Mro, haluaisin kovasti ostaa kyseisen mailan, mutta kun ei löydy mistään kaupasta.
Tietääkö kukaan löytyykö S-Bow vielä mistään kaupasta, ainakin näin satakunnan alueelta. Tampereelta ja Turustakin kyllä käy jos vain löytyy.. Jouluksi olisi tarkotus löytää, mutta jos ei mistään löydy niin ei löydy..
Jos joku löytää tai tietää Bowista jtn. niin ilmottaisko tähän aiheeseen/ketjuun. Ulkomailla myydään, mut een sieltä raaskis ostaa.. Kiitos jo etukäteen.
Fat Pipe S-Bow 28
4
1331
Vastaukset
- S-BOWW
Porin intersportis ainaki oli fatpipe s-bowii... makso joku 100-120e (aika kallis)
- Bowi
Ostettu on, jäi vaa kaivele et millai toi Orcin musta medium, onks hyvä?
- c
Bowi kirjoitti:
Ostettu on, jäi vaa kaivele et millai toi Orcin musta medium, onks hyvä?
ÄSSÄN muotoinen maila???!!!et ooo tosissas osta mieeluuummin unihoc SQL bow 26 4,5 ostin sen itse ja se on TODEEEELLLAfatpipe bow28.
140.osta unihoc tai - s --- BOW
c kirjoitti:
ÄSSÄN muotoinen maila???!!!et ooo tosissas osta mieeluuummin unihoc SQL bow 26 4,5 ostin sen itse ja se on TODEEEELLLAfatpipe bow28.
140.osta unihoc taituolta kokkolan intteristä hommasin makso 109 e tosi good : = )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978