Jos saisit sataviiskyttuhatta euroa rahaa

Käyttäisitkö rahat:

a) kesämökkiin

b) kilpa-autoon/-autoiluun

c) avaruusmatkaan

d) maailmanympärysmatkaan

e) viinaan

f) naisiin

g) uhkapeliin

Korostan tässä, että rahaa ei saisi käyttää mihinkään tarpeelliseen tai järkevään. Ylläolevista vaihtoehdoista voi tehdä myös coctailin, mutta se edellyttää myös suhdelukujen paljastamista. Minä itse käyttäisin vaihtoehtoon b 110 000 euroa ja vaihtoehtoon f 40 000 euroa.

43

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhdistämällä d, e ja f.

• kolmanneksen viinaan ja loput tuhlaisin.

• Tuli mieleen George Best...

• Genio.Mente kirjoitti:

Tuli mieleen George Best...

vois vaikka laittaa vakioveikkauskuponkeja mahdollisimman suurella rastimäärällä sisään.
        Sitten on tuhlattu tai on enemmän rahaa.

• Jazuli

ollu sopivia vaihtoehtoja..=o(

käyttäsin lainojen poismaksuun..sekä ehkäpä kohtaan a) kesämökkiin ja moottoripyöräilyyn..ostaisin crossipyörän ja mönkkärin myöskin..ehkäpä uuen autonki molemmille..ja porukoillekki..=o)

ainii ja iskälle mun pitäs tietysti hankkia kans moottoripyörä..seki rakastaa ajella motskarilla..äiree taas rakastaa kyydissä istumista..=o)

• ei siinä pitänytkään olla naisille sopivia vaihtoehtoja.

• Jazuli
        relaxed_eyes kirjoitti:

ei siinä pitänytkään olla naisille sopivia vaihtoehtoja.

luettelin ne mulle sopivat vaihtikset jo..!!! =o)

kyllä mä autoistakin tykkään, mut toistaseksi moottoripyörät menee autourheilun eelle..

• Rahojahan ei nimenomaan saanut käyttää mihinkään järkevään, kuten lainojen maksuun.

• Jazuli kirjoitti:

luettelin ne mulle sopivat vaihtikset jo..!!! =o)

kyllä mä autoistakin tykkään, mut toistaseksi moottoripyörät menee autourheilun eelle..

ei puhuttu mitään omista vaihtoehdoista.

• Jazuli
        relaxed_eyes kirjoitti:

ei puhuttu mitään omista vaihtoehdoista.

no sitte, jos noista pitää valita mikkä annoit nii pistäsin rahat kesämökkiin..=o)

ja niihi autoihin..aina tarttee kokeilla jos vaikka menis omat vaihtarit läpi.. ;o)

• Jazuli
        Ratikkakuski kirjoitti:

Rahojahan ei nimenomaan saanut käyttää mihinkään järkevään, kuten lainojen maksuun.

mutta oisin maksannu lainat nii oisi viel jääny 100 000 rahaaki...=o)

• uk-ko

kesämökki ei oo järkevää, niin sijoittaisin siihen ja muuttaisin sinne asumaan. Hyvä substituutti ykköshaaveelleni, eli omalle talolle järvenrannalla :-)

• kundi.kundinen

nimeää vaan sen kesämökin taloksi (tai tekee siitä vähän tukevamman) ja kaupunkikämpän kesämökiksi tai kesäasunnoksi. viola. talo järvenrannalla ja kesäasunto kaupungissa.
        ei muuten oo kovin monella.

• uk-ko
        kundi.kundinen kirjoitti:

nimeää vaan sen kesämökin taloksi (tai tekee siitä vähän tukevamman) ja kaupunkikämpän kesämökiksi tai kesäasunnoksi. viola. talo järvenrannalla ja kesäasunto kaupungissa.
        ei muuten oo kovin monella.

olis kesäasunto kaupungissa, niin mikä olis se kaupunki?

Ekat mieleen tulevat vaihtoehdot on
        1 Savonlinna
        2 Helsinki

Mut kummassakaan ei sitten notkuta pitempään kuin se pakolliset 4 viikkoa.

• Ensinnäkin kesämökki ei oikein kuulu joukkoon, koska se säilyttää arvonsa. Bransonin avaruusreissuun rahat nipin napin riittäisivät, muttta ehkä kuitenkin ostaisin maailmanympärysmatkan, Porchen ja ryyppäisin loput.

• kundi.kundinen

jos riittäis, että kävis avaruuden _rajalla_ (musta taivas eli avaruus, painoton tila, hiljaisuus, pallo kaareutuu alla) se kustantaisi jotain $15000.

et ei siihen kaikkee tarviis laittaa. jos haluais ihan uhvomies- koulutuksen ja kiertoradalle, niin sitten menis varmaan se €150000, jos riittäiskään. ja pitäis olla vielä kaikin puolin sopiva siihen..

ja se kesämökki, sen oleminen listalla perustuu varmaan siihen, et se tulee nielemään lähes kaiken, mikä jää yli asumisesta, perheestä ja autosta. eli se on sellainen pidemmälle aikavälille kohdistuva tuhlastus.

• kundi.kundinen kirjoitti:

jos riittäis, että kävis avaruuden _rajalla_ (musta taivas eli avaruus, painoton tila, hiljaisuus, pallo kaareutuu alla) se kustantaisi jotain $15000.

et ei siihen kaikkee tarviis laittaa. jos haluais ihan uhvomies- koulutuksen ja kiertoradalle, niin sitten menis varmaan se €150000, jos riittäiskään. ja pitäis olla vielä kaikin puolin sopiva siihen..

ja se kesämökki, sen oleminen listalla perustuu varmaan siihen, et se tulee nielemään lähes kaiken, mikä jää yli asumisesta, perheestä ja autosta. eli se on sellainen pidemmälle aikavälille kohdistuva tuhlastus.

Bransonin avaruusmatkat maksavat alkaessaan parin vuoden kuluttua 200.000$, eli 130.000€. Oikeat avaruusmatkat, joita Venäläiset myyvät, maksavat 20 miljoonaa €, eli aivan eri suuruusluokkaa.

• N-a-i-n-e-n

Siis tietenkin avaruuteen!
      Ja kuka sanoi, ettei tuolta löydy vaihtoehtoa naiselle *??*

• kundi.kundinen

a) kesämökkiin
      b) kakspyöräiseen
      c) avaruusmatka
      d) maailmanympärysmatka

, ja sitten vähäisempi summa viinaan. tai sitten tasaisesti huurussa koko sen ajan. mut hei mökkihän jäis, joten siellä vois portailla sit muistella niitä juttuja, joita muistais :)

tosin vaikka mihinkään noista ei sentin senttiä laittais, kaikki menis..on menny ja tulee menemään.

• Jazuli

sorppa..ei ollu kaksipyöräsiä mainittu vaihtoehdoissa..=o(

mulle just siit sanottii....ei ollu lupa laittaa omia vaihtoehtoja..niih..

• kundi.kundinen
        Jazuli kirjoitti:

sorppa..ei ollu kaksipyöräsiä mainittu vaihtoehdoissa..=o(

mulle just siit sanottii....ei ollu lupa laittaa omia vaihtoehtoja..niih..

lällällää plrrt

• Jazuli

lällällää plrrt

mutta rela rupes vinkuu..=o(

eikä sen vikinä ole korvissa kivaa...

• kundi.kundinen
        Jazuli kirjoitti:

mutta rela rupes vinkuu..=o(

eikä sen vikinä ole korvissa kivaa...

jaa. no voin mä vaihtaa, jos saan tuhlata €200000. sillä ehdolla. muuten en vaihda.

• Jazuli

jaa. no voin mä vaihtaa, jos saan tuhlata €200000. sillä ehdolla. muuten en vaihda.

alatko sä siitä mun kanssa sopimaan..???..=o)

hah..justiinsa..

• kundi.kundinen
        Jazuli kirjoitti:

alatko sä siitä mun kanssa sopimaan..???..=o)

hah..justiinsa..

sähän siitä aloitit :) ja pompsahti muuten just €300000.

• Jazuli

sähän siitä aloitit :) ja pompsahti muuten just €300000.

...noku rela urputti mulle mä urputin sulle..yymm....kato samat säännöt kaikille..niih..=o}

..sun tarttee sitte lähtee jostaki ruinaa lisää rahaa..150 00 oli se mistä lähettiin..ja omiani en sulle anna..!!

>:o)

• Jazuli
        Jazuli kirjoitti:

...noku rela urputti mulle mä urputin sulle..yymm....kato samat säännöt kaikille..niih..=o}

..sun tarttee sitte lähtee jostaki ruinaa lisää rahaa..150 00 oli se mistä lähettiin..ja omiani en sulle anna..!!

nolla tipahti..=o(

• kundi.kundinen
        Jazuli kirjoitti:

ihme peli. olis paljo jännempää, jos kaikilla olis eri säännöt. et mun sääntö olis ollu, et mä saan tuhlata €300000. ja sun sääntö olis ollu, et kun kerta et osaa tuhlata, niin sä luovutat sun fyrkat mulle, niin mä saan tuhlata nekin, kun oon kerta niin paljo parempi ;D krääh

• Jazuli

ihme peli. olis paljo jännempää, jos kaikilla olis eri säännöt. et mun sääntö olis ollu, et mä saan tuhlata €300000. ja sun sääntö olis ollu, et kun kerta et osaa tuhlata, niin sä luovutat sun fyrkat mulle, niin mä saan tuhlata nekin, kun oon kerta niin paljo parempi ;D krääh

sori..=o)

olen tyhmän näköi..mutten tyhmä..=o)

• monte34

jokainen tietää mitä ostasin

• kohdat a, d ja lisään oman kohteen...x) miehiin, jakaisin summan reilusti kolmeen osaan. Järkevämpiäkin sijoituskohteita olisi, muttei niitä saanut mainita, aika vaikeeta pitää näpit kurissa.
      Tekisi niiiiin mieli laittaa omia vaihtoehtoja (tää on kidutusta). :D

• näyttäis kiinnostavilta.

• saa vain valita niin sitten kesämökkiin hyvällä paikalla ja sitten vuokraisin sitä eteenpäin. Tai jos pitäisi itse käyttää mökkiä, niin ostaisin siirtolapuutarhamökin.

• monte34

se niin kuin kuuluu kaupan päälle

• voisi lisätä mualimmanmatkailua.

• amaly

olemassa olevaan möksän kunnostamiseen (lähinnä pihapiirin ja muuta vastaavaan)

eli tuosta tuo a ja sitten f, ostaisin ittelleni kaikkea kivaa ja mukavaa ja ihanaa :>>

• Marjelie

kesämökkiin ja hienoon sellaiseen

• Tota tota. Mä koen aikalailla järkevyyttä monissa vaihtoehdoissa noistakin, jonkinlaista tarpeellisuuttakin.

Uhkapeli olis muuten jees mutta jos voittojakaan mitä ilmeisimmin ei saa pitää niin mitä itua?

Maailmanympärimatka saattaisi avartaa tai sitten joutuisin reissamaan hyödyttömissä kohteissa (turistirysät?) joka olisi yhtä tyhjän kanssa.

Vaihtoehto B sai koko potin. Täysin turhaa, ei mitään hyötyä, kuitenkin kivaa ja lopussa se rassi jokatapauksessa menettää arvonsa kun mä mällään sen kuitenkin lopulta lunastamattomaan kuntoon johonkin rengaskasaan. Eniten hupia tuolla rahalla.

Ja joka ostaa kesämökin diskataan koska siitä on hemmetisti hyötyä.

• relaxed_eyes

Oikiasti.

Kunnioitettavaa.

• dayum

C olisi hieno, mutta ehkä kuitenkin rahat voisi käyttää d:hen, jossa nauttisi e:stä ja luojan niin suodessa f:fistä, tai vaihtoehtoisesti d f:n kanssa, jossa nauttisimme e:täkin.

Mutta d:n toteutuessa f:n kanssa täsmällistä suhdelukua on vaikea sanoa, koska naisista ei tällainen tavan kuolevainen ota mitenkään selvää, niin yhm... 120-130k d:hen, jonka aikana voisi käytellä tilanteiden mukaan 20-30k f:n ja e:hen.

Tai sitten käyttäisin kaiken d:hen.

• ...laittaa 100k€ kesämökkiin ja 50k€ 2 autoon.

• au-liskot

mentäis koko porukka siperianrataa pitkin ja kustais ikkunoista

• sirpamaikkarilta

Oisko pikkasen ihanaa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      90
      2767
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      201
      1054
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      70
      949
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      159
      901
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      63
      760
    6. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      57
      737
    7. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      19
      640
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      56
      607
    9. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      57
      558
    10. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      535
    Aihe