pidä kiinni siitä oikeusjutustakin, vaikka et itse ollut lähdössä vetämään juttuasi oikeuteen! minusta on todella naurettavaa antaa jarille vihko, mihin ei pysty luottamaan. tottakai jari luuli tietävänsä että hemohes on sallittu aine, koska vihkossa niin sanottiin!! jari voisi ihan hyvin vetää fis:s oikeuteen petoksesta. mutta siitä huolimatta elämä hymyilee jarillekkin omallatavallaan. suksi tehdas on jo tarjonnut jarille jo töitä kuten kaikki tiedämme. uskon että jos jari menee sinne suksitehtaalle, töihin hän saa vielä haluaa takisin sen 2vuoden kilpailu kiellon jälkeenkin. ja hyvä näin. eli ei voi todeta muuta kuin että tsemppiä jari, ja että koita jaksaa; elämä ei aina oleruusuilla tanssimista!!!
älä luovuta jari
3
133
Vastaukset
- Pethäsmäk
Lehdistötilaisuudessa ei ADT vihko tullut edes mieleen, mutta sätkynukkejen heiluttelia Huhtamäki on selvästi kirkastanut Jarin "muistia" - rike on rike ja rikeestä seuraa rangaistus ja tässä tapauksessa 2 v. on suht.koht. kohdallaan
- -Tympääntynyt
Urheilu on mennyt naurettavaksi, kun täytyy kaiken maailman aineita tunkea suoneen, kohta kilpaillaan vain siitä, kuka on uskaltanut pumpata aineita eniten. Jos Jari Isometsä itse ei tiennyt aineen olevan kielletty, niin kai lääkärin, joka aineen hänelle toimitti, olisi viimeistään pitänyt tajuta ettei se ole oikea/ sallittu tapa alentaa veren hemoglobiiniarvoja. Siinä sitä suomalaista sisua taas mitataan...Sitä saa mitä tilaa!!!
- Aimo
FIS on ilmoittanut jo vuosi sitten Hemohesin olevan kielletty aine. Suomen joukkueen lääkärit ovat sen tienneet. Turha siinä FISsiä on oikeustoimilla uhata. Eikä sen paremmin antidopintoimikuntaakaan. Se mitä Jari teki oli ADT:n vihkossa ilmoitettu dopingiksi - huolimatta siitä, että Hemohes ei ADT:n kiellettyjen aineiden listalla ollut.
Soon fissi näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891839Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771703Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2921470Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751379- 51957
- 56957
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70937- 66914
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40901Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤52888