Vetoaako sinuun oman ja/tai vastakkaisen sukupuolen androgyyni tyyli? Jos, niin ketä julkkiksia voisit mainita, joilla on hyvä sellainen tyyli.
Androgyyni tyyli
52
1012
Vastaukset
- Jazuli
sekoitusta miesten ja naisten vaatteita..??..=o)..vai mitä...
mullakin on miesten vaatteita..käytän miesten huppareita..pitkähihasia ja ompa mulla jopa miesten saumattomat boxerit..!!!! ne on iiihanat..xo)- monte34
onko ne siis yhtä valua, muottiin puristetut?
- kirpela
miesten vaatteisiin onkin tarkoitus saada myös hartiat sisään :)
- Jazuli
monte34 kirjoitti:
onko ne siis yhtä valua, muottiin puristetut?
joo..ne on kevyet ja ilmavat..muotoutuu hyvin lantiolle ja pepun päälle..sopii hyvin naisenkin vartalolle..ikään kun oikeen istuu eikä niissä ole siis mitään pissakoloja..harvoissa boxereissa kaiketi muutenkaan on..(??) on mulla ollu semmosia shortsimallin boxereitakin..miesten.. ne on ikäviä kun lahkeet lerpattaa..=o)
niissä ei ole saumoja ollenkaan...ei ne ainakaan paina saumoista..
suosittelen ostamaan... - Jazuli
kirpela kirjoitti:
boxereihin..x'o)
*toivottavasti* - laskin väärin
kirpela kirjoitti:
Jaa, mitäs sitten kun pitää hihattomia paitoja? :-)
- monte34
Jazuli kirjoitti:
joo..ne on kevyet ja ilmavat..muotoutuu hyvin lantiolle ja pepun päälle..sopii hyvin naisenkin vartalolle..ikään kun oikeen istuu eikä niissä ole siis mitään pissakoloja..harvoissa boxereissa kaiketi muutenkaan on..(??) on mulla ollu semmosia shortsimallin boxereitakin..miesten.. ne on ikäviä kun lahkeet lerpattaa..=o)
niissä ei ole saumoja ollenkaan...ei ne ainakaan paina saumoista..
suosittelen ostamaan...minä ku en tunnusta ja hyväksy ku pitkälahkeiset kalstarit
- kirpela
Jazuli kirjoitti:
boxereihin..x'o)
*toivottavasti*no joo, juutuin niihin huppareihin :) Kun akkain osastolla menee niin, että jos mahdut muuten sisään niin mahan ja pehvan kohdalla kangasta on kilsa liikaa, miesten paidoissa tarvii kääntää vaan hihojen suut kertaalleen :)
- Jazuli
laskin väärin kirjoitti:
on niitäkin kaapissani..mitähän kirpela tuohon tuumaa..=o)
- kirpela
laskin väärin kirjoitti:
naisten vai? No tää ei sattuneesta syystä pidä :)
- kirpela
Jazuli kirjoitti:
on niitäkin kaapissani..mitähän kirpela tuohon tuumaa..=o)
sää,ei ne...käy. Rakennevika.
- Jazuli
kirpela kirjoitti:
no joo, juutuin niihin huppareihin :) Kun akkain osastolla menee niin, että jos mahdut muuten sisään niin mahan ja pehvan kohdalla kangasta on kilsa liikaa, miesten paidoissa tarvii kääntää vaan hihojen suut kertaalleen :)
et L koon miesten hupparit on ihan sopivan tilavia....XL..on isoja..mutta roikkuu päällä..=o)
sulla on isot tissit ja leveet hartiat..siks sä tarttet ympärysmitoiltaan isompia..=o)
mulla taas kyllä löytyy naistenki puolelta joskus sopivia huppareita ja mahtuu kaikki sisään..mutta miesten hupparit on jotenki makeempia..sitte noi tribal/liekkiteemaset on mun makuun...miesten puolelta niit löytää enemmän..mutta siis nehän käy naisille niiku miehillekkin..=o)
samoin melki kaikki moottoripyörä aiheiset paidat on miesten puolella esillä... - Jazuli
kirpela kirjoitti:
sää,ei ne...käy. Rakennevika.
siis tissit näkyy sieltä kainaloaukoista..??..nii mullaki..ikävät sinällää..mutta rintaliivit jos saa näkyä niin ei haittaa..rintaliivit näkyy kaikissa narutopeissakin mitä kesäsin käytän ja talvella kotonakin..joten...=o)
mut toki ei jokapaikassa viitti esitellä rintaliivejäkään...vasitenki ko ne pitsikki pukkaa hulluista kohista esiin..=o( - laskin väärin
kirpela kirjoitti:
naisten vai? No tää ei sattuneesta syystä pidä :)
Siinähän sitä syytä juuri onkin pitää...
- Jazuli
monte34 kirjoitti:
minä ku en tunnusta ja hyväksy ku pitkälahkeiset kalstarit
kesällä sitte piät..???..=o)
pikkuhousujako..?? eiks kalsongit oo hemmetin kuumat kesällä..xo) - kirpela
Jazuli kirjoitti:
siis tissit näkyy sieltä kainaloaukoista..??..nii mullaki..ikävät sinällää..mutta rintaliivit jos saa näkyä niin ei haittaa..rintaliivit näkyy kaikissa narutopeissakin mitä kesäsin käytän ja talvella kotonakin..joten...=o)
mut toki ei jokapaikassa viitti esitellä rintaliivejäkään...vasitenki ko ne pitsikki pukkaa hulluista kohista esiin..=o(toinoin...siis kun peittyy joko oikea tai vasen :D
- kirpela
laskin väärin kirjoitti:
Siinähän sitä syytä juuri onkin pitää...
topin oisi tarkoitus peittää keskimäärin rinnat ja vatsa, eikö?
- monte34
Jazuli kirjoitti:
kesällä sitte piät..???..=o)
pikkuhousujako..?? eiks kalsongit oo hemmetin kuumat kesällä..xo)mut on ne siveellisetkin, voi huoleti vetää shortsit jalkaan eikä kaljut pohkeet kiiltele.
- Jazuli
kirpela kirjoitti:
toinoin...siis kun peittyy joko oikea tai vasen :D
mahollista..=oO
siis toinen tissikö jää näkyviin jos toinen peittyy...noh eihän miehet siitä ainaskaan hermostu..xoP
miten se siis tapahtuu..???..mulla näkyy molemmista käsiaukoista rinnat jos nostan käet ylös..siis rintojen sivut...kumarassa tietysti koko helahoito..mutta toinen..??..paa valokuva xo) - Jazuli
monte34 kirjoitti:
mut on ne siveellisetkin, voi huoleti vetää shortsit jalkaan eikä kaljut pohkeet kiiltele.
et varmana laita kalsarie päälle shortseja..en uso..=o]
- kirpela
Jazuli kirjoitti:
et L koon miesten hupparit on ihan sopivan tilavia....XL..on isoja..mutta roikkuu päällä..=o)
sulla on isot tissit ja leveet hartiat..siks sä tarttet ympärysmitoiltaan isompia..=o)
mulla taas kyllä löytyy naistenki puolelta joskus sopivia huppareita ja mahtuu kaikki sisään..mutta miesten hupparit on jotenki makeempia..sitte noi tribal/liekkiteemaset on mun makuun...miesten puolelta niit löytää enemmän..mutta siis nehän käy naisille niiku miehillekkin..=o)
samoin melki kaikki moottoripyörä aiheiset paidat on miesten puolella esillä...aika paljon neuleita, niistä M on ihan jees.
- laskin väärin
kirpela kirjoitti:
topin oisi tarkoitus peittää keskimäärin rinnat ja vatsa, eikö?
Riippuu tilanteesta ;-)
- Jazuli
kirpela kirjoitti:
aika paljon neuleita, niistä M on ihan jees.
en juur harrasta neuleita..paitsi nyt tänää sain paketin missä tuli pitkä punanen poolokauluksinen naisten villaneule..ihana..ja semmoset tosi korkea korkoset kengät..mustat..=o)
paanki kuvan jos kerkeen.. - kirpela
Jazuli kirjoitti:
mahollista..=oO
siis toinen tissikö jää näkyviin jos toinen peittyy...noh eihän miehet siitä ainaskaan hermostu..xoP
miten se siis tapahtuu..???..mulla näkyy molemmista käsiaukoista rinnat jos nostan käet ylös..siis rintojen sivut...kumarassa tietysti koko helahoito..mutta toinen..??..paa valokuva xo)Mut siis se kangas joteski kiertyy joko oikealle tai vasemmalle...emminä tiä, rakennevika :(
- monte34
Jazuli kirjoitti:
et varmana laita kalsarie päälle shortseja..en uso..=o]
kuule tuhansia kilometrejä ajanut harrikalla kalsarin lahkeet lepattaen samalla laulaen born to be wild biisiä kurkku suorana
- kirpela
Jazuli kirjoitti:
en juur harrasta neuleita..paitsi nyt tänää sain paketin missä tuli pitkä punanen poolokauluksinen naisten villaneule..ihana..ja semmoset tosi korkea korkoset kengät..mustat..=o)
paanki kuvan jos kerkeen..elä kylvä suolaa, et voi...mun on pakko saada ne mitkä linkitin eilen :)
- kirpela
laskin väärin kirjoitti:
Riippuu tilanteesta ;-)
tilanteessa kultsi ei varmaan kattelis kumminkaan. Mut se ongelma on siis, että ne on liian...lyhyitä. Tai kaikkein inhoimpia on sellaiset yläosasta kolmioiksi ommellut, mallia lankku.
- Jazuli
kirpela kirjoitti:
elä kylvä suolaa, et voi...mun on pakko saada ne mitkä linkitin eilen :)
linkitit eilen noissa on melki 12 cm korko ja paksu pohja..aika seksikkäät jalassa..=o)
siis nää on ihan sisäkengät..tähän vuodenaikaan.. - kirpela
Jazuli kirjoitti:
linkitit eilen noissa on melki 12 cm korko ja paksu pohja..aika seksikkäät jalassa..=o)
siis nää on ihan sisäkengät..tähän vuodenaikaan..http://www.joyboots.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=heti_MILI128/CM_koko_37.5
- Jazuli
kirpela kirjoitti:
http://www.joyboots.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=heti_MILI128/CM_koko_37.5
toimiiks sekä linkki..??
- kirpela
kirpela kirjoitti:
http://www.joyboots.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=heti_MILI128/CM_koko_37.5
tuokaan toimia, mut laita sivuilla hakusanaks MILITANT-128
- Jazuli
kirpela kirjoitti:
tuokaan toimia, mut laita sivuilla hakusanaks MILITANT-128
mulla on ton tapaset kengät kans..=o)
oliks noi koko mustat vai ne toiset..?? - kirpela
Jazuli kirjoitti:
mulla on ton tapaset kengät kans..=o)
oliks noi koko mustat vai ne toiset..??olimihkä silmäni iskin, mustan tapasia on niin monet jo.
- kirpela
viskaa vaan.Mie en tykkää pyöreäkärkisistä... Mut ot oppinu sit käveleen korkkareilla sitten viime keskustelun =)
- Jazuli
kirpela kirjoitti:
viskaa vaan.Mie en tykkää pyöreäkärkisistä... Mut ot oppinu sit käveleen korkkareilla sitten viime keskustelun =)
kävelly kaiken aikaa korkkareilla...ostannukki aikas monet uuet pitkävartisia ja lyhytvartisia..=o)
...pitää välillä hemmotella ittensä...sitte ko mä tästä viel hoikistun ja saan oloo sieppeemmäks nii panostan uusiin vaatteisiin muuteskin..nyt on jo 3.2 kiloa 2 viikossa pois..!!!!!jeee...haen glögiä..elä karkaa viellä..vai onks kiire..?? - kirpela
Jazuli kirjoitti:
kävelly kaiken aikaa korkkareilla...ostannukki aikas monet uuet pitkävartisia ja lyhytvartisia..=o)
...pitää välillä hemmotella ittensä...sitte ko mä tästä viel hoikistun ja saan oloo sieppeemmäks nii panostan uusiin vaatteisiin muuteskin..nyt on jo 3.2 kiloa 2 viikossa pois..!!!!!jeee...haen glögiä..elä karkaa viellä..vai onks kiire..??mut nyt ei ihan ymmärrä, keväällä joskus sanoit ettet osaa kävellä korkkareilla, ja neuvoin et kun pomppii kaupassa saaden ihmiset kattoon kieroon, niin ne on oikeet, joilla voi uutena kikkailla....
- Jazuli
kirpela kirjoitti:
mut nyt ei ihan ymmärrä, keväällä joskus sanoit ettet osaa kävellä korkkareilla, ja neuvoin et kun pomppii kaupassa saaden ihmiset kattoon kieroon, niin ne on oikeet, joilla voi uutena kikkailla....
mutta mä olen kävelly syksystä saakka korkkareilla..jotta opin..=o)
se on kengästä kii kaikki ei tue nilkkoja ja sillon meinaa katkee jalat....nyt on joulukuu..xo)
melki puoli vuot aikaa harjotella..mä intouruin nääs....mitäs ne tuolla kaapissa tekee..
mä viel nopsaa pesen ja käyn rasvaamas ton olkapään ja käsivarren..hilseilee toi tatuoinnin päällinen..=o(
- ........
Mikko Kuustonen
- foor exaa
Stan Laurel, Oliver Hardy.
- ........
woody allen
onko muka. Pikemminkin hänen ex-kumppanillaan:
http://www.takethehandle.com/interactive/wp-content/uploads/2009/04/annie-hall-woody-allen.jpg
http://img.webdelamoda.com/wp-content/uploads/2009/02/dianne-keaton.jpg
Tyyli on säilynyt..
- Jazuli
androgyyni tyyliltään..??? =o)
- ......
On "niitä" miehiä.
- Jazuli
...... kirjoitti:
On "niitä" miehiä.
ok..=o)
androgyynit lyylit
- vänksy
mut käytännössä miehet hameen kanssa ja naiset housupuku päällä ja kravatti kaulassa vaan näyttävät typeriltä. Et ei oikein toimi.
tyyliä, hyvin voimakasta meikkausta ja kajaalia (jonka tarkoituksena ei edelleenkään ole iskeä ketään) ja esim. maskuliinis-feminiisiä suoria housuja ja mieluiten hihattomia kauluspaitoja ja street-kenkiä suosin silloin kun osallistun esim-. poppin' - tanssiin tai muihin nuorekkaisiin tansseihin.. Muutoin suosin itselläni hillityn naisellista tyyliä ja kumppanillani on nyt luonnostaan poikamainen tyyli, jossa ei ole mitään androgyyniä...
Julkkiksista minuun vetoaa erityisesti Annie Lennoxin ja Michael Jacksonin androgyynit tyylit..
http://4.bp.blogspot.com/_9FDH1LdPm6U/SX6CSliF_tI/AAAAAAAADmI/FzxU8xpjS1M/s320/Annie Lennox.bmp
http://18.media.tumblr.com/pU1p3ehaPptv6r8zFr6oV4Ypo1_500.jpgon vedota, ainakin joskus on vedonnut, nää duranduranit ja muut meikkipojut : ) Prince ja David Bowie kyllä, esim. No ehkei tänä päivänä enää hirveästi. Oisko Stefan Lindforssissa jotain androgyyniä? Jos, niin sitten vetoaa vieläkin..
Naisista tulee mieleen Katherine Hepburn, jolla oli maskuliininen, pelkistetty, hieno tyyli. Itselläkin menee oma tyyli kokoajan yksinkertaisempaan, ei nyt kuitenkaan voi sanoa maskuliinisempaan.- ...
Liittyykö siihen androgyynisyyteen jotenkin ylimielisyys?
... kirjoitti:
Stefan Lindforssilla vai?
... kirjoitti:
sulle : )
- .....
Kaksi camillasta ei naisellista saa koskaan.
http://www.theage.com.au/ffximage/2004/12/26/27n_charles_wideweb__430x307.jpg
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733