Moro.
Kysyisin teiltä joilla on kokemusta bullworkerista että kannattaako sillä treenata kaikki liikkeet ja kaikki lihasryhmät kerralla peräkkäin läpi joita on siinä ohje vihossa vai valita 1 liike per lihasryhmä tehä ne peräkkäin läpi ja kannattaako tehä sillai ku ohjeissa on että yhesti 7 sekunttia per liike vai kannattaako se 7 sekuntia tehä kolmena sarjana.
Tavotteena olis kasvattaa laitteella lihaksia.
Kysyn neuvoja teiltä joilla OIKEASTI on kokemusta laitteesta. Te haukkujat ja te jotka sanotte että laitteen voi nakata suoraan roskiin niin voitte pitää mielipiteenne itellänne!
Kiitos.
Bullworker
2
645
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeessa olet m, vuonna 1970 noin tuliblaite lahjaksi ja sitä kun kaksi käytti alkoi jousi antamasn petiksi muuramassa vuodessa. No tuli huperii ja veri suoney bullistui huhuhu hehee jatka vaan..jas kirpparilt taida 5€ tuonnhankkii taas 😁
- Anonyymi
Ihana retro kysymys ,kiitos siitä.
Itsellä kaikki alkoi juuri bulloworkkerilla treenaamisella,
olin 13v ja tein tosissani isän bulloworkkerilla
ohjekirja edessä kaikki joka päivä,
ja niin ihmeellistä kuin olikin, lihakset alkoivat kasvamaan,
kasvoin ja myöhemmin tietenkin siirryin painoilla vastus/voimaharjoitteluun,
ja olin monissa sm kisoissa kehonrakennuksessa ja voimanostossa kulta ja muilla mitalleilla.
Kaikista on hyötyä kun vain tekee ja tekee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521693877Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään793080Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv462133Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka232023Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?491870TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851331Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251268- 401260
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581048Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10758