Mistähän saisi hyviä halpoja koruja...

Katya-

Pidän isoista koruista, ei liian näyttäviä vaan yksinkertaisia mutta sellaisia jotka huomataan. En kuitenkaan ole Suomesta löytänyt vielä omaan budjettiini sopivia koruja.

Tämäntyyppisiä koruja siis pääasiassa tarkoitan: http://www.asiaputiikki.fi/images/kaulakorumustarusk.JPG

Korussa siis saisi olla isoja kiviä, mielellään melko neurtaalin väirisia, kuten erisävyisiä vaaleita sekä mustia, korujen ei tarvitsisi olla symmetrisiä vaan ihan epäsäännöllisiä. Jos joku nyt ymmärsi mitä ajan takaa nii olisin kiitollinen jos osaisitte neuvoa mistä mahtaisi löytyä tuon tyyppisiä koruja?

31

3219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sarah36

      Osoitteesta www.dragonfly-koru.com löytyy käsintehtyjä, eikä kovin kalliita koruja. Ovat ihan kotimaista työtä.

    • vilmahdus

      ASIA-PUTIIKISSA ON NYT ALE JA KORUJA HALVALLA.

      • Anonyymi

        Löysin sieltä tosi kauniita ja edullisia hiuspinnejä.


    • aurinko_78

      www.annavdesign.fi

    • erk merk
    • Smilerr

      Ostarista hopeakorut, teräskorut, titaanikorut, lasikorut, nahkakorut, lävistyskorut, aurinkolasit ja lahjatavarat nopeasti ilman toimituskuluja!

      http://www.ostari.fi

      - Yli 1200 eri tuotetta
      - Edulliset hinnat
      - Ei toimituskuluja
      - Nopea toimitus (1-3 arkipäivää)

    • korufriikkix

      Mulla on sama juttu eli pidän näyttävistä, mutta yksinkertaisista koruista. Löysin loppukeväästä korujenmaailma verkkokaupan, jonka toimittamiin koruihin olen ollut tyytyväinen, eikä hintakaan päätä huimaa. Pääosin kaikki korua alle 20 euroa. Kuvissa tosin on vähän toivomisen varaa, mutta itse huomasin että ne saa suuremmaksi klikkaamalla kuvaa vielä kertaalleen sivuilla. Vähän samanlaisia koruja näin mm. Balilla viime reissulla.

      Suora linkki sinne on: http://www.korujenmaailma.fi

      • tykkään tykkään

        koruja myös paljo Diiva.fi:ssä

        sieltä olen itse korviksia ja samalla kellon tilannut tuotteitakin tulee lisää vähän väliä. Tykästyin paikkaan ja sieltä tilaan aina kun on rahaa ylimääräistä :)


      • Hapankaalit
        tykkään tykkään kirjoitti:

        koruja myös paljo Diiva.fi:ssä

        sieltä olen itse korviksia ja samalla kellon tilannut tuotteitakin tulee lisää vähän väliä. Tykästyin paikkaan ja sieltä tilaan aina kun on rahaa ylimääräistä :)

        Täällä on tosi iso valikoima kauniita koruja.
        www.lumoproducts.com


      • Minä_vaan88
        Hapankaalit kirjoitti:

        Täällä on tosi iso valikoima kauniita koruja.
        www.lumoproducts.com

        www.annibella.fi


    • kätevääö

      suunnista anttiloiden joulukoristuosastoille, halpoja kusenkoristeita löytyy sieltä ja ensijouluna uudet, kätevää

    • mansikkiXX

      www.kidekoru.com

    • lumipallo arto

      yksinkertaisia koruja ......korukyla.fi

      • dfgde

        nyt ale -50%, hyviä halpoja koruja...


      • dfgde
        dfgde kirjoitti:

        nyt ale -50%, hyviä halpoja koruja...

        www.korukyla.fi


    • Kaakkurinna

      Täällä on aika kivoja koruja:
      www.lumoproducts.com

    • Kaija1985

      www.korushop.fi. Helmikuun loppuun saakka ilman postikuluja. Halpoja pukukoruja.

    • Cristallid ja Ehted

      koruja halvalla

      www.cristallid.com

    • tykästynyt

      Kauniita ja naisellisia:
      www.katriinakorut.fi

    • koruintoilija

      http://www.facebook.com/ChiringoByNanaya

      Sieltä saa joko ihan itse tilata tilaustyönä juuri sellaisen kuin haluaa tai sitten ostaa jonkun tarjolla olevan.

      Suurin osa on sellaisia joista ei ole olemassa toista samanlaista eikä niitä aijotakaan tehdä joten saat varmasti sieltä persoonallisen korun jota muilla ei ole ja hinnatkin ovat halpoja. Myös custom tuotteita löytyy, joten kierrätyksestä pitävä saa myös haluamaansa jos haluaa.

      Korut voi joko hakea paikanpäältä tai saada postina. Maksuna käy käteinen, tilisiirto ja paypal

    • tiina1965

      minä tilasin tuolta korushopista. niille oli tullut myös laukkuja

    • Janni921

      Mä löysin bister.fi -sivuilta.

    • Marinae

      koruja halvalla

      www.cristallid.com

    • Hintalaatusyhde
    • Anonyymi

      Hm on ollut mun korukauppa jo kauan. Sieltä löytyy vaikka mitä.

    • Anonyymi

      Täältä löytyy suomalainen pienyritys, joka myy koruja: https://feebe.fi/collections/korut

      Ei ehkä sovi niin tuohon kuvaukseen, mutta oikein hyvä jos yksinkertaisia ja kohtuullisen hintaisia koruja etsii.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe