nexteve.com tuotetta ei kuulu?

:((

tilasin mekon nexteve.comista 9.11 ja mekkoa ei ole vieläkään tullut. onko muille käynyt näin? :S

5

534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Netti tilaukset voi joissain tapauksissa viipyä kuukaudenkin. Etenkin jos tilaushetkellä tilaamasi tuote on loppu!

• tsirppaa

Moikka. Itsekkin tilasin eräästä puljusta Jenkkilästä tavaraa ja meni yli kk saapumiseen, kun ennen tullut alle kahdessa viikossa. Finnairin lakosta johtui. Ja jos tilaamasi lähetys oli kallis ja iso se on voinut jäädä tulliin ja sieltäkin menee hetki ennekuin saat ilmoituksen, että tuotteen voi noutaa. :)

Tosin tuon nexteven sivuillakin lukee kyllä, että:
      As of now, the expected total waiting time is about 2-3 weeks for most of our formal dresses.

• voieii

ainakin sivuilla lukee että shipped. ja se ei oo VIELÄKÄÄN tullut. :o voiko toi olla joku huijaus juttu ja oon nyt menny sitten lankaan ja menettäny rahani ? :S

• eeeips
        voieii kirjoitti:

ainakin sivuilla lukee että shipped. ja se ei oo VIELÄKÄÄN tullut. :o voiko toi olla joku huijaus juttu ja oon nyt menny sitten lankaan ja menettäny rahani ? :S

Nexteve.com ei ole huijausjuttu! Toki paketti voi hävitä matkalla, mutta luultavasti se vielä tulee, kestää vaan kuljetuksessa. :) Koita jaksaa odotella.

• voieiii
        eeeips kirjoitti:

Nexteve.com ei ole huijausjuttu! Toki paketti voi hävitä matkalla, mutta luultavasti se vielä tulee, kestää vaan kuljetuksessa. :) Koita jaksaa odotella.

oon ihan paniikissa täällä että on menny rahat hukkaan. :S toivottavasti se tulee. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      201
      4355
    2. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      3
      3476
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      244
      3418
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      2355
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      85
      1993
    6. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1619
    7. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      1310
    8. Onko Kuhmossa salapareja

Eli varattuja joilla salasuhde tai suhteita
      Kuhmo
      15
      1258
    9. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1218
    10. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1141
    Aihe