Kestääkö miehinen itsetuntosi,

jos naisesi tai tyttöystäväsi ajaa paremmin autoa kuin sinä?

Katsoin vain eilen tytärtäni kun se ajeli pellolla autolla ja meno oli kuin vanhalla tekijällä. Toki se on jo aika paljon autolla ja mönkkärillä rullaillu pienen ikänsä aikana. Ainakin kun itse muistelen aikaa, jolloin olin 13-vuotias, niin moni ikäiseni poika ei ollut vielä koskaan edes ajanut autoa. Niin tuli vaan mieleen, että saattaa tyttö joutua poikien kanssa 'hankaluuksiin', jos on tehny nk. poikien juttuja enemmän ja paremmin kuin pojat.

Vähä niinku akalle oli joskus käyny yhdessä seurustelusuhteessa kun poika oli väittäny sille, että on ajanu F-cuppia kasivitosella Starletilla, niin akka oli sanonu sille, että et oo voinu ajaa, ku kasivitonen Starletti on etuvetoinen ja sitä ei oo luokiteltu siihen. Oli suhde kuulemma päättyny het siihen. Nii, akka vaan meinas, että olis voinu sanoa vaan sille naisellisen ihailevasti, että 'älä? aijaa! vau!' ja sitte vasta viikon päästä jättää se poika.

37

611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scale

Mutta ei sitä pelkoa ole ainakaan nykyisessa suhteessani. Vähän jos auto lähtee liiraamaan, niin oja kutsuu satavarmasti ja hyvä jos ei vielä laiteta käsiä silmien eteen.

• tai siis sanoin akalle ennen tämän aloituksen tekoa, että varmasti kestää kaikkien itsetunto tuon naisten paremmuusasian autolla ajamisessa. Sinä olet rohkea.

Pitäis varmaan kysyä naisilta, että mikähän se totuus mahtaa olla. :)

• scale
        relaxed_eyes kirjoitti:

tai siis sanoin akalle ennen tämän aloituksen tekoa, että varmasti kestää kaikkien itsetunto tuon naisten paremmuusasian autolla ajamisessa. Sinä olet rohkea.

Pitäis varmaan kysyä naisilta, että mikähän se totuus mahtaa olla. :)

sentään ranteita aukoisi se takia, mutta en mä siitä tykkäisikään. Johtuu siitä, että mun lähipiirissä ei vaan yksinkertaisesti ole yhtään naista joka tykkäisi koheltaa jääradalla, tai jokkis-kuvioissa.

Mä vaan yksinkertaisesti olen parempi kuski kun yksikään tuntemistani naisista, koska olen harjotellut. Ajaminen on taito, jonka oppii vaan ajamalla. Tiettyjä juttuja pitää vaan yksinkertaisesti toistaa niin kauan, että vastaliikkeet tulee hypotalmuksesta.

Kyllä mä senkin tiedän, että varmana löytyy naisia, jokka ajaa paremmin kuin mä, mutta niin kauan, kun niitä ei ole mun lähipiirissä, ne ei lyttää mun miehistä egoani sen enempää kuin joulupukki, joka on reilumpi, kuin mä.

• juu

kyllä mun eukko on hyvä kuski taitaa olla parempi kun mä

• Minulle ei ole mikään ongelma, että Rouva Ratikka on älykkäämpi, koulutetumpi tai varakkaampi kuin minä. Siihen nähden itsetuntoni kestäisi varsin mainiosti senkin, että hän olisi parempi kuski. Minä tunnustan auliisti olevani huono kuski, mutta kun RR on ajanut ajokorttinsa automaatilla vasemmanpuoleisessa liikenteessä eikä sitten ajanut laisinkaan 15 vuoteen, niin taidan minä kuitenkin vähän parempi olla.

Minusta aina välillä tuntuu, että te siellä Pohjanmaalla ette elä asenteidenne kanssa samalla vuosikymmenellä laisinkaan kuin me täällä pääkaupunkiseudulla. ;-)

• kuten sinulla ja Rva Ratikalla on asiat, eli RR ei tod.näk. kaikissa asioissa ole sinua älykkäämpi ja parempi. Niin minäkin luulen, että joissakin asioissa pohjalainen nurkkakuntaisuus on hyvä asia, ja joissakin asioissa pääkaupunkiseutumainen avarakatseisuus on hyvä asia.

Erilainen, vaan ei parempi, eikä huonompi.

• 12+3

Aivan sama vaikka eukko ottaisi kuskin hommat kokonaisuudessaan.
      Mutta en olekaan keskenkasvuinen teini jolle oma corolla on paras corolla.

Mitä tulee tyttäresi tuleviin mieshuoliin niin luulen että hänellä tarpeeksi paukkuja karistaakseen kaikki pahimmat vonkaajat ja paskanpuhujat kannoiltaan. Ts. sitten kun ukkonsa löytää niin se ei ole minkään tyhjäntoimittaja vätys. Todennäköisesti tyttösi kasvaa myös näkemään erinomaisen hyvin kaikkien elvistelijöiden valheiden läpi. Jos joutuu joskus soratiellä "kisaan" kloppien kanssa niin tod. näk. ne klopit päätyy sinne koivunrunkoon.

Varmasti joidenkin sulhasehdokkaiden itsetunnon pääälle voi olla pahaksi jos tyttö on kovempi tekijä. Mutta sehän ei ole tytön ongelma, täytyy vaan löytää semmonen tervepäinen sulhanen...

Kunhan opetat semmoiset elämänarvot että tyttösi ei ole se vastuuntunnoton kaahaaja joista saa joka päivä lehdistä lukea.

Pidä huoli että tytöllä on oma auto jota hän itse ajaa. Jos hän sitten joskus päätyy jonkun klopin kyytiin joka tuntee tytön ajomaineen ja kloppi sitten päättää näyttää mistä se kana piss... eiku kukko kusee, niin sehän vetää voorttinsa solmuun ihan vaan näyttämismielessä - ja sillon käy pahasti.

• tuo onkin aika huolestuttavaa. Pojilla kun on se näyttämisen tarve verissä, kulttuuritaustasta riippumatta. Pitääpä pistää mieleen, kiitos kommentistasi.

• lapset kyydissä

Onpa vaikea valinta. Hmmmmm....

• 8DDDD

pohjalainen myös?

• mulla ei ole korttia, mikä taas tuntuu vaivaavan erinomaisesti Lady Chatterleyta.

• on oiva kumppani itsetunto-ongelmaisille. Mökötyskisassa se pesee, mut muuten sen kanssa pärjää huonompikin.

• Vai miten sun itsetunnon laita on?

• relaxed_eyes kirjoitti:

Vai miten sun itsetunnon laita on?

Joo - mulla oli kanssa toi ajotaitoprobleema ja sit vaihdoin nukkeen. Se on ihan kädetön ratin takana. Nyt mä ylpeenä huristelen mun polkuautolla eikä tunnu missään.

• ttuplai kirjoitti:

Joo - mulla oli kanssa toi ajotaitoprobleema ja sit vaihdoin nukkeen. Se on ihan kädetön ratin takana. Nyt mä ylpeenä huristelen mun polkuautolla eikä tunnu missään.

ajotaitoprobleemastasi aiheutunut itsetuntokriisi on päässyt pahanlaatuiseksi.

• haittaa.
      Koska tiedän, että maailmalta löytyy naisia, jotka ajaa minua paremmin ja tietävät auton tekniikasta enemmän mitä minä.

Kuuntelin kerran toisella korvalla, kun ruokajonossa nainen selitti miten V8 moottorista rakennetaan petroolivetoinen.
      Jos haluaa tuottaa mielipahaa takana tulijoille kannattaa. Pakokaasut kuulema tuoksahtaa mädiltä kananmunilta. Edellyttäen, että on edelleen mahdollista laittaa petroolivetoiseksi.

• monte34

en ole mikään erityisen hyvä autoilija, taskuparkkeeraukset pyrin vältämään viimeseen asti.

• dayum

eiköhän. Ehkä ihan vähän nakertaisi. Epäilen kylläkin, että jos nainen olisi luonteeltaan leija, niin se alkaisi sitten vituttamaan. Kuten muissakin asioissa.

• laskin väärin

En tiedä, ei ole kokemusta asiasta ;-)

• kun piti tuon takia jättää. Tehokasta toimintaa.

• Eikö valehtelu olekaan riittävä peruste jättämiselle? Ja voihan olla, että niitä muitakin syitä oli, eikö ni? Eihän kukaan koskaan ikinä toista pelkästään yhden syyn vuoksi jätä, vaan se päätös jättämisestä kypsyy monen eri tekijän yhteivaikutuksesta kokonaisuuteen. Vai mitä?

• Jazuli

kestää siinäkää kohassa ko likka jättää ne kilpaajossa..ko nallin kalliolle..xo)

hyvin on piimänen ilme sen päälle..ja kauhee selittely mut ku mun autossa jne..tuubaa..

=o)

pitäs vaa ukkojenki hyväksyä, ettei kaikki mimmikkää ole mitää iines ankkoja..nih..

• Jazuli

- putusi..kilpa-ajossa...ei meinaa mittää..=o)

• kirpela

kuiteski niin nautinnollista tällä kelillä kun joku muu jäädyttää sormensa :)

*avutonna aevan*

• Jazuli
        kirpela kirjoitti:

kuiteski niin nautinnollista tällä kelillä kun joku muu jäädyttää sormensa :)

*avutonna aevan*

mikäs siellä on hämminkinä..???..ilman autoa vai miks sormeet kohmees..=o/

hanskat kätee..=o)

• kirpela
        Jazuli kirjoitti:

mikäs siellä on hämminkinä..???..ilman autoa vai miks sormeet kohmees..=o/

hanskat kätee..=o)

ajatuksen tasolla vain :)

Tuli tossa mieleen kun olin tua pakkasessa pentujen kanssa ja....jäässä vaikka kuin koittaa pistää päälle...ja sit tuli mieleen sormien lämmittely :D Kauheita harha-ajatuksia =)

Ja toisaalta, pakko lähtee viä kauppaan kun ei järki aamulla sanonu, mut kerkesin raivata huushollia. Se on niin kurjaa kun pyykit ei viikkaannu ja juokse kaappiin vaikka ne kuulemma kone peseekin ;)

Ja mie muuten löysin aivan ihkut rukkaset lastenosastolta *hihittää* Onneks on pienet räpylät, joten siltä osin miul on homma...rukkasessa :)

• Jazuli
        kirpela kirjoitti:

ajatuksen tasolla vain :)

Tuli tossa mieleen kun olin tua pakkasessa pentujen kanssa ja....jäässä vaikka kuin koittaa pistää päälle...ja sit tuli mieleen sormien lämmittely :D Kauheita harha-ajatuksia =)

Ja toisaalta, pakko lähtee viä kauppaan kun ei järki aamulla sanonu, mut kerkesin raivata huushollia. Se on niin kurjaa kun pyykit ei viikkaannu ja juokse kaappiin vaikka ne kuulemma kone peseekin ;)

Ja mie muuten löysin aivan ihkut rukkaset lastenosastolta *hihittää* Onneks on pienet räpylät, joten siltä osin miul on homma...rukkasessa :)

...ehtisin miettii jo et mistä me puhutaan..=o)

mun piti lähtee kans pihalle tallustamaan..mutta meillä meni tuolla maailmalla taas aikaa..ja kyläillessä siihi päälle..sitte rupes jo soliluun kohalta polttamaan ihoa nii ettei ilenny enempää muovissa istua..(tuore kuvan teon jäliltä)..joten nopeesti vaan kotiin..ja sapuskaa tulee ja muovit pois..=o)

happea iholle ja bebanthenia....iha vereslihalla...=o(

• kirpela
        Jazuli kirjoitti:

...ehtisin miettii jo et mistä me puhutaan..=o)

mun piti lähtee kans pihalle tallustamaan..mutta meillä meni tuolla maailmalla taas aikaa..ja kyläillessä siihi päälle..sitte rupes jo soliluun kohalta polttamaan ihoa nii ettei ilenny enempää muovissa istua..(tuore kuvan teon jäliltä)..joten nopeesti vaan kotiin..ja sapuskaa tulee ja muovit pois..=o)

happea iholle ja bebanthenia....iha vereslihalla...=o(

kans mennä jatkattaan toi loppuun, mutten saa aikaseks...joku kaamosväsy vissiin, ja exät käy k**piin oikeen urakalla...vissiin herroilla menkat *tai jtkn*

• tuntematon*

joka on aina ollut miesten maailmassa, tehnyt asioita joita miehet tekee.
      Sanon et tyttärelläsi tule olemaan vaikeaa.Toisaalta se kyllä löytää sitten ne helmet miesten joukosta.
      Yllättävän paljon on miehiä, nuoriakin, joiden itsetunto ei naista kestä ja silloin sitten puhutaan jo työpaikkakiusaamisesta.
      Voi olla niinkin mitätön asia, että nainen tekee korjaamohallissa samoja hommia kuin miehet.
      Silloin viedään sen itsesuunnittelemat työkalut käsistä, kytätään onko muistanut laittaa turvakengät...etsitään huomautuksen ja varoituksen aihetta.
      Se on aika raskasta.
      Mutta sitten ne älykkäät miehet, joille nainen ei ole uhka vaan ottavat vastaan ilolla.
      Ne onkin sitten niitä joiden avulla jaksaa.

• tiedän, että tyttöä kiinnostaa kaikki tuo aivan saamaristi...yritän itse ohjata sitä oikeisiin porukoihin joissa se voitais jopa mahdollisesti ottaa tasavertaisena vastaan, koska kyllä mua vähä huolestuttaa kuitenkin se poikien ja miesten asiaan suhtautuminen, vaikka täällä miehet ovatkin kovin myötämielisiä asian suhteen.

Toisaalta, täällä ei oikein kukaan mies ole tunnustautunut varsinaiseksi rasvanäpiksi, ni sen myötämielisyyden paremmin ymmärtääkin, koska autopiireissä tytön kuuluis maata vain konepellillä ja näyttää nätiltä. Korkeintaan ruutulippua heiluttaa.

• Crocuta

Parempi kestää kun ei oo ees korttia...

• kirpela

autoa kortilla ajeta, eli turha sitä korttia on mun mielestä edes ajaa, ellei sitten käytä ajotaitoaan. Monesti varsinkin naisilla on kortti, mutta taito ruostuu ajamattomana, ja sitten katoaa rohkeus lähteä rattiin. Kortti on kuiteskin aika kallis, ja kaupungissa selviää ihan hyvin busseillakin.

• Crocuta
        kirpela kirjoitti:

autoa kortilla ajeta, eli turha sitä korttia on mun mielestä edes ajaa, ellei sitten käytä ajotaitoaan. Monesti varsinkin naisilla on kortti, mutta taito ruostuu ajamattomana, ja sitten katoaa rohkeus lähteä rattiin. Kortti on kuiteskin aika kallis, ja kaupungissa selviää ihan hyvin busseillakin.

Kyllä se kortti kannattaa ajaa, jos autoa meinasi ajaa.

No eipähän leviä perse penkkiin tässä... Tai tässä koneella se leviää, mutta muuten...

• kirpela
        Crocuta kirjoitti:

Kyllä se kortti kannattaa ajaa, jos autoa meinasi ajaa.

No eipähän leviä perse penkkiin tässä... Tai tässä koneella se leviää, mutta muuten...

kannata ajaa, ellei autoa aja.

• Koska itse en edes omista ajokorttia! ;) ..ei ole tarvetta moiselle, eikä autot vois vähempää kiinnostaa!

Eräs exäni oli ammatiltaan automekaanikko ja erikoistunut auton sähkötöihin...ja on eeeerittäin hyvä kuski! =)

• -tuleepa mieleen eräitäkin kertoja ku joku amis-pelle tai vanhempikin setä erehtyi samalle viivalle kaasuttelemaan! X) ..jäivät kaikki aina poikkeuksetta ku nallit kalliolle! ..vaikka heillä ois ollu parempi konekkin alla, ni ei mitään jakoja.. XD

Siinä on moni mies saanu karvasta kalkkia! ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2593
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      196
      990
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      55
      792
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      722
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      55
      616
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      15
      536
    7. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      51
      535
    8. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      494
    9. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      40
      494
    10. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      485
    Aihe