Lapsinäyttelijöitä etsitään pitkään elokuvaan!

miinan kesä

Etsimme LAPSINÄYTTELIJÖITÄ Periferia Productionin tuottamaan ja Hanna Maylettin ohjaamaan lastenelokuvaan!

Miinan kesä kertoo lapsuudesta. Ajasta, jolloin kaikki on mahdollista, todellisuus ja leikki sekoittuvat ja syntyvät taikuudeksi.

Miina on 9-vuotias tyttö. Hän elää lapsuuden ja esi-teiniyden rajalla. Onko Miina valmis ottamaan seuraavan askeleen ja luopumaan lapsuudestaan? Vai haluaako hän vielä olla ”pieni”? Lapsuus on aikaa, jolloin ei ole rajoituksia mielikuvitukselle ja taika voi olla totta. Miinan kesässä Miina päättää pysyä lapsena, ainakin vielä yhden kesän ajan.

Etsimme tällä hetkellä erityisesti toista pääosan esittäjää, Villeä (n. 8-12v), mutta koekuvaukset käynnissä myös muihin lasten rooleihin. Haemme siis myös Miinaa (n.2-3 lk) ja isosiskoja Lauraa ja Emmaa (n.5-7 lk) sekä ”sirkustaitoja” osaavaa Joonasta (n.16-20v), kesä-heinäkuussa 2010 kuvattavaan lastenelokuvaan. Et tarvitse välttämättä aikaisempaa esiintymiskokemusta, kiinnostus ja reipas mieli riittävät.

Järjestämme koekuvauksia Helsingissä 22.12. asti. Ota yhteyttä ja ilmoittaudu mukaan!

Lisätietoja ja ilmoittautumiset:

Johanna Salmi, 046-6159215
Periferia Production
[email protected]

59

18750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valmis 10 lapsi

      Onko liian myöhäistä ilmottautua vai onko vielä tilaa.Lähettäisin ilmoittautumis lomakkeen jos saisin tiedon

      • Lukihäiriöinen

        "22.12. asti. Ota yhteyttä ja ilmoittaudu mukaan!"


    • susssaa

      onko vielä ne emman ja lauran roolit vapaina, minä ja kaverini olisimme kiinnostuneita kuutos luokkalaisia

    • 393rv

      Hei. Olemme ystäväni kanssa kiinnostuneita noista isosiskojen paikoista... Huomasimme tämän viestin liian myöhään. Olisiko paikat vielä vapaina..? Olemme innokkaita näyttelemään , kokemusta ei paljoa ole.

      • hei hei hei

        tää on lapsien ilmoittautumine et viittis kiroilla


    • Mukaan vielä?

      Onko liika myöhäistä vielä tulla mukaan? olen todella kiinnostunut näyttelemiseen... ja pidän siitä. kokemusta ei pahemmin ole... mutta harrastajanäyttelijä kerhossa olen.

    • ;)

      jos ei olisi liian myöhäistä haluaisin näytellä Lauraa tai Emmaa? Olen 6 luokkalainen. noin 144 cm pitkä.
      Lähetä sähköpostia minulle tai vastaa tähän. Sähköpostini on [email protected]
      Olen ruskea hiuksinen ja hiukseni ovat pitkät.

      • JoOKO??

        Onko paikkoja enää vapaana haluaisin ihan sairaasti tohon Lauran tai Emman roolin. Oon näytelly paljon koulun näytelmissä ja annantalolla ( noin 10 kertaa) ja kanssani on helppo työskennellä. Oon 12 vuotta.


      • pikifani998
        JoOKO?? kirjoitti:

        Onko paikkoja enää vapaana haluaisin ihan sairaasti tohon Lauran tai Emman roolin. Oon näytelly paljon koulun näytelmissä ja annantalolla ( noin 10 kertaa) ja kanssani on helppo työskennellä. Oon 12 vuotta.

        onko paikkoja vielä, pyrkisin siiheen isosisko paikkaan??
        Oon näytellyt kesä teattereissa 5 vuotiaasta ja esiinnyn joka viikonloppu 4 serkkuni kanssa heidän kavereilleen ja myös omilleni.


    • kukka-sisko

      Tulisin itsekkin mukaan,jos paikkoja on ,olen esiintynyt usein

      • -----

        Jos pääsis viel nii pyrkisin Miinan rooliin


      • =)
        ----- kirjoitti:

        Jos pääsis viel nii pyrkisin Miinan rooliin

        Haluisin tohon Emman tai Lauran rooliin .
        Oon kyl viel 4lk mut näytän 5lk.


    • Näyttelijä

      Onko menny jo umpeen?

      Haluisin Villen rooliin!!

      • hoihoiiiiii

        aika typerä idea mielestäni, 10 vuotiashan on vielä ihan lapsi. sitten 13 vuotiaasta ylöspäin vasta alkaa teini-ikä. eli esim. 13 vuotiaskaan ei ole vielä teini!


    • lossi

      onko vielä myöhäistä? Olen 12v. tyttö ja olisin kiinnostunut näistä paikoista!

    • Nensku00

      Hei!
      oon 11 vuotias tyttö ja hakisin emman tai lauran rooliin jos olisi vapaa! :)
      en oo ennen näytellyt :) mutta haluaisin:) oon 5lk ja yli 150 pitkä.
      Sähköposti
      [email protected]

      • moooooooooi

        anteeks ihan myöhäss'


    • meluu^

      Heippa!
      Oon 13-v tyttö, ja haluaisin kovin mielelläni Emman tai Lauran rooliin, jos on vapaa .. Tai jos on tulossa uusia leffoja, niin minulle voi ilmoittaa ! Minulla ei ole aikaisempaa kokemusta näyttelemisestä, mutta olen tehnyt ns. "leffoja" (näytelmiä) ystävieni kanssa, joita sisarukseni/tuttuni ovat katsoneet, ja aikeissa olisi aloittaa teatterikoulun harrastus :) Olen 7 luokalla, ja olen 159cm pitkä. Minulla on vähän yli olkapäiden mittaiset, tumman ruskeat hiukset. Sähk.postiini voi laittaa vastauksen:

      [email protected]

    • oi

      Hei tytöt!
      Ei varmaankaan kannata enää kirjoittaa tänne tai muillekaan keskustelupalstoille omia tietojaan (ei ole kovin turvallista!). Ja elokuvan koekuvaukset olivat jo 2009!
      Tsemppiä teille!

    • Tässä tietoa:

      RE: Lapsi näyttelijäksi?
      10.03.2011 15:11:23
      Espoo/Nuorten tieto- ja neuvontapiste yESBOx / Anne



      Moikka ” näxäri”,

      kiitos kysymyksestäsi. Pohdit siinä, miten voisit 13-vuotiaana päästä näyttelijäksi tai ainakin avustajaksi vaikkapa elokuviin.

      Koekuvauksiin voit päästä esimerkiksi Suomen suurimman casting-toimiston Roolituspalvelun kautta. Roolituspalvelu kuvaa kerran kuukaudessa näyttelijöitä ja harrastajia esiintyjärekisteriinsä. Heidän sivuiltaan löytyy lista elokuvista ja tv-sarjoista, mihin heidän rekisteristään on näyttelijöitä löytynyt. Nettisivuilta löytyy puhelinnumero, jonne voit soittaa ja varata ajan kuvaukseen. Muistathan, että alaikäisenä tarvitset huoltajan suostumuksen rekisteröitymiseen.

      Jos haluat avustajaksi mainoksiin, ohjelmiin ja elokuviin, sinun kannattaa seurata sanomalehtiä, joissa ilmoitetaan mahdollisista koekuvauksista erilaisiin tuotantoihin. Suomen Elokuvasäätiön sivuilta löytyvät Suomen tuotantoyhtiöt ja niiden yhteystiedot. Voit tutustua näihin tuotantoyhtiöihin ja kysyä heiltä suoraan, miten he ottavat näyttelijöitä tai avustajia.

      Suurella osalla paitsi näyttelijöistä myös avustajilla on jonkinlaista koulutusta ja kokemusta näyttelemisestä. Harrastatko tällä hetkellä näyttelemistä tai oletko miettinyt sen aloittamista? Kerätty kokemus vaikkapa harrastajateatterin kautta voi olla väylä päästä avustajaksi tai näyttelijäksi. Myös Espoon nuorisopalveluilla on erilaista näyttelemiseen liittyvää toimintaa, esimerkiksi leirejä ja kursseja. Niistä voit kysyä lisää joko meiltä yESBOxista tai suoraan tiloilta. Ensi viikolla ilmestyy kesäesite, josta löydät teatteriin liittyvät kesätoiminnat.

      Onnea koekuvauksiin ja mukavaa kevättä Sinulle!

      Roolituspalvelu: http://www.roolituspalvelu.fi/

      Suomen Elokuvasäätiö: http://www.ses.fi/ -> "Elokuva-alan yhteystiedot" -> tuotantoyhtiöt

    • Rakastan näyttelyä

      Pääseekö vielä? Olisin todella iloinen, jos pääsisin! :) Unelmoin näyttelemisestä

      • Anonyymi

        Öö oot tosi cringe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö oot tosi cringe

        Ite oot


    • I LOVE actor

      Minäkin olisin tosi innotunut näyttelemisestä olen myös ollut mukana monissa koulu näytelmissä. Ikää lyötyy noin:13 vuotta .

      • sfgsdfgsdfgsdfgsdf

        luitko ollenkaa tota alkukirjotusta? Järjestämme koekuvauksia helsingissä 21.12 asti


      • heheheheheheheehehfr
        sfgsdfgsdfgsdfgsdf kirjoitti:

        luitko ollenkaa tota alkukirjotusta? Järjestämme koekuvauksia helsingissä 21.12 asti

        toi viesti on lähetetty vuonna 2009.. että ei niitä enää järjestetä...


      • heheheheheheheehehfr kirjoitti:

        toi viesti on lähetetty vuonna 2009.. että ei niitä enää järjestetä...

        No mähän just sanoin että niitä ei oo enää.


    • Moi!

      Niin

    • näyttelijä

      Hei tarkottaaks 22.12 22.12.2012?

    • Näyttelijän paikaa?

      Olen 13v tyttö joka etsi näyttelijän paikaa. ihan missä vaan.
      Olen 6v halunut. Osan näyttelä ja inprovisoida.
      Otakaa yhteytä jos saisin paikan
      [email protected]

    • ♥Näyttelijän ura ♥

      Moi!
      Olen 13v tyttö joka täytä huhtikussa 2013 14. Olen aina unelmoinut näyttelijän paikasta ♥
      Osan improvisoida ja näyttellä. Olen ollut mukan monessa koulun näyttelimessä ja yhessä teatterissa jota harrastin ♥
      Otakaa yhteytä : [email protected]

    • Hartaasti toivova

      Moi olen poika 12v ja haluaisin näytellä Villen roolia, koska uskon että pystyn siihen. Se takia, koska olen esiintynyt ja laulanut yli 350 ihmisen edessä ja ensimmäisestä luokasta lähtien teatteri kerhossa. Olisi kiva päästä kuvauksiin asti.

      • Hartaasti toivova

        Sähköpostini on [email protected] voi ottaa yhteyttä jos vaikka pääsisi kokeilemaan :)


    • Villen roolia

      Villen roolia ois ihan kiva. tääl ois 11 v poika ja satun muuten oikeestikin olemaan nimeltäni Ville.

      • Villen roolia

        Anteeksi et sanoin ton vähän huonosti eli siis...oon huhtikuussa 12v täyttävä poika ja ois tosi kiva päästä elokuvaan. Harrastan teatterikerhoa(7 vuotiasta asti). Villen rooli siis olis kiva.


      • Villen roolia
        Villen roolia kirjoitti:

        Anteeksi et sanoin ton vähän huonosti eli siis...oon huhtikuussa 12v täyttävä poika ja ois tosi kiva päästä elokuvaan. Harrastan teatterikerhoa(7 vuotiasta asti). Villen rooli siis olis kiva.

        ...oon myös tosi innokas lukemisessa, laulamisessa ja koulunäytelmissä. Toiveenani ois tulla samanlaiseks elokuvatähdeksi kuin esim.. Johnny Depp.

        Ps: Voitte laitta mulle sähköpostia osoitteeseen: [email protected]


    • eohippus00

      Haluisin kovasti LAURAN/EMMAN rooliin, niin onko vielä mahdollista ilmottautua

    • innostunut-M

      moikka! täällä 9.v tyttö joka hakisi Miinan osaan! Tykkään näyttelemisestä ja se on intomimoni ja olen myös tosi hyvä siinä. Haluaisin mukaan tosi kovasti.

    • Busines uniorn

      Onko elokuvassa yhtäkään roolia 11-14 vuotiaalle/vuotiaille tytölle/tytöille, tiedän vain yhden innokkaan mallin joka osaa näytellä :)

    • valmis näytteleen

      Varmaan on myähäistä ilmottautua Minnan rooliin olen 4lk mutta uskoisi minua 3luokkalaiseksi

    • Kids

      Hello

    • näyttelijäksi

      Hei! Jos olisi paikkoja vielä Lauran tai Emman rooliin, nii olisin oikein innokas tulemaan joukkoon! Olen 13-vuotias tyttö, syntynyt 30.1.2004. Rakastan näyttelemistä, tykkään ja osaan heittäytä rooliin ja tykkään työskennellä ryhmässä eli ryhmätaitoni ovat mielestäni hyvät. Olen todella pienestä asti haaveillut, että pääsisin näyttelemään johonkin elokuvaan. Minulla on pientä taustaa näyttelemisestä. Jos tarvitset sähköpostiani nii se on [email protected]

      • kkkookk

        Idiootti tää on melkee 10v vanha näyttelijän haku juttu


    • MyöhässäTaas

      Eih, en ehtinyt. Jos Lauran tai Emmman rooliin pääsee vielä niin täällä olisi 7 luokkalainen tyttö joka rakastaa näyttelemistä ja on ollut avustajana monissa elokuvissa. Minulla on ruskeat hiukset ja olen noin 163cm pitkä. Jos kiinnostaa ja ehdin vielä tehdä hakemuksen, toivon että vastaat tähän... p.s. olen muutenkin isosisko joten osaan varmaan samaistua ja sitähän näyttelemisessä usein tarvitsee.

    • Anonyymi

      Kuinka vanha tää ilmoitus on, koska haluisin mukaan. :D

    • Anonyymi

      Onpa jotenkin epämääräinen väylä etsiä lapsinäyttelijöitä.

    • Anonyymi

      Hei okei Siiri olen 6lk ja oon 11v ja voisin ilomielin näytellä Emmaa tai Lauraa jos siis jos jompi kumpi paikka olisi auki

      • Anonyymi

        Toi ilmoitus on tehty 12-vuotta sitten!


    • Anonyymi

      Oonko myöhässä haluisin todella paljon näyttelijäksi.oon tyttö Joensuusta 12 vuotias vaalea tukka haluaisin todella paljon

      Haluaisin isosiskon rooliin

    • Anonyymi

      Miten voi hakea emman ja lauran rooliin

    • Anonyymi

      hei,olisiko vielä tuohom leffaan aikoja 5-7lk tyttäreni on 5lk. Voitaisiin päästä vielä tänne niin oisi todella mahtavaa!

      • Anonyymi

        Aloitus on lähes 13 vuoden takaa...


    • Anonyymi

      Mä voisin tulla😊

    • Anonyymi

      Olen 13-vuotta vanha ja olen haaveillut jo pitkään näyttelijän urasta ja jos haluaa niin ottaa yhteyttä numeroon 358401765577

    • Anonyymi

      Moi nyt on 28.4.2023 olen 13v tyttö reipas ja yritteliäs haluisin olla mukana muta en harrasta teatteria tai näytelmää. Onko se ongelma?

    • Anonyymi

      Jos teitä kiinnostaa toi viesti lähetettiin 2009 jos joku oikeesti haluu siihen niin sorge mut siihen ei enään pääse

    • Anonyymi

      Älkää te lapset laittako teidän yhteistiedot tänne tai mihinkään someen.

      Tämä on jo vanha keskustelu.

      Toiseksi on ei ole järkevää laittaa suomi24 omia tietoja.

    • Anonyymi

      minä ja minun siskoni ollaan molemmat 6lk ja sovittais varmaan isosiskoiksi mutta asutaan jyväskyläs :(

    • Anonyymi

      Aloitus on vuodelta 2009.
      Mahtoiko tuo elokuva toteutua...!? Tietääkö joku...?
      En löytänut Periferia Productionin tuottamaa ja Hanna Maylettin ohjaamaa lastenelokuvaa... Selvä on sekin että elokuva-alalla eivät kaikki suunnitelmat ja hankkeet aina toteudu...
      Joka tapauksessa nyt on jo liian myöhäistä hakeutua kyseiseen elokuvaan...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe