Mikä tekee poliisista seksikkään??

Ystävänä poliisi

Mikä siinä on, että poliisit mielletään seksikkäiksi? Ystävättärelläni on poliisi miesystävänä, suhde on hankala mutta silti siinä konstaapelissa on sitä jotain tämän ystäväni mielestä. Keskustelimme kerran, erään heidän riitansa jälkeen, ja kysyin että jos tämä mies olisikin vaikka automekaanikko (heitä yhtään väheksymättä, varmasti löytyy sexyjä automekaanikkoja!), pitäisikö ystäväni tätä miestä yhtä vastustamattomana kaikkine virheineen? Vastaus oli että ei. Mikä siinä on, että kun on poliisi (palomies, upseeri, lentäjä??), saa anteeksi kaikenlaisia ääliömäisyyksiä koska kuitenkin vetoaa naisen johonkin tarpeeseen tai haluun saada itselleen vahva mies? Eivät kaikki poliisit ole suoraselkäisiä ja vahvoja urhoja, miksi haalarin päällle pukeminen tekee heistä seksikkäitä?

Jättäkää kaikki ne "poliisi on paska" yms. kommentit väliin, kiitos, ennemmin haluaisin kuulla onko muilla vastaavia kokemuksia siitä, että tietyn ammatin omaavana saa anteeksi jotain mitä vaikkapa se automekaanikko ei saisi? Poliisin kohdalla kyse ei ole ainakaan edes rahasta, sen verran surkea palkka (ja työajat) heillä on.

17

3005

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uniformufriikki

Valta on kautta aikain ollut seksikästä, ja poliisilla on valtaa!

• Kokemusta muutamasta

Ei se valta niinkään (onko poliisilla edes oikeastaan valtaa?), mut se turvallisuuden tunne kai se on joka tekee poliisista haluttavan - ja toki sen poliisin täytyy silti olla muutenkin miehekäs ja miellyttävä mut kai se siitä poliisin statuksesta saa lisää plussaa... homomaisuutta poliiseissa en ole pahemmin havainnut?

• "tosi rakkautta"
        Kokemusta muutamasta kirjoitti:

Ei se valta niinkään (onko poliisilla edes oikeastaan valtaa?), mut se turvallisuuden tunne kai se on joka tekee poliisista haluttavan - ja toki sen poliisin täytyy silti olla muutenkin miehekäs ja miellyttävä mut kai se siitä poliisin statuksesta saa lisää plussaa... homomaisuutta poliiseissa en ole pahemmin havainnut?

Mee ruotsiin niin Svensson,Ruotsin poliisivoimista lirkuttelee sulle :DD

Niii,ja kyllä tolla ystävätärellä on sitten parisuhde ajatus palikat "paikallaan".Se että miehen ammatti pitää vielä yhdessä,niin se on jotain.Mitä jos se saa kenkää ja lähtee väliaikaisesti portinvartijaksi,varmaan jättäisi.Kaikeen sitä parisuhteet perustuukin...

• .....

Itseä ei niinkään poliisit sytytä, mutta sotilaat, duunarit ja vastaavat sitäkin enemmän..
      Kai se on pikemminkin joku kuviteltu fantasia joka niissä viehättää, miehekkyys ja jonkinlainen
      kylmyys/viileys, joka viestii että miehessä on haastetta, eikä mies ole kovin helposti tossun alle menevä. (vaikka sitä aina toivookin että saisi tällaisen miehen kesytettyä ;) )

• Diamonds are...

Tossa on kyllä pointtia; viileä, kovakin ja silti omalle naiselleen miehekkään hellä... oisko se selitys tuo? Tosin saattas mieli muuttuu jos olisi ap:n ystävän tilanteessa, kai se seksikkyys katoo jos on paljon muuta joka ei sovi kuvaan. Poliiseista usein sanotaan että viina maistuu melko hyvin ja se vähentää äkkiä sitä vetovoimaa :(

• ...

enkä pidä poliiseja erityisen seksikkäinä..Ihmisiä poliiseissa löytyy "joka lähtöön" ja se on sit eri asia jos joku on persoonana seksikäs tms.

• Lisios

Uniformuissa vaan jokin viehättää.. poliisi, palomies, lentäjä...
      Ja kyllä vaa rekkamiehentyöasu viehättäää myös ;)

• Ecce homo
    • Yes Pleaseh!

Minulle Poliisi on ainoa taho jolle en voi sanoa vastaan. Poliisi ei varmasti ole tossukka tai typerä piski. Poliisina toimivalla henkilöllä on sellaista auktoriteettia ja varmuutta, jollaista en ole nähnyt kenelläkään muulla. Minulle kumppanin täytyy olla vahva persoona, jolta vaaditaan kommunikaatiotaitoja, itsevarmuutta, taitoa hallita hyvinkin hankalia tilanteita ja lähikontakteja. Poliisi on ihana, seksikäs, fantasiaolento, jolla on käytössään pamppu, ase, etälamautin.. OMG.Lisäksi lempivärini on sininen. Harmillista sinänsä, että olen kiltti tyttö ja perheenäiti. En pääse kokeilemaan kunnon poliisikyytejä. Mmm-mmm.. ;)

• The biggest dick

Koska naiset tykkää mulkuista ja poliisit on maailma suurimpia mulkkuja.

• novarmaankin

Poliisit ovat rohkeita, aloitteellisia ja itsevarmoja. He toimivat oikeuden sekä toisten ihmisten puolesta, osaavat johtaa ja ottaa ohjakset käsiinsä tilanteessa kuin tilanteessa.
      Poliisilla kuuluu myös olla korkea moraali, joka sisältää ainakin toivon mukaan luotettavuuden, rehellisyyden ja rehtiyden. Ammatti on toiminnallinen ja siihen kuuluu myös vaaratilanteita sekä jännitystä, joten mitään ns. sohvaperunoita ja nössyköitä ei alalle hakeudu tai pääse, vaikka terve pääkoppa ja oikeudentaju pitäisi silti olla kohdallaan.
      Parempi mielestäni on fanittaa poliisimiehiä kuin niitä "pahoja poikia" ja pyöriä jossain hämäräpiireissä, koska poliisi on kyllä paljon turvallisempi vaihtoehto, jos nainen on kiinnostunut kenties hieman aktiivisemmista tai jännittävemmistä miestyypeistä kuin perustallurasta. Veikkaan, että poliisin viehätys on suurimmaksi osaksi myös juuri siinä "sankarillisuudessa", ihan niin kuin palomiehen tai sotilaankin.
      Itse henk. koht. ihailen myös todella paljon poliisinaisia, sillä pidän vahvoista naisista, joilla on itsevarmuutta ja henkisiä kuin fyysisiäkin ominaisuuksia toimia poliisinkaltaisessa työssä :)

Minulle kyllä sopii oikein hyvin se "perustallura", ei siinä. Onhan ne poliisit ihan kivoja, mutta en mä nyt tiedä, olisiko sellainen omana miekkosena sen kivempi sitten kuin muutkaan, tai ainakaan itselleni se ammatti ei ole mikään parinvalintakriteeri :D Paitsi että hämärähemmot ja rikolliset (pikkurikkeet nyt ehkä menee, riippuu mitä) kyllä lähtee listalta nopeaan.

• ........

Naisten ylivoimaisesti suurin fantasia on päästä tummaihoisen poliisin "kyyditettäväksi", eli valkoinen poliisimies häviää tälläkin osa-alueella.
      Tiedättekö muuten miksi poliisin pamppu kiinnostaa naisia ? No koska se on musta ja se siis korvaa valkoihoisen poliisin valkoisen peniksen.
      Ainut väri joka tässä maailmassa on kiihottanut valkoisia naisia on juuri musta väri.

• Anonyymi

Höpöhöpö. Ei minua ainakaan kiihota musta pätkääkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö. Ei minua ainakaan kiihota musta pätkääkään.

Sama

- se, joka tänne kirjoitti lokakuun 26. päivä 2020

• Anonyymi

Itse pienikokoisena naisena (150-153 cm/55 kg) ja ikäistään nuoremman näköisenä 25-vuotiaana naisena sytyn poliiseista. Tämä ihailu sai alkunsa ollessani teini.

Luulen sen vahvuuden kiehtovan minua poliiseissa. Ja jos on lihasta ja pituutta yli 175 cm, niin se on todella seksikäs yhdistelmä. Voi olla toki ammatiltaan hieroja tai lähihoitaja, joissa olen myös kohdannut tuolla kombolla olevia miehiä. Jälkimmäisistä aikoinaan kuvittelin, että ne olisivat jotenkin naismaisen oloisia.

Itselläni on kuitenkin realismi tallessa salaisten ihailujeni suhteen. Jos itse olisin poliisin kanssa suhteessa ja jonakin päivänä saisin mustan silmän, niin äkkiä lähtisin suhteesta. Millään seksikkääksi luokitellulla ammatilla tai miljonääriydellä en anna tekoja anteeksi.

• Anonyymi

Itse ei nuo mainitsemasi ammatit kiinnosta miehessä pätkääkään. Kiinnostun yleensä vain taiteilijoista tms. Muut saavat olla.

• Anonyymi

En tiedä. En jaa samaa fantasiaa poliiseista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      140
      7905
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2051
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1990
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1050
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      955
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe