemmilta osapuolilta,sekä jonkin verran hienovireisyyttä puolisolta.Vaatiminen ja painostaminen saattaa tehdä aika pahaa jälkeä.Ilman ehdotonta luottamusta toiseen ei paljoa ole tehtävissä.Ehkä jokin pariterapia ei olisi pahitteeksi,jos tilanne ei omin avuin ajan kanssa parane.Ap:lle lisäksi viesti: ulkoiset ja sisäiset vaikuttimet ja avut on eri asia.Vaikka kaikki olisikin ulkoisesti ok,niin mitä välillänne on oikeasti tapahtunut,niin vain te kaksi tiedätte.Itsekkyyttä,loukkauksia,olettamia,pidetään itsestään selvyyteenä asioita,kittäämättömyyttä,väheksymistä jne?Ne kaikki on omiaan vähentämään luottamusta,heikentämään itsetuntoa ja halua toiseen.Eli ennen kuin tilanne muuttuu todella vaikeaksi,niin yrittäkää keskustella asioista avoimesti.Voi olla hirvittävän vaikeaa,mutta lopputulos varmasti palkitsee :-).
Tsemppiä ja ymmärrystä vastaavasta tilanteesta kärsiviä.
- sdfgdfg
lesbo. Tähän tulokseen tulen kohta meitin rouvan kohdalla samassa tilanteessa.
- Liina Anniina
passita nyt ensitöiksesi vaimosi lääkärille käymään lävitse fyysinen puoli, että siellä kaikki kunnossa ja hormonipuoli tasapainossa. Kun tämä on selvitetty, niin sitten vaimo korvienväliseen tutkimukseen!
Nyt tartu härkää sarvista ja nosta mirri pöydälle ja puhu asioista ääliömäisen rehellisesti oikeilla nimillä. Hyssyttely pois eikä mitään seikkaa saa painaa villaisella.
Vaimosi käytös ei ole normaalia, ellei hän sitten ole 60-vuotias. 60 ikäisille alkaa olla normaalia, ettei seksi kiinnosta tai että sitä aletaan säätää ja säännöstellä.
Vaimosi pitäisi oikeasti olla kiihkeimmillään.
Järkyttävää kuulla, että kerrot että olet muutaman kerran esittänyt tänä VUONNA intiimiä läheisyyttä ja saanut korvillesi.
Aikamoinen säätäjä on vaimosi.
Miehelle kun voi antaa pika-sellaisen, vaikka ei just itse olisi niin kiinnostunut. Eihän se lahjoitus miehelleen annettuna mitään maksa, eikä se kohde käytössä kulu,
sanoo Liina Anniina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002911
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss632790Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232142- 691705
- 1431503
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1851442Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121408Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1521387- 901314
Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2291211