Miten lähestyä naista baarissa?

Bartender*

Apuuva, ASIALLISIA vinkkejä kaivataan.

Miten tällainen 20v mies voisi lähestyä naista baarissa ilman ettei naiselle tule olo että tyrkyttäisin itseäni väkisin? Mitkä ovat parhaimmat iskukikat baarissa? Olisi tarkoitus mennä piakkoin bilettämään ja kokeilemaan onnea.

14

6447

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varma nakki.

      Lakritsia huuleen, pesismaila housuun ja kenkäplankkia naamaan niin suomalainen nainen heittäytyy eteesi haarat levällään.

    • MALP

      Voi voi, olet hieman tukalassa pinteessä. Naiset eivät oikein katso hyvällä kankeita iskuyrityksiä baarissa. Pitäisi olla sitä kokemusta naisten iskemisestä, ennen kuin naisen iskeminen onnistuu. Kokemusta taas ei saa, ennen kuin on onnistunut. Kyseessä on vähän sellainen oravanpyörä. Tilanne ei kuitenkaan ole läheskään mahdoton, koska paistaa se päivä joskus peräauk... ei kun risukasaankin.

      Jotain naista saattaa vaikka viehättää ulkonäkösi, tai puhetapasi niin paljon, että hän antaa anteeksi kömpelyytesi iskujenvaihdossa. Siitä sitten homma lähtee rullaamaan eteenpäin. Vaikka kaiken todennäköisyyden nojalla täytyy pitää mielessä, että homma luultavasti kariutuu jossain vaiheessa iltaa, koska teet jotain typerää, niin avot', olet kuitenkin saanut kokemuspisteitä ja seuraavalla kerralla onnistut taas hieman paremmin.

      Pahimpana kiveksenä kengässä on tietysti pakkien pelko. Tähänkin on olemassa yksi kyseenalainen kikka, jota olen itse käyttänyt vaihtelevalla menestyksellä. Kikka on nimeltään käänteispsykologia ja toimii siten, että kun menet iskemään naista, niin sen sijaan että menisit hakemaan hyväksyntää, niin menetkin nimenomaan hakemaan pakkeja! Vaikeus on siinä, että itselleen ei oikeastaan voi valehdella. Siksi sinun on keksittävä joku niin typerä entrance, että kukaan (sinut mukaanlukien) ei voisi pitää sitä vakavastiotettavana iskuyrityksenä. Keksit jonkun supersokerisen tai -idioottimaisen iskurepliikin ja menet soitellen sotaan. Vaihtoehtoisesti voit vaikka tanssilattialla mennä esittämään daamille joitain todella vajukkeja tanssiliikkeitä. Bonuksena on se, että jos (kun) pakit tulevat, niin saatpahan hyvät naurut neidin hölmistyneestä ilmeestä =) Aina silloin tällöin kohdalle sattuu joku tyttö, jolla on sen verran huumorintajua, että pääsee kivasti juttusille. Tämä käänteispsykologiakikka ei ehkä ole ihan jokaisen teekuppi, mutta varsinkin siinä vaiheessa, kun pakit pelottaa liikaa, niin se on ihan käyttökelpoinen pläjäys.

      • Semmostaviisiin

        Malp tiivisti asiat todella hyvin, eli menet hakemaan niitä pakkeja etkä yritä iskeä naista, vaan hoida asia niin että saat käännettyä tilanteen ylösalaisin eli nainen alkaakin iskemään sinua heh! Helppoa eikö? Itse en edes nykyisin jaksa nähdä vaivaa naisten iskemisessä baarissa, vaan ne jotka ovat minusta kiinnostuneita lähestyvät minua. Yleensä kun baariin lähtee kannattaa ottaa mukaan roppakaupalla hyvän tuulisuutta, itsevarmaa käytöstä, ja olemus josta paistaa ettet ole hakemassa baarista seuraa, koska naiset jotenkin vaistoaa tämän, ja silloin yleensä alkaa tapahtua kun et todellakaan mitään hae. Selvinpäin asia on toinen juttu, silloin naista pitää lähestyä rohkeasti ja itsevarmasti. Kännissä jos alat naisten kanssa säätämään, niin turhan usein nainen ajattelee että "jaahas taas yksi seksin hakija" vaikka todellisuus olisi jotain ihan muuta. Itse en oikeastaan sen takia pienessä humalassa lähesty naista, koska henkkoht haen vakavampaa juttua, niin eipähän tarvitse naisenkaan olettaa, että haen pelkkää seksi seuraa.


      • Semmosaviis
        Semmostaviisiin kirjoitti:

        Malp tiivisti asiat todella hyvin, eli menet hakemaan niitä pakkeja etkä yritä iskeä naista, vaan hoida asia niin että saat käännettyä tilanteen ylösalaisin eli nainen alkaakin iskemään sinua heh! Helppoa eikö? Itse en edes nykyisin jaksa nähdä vaivaa naisten iskemisessä baarissa, vaan ne jotka ovat minusta kiinnostuneita lähestyvät minua. Yleensä kun baariin lähtee kannattaa ottaa mukaan roppakaupalla hyvän tuulisuutta, itsevarmaa käytöstä, ja olemus josta paistaa ettet ole hakemassa baarista seuraa, koska naiset jotenkin vaistoaa tämän, ja silloin yleensä alkaa tapahtua kun et todellakaan mitään hae. Selvinpäin asia on toinen juttu, silloin naista pitää lähestyä rohkeasti ja itsevarmasti. Kännissä jos alat naisten kanssa säätämään, niin turhan usein nainen ajattelee että "jaahas taas yksi seksin hakija" vaikka todellisuus olisi jotain ihan muuta. Itse en oikeastaan sen takia pienessä humalassa lähesty naista, koska henkkoht haen vakavampaa juttua, niin eipähän tarvitse naisenkaan olettaa, että haen pelkkää seksi seuraa.

        Vielä lisäys asian käänteinen puoli, on tietenkin se että nainen luulee että olen varattu, koska en tee asian eteen yhtään mitään heh. Mutta tämä naisten iskeminen on aika jännä juttu muutenkin, kun ne ei todellakaan ole samanlaisia kuin miehet, jos ne sanoo jotain se saattaa tarkoittaa jotain ihan muuta naisen kielellä, kuin mitä mies siitä loogisesti ajattelee. Asiaa voisi ajatella esteratana, joka pitää suorittaa kokonaan läpi ennekuin pääsee maaliin asti, eli lyhyesti saa sen naisen.


      • Semmostavii
        Semmosaviis kirjoitti:

        Vielä lisäys asian käänteinen puoli, on tietenkin se että nainen luulee että olen varattu, koska en tee asian eteen yhtään mitään heh. Mutta tämä naisten iskeminen on aika jännä juttu muutenkin, kun ne ei todellakaan ole samanlaisia kuin miehet, jos ne sanoo jotain se saattaa tarkoittaa jotain ihan muuta naisen kielellä, kuin mitä mies siitä loogisesti ajattelee. Asiaa voisi ajatella esteratana, joka pitää suorittaa kokonaan läpi ennekuin pääsee maaliin asti, eli lyhyesti saa sen naisen.

        Ei kannata olla liian humalassa, kun silloin ryssii kaiken ihan varmasti, ja jatkossa on aika turha edes lähestyä sitä samaa naista.


      • random-nikki

        Vaikka ei nimenomaan hakisikaan pakkeja, niin kannattaa joka tapauksessa lähteä siitä oletuksesta, että pakit tulee. Jos ei sitten tulekaan, niin aina parempi.

        Sellainen itsensä huvittamiseen keskittynyt asenne on parhaasta päästä. Lahestyt naisia sen takia, että saat aikaan sinua viihdyttäviä tilanteita teidän kahden välillä. Joskus pidimme esim. kavereiden kanssa kisoja, kuka saa hauskimmat/karuimmat pakit.

        Sitten kun löytyy nainen, jonka kanssa odotusten vastaisesti juttu luistaakin hyvin, ja on hauskaa, niin yks hyvä juttu on luoda jotain leikkimielistä konfliktia teidän välille. Kiusottelee naista jne. Siitä monesti lähtee tilanne hyvään suuntaan.


      • kynnys löytyy
        Semmostaviisiin kirjoitti:

        Malp tiivisti asiat todella hyvin, eli menet hakemaan niitä pakkeja etkä yritä iskeä naista, vaan hoida asia niin että saat käännettyä tilanteen ylösalaisin eli nainen alkaakin iskemään sinua heh! Helppoa eikö? Itse en edes nykyisin jaksa nähdä vaivaa naisten iskemisessä baarissa, vaan ne jotka ovat minusta kiinnostuneita lähestyvät minua. Yleensä kun baariin lähtee kannattaa ottaa mukaan roppakaupalla hyvän tuulisuutta, itsevarmaa käytöstä, ja olemus josta paistaa ettet ole hakemassa baarista seuraa, koska naiset jotenkin vaistoaa tämän, ja silloin yleensä alkaa tapahtua kun et todellakaan mitään hae. Selvinpäin asia on toinen juttu, silloin naista pitää lähestyä rohkeasti ja itsevarmasti. Kännissä jos alat naisten kanssa säätämään, niin turhan usein nainen ajattelee että "jaahas taas yksi seksin hakija" vaikka todellisuus olisi jotain ihan muuta. Itse en oikeastaan sen takia pienessä humalassa lähesty naista, koska henkkoht haen vakavampaa juttua, niin eipähän tarvitse naisenkaan olettaa, että haen pelkkää seksi seuraa.

        Sanoisin että tuo "mä en mene naisten luo, vaan ne tulevat mun luo" vaatii vähintäänkin keskimääräistä houkuttelevampaa ulkoista olemusta, eli olet keskimittaista pidempi ja kropaltasi vähintään normaaliplus-hyvä sillä noiden missaaminen saattaa tiputtaa sut jo kymmeninen metrien päästä siihen ryhmään, että naisten oma-aloitteisiksi ryhtymisen kynnys ei ylity. Taitavimmat iskijät tietysti voivat menestyä vaikka eivät ihan noihin raameihin mahtuisi, mutta hekin joutuvat silloin heittäytymään itse aktiivisiksi.


    • dillers

      Suosittelen lämpimästi ensimmäisen vastauksen kirjasta.

    • 1 promille.

    • sotamies viirilä

      Tähän aiheeseen kun olisikin olemassa jonkinlainen etiketti, niin maailma olisi paljon helpompi paikka. Sillä:
      - Jos naiset ovat baarissa, he ovat siellä keskenään pitämässä hauskaa eivätkä halua tulla häirityiksi - paitsi, jos he ovatkin haku päällä.
      - Tunkeminen naisten pöytään on junttimaista - ellei se satu olemaan rohkeaa ja itsevarmaa.
      - Mukavien puhuminen on limaista ja neitimäistä - paitsi jos se onkin söpöä.
      - Tanssiin hakeminen on merkki vonkaamisesta - tosin joskus naiset haluavatkin tanssia
      - Juomien tarjoaminen on niin ikään vonkaamista ja osoittaa sinun hakevan vain seksiä - jollei se tässä tapauksessa olekin herramiesmäistä.
      - Naiset kyllä ilmaisevat itse, jos haluavat seuraa - mutta pitäähän miehen nyt jumalauta olla se aloitteellinen.

      Eli toisin sanoen kaikki riippuu siitä, satutko sinä miellyttämään jollain määrittelemättömällä ominaisuudella juuri sitä naista, jonka arvotukset ja mieliala ovat eri kuin seuraavalla. Ainoa keino on siis kokeilla jotakin, mikä itsestä vaikuttaa luontevalta, toivoa parasta, ja uusia kokeilu riittävän useasti. Onnea matkaan

      • änään

        Hahhahaa vaikka nainen olenkin, niin täytyy sanoa, että onpas hvyä vastaus. Niin se vaan mennee. :DD


      • 15

        Pelimiehetkin vaikuttaa käyttävän jopa vuosia sen asian hiomiseen/tajuamiseen, mikä tekee eron noiden vaihtoehtoisten tapausten välillä. Ei todella oo helppoo.


    • Kolopalloa

      Lähde muuten hyväntuulisena tutustumaan mahdollisimman moneen naiseen, juttele niitä näitä ja siirry seuraavaan. Tietysti annat puhelinnumerosi ja pyydät soittelemaan kun haluaa lähteä kahville tai tarvitsee muuten juttukaveria. Eli tarjoat heille ystävyyttä etkä sitä perinteistä "olen muuten mahtava sängyssä" miestä. Kun olet useamman kanssa illan aikana jutellut huomaat mitkä asiat naisia kiinnostaa. Siitä onkin sitten jo paljon helpompi lähteä juttelemaan taas uuden naisen kanssa. Ja aivan varmasti näistä naisista joku sulle soittelee, eikä siitä tiedä mitä sitten tapahtuu ;) Voi silti tulla muutamat pakit pelkästä juttelustakin mutta mitä sitten, onhan noita naisia vaikka muille jakaa, ei kannata lannistua. Harva sitä golfissakaan hole in one lyöntiä ekalla tekee. Eli varovainen lähestyminen vie varmemmin reiälle;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      134
      2114
    2. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      201
      1929
    3. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1526
    4. Ilouutinen: Sohvaperunat Soile ja Jorma taas TV:ssä - Sohvikset jo 18 kautta - Onnea!

      Onnea Sohvikset 18 kautta! Ja ihana Soile (ja Jorma!) taas mukana! Lue lisää ja katso Soilen hauska kuva tästä: https:
      Sohvaperunat
      9
      1065
    5. Piupali Paupali

      Kun en mä tunne teitä... Hyvät huomenet ja mukavat päivät ja hyvät viikonloput, arvoisat naiset ja herrat. 😊🎩🎪🤹🏼‍♂️
      Ikävä
      164
      954
    6. Elokapinan kielto aloite kerää nimikirjoituksia kovaa vauhtia !

      Nyt klo 14 mennessä nimiä on jo liki 17000 allekirjoitusta. Nyt niitä nimiä vaan lisää meille riittää no
      Maailman menoa
      278
      948
    7. Mitä muuttaisit kaivattusi

      Ulkonäössä tai persoonassa
      Ikävä
      75
      868
    8. Elokapinan lakkautusaloite 50 000 nimeä

      Ja lisää tulee, kohta on Ylenkin uutisoitavaa aloitteesta. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143
      Maailman menoa
      260
      854
    9. Hei, mies, kirjoita jotain minusta

      Plus jokin tunnistemerkki/kirjain nimessäni. En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta. Et ole koska
      Ikävä
      39
      799
    10. Näyttääkö kaivattusi

      Iloiselta vai surulliselta?
      Ikävä
      56
      796
    Aihe