Halutaan vuokrata Ylitorniolta asunto (kaksio) ja mielellään kaksio. Mielellään ennen tämän kuunloppua.
Halutaan vuokrata Yksityiseltä asunto Ylitornion seudulta
36
1150
Vastaukset
- tietotaito
tietäs jokuverran.
- loverimani
montako muuttajaa.?
- kohta_asunnoton
loverimani kirjoitti:
montako muuttajaa.?
Meitä on kaksi, mutta minä olen raskaana niin meitä on kohta kolme.
- kohta_asunnoton
Nainenhan minä ja viellä raskaana oleva sellainen niin siksi olisi kamala kiire saada asunto minulle, vauvalle ja miehelleni,
- kasotaasny
kohta_asunnoton kirjoitti:
Nainenhan minä ja viellä raskaana oleva sellainen niin siksi olisi kamala kiire saada asunto minulle, vauvalle ja miehelleni,
useampiakin en tiedä nyt yksityisellä voinhan kysellä,mutta jos ei saa yksityiseltä niin pyytäkää kunnalta siksiaikaa että löytyy yksityinen,siis jos asia on mahdollinen teille.
- kohta_asunnoton
kasotaasny kirjoitti:
useampiakin en tiedä nyt yksityisellä voinhan kysellä,mutta jos ei saa yksityiseltä niin pyytäkää kunnalta siksiaikaa että löytyy yksityinen,siis jos asia on mahdollinen teille.
Mutta valitettavasti kunnalta ei ole mahdollista saada asunotoa. :/ Ja alkaa tosiaan olla aika kiire, koska tätä kuukautta ei ole enään kauaa jäljellä.
- rokgolop
Mutta valitettavasti kunnalta ei ole mahdollista saada asunotoa. :/ Ja alkaa tosiaan olla aika kiire, koska tätä kuukautta ei ole enään kauaa jäljellä.
mullon neljä asuntoa tiossa kaupungilta,mutta jos se ei teistä johu niin kunnan pittää antaa asunto
käykää kysymässä vaikka soskusta. - kohta_asunnoton
rokgolop kirjoitti:
mullon neljä asuntoa tiossa kaupungilta,mutta jos se ei teistä johu niin kunnan pittää antaa asunto
käykää kysymässä vaikka soskusta.Mistä Torniosta sie tietäisit asuntoja? Voistko vähän tarkemmin kertoa?
- kämppiä on
Mistä Torniosta sie tietäisit asuntoja? Voistko vähän tarkemmin kertoa?
www.vuokraforum.fi,mie laitoin sinne ja monta tarjousta tuli heti jo seuraavana päivänä,torniosta kemistä ja keminmaalta.Kemissä on monia yksityisiä esim Martti Uksila kysy nro tiedustelusta.Ja tämän päivän lounaislapissa oli kanssa paljon ilmotuksia jos voit muuttaa muuallekin yt-ltä.
- rokjhuy
Mistä Torniosta sie tietäisit asuntoja? Voistko vähän tarkemmin kertoa?
puh.no.016-432227 tai 016-432694 niitä on eripuolila enemmän 2 K
- kohta_asunnoton
kämppiä on kirjoitti:
www.vuokraforum.fi,mie laitoin sinne ja monta tarjousta tuli heti jo seuraavana päivänä,torniosta kemistä ja keminmaalta.Kemissä on monia yksityisiä esim Martti Uksila kysy nro tiedustelusta.Ja tämän päivän lounaislapissa oli kanssa paljon ilmotuksia jos voit muuttaa muuallekin yt-ltä.
Ei ole valitettavasti mahdollista... Siellä minä käyn autokouluni ja siellä minulla on muutenkin koko elämäni... Kun vauvani syntyy niin menen Ylitornion ammatti kouluun yms.
- kuisse
rokjhuy kirjoitti:
puh.no.016-432227 tai 016-432694 niitä on eripuolila enemmän 2 K
vai ettäkö ole vielä kysyneet mie olen teny sopimuksenki.
- sammase
kuisse kirjoitti:
niin tullee virhheitä väkisinki.
- kohta_asunnoton
kuisse kirjoitti:
Kysyimme Ylitornion kunnalta asuntoja ja minun avopuolisolleni oli sanottu, että hän ei tule saamaan Ylitornion kunnalta asuntoa, koska hänen avopuolisonsa oli laittanut kyseisen asunnon remonttiin...
- johtoku
Kysyimme Ylitornion kunnalta asuntoja ja minun avopuolisolleni oli sanottu, että hän ei tule saamaan Ylitornion kunnalta asuntoa, koska hänen avopuolisonsa oli laittanut kyseisen asunnon remonttiin...
asiaan mutta tietysti siinä tapauksessa on asiayhteys jos on kyseessä nykyinen
avopuoliso niin he eivät voi luottaa häneen.Mutta kysykää asiaa sosiaali toimistosta
niin saatte varmaa tietoa asiasta. - rehti lata
johtoku kirjoitti:
avopuoliso niin he eivät voi luottaa häneen.Mutta kysykää asiaa sosiaali toimistosta
niin saatte varmaa tietoa asiasta.niin kyllä olis asuntoja löytyny mutta nyh soon myöhästä ko sieki olet tuomosessa tilassa elikkä raskhaana,met latamiehet ammä ruukaa tapela seinien emmäkä huonekalujen kanssa,eihän net voi etes puolustaa itteäsä.
- kohta_asunnoton
rehti lata kirjoitti:
niin kyllä olis asuntoja löytyny mutta nyh soon myöhästä ko sieki olet tuomosessa tilassa elikkä raskhaana,met latamiehet ammä ruukaa tapela seinien emmäkä huonekalujen kanssa,eihän net voi etes puolustaa itteäsä.
Siis minun mieheni ei ole tehnyt niille huonekaluille mitään vaan hänen edellinen avopuolisonsa... Mutta koska asunto oli sillä hetkellä hänen nimellään niin silloin se kaikki meni hänen syykseen ja se on todella epä-oikeuden mukaista.
- kohta_asunnoton
johtoku kirjoitti:
niin saatte varmaa tietoa asiasta.Siis hänen edellinen avopuolisonsa jonka kanssa hän oli yhdessä ennen kuin alkoi seurustelemaan minun kanssani... Ja heidä erostaan on noin kaksi vuotta... Nainen riehui asunnossa päissään ja laittoi asunnon remontti kuntoon, mutta, koska asunto oli sillä hetkellä vain miehen nimissä, koska nainen oli irtisanonut oman osuutensa niin siksi hänkin saa siitä lokaa niskaan... Minä en liity asiaan mitenkään, jos sitä yrität sanoa... Mutta ei kai auta kuin mennä puhumaan Ylitornion asuntotoimistolle...
- vaikeeta askaa
Siis minun mieheni ei ole tehnyt niille huonekaluille mitään vaan hänen edellinen avopuolisonsa... Mutta koska asunto oli sillä hetkellä hänen nimellään niin silloin se kaikki meni hänen syykseen ja se on todella epä-oikeuden mukaista.
eikö ne ymmärrä asuntotoimistossa asiaa vai onko heillä selvillä vahingon aiheuttaja.
se voisi auttaa asiaa jos soittaisitte huomenna sosiaalitoimistoon tiedän että heidän kanssaan on vaikeaa nuvotella mutta pyytäkää saada keskustella johtajan kanssa. - tuuiii
Siis hänen edellinen avopuolisonsa jonka kanssa hän oli yhdessä ennen kuin alkoi seurustelemaan minun kanssani... Ja heidä erostaan on noin kaksi vuotta... Nainen riehui asunnossa päissään ja laittoi asunnon remontti kuntoon, mutta, koska asunto oli sillä hetkellä vain miehen nimissä, koska nainen oli irtisanonut oman osuutensa niin siksi hänkin saa siitä lokaa niskaan... Minä en liity asiaan mitenkään, jos sitä yrität sanoa... Mutta ei kai auta kuin mennä puhumaan Ylitornion asuntotoimistolle...
oli vaan alussa hiukka epäselvyyttä mutta onnea yritykselle kokeile saada ne ymmärtään että ei sulla ole asiankans mitään tekemistä.
- kohta_asunnoton
tuuiii kirjoitti:
oli vaan alussa hiukka epäselvyyttä mutta onnea yritykselle kokeile saada ne ymmärtään että ei sulla ole asiankans mitään tekemistä.
Me olemme yrittäneet kertoa sen heille, että minun avopuolisoni ei ole rikkonut sitä asuntoa vaan hänen entinen avopuolisonsa he eivät kuitenkaan meitä suostu kuuntelemaan vaan sanovat, että me emme voi saada asuntoa yhteisiin nimiin, koska mieheni nimi on "mustana" siksi ajattelimme kääntyä yksityisten puoleen. Siis eikö kukaan tiedä yhtään yksityistä vuokraajaa Ylitorniolla??? Meillä on aika kiire... Siksi koska asunto menee alta ja siksi, koska lapsen syntymään ei menee kauaa... Olkaa kilttejä ja auttakaa alan olemaan aika neuvoton...
- nfglsgnl
Me olemme yrittäneet kertoa sen heille, että minun avopuolisoni ei ole rikkonut sitä asuntoa vaan hänen entinen avopuolisonsa he eivät kuitenkaan meitä suostu kuuntelemaan vaan sanovat, että me emme voi saada asuntoa yhteisiin nimiin, koska mieheni nimi on "mustana" siksi ajattelimme kääntyä yksityisten puoleen. Siis eikö kukaan tiedä yhtään yksityistä vuokraajaa Ylitorniolla??? Meillä on aika kiire... Siksi koska asunto menee alta ja siksi, koska lapsen syntymään ei menee kauaa... Olkaa kilttejä ja auttakaa alan olemaan aika neuvoton...
En usko, että suomessa jää yksikään suomen kansalainen asunnottomaksi. Sosiaalitoimiston on autettava tässä asiassa. Ehdottomasti.
- kohta_asunnoton
nfglsgnl kirjoitti:
En usko, että suomessa jää yksikään suomen kansalainen asunnottomaksi. Sosiaalitoimiston on autettava tässä asiassa. Ehdottomasti.
Mutta miten met saisimme Ylitorniolta asunnon? Olen tässä yksityisiä etsiskellyt vaan ei ole mitään kuulunut..
- ruiipååp
Mutta miten met saisimme Ylitorniolta asunnon? Olen tässä yksityisiä etsiskellyt vaan ei ole mitään kuulunut..
olleet yhteydessä sosiaalitoimistoon sen on velvollisuus järjestää asunto auttaisin jos voisin.
- kohta_asunnoton
ruiipååp kirjoitti:
olleet yhteydessä sosiaalitoimistoon sen on velvollisuus järjestää asunto auttaisin jos voisin.
Joo, mutta he vain vetoavat siehen, että minä en ole Ylitornion kuntalainen.
- kohta_asunnoton
Joo, mutta he vain vetoavat siehen, että minä en ole Ylitornion kuntalainen.
Olisi tosiaan aika hyvä homma, jos joku tietäisi jonkun yksityisen vaikka vähän kauempaakin Ylitorniolta, koska se ei haittaisi mitään vaikka se ei aivan siinä keskustassa olisikaan... Ihmiset olkaa kilttejä ja auttakaa minulla alkaa tässä olemaan aikalailla hätä kädessä ja häpeä pidossa. :(
- nfsoögn
Olisi tosiaan aika hyvä homma, jos joku tietäisi jonkun yksityisen vaikka vähän kauempaakin Ylitorniolta, koska se ei haittaisi mitään vaikka se ei aivan siinä keskustassa olisikaan... Ihmiset olkaa kilttejä ja auttakaa minulla alkaa tässä olemaan aikalailla hätä kädessä ja häpeä pidossa. :(
Minä tietäisin yhden 60 neliön asunnon, joka vapautuu kuun vaihteessa, mutta se on kuulopuheella ja en uskalla antaa numeroa, kun en tunne enkä edes tiedä naista, joka sitä asuntoa vuokraa :(
- kohta_asunnoton
nfsoögn kirjoitti:
Minä tietäisin yhden 60 neliön asunnon, joka vapautuu kuun vaihteessa, mutta se on kuulopuheella ja en uskalla antaa numeroa, kun en tunne enkä edes tiedä naista, joka sitä asuntoa vuokraa :(
Missä päin Ylitornioota? Voisitko sie ottaa siitä asiasta selvää? Ja sitten ilmoittaa mulle? Koska meille ois niin tosi tärkeää saada se asunto... Eihän me voida taivas allakaan asua...
- no
Missä päin Ylitornioota? Voisitko sie ottaa siitä asiasta selvää? Ja sitten ilmoittaa mulle? Koska meille ois niin tosi tärkeää saada se asunto... Eihän me voida taivas allakaan asua...
Tän päivän torniolaaksossa kaksi vuokrattavaa asuntoa! Toinen kelan talossa ja toinen tolpinmäessä!
- kohta_asunnoton
no kirjoitti:
Tän päivän torniolaaksossa kaksi vuokrattavaa asuntoa! Toinen kelan talossa ja toinen tolpinmäessä!
Voisitko antaa mulle sen puhelin numeron johon voisin soittaa ja saada kysyttyä siitä asunnosta??? Koska olisi todella tärkeää saada se asunto...
- apus eka
Voisitko antaa mulle sen puhelin numeron johon voisin soittaa ja saada kysyttyä siitä asunnosta??? Koska olisi todella tärkeää saada se asunto...
voipi olla tuomonen halu ylitorniolle jossa ei mithään apuja saa trvittija
pittääyrittää pärjätä ko kerjäläinen ,eikä ole töitä,hakisit jostaki missä ihminen laskethaan ihmiseksi. - kohta_asunnoton
apus eka kirjoitti:
voipi olla tuomonen halu ylitorniolle jossa ei mithään apuja saa trvittija
pittääyrittää pärjätä ko kerjäläinen ,eikä ole töitä,hakisit jostaki missä ihminen laskethaan ihmiseksi.Haluaan Ylitorniolle, koska olen kotiutunut sinne niin hyvin ja, vaikka siellä ei aina olekkaan niin kamalan helppoa asua...
- kohta_asunnoton
Haluaan Ylitorniolle, koska olen kotiutunut sinne niin hyvin ja, vaikka siellä ei aina olekkaan niin kamalan helppoa asua...
Eikö kukaan haluaa auttaa? Pitääkö teidän mielestämme meidän asua taivas alla? :O Näinkö vähän toiset ihmiset nykyään välittävät kanssa eläjistään? Kunnalta me emme voi saada asuntoa edellä mainittujen syiden vuoksi joten ainut vaihto-ehto on turvautua yksityiseen jotka eivät ilmoita itsestään...
- 000007
Eikö kukaan haluaa auttaa? Pitääkö teidän mielestämme meidän asua taivas alla? :O Näinkö vähän toiset ihmiset nykyään välittävät kanssa eläjistään? Kunnalta me emme voi saada asuntoa edellä mainittujen syiden vuoksi joten ainut vaihto-ehto on turvautua yksityiseen jotka eivät ilmoita itsestään...
voisit kysellä vaikka ahon ilmarilta josko sillä mahtaa olla vuokrata teile asuntoa. numeroa en tiiä mutta sen varmaan saat numerotiedustelusta. toivottavasti saatte asunnon pian. hyvää uutta vuotta :)
- Ei_enä_asunnoton_
000007 kirjoitti:
voisit kysellä vaikka ahon ilmarilta josko sillä mahtaa olla vuokrata teile asuntoa. numeroa en tiiä mutta sen varmaan saat numerotiedustelusta. toivottavasti saatte asunnon pian. hyvää uutta vuotta :)
Paljon kiitoksia sinulle kuka sitten ikinä oletkin. :) Olet hyvä sydämminen ja auttavainen. :D Toivottavasti maailma palkitsee viellä kiltteytesi. :)
- sivustalukija
Ei_enä_asunnoton_ kirjoitti:
Paljon kiitoksia sinulle kuka sitten ikinä oletkin. :) Olet hyvä sydämminen ja auttavainen. :D Toivottavasti maailma palkitsee viellä kiltteytesi. :)
Hienoa, että saitte asunnon :) Onnea uuteen kotiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216755Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562313- 1471867
- 851271
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981065- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.90963- 32850
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon152783