oon 26-vuotias nainen. En oo elämäni aikana seurustellut koskaan. Paria miestä oon tapaillut, mutta molemmissa tapauksissa yhteydenpito jäi sen jälkeen kun uskaltauduin näyttämään itseni ilman meikkiä.
Toisen kanssa se tapahtui yhden lenkin jälkeen kun alkoi sataa, niin mun ripsarit huuhtoutui pois ja toisen kanssa kun aamulla mulla ei tietenkään ollut meikkiä...
harmittaa tosi paljon. En oikein tiedä mitä tässä pitäisi tehdä. Inhoan tosi paljon omaa ulkonäköäni jo ilman näitä "todisteitakin". Ei auta vaikka yrittää pitää itsestään huolta, harrastaa paljon liikuntaa, syön terveellisesti, pukeudun mielestäni kivasti..aika sporttisesti, osaan leipoa ja laittaa ruokaa ja ystäviä on paljon että luulisin olevani ihan kivaa seuraa.....mutta kaikki kaatuu tähän mun rumaan naamaan...
:(
pettynyt itseeni
22
233
Vastaukset
- Cranky_geek
normi meikki ei ainakaan mun mielestä muuta ketään niin paljoa, että sieltä alta voisi joku ruma noita-akka paljastua jos meikit naamassa on näyttäny viehättävältä. Tossa on ihan varmasti ollu molemmilla kerroilla kyse jostain ihan muusta kuin sun meikittömyydestä. Varmaan aika monelle miehelle on tuttua varsinkin suhteen alussa kun nainen tuskastelee kuinka tukka on muka ihan karmea tai sitä ollaan jotenkin muuten ihan hirveen näköinen ja mies ihmettelee että "mitähän se oikein taas höpisee".
- Lumiäijä
Maailman kuvasi olevan jotenkin pinnallinen.
Siksi seuraasi valikoituupinnallisia ihmisiäEntä miten itse oletko huomaamattasi hankkiutunut jonkinlaisten metroseksuaali miesten seuraan joille ulkonäkö on jotenkin merkitsevää niin oma kuin sinunkin.
Mitäs jos et alkuaankaan ehostaisi itseäsi niin paljoa kun menet treffeille.Jos haet treffiseuraa vaikka netistä niin tee se kuvattomana.- ruma noita-akka
en ole kiinnostunut metroseksuaaleista tai muista pukumiehistä tai pillifarkkumiehistä.... huppari ja farkut tyyliset miehet on mun mieleen...
ruma noita-akka kirjoitti:
en ole kiinnostunut metroseksuaaleista tai muista pukumiehistä tai pillifarkkumiehistä.... huppari ja farkut tyyliset miehet on mun mieleen...
tapaamiesi miehet ovat olleet kasvoilta, vartalorakenteelta?
Enkä nyt tarkoita pukeutumista.
- Jazuli
en tosin usko et sun meikillä oli asiaan osaa eikä arpaa...hetken jo aattelin et tän täytyy olla fuulaa..
"Toisen kanssa se tapahtui yhden lenkin jälkeen kun alkoi sataa, niin mun ripsarit huuhtoutui pois ja toisen kanssa kun aamulla mulla ei tietenkään ollut meikkiä..."
...koska eihän noin voi tapahtua...oikeesti..voiko muka..???..eii en uso..sen on tarttennu olla sattumaa, että ne ripsarit sattu leviämään ja kaveri häipyyn..taikka kun aamulla ei olekkaan meikkiä..eihän kai nyt niin höppänää miestäkään ole et kvittelee naisen olevan yön jälkeen vimpan päälle pyntättynä ja kärvi kuosissa...?? xoP
..sitte mikäli se sun meikistä oiski johtunu mitä epäilen suuresti, niin hyvä kun lähti..jos ei naista kestä ilman meikkiä ei sitä tartte must kestää sitte laisinkaa..anti men vaa..hip hei..antasin vauhtia oikeen..=o)
..mikäli normi naama ei passaa..niin sittenhän se ihastui sun meikkeihis eikä suhu..onko semmonen mies ny minkää vaivan väärti..??..no nii ei minustaakaan..- Jazuli
inhoan itseäni..etc..se näkyy susta ulospäin, vaikka sä olist pukeutunu prinsessaksi ja uisit merkkivaatteissa tms..=o)
..kunhan ensin on ite tyytyväinen itteesä voi olettaa, että muut huomaa sen ja ovat myöskin seurassasi tyytyväisiä..siis kun sä vähättelet ittees niin se heijastuu ja muutki saattaa vähätellä...hassu juttu mutta nii se on...se on siit kii miten sä ittes kannat...=o)
leuka ylös... - Fr.Fionatar
No onko sinulle joku sanonut että olet ruma?
Jos sinusta vain tuntuu siltä. Sitten kun löytää sen oikean ei se mies katso onko kiharat ojennuksessa.
Minä löysin rakkauteni aivan märkänä, kaatosade oli kastellut minut kenkäni sanoi lits, läts....meni pankkiautomaattikoppiin värvöttelin siellä että kuuro menisi ohi ja hän tuli sinne.
Tapasin siis hänet todella "edustavana" - Fr.Fionatar
Fr.Fionatar kirjoitti:
Jos sinusta vain tuntuu siltä. Sitten kun löytää sen oikean ei se mies katso onko kiharat ojennuksessa.
Minä löysin rakkauteni aivan märkänä, kaatosade oli kastellut minut kenkäni sanoi lits, läts....meni pankkiautomaattikoppiin värvöttelin siellä että kuuro menisi ohi ja hän tuli sinne.
Tapasin siis hänet todella "edustavana"Siis nyt tuli vastattua jazulille vastaus oli alkuperäiselle.
- Jazuli
Fr.Fionatar kirjoitti:
Tapasin siis hänet todella "edustavana"sun märkä koiranpentu luukkiis..=o)
siitä sä olit jotenkin söpö...??..taikka mies oli vaan realisti joka tietää, että sateella kastuu ja naamat valuu..jos on meikkiä..=o) ja tukkaki voipi mennä länään...eiks nii.. - Jazuli
Fr.Fionatar kirjoitti:
Tapasin siis hänet todella "edustavana"on mullekki sanonnu yks et olen ruma..mutta me oltiin eroomassa sillon..=o}
netis ny onki vasta sanottu et olen ruma..xo)...ei haittaa mitää.. - Fr.Fionatar
Jazuli kirjoitti:
on mullekki sanonnu yks et olen ruma..mutta me oltiin eroomassa sillon..=o}
netis ny onki vasta sanottu et olen ruma..xo)...ei haittaa mitää..Juu, jotkut osaa haukkua rinnat ja kaikki.
Mutta kuka sen kauneuden määrittää? mä olen aina ajatellut että tälläinen koira on tosi ruma, mutta sanoppas se omistajalle.
http://www.copyright-free-pictures.org.uk/animals/dogs/boxer.jpg
Rakkaus kätkee pienetkin virheet. - Jazuli
Fr.Fionatar kirjoitti:
Juu, jotkut osaa haukkua rinnat ja kaikki.
Mutta kuka sen kauneuden määrittää? mä olen aina ajatellut että tälläinen koira on tosi ruma, mutta sanoppas se omistajalle.
http://www.copyright-free-pictures.org.uk/animals/dogs/boxer.jpg
Rakkaus kätkee pienetkin virheet.sitte sekin et ihmiset näkee kauneuden ja rumuudenki eri tavoin..yhtä voi inhottaa vaikkapa kyömynenäinen ihminen..kun taas toisesta juuri se kyömynenä on hurmaava yksityiskohta ihmisen kasvoissa....tms..vastaavanlainen piirre ulkonäössä..=o)
..sitten sekin miten elehdit ja käyttäydyt..jonkun ihmisen olemus tekee heti tunteen "wausaa mahtava tyyppi"..kun jonkun toisen "hemmetti miten rasittava tapaus"..=o)
plus muut kommervenkit.. - Fr.Fionatar
Jazuli kirjoitti:
sitte sekin et ihmiset näkee kauneuden ja rumuudenki eri tavoin..yhtä voi inhottaa vaikkapa kyömynenäinen ihminen..kun taas toisesta juuri se kyömynenä on hurmaava yksityiskohta ihmisen kasvoissa....tms..vastaavanlainen piirre ulkonäössä..=o)
..sitten sekin miten elehdit ja käyttäydyt..jonkun ihmisen olemus tekee heti tunteen "wausaa mahtava tyyppi"..kun jonkun toisen "hemmetti miten rasittava tapaus"..=o)
plus muut kommervenkit..Joskus kun mä nään telkkarista miehen sanon ääneen wauuu ihana! ja mun joku naistuttava sanoo yök.
- Jazuli
Fr.Fionatar kirjoitti:
Joskus kun mä nään telkkarista miehen sanon ääneen wauuu ihana! ja mun joku naistuttava sanoo yök.
joskus tulee tosiaan sanottua ihan ääneen wauu..mulla on kans yleensä ystävättäret ollu ihan eri näkösten miesten perään, kun mä mikä taas toisaalta on ollu helpotuskin..vasitenki sillon kun on alkannu heilastelemaan..yks kaveri teki kiusallaan sitä et se koitti liehitellä mun jokuisia poikakavereita..vaikkei oikeesti ees ollu kiinnostunu niistä..semmosta oman viehättävyyden testailua..=o/
...mälsää..tosin siinäpä sitte näki mikä se mieskin on...täälläkin huomaa kun on ollu noita kuvia misstä on kyselty mikä on mielestäsi komein/kaunein miten mielipiteet jakautuu...aika monella naisella on ihan erilainen maku kun mulla..kun sitte taas muutamilla on samanlainen tai samantyyppinen maku..=o)
mut mitä on kuvia linkitelty...niin mulle on jääny tunne et mulla on aika erilainen maku..kun useimmilla...
oo totta.
- ruma noita-akka
No oon nyt vaan funtsinut että jostainhan sen täytyy johtua, että en onnistu löytämään kumppania...
Jos mun sydän on kultaa, niin ainoaksi syyksi epäonnistumiselle jää tä ulkonäkö....enkä siihen voi mitenkään vaikuttaa....kaikkeni oon jo yrittänyt
voisin tappaa itteni...oon sitä miettinyt jo niin kauan. Tuikkaisin tuleen vaan ja palaisin pois.Vika on joko perseelläänolevassa miesmaussa tai sitten se kultainen sydän ei välity käytöksestäsi. Minä luulen, että jos kaverit eivät olleet pelkän piparin perässä, siihen on joku syy, että ottivat hatkat. Ehkäpä sinä sanoit jotain omasta mielestäsi normaalia, mutta mikä säikäytti miehet. Mutta siitä minäkin olen varma, ettei kyse ollut ulkonäössä. Ei noidasta prinsessaa pelkällä pakkelilla saa. Ei, vaikka noita niin itse uskottelisikin. Ei miehet sentään niin huijattavissa ole.
- elämää nähnyt mummo
Miten olisi, jos hakisit ammattiapua, kun olet noin epätoivoinen.
- ruma noita-akka
elämää nähnyt mummo kirjoitti:
Miten olisi, jos hakisit ammattiapua, kun olet noin epätoivoinen.
kuten varmaan elämään niin kovin nähneenä hetken mietittyäsi tajusitkin, ettei tässä ole kyse epätoivosta vaan PETTYMISESTÄ ITSEEN.
Jos on naama kuin kuolleella kalalla ja näyttää selluliittiperseiseltä ja vellipussikäsivarsi läskiltä vaikka mitat on 167/56 niin siinä on mun mielestä ihan ainekset olla pettynyt itseen. Mitä tarjottavaa mulla voi olla miehille kun alkaa jo oksetta kun näkee itsestä kuvia tai katsoo peiliin. Niin, joten pidä se elämää nähnyt pääs kiinni, kun et kerran mistään mitään elämää nähneenäkään tajua.
Muuttuuko se ulkonäkö ammattiavulla? No ehkä kirurgin veitsellä, mutta entäs jos ei ole rahaa?
Toivelistalla mulla on jo monena jouluna ja ympäri vuoden ollut:
nenäleikkaus
silmäluomileikkaus
kulmien kohotus ja muotoilu
poskipäiden muotoilu
leukaleikkaus
huulten muotoilu
ja silikonit
Mun pitäis kato käydä noi kaikki läpi, että olisin samalla viivalla muiden ikäisteni kanssa. Joten en ole epätoivoinen, vaan ihan sairaan pettynyt itseeni. En voi nähdä itseäni suhteessa koska olen niin oksettavan ruma. Ulkonäkö tässä on ongelmana ei mikään epätoivo.
- MK-19
Haiskahtaa hom... provolta.
- laskin väärin
Onhan se pakko myöntää, että naista ei tahdo välillä tunnistaa meikittä ensimmäistä kertaa, riippuu tosin tapauksesta. Mutta ei se syy siinä ole. Enemmän uskon että niillä miehillä ei muutenkaan ollut paljoa muuta kuin se mielessä.
kuvastin......en koskaan ole valinnut prinsessaa, enkä valitse!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614308KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1373021Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452342Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?452254- 241873
- 911832
- 281586
- 221539
- 1481384
- 321200