Kertokaa kun maa on renttuja täynnä ! ; )
Mikä on että naiset kuvittelee itsestään liikoja ?
Mitä nainen tekee kunnon miehellä?
88
1706
Vastaukset
- persona-non-grata
Ainakaan kunnon nainen.
Kai renttu toisen rentun löytää ...Moni kunnon nainenkin löytää rentun, koska "rakkaus" on sokea. Sitä paitsi moni topakka nainen haluaa haasteellisen koulutusprojektin. ;-)
- persona-non-grata
Ratikkakuski kirjoitti:
Moni kunnon nainenkin löytää rentun, koska "rakkaus" on sokea. Sitä paitsi moni topakka nainen haluaa haasteellisen koulutusprojektin. ;-)
en naisena ole koskaan tajunnut, vaikka sukupuolen perusteella siihen pitäisikin, ainakin jollain tasolla, kyetä. Miksi miestä pitää pyrkiä kouluttamaan tavoille? Tai ylipäänsä muokkaamaan joksikin mieleisekseen "paketiksi", jota sitten kelpaa kavereilleen kehuskella ja esitellä ... mikä saa naisessa esille sen epäterveen ja liian voimakkaan hoivavietin tyyliin "kyllä juuri MINÄ olen oikea nainen sinulle ja laitan sinun asiasi kuntoon"?
- laskin väärin
persona-non-grata kirjoitti:
en naisena ole koskaan tajunnut, vaikka sukupuolen perusteella siihen pitäisikin, ainakin jollain tasolla, kyetä. Miksi miestä pitää pyrkiä kouluttamaan tavoille? Tai ylipäänsä muokkaamaan joksikin mieleisekseen "paketiksi", jota sitten kelpaa kavereilleen kehuskella ja esitellä ... mikä saa naisessa esille sen epäterveen ja liian voimakkaan hoivavietin tyyliin "kyllä juuri MINÄ olen oikea nainen sinulle ja laitan sinun asiasi kuntoon"?
Tuohon olisi hauska kuulla vastaus. Ihan "viattomia" ihmisiä korjaillaan tuolla tavalla...
- dayum
kin ehjäksi ja ns. paremmaksi? Tavallaan naidaan alaspäin omaan tasoon nähden, ja jos sen vain saisi koulittua siedettäväksi, niin eikö nainen silloin voisi tuntea itsensä ja oman arvonsa korkeammaksi? Siis pakkohan miehen olisi välittää hänestä paljon kun sitä saikin muutettua... Tai jotain.
"mikä saa naisessa esille sen epäterveen ja liian voimakkaan hoivavietin tyyliin "kyllä juuri MINÄ olen oikea nainen sinulle ja laitan sinun asiasi kuntoon"? "
Tai sitten voihan mennä niinkin, että sille "rentullehan" nainen luultavasti varmemmin kelpaa. Miksi kelpaa, voikin olla toinen juttu. Nainen välttyy kätevästi ikäviltä takaiskuilta "ylemmän tason" miesten kanssa joilla hän ei ehkä kelpaisikaan - naisen itsensä mielestä.
Tai sitten nainen jostain muusta syystä haluaa tehdä elämänsä hankalaksi. - Mr. Boar
Yksi looginen syy koulutusprojektille on se että mitään valmiita paketteja ei ole olemassa jotka naista tyydyttäisivät. Kun naiset pyörivät aikansa kumppanitta ja kaipaavat miestä rinnalleen osa leideistä tajuaa että se että he vaativat miehiltä asioita X, Y ja Z ei tarkoita että he koskaan kohtaisivat miestä jolla olisi valmiina X, Y ja Z - tai ainakaan pystyisivät tuollaista miestä pitämään pysyvästi. Otetaan siis aikuisen naisen (25 ) tilanne jossa kaikki hyvät on jo pois markkinoilta eikä löydy sitä kelpoisaakaan miestä....
Silloin on kolme vaihtoehtoa:
1. Olla yksin (ja uskotella että yksin on hyvä. Joka ei ihan täsmälleen ottaen ole totta päätellen siitä kuinka moni "vapaa ja itsekseen toimeentuleva" sinkkunainen kuitenkin naukuu seuraa itselleen)
2. Huolia joku ei-sopiva ja sietää häntä (Vaihtoehtohan tämäkin... )
3. Aloittaa koulutusprojekti jonkun kehityskelpoisen kanssa. (Nainen ainakin kokee että hän saattaa saada haluamansa joskus ihan oikeasti).
Miksi muuten kohta 3 olisi epäterve? Monien miesten (yksi; harvoin ainut - mutta yksi merkittävä) onglemahan on nimenomaan se että he eivät ole saaneet naiselta aikuisiällä huomiota tarpeeksi eikä heille ole jäänyt kovin kummoista motivaatiota itsekehitykseen tai he ajautuvat jonkinlaisiin ongelmiin. Tällöin hoivaava nainen voi olla hyvinkin se elementti joka keikauttaa miehen elämän suunnan parempaan jos kohteessa sellainen nyt on mahdollista. Mieskin voi olla koulutusprojektista ihan innoissaan, kas kun se palkkiohan on nainen jota mies ei koskaan uskonut saavansa. Aivan kuin hyvän kurssipaikan saanut voi olla tyytyväinen tilastaan; elämä etenee ja oppi karttuu.
Omassa elämässäni oli vaihe jolloin olin retuperällä. Silloin ex-heilani asteli sisään ja alkoi järkätä eloa kuntoon ja kas kas, hänhän onnistuikin siinä. Hän tuki minua aivan oikeasti ja se teki minulle hyvää ja muutos on ollut pysyvä vaikka suhde sinänsä kaatuikin myöhemmin. Jos nainen olisi ollut myös kumppanina minulle oikea olisin hänelle oikein hyvä mies nykyisin.
Voidaan kysyä että mikä saa miehessä yleensäkään sen täysin järjettömän ajatuksen syntymään että juuri hän on oikea kumppani jollekin naiselle? Sehän on kaiken stalkerismin alku ja juuri ;-) - anzzy§§
tänää näyttänyt.............tyyli on sama
- Jazuli
mitä mies tekee kunnon naisella...??? kun kerta kaikki käy...
mikä on että monet (pehmensin vähän) miehet kuvittelee itsestään liikoja..??.. =o) - Fr.Fionatar
Voi juontaa sieltä lapsuudesta kun nainen näkee jo lapsena isän juovan ja melskaavan, niin siinä se oikea käsitys mikä on normaalia häilyy.
Tai äidin vastaavasti miehellä jos nainen juo niin naisen kuva vääristyy.
Usein sitten nuori tyttö valitsee kumppanikseen "renttukaverin" ja syntyy se kierre tai vastaavasti itsetunto on niin huono ettei uskota saavan tasavertaista kumppania.- n,sorsa
Fionakin harrastaa vain puliukkonarkkareita
- 12+4
joka on helppo saada ja yhtä helppo jättää. Kunnon mies etsitään vasta sitten, kun haluaa jotain pysyvämpää. Näin on.
- Oopust
petetään sitä kunnon miestä rentun kanssa...
- 12+6
Oopust kirjoitti:
petetään sitä kunnon miestä rentun kanssa...
Kunnon miestä ei petetä.
- PETETÄ::::!!!!
12+6 kirjoitti:
Kunnon miestä ei petetä.
.
kuin yhden kerran
. - dayum
Kylä näi o.
- ei ole leikin asia
hoitaa asiansa niin ettei niihin tarvitse toisten puuttua ja moni nainen jopa odottaa mieheltään vastaavaa.
Miehethän ovat kunnollisia siihen saakka kun ovat saaneet naisen papin eteen ja sen jälkeen vasta näyttävät todellisen minänsä.
Entäs sitten kun sattuukin sellainen mies joka ryyppää rahansa ja ulosottomiehet vierailevat usein miehen luona?
Ei naisen senjälkeen edes tarvitse kuvitella mitään, vaan on otetaava ohjat käteen jos aikoo selvitä elämässänsä eteenpäin. Kaikki asiat jäävät hänen huolekseen ja lisäksi se mies josta pitää huolehtia, myöskin lapset jos niitäkin on sattunut tulemaan.
Siinäpä se sitten onkin miten miehen saa tajuamaan että hänenkin on tehtävä osansa perheensä
elättämiseen. Sisukkuudella jos onnistuu.
Moni nainen katsoo mallia isästään, joka on hoitanut mallikelpoisesti asiansa ja luottaa siihen, että kyllä se mieskin siihen kykenee, mutta kun kaikkia miehiä ei olekaan tehty samalla muotilla. Eli siis ollut sinisilmäinen, koska on kotoaan saanut toisenlaisen mallin.
Eivät kaikki naiset kuvittele liikoja vaan ovat joutuneet ottamaan ohjat omiin käsiisnsä olosuhteiden pakosta.- PAKKOA:::!!!!
.
renttu lentää kaaressa tosi hienosti mäjelle
.
Kyllä neitsyt neuvon tiesi: kun ei naitu, oli ilman.
Maksattaa elämänsä.
naisista elä ihan omilla rahoillaan?
***** kirjoitti:
tiedän? Mut kyllä suurimmalle osalle ne miestenkin rahat kelpaa. Tuskin siinä asiassa on kovinkaan isoa muutosta muutaman vuoden aikana tapahtunut...
Genio.Mente kirjoitti:
tiedän? Mut kyllä suurimmalle osalle ne miestenkin rahat kelpaa. Tuskin siinä asiassa on kovinkaan isoa muutosta muutaman vuoden aikana tapahtunut...
Loppuiko sulta rahat vai naiset? Varmaan ärinästä päätellen molemmat.
***** kirjoitti:
Loppuiko sulta rahat vai naiset? Varmaan ärinästä päätellen molemmat.
Minä en puhunut itsestäni ja tuntemistani naisista.
Genio.Mente kirjoitti:
Minä en puhunut itsestäni ja tuntemistani naisista.
Rahaa naivat miehet taitaa olla edelleen paljon harvinaisempia kuin rahaa naivat naiset...
- almura
Genio.Mente kirjoitti:
mieluummin omilla, jotta säilyttää itsenäisyytensä (siis siinä suhteessakin). Työttömyys ja toisen almujen varassa oleminen tekee epätoivoseksi. On minulla tosin naisystäviä, jotka ylpeilevät sillä, että ovat oikeita naisia (toisin kuin ma :) ja pitävät oikeutettuna laittaa miehen rahat tuulemaan - eli siis hoitavat kodin perfektly, miellyttävät miestä (käyttävät paljon kauneudenhoitoon), ostattavat uusia autoja, laitattavat kotia kauniiksi ja odottavat että mies hemmottelee heitä (matkoja ja muuta yleliisyyttä). Joskus olen miettinyt, et johtuuko se vaan siitä, ettei elämässä ole muutakaan mahdollisuutta. Ei koulutusta, eikä siten töitä josta riittävästi liksaa. Joka tapauksessa, tuskin se mieskään hirveesti noista 'palveluksista' kärsii.
almura kirjoitti:
mieluummin omilla, jotta säilyttää itsenäisyytensä (siis siinä suhteessakin). Työttömyys ja toisen almujen varassa oleminen tekee epätoivoseksi. On minulla tosin naisystäviä, jotka ylpeilevät sillä, että ovat oikeita naisia (toisin kuin ma :) ja pitävät oikeutettuna laittaa miehen rahat tuulemaan - eli siis hoitavat kodin perfektly, miellyttävät miestä (käyttävät paljon kauneudenhoitoon), ostattavat uusia autoja, laitattavat kotia kauniiksi ja odottavat että mies hemmottelee heitä (matkoja ja muuta yleliisyyttä). Joskus olen miettinyt, et johtuuko se vaan siitä, ettei elämässä ole muutakaan mahdollisuutta. Ei koulutusta, eikä siten töitä josta riittävästi liksaa. Joka tapauksessa, tuskin se mieskään hirveesti noista 'palveluksista' kärsii.
Minä en tykkää olla välineenä naiselle ja en tykkää siitäkään, että nainen on väline mulle.
http://www.youtube.com/watch?v=llbPUNpCxI8&NR=1- almura
Genio.Mente kirjoitti:
Minä en tykkää olla välineenä naiselle ja en tykkää siitäkään, että nainen on väline mulle.
http://www.youtube.com/watch?v=llbPUNpCxI8&NR=1hmm.. :)
Niin no.. ainakin erillaisia. Paitsi että loveria kaipaa tasapuolisesti jokainen :) almura kirjoitti:
hmm.. :)
Niin no.. ainakin erillaisia. Paitsi että loveria kaipaa tasapuolisesti jokainen :)You don,t have to need a Lover. Just be one yourself...
http://www.youtube.com/watch?v=xCQnkvEp5Vo&feature=related- almura
Genio.Mente kirjoitti:
You don,t have to need a Lover. Just be one yourself...
http://www.youtube.com/watch?v=xCQnkvEp5Vo&feature=related:)
Just kun teki mieli edellisessä kysymän,
että oliko tarkoitus saada täällä koneen ääressä hieman turhautuneesti vääntelehtimän :))
(Heittää vielä legendaarisia ((toivottavasti ei viimeisiä :)) lauseita loppuun)
- Hah! Et sie tiedä kuka mie oon? ;D almura kirjoitti:
:)
Just kun teki mieli edellisessä kysymän,
että oliko tarkoitus saada täällä koneen ääressä hieman turhautuneesti vääntelehtimän :))
(Heittää vielä legendaarisia ((toivottavasti ei viimeisiä :)) lauseita loppuun)
- Hah! Et sie tiedä kuka mie oon? ;DTietääkö kukaan?
http://www.youtube.com/watch?v=_M1cHVmWvhg&playnext_from=TL&videos=ltbIHQSVJEc&feature=rec-LGOUT-exp_fresh div-1r-9-HM- almura
Genio.Mente kirjoitti:
Tietääkö kukaan?
http://www.youtube.com/watch?v=_M1cHVmWvhg&playnext_from=TL&videos=ltbIHQSVJEc&feature=rec-LGOUT-exp_fresh div-1r-9-HMsanoen en tiedä... Ainakin poden kaikesta sanomisestani kohtuutonta paranoijaa, joka tekee 'kaiken sanomisen' hankalaksi :)
Sen tiedän kyllä, että tuon laulun sanat voisin allekirjoittaa. Enkä oikeastaan pidä siitä, että jollakin tavalla koen itseni nyt puolustuskyvyttömäksi tässä tilanteessa sinun.. ääh :) Ennenkuin muutun tästä sulasta vahasta mihinkään järkyttävämpään muotoon, niin minun on pakko karata.. Oman kontrollin kannalta on aina hallitumpaa jos pääsen itse yllättämään ....
ja ohjastamaan....
Nimittäin Jonkun - EI
***** kirjoitti:
EI
JA
- Dr.Peterson
Ei mihinkään renttuun kannata aikaa vaivata.
- Jazuli
nii se on..kunnollinen mies on oikea MIES...se ei turhia murheita naisellesa aiheuta..=o)
- Dr.Peterson
Jazuli kirjoitti:
nii se on..kunnollinen mies on oikea MIES...se ei turhia murheita naisellesa aiheuta..=o)
Naistaan ja koko perhettä omien voimavarojen ja taloudellisten kykyjen mukaan.
antaa sen tehdä kaiken sen, mitä itse ei viitsi eikä kiinnosta opetella. Kunnon mies tuntee itsensä entistä kunnolliseksi. *Anna toisille, jotta sinullekin annettaisiin.*
- €€€€€€€
Ei kai tämän pitäisi enää olla kellekään epäselvää..
- Non est
saatuani kunnon miehen.
rentullakin. Miks naiset tarvitsee miehiä? Kerro sä sillä mä en jaksa miettiä.
- Dr.Peterson
Perustaa perheen ja jää sille tielle... ehkä ?
Kumman nainen valitsee rentun vai kunnon miehen siihen saa palstan naisilta yksilöllisen vastauksen.- Noona
kunnon miehen?
- vänksy
puoleen mielummin.. suhde onnistuu paremmin kun on kaksi samanlaista ihmistä verrattuna siihen että olisivat toistensa vastakohdat. Mä en itse meinaan koe olevani mikään kunnon nainen.:)
- Noona
vänksy kirjoitti:
puoleen mielummin.. suhde onnistuu paremmin kun on kaksi samanlaista ihmistä verrattuna siihen että olisivat toistensa vastakohdat. Mä en itse meinaan koe olevani mikään kunnon nainen.:)
tuota kahtia jakoa, mitä miehet harrastaa, että on joko renttu tai sitten kunnon mies..
- yh-mummi
vänksy kirjoitti:
sitte olet renttu? Huolehtivaiselta yh-äidiltä oot vaikuttanu tähän asti.
- Gyntteri69
Noona kirjoitti:
tuota kahtia jakoa, mitä miehet harrastaa, että on joko renttu tai sitten kunnon mies..
Kunnollinen mies käy kotiapulaiseksi ja asioita hoitamaan mutta pohjimmiltaan miehen pitäis olla piittaamaton panokone joka kohtelee naistaan kuin paskaa. Panee ja käyttää kynnysmattona vuoron perään
- Noona
Gyntteri69 kirjoitti:
Kunnollinen mies käy kotiapulaiseksi ja asioita hoitamaan mutta pohjimmiltaan miehen pitäis olla piittaamaton panokone joka kohtelee naistaan kuin paskaa. Panee ja käyttää kynnysmattona vuoron perään
miehen pitäis olla vain ihminen siinä rinnalla, jolla kuitenkin on omat ajatukset. Mistä ihmeestä oot saanut päähäs, että miehen pitää olla piittaamaton panokone, joka kohtelee naista kuin paskaa?!?
- vänksy
Gyntteri69 kirjoitti:
aina liitetään runsas paneminen ja huonosti käyttäytyminen?
Musta renttuus on ainakin hyvä luonteenpiirre... ei ole sellaista turhanpäiväistä nipotusta ja holhoamista. - dayum
Noona kirjoitti:
Minusta tuntuu että rentun määritelmä on lähes kuin se veteen piirretty viiva. Kuka mitäkin sillä käsittää. Koska aivan varmasti on heitä, jotka käsittävät "kunnon miehen" tarkoittavan tylsää, tossun alle soviteltavaa kotihiirtä ja heitä, jotka käsittävät sillä asiansa hoitavaa tolkun miehestä ja heitä, jotka käsittävät sillä luotettavaa miestä vaikka renttumaisia piirteitä hänessä olisikin.
Sama rentun suhteen. Jotkut mieltää sen tarkoittavan epäluotettavaa, väkivaltaista juoppoa ja/tai nistiä ja jotkut tarkoittaa sillä "vain" sellaista miestä, joka ei niin pykälien mukaan elä, mutta on silti luotettava ja mielellään rakastavakin. - sivu puska
Noona kirjoitti:
miehen pitäis olla vain ihminen siinä rinnalla, jolla kuitenkin on omat ajatukset. Mistä ihmeestä oot saanut päähäs, että miehen pitää olla piittaamaton panokone, joka kohtelee naista kuin paskaa?!?
naisten mielipiteistä..?
- vänksy
dayum kirjoitti:
Minusta tuntuu että rentun määritelmä on lähes kuin se veteen piirretty viiva. Kuka mitäkin sillä käsittää. Koska aivan varmasti on heitä, jotka käsittävät "kunnon miehen" tarkoittavan tylsää, tossun alle soviteltavaa kotihiirtä ja heitä, jotka käsittävät sillä asiansa hoitavaa tolkun miehestä ja heitä, jotka käsittävät sillä luotettavaa miestä vaikka renttumaisia piirteitä hänessä olisikin.
Sama rentun suhteen. Jotkut mieltää sen tarkoittavan epäluotettavaa, väkivaltaista juoppoa ja/tai nistiä ja jotkut tarkoittaa sillä "vain" sellaista miestä, joka ei niin pykälien mukaan elä, mutta on silti luotettava ja mielellään rakastavakin.joku ihminen ymmärtää asiat toisella tavalla ja toiset taas toisella tavalla. Helposti tulee yhteentörmäyksiä ajatusmaailmojen suhteen, kun käsitykset on kaikilla niin erilaiset.
- Noona
sivu puska kirjoitti:
naisten mielipiteistä..?
nainen ei halua.
- Noona
dayum kirjoitti:
Sama rentun suhteen. Jotkut mieltää sen tarkoittavan epäluotettavaa, väkivaltaista juoppoa ja/tai nistiä ja jotkut tarkoittaa sillä "vain" sellaista miestä, joka ei niin pykälien mukaan elä, mutta on silti luotettava ja mielellään rakastavakin.tunnustaa, että sorrun ajattelemaan kunnon miestä tossuna, ainakin joltain osin. Jos taas ajattelisin kunnon naista, niin ei tossu ainakaan siihen määritelmään pätisi. Luulisin kuitenkin, ettei ole sellaisia miehiä (ainakaan paljon) joihin osuu pelkkä renttu määritelmänä. Kunnon miehen määritelmää minun pitää ainakin omalta osaltani vähän laajentaa =)
- vänksy
yh-mummi kirjoitti:
sitte olet renttu? Huolehtivaiselta yh-äidiltä oot vaikuttanu tähän asti.
boheemi ja suurpiirteinen luonteeltani, kuin mikään järjestelmällinen ja kovin vastuuntuntoinen. Enkä aina kulje pakosti sitä lain oikeaa puolta, jos se nurja puoli vaan antaa paremmat hyödyt. Tämän takia en halua mieheksenikään mitään jeesusta.
- dayum
Noona kirjoitti:
(paskan kohtelusta tuli mieleen) että päihdeongelmaisilla ja melko usein myöskin väkivaltaisilla miehillä tahtoo aina löytyä nainen käsipuolesta? Usein siis puhutaan vielä näistä hikiseen 18vee - parikymppisistä nuorista neideistä, jotkut heistä vielä innokkaasti lisääntyy näiden miesten kanssa. Moni nuori neiti vielä hakeutuu oikein täpinöissään näiden miesten seuraan.
Se on kai sitä jännitystä vai mitähän lie. Ihmeellistä toisaalta, koska ei-niin-juopot miehet eivät taida kovin aktiivisesti hakeutua päihdeongelmaisten naisten pariin (paitsi ehkä panon toivossa) mutta toisinpäin asia menee niin, että nainen haluaa seurustella juopon miehen kanssa. Toki ei senkään vaikutusta parane vähätellä, että vanhempi juoppo osaa jo näppärästi hallita näitä pikkutytsyjä eikä heillä taida rahkeet eikä uskallus aina riittää irrottautua näiden seurasta. - Noona
dayum kirjoitti:
(paskan kohtelusta tuli mieleen) että päihdeongelmaisilla ja melko usein myöskin väkivaltaisilla miehillä tahtoo aina löytyä nainen käsipuolesta? Usein siis puhutaan vielä näistä hikiseen 18vee - parikymppisistä nuorista neideistä, jotkut heistä vielä innokkaasti lisääntyy näiden miesten kanssa. Moni nuori neiti vielä hakeutuu oikein täpinöissään näiden miesten seuraan.
Se on kai sitä jännitystä vai mitähän lie. Ihmeellistä toisaalta, koska ei-niin-juopot miehet eivät taida kovin aktiivisesti hakeutua päihdeongelmaisten naisten pariin (paitsi ehkä panon toivossa) mutta toisinpäin asia menee niin, että nainen haluaa seurustella juopon miehen kanssa. Toki ei senkään vaikutusta parane vähätellä, että vanhempi juoppo osaa jo näppärästi hallita näitä pikkutytsyjä eikä heillä taida rahkeet eikä uskallus aina riittää irrottautua näiden seurasta.ne kuvittelee kykenevänsä parantamaan miehen. Viimeistän sitten, kun se yhteinen muksu syntyy, mutta miten sitten käykään, kun miehen ykkönen on kalja..?
- keu keu =)
Noona kirjoitti:
kunnon miehen?
mä!!
- keu iivari
vänksy kirjoitti:
boheemi ja suurpiirteinen luonteeltani, kuin mikään järjestelmällinen ja kovin vastuuntuntoinen. Enkä aina kulje pakosti sitä lain oikeaa puolta, jos se nurja puoli vaan antaa paremmat hyödyt. Tämän takia en halua mieheksenikään mitään jeesusta.
kelpaa, häh!!!?
- ...
Ei mitään. Kannattaa heittää heti hankeen!
Mitään. Kyllä mä ainakin välttelen "kunnonmiehiä" kuin remo luoteja ja olen vakaasti sitä mieltä että olen jo kärsinyt yli oman tarpeeni. On täysin kohtuutonta rangaista mua vielä tuommoisellakin. En kuvittele itestäni liikoja vaan päinvastoin. Arvostan itseäni erittäin paljon ja sillä en suostu kärsiin tota. Ei kuulu mun toimenkuvaan kärsiä kaikkia mahdollisia elämän tarjoamamia paskoja :/
- :)))
No kärsi sitten lisää niiden renttujen kuin kunnollisten miesten kanssa :). Jos ei kunnollinen mies kelpaa, niin parempi olla ilman miestä.
- trust me
"kunnon mies" ei halua naista joka haluaa rentun. Miten voit olla itse kiinnostunut tällaisesta naisesta?
Oletko siis itse joku huomionkipeä wannabeestara??- trust_mii
näk. kaivanut vanhoja tekstejäni..saat anteeksi, ASIAA!!!
- kanssa !
Kun avioero tilastoja katselee niin noin 50% päätyy eroon !
Miksi näin ?- VAISTOSTA::::!!!%#+?
.
jos naisen vaisto ei olisi erehtymätön meillä olisi paljon avioeroja, perheväkivaltaa ja yh-äitejä
. - tonou
VAISTOSTA::::!!!%#+? kirjoitti:
.
jos naisen vaisto ei olisi erehtymätön meillä olisi paljon avioeroja, perheväkivaltaa ja yh-äitejä
.Kyllä se siitä hoituu ajan kanssa. On virhe ajatella, että maailma olisi jotenkin valmis.
- almura
ei ole tykänny, että katellaan pornokuvia pc:llä! Sentään ihan ilmainen harrastus moneen muuhun verrattuna :)
- trust_mii
almura kirjoitti:
ei ole tykänny, että katellaan pornokuvia pc:llä! Sentään ihan ilmainen harrastus moneen muuhun verrattuna :)
luuletko että nainen on valmis pistämään avioliiton pakettiin pelkän pornon katselemisen vuoksi.? :D
- almura
trust_mii kirjoitti:
luuletko että nainen on valmis pistämään avioliiton pakettiin pelkän pornon katselemisen vuoksi.? :D
tuolla alempana siltä vaikutti. Nolla toleranssi näytti olevan joillakin ainut sallittu. Mites niin itse ajattelit?
- JOSSAKIN :::.!!1%#+?
almura kirjoitti:
tuolla alempana siltä vaikutti. Nolla toleranssi näytti olevan joillakin ainut sallittu. Mites niin itse ajattelit?
.
vielä lisää sitä * P O R N O A *
.
- Lutuisia näkyvillä
Taiat olla ainua laatujas? En mie tunne renttuloita häh, mutta hirviästi on vaihtoehtoja kun niit ei ou, miust on niin hangala valgata höh ;)
On tietty sellaisii miehii jotka eivä ossaa olla uskollissii vaa ettivä aina vaan parempaa, mut ei kai sellasta tarvee haluta ja seuras viihtyvä, ottaa semmottisen kehityskelpoosen mallin? - trust_mii
ne varmaan itsestään liikoja kuvittele vaan miehestä. Mitäs antavat olettaa että ovat niin täydellisiä. Ensimäinen pettymys voi tulla vastaan jo housuissa, toinen käytöksessä ja kolmas elämäntavoissa....miehet esittää saadakseen ....naiset uskoo....Näin se on mennyt aina. Mitä pahaa on liikojen kuvittelussa - siis korostan edelleen että ei itsessä vaan siinä miehessä.
Jos puhut miehen äänellä, haukun sinut nyt narsistiksi. Kuka vittu on sanonut sulle että olet ylempänä tai aprempaa tasoa kuin nainen jonka väität luulevan itsestään liikoja?
Anteeksi kärttyisyyteni, en ole saanut aamupalaksi kuin kahvia ja popcornia - puuro paloi pohjaan!- Top10M
tarvitaan se on naisen TOP10 listan ensimmäisiä tärkeitä ominaisuuksia
- ARVOSTETAAN::..!!%+?
Top10M kirjoitti:
tarvitaan se on naisen TOP10 listan ensimmäisiä tärkeitä ominaisuuksia
.
kykyä tavata nimensä nopeasti etu- ja takaperin
.
- IhanaPoikaystävä
Mun poikaystävä on ihana, eiku ainii ei mul ookkaa. | Facebook
http://www.facebook.com/pages/Mun-poikaystava-on-ihana-eiku-ainii-ei-mul-ookkaa/331242427379 - Kunnon mies
...kunnon mies ei naista tarvitsekaan! :o)
- NAINEN::.!!!3%#?+
.
merkitseekö se sitä ettei * voi olla * kunnon mies
.
- frost-free
tekee? Ei se sillä miehellä tee mut se voi sen miehen hyvyyden vuoksi keskittyä tekee jotain muuta mikä tekee elämästä elämisen arvoista. Lisäksi jos olis vielä se r-alkuinen juttu niin hyvin pyyhkis.. :)
Mut ei nainen sitä halua ellei se sitä halua samoiten toistepäin. En edelleenkään osaa sanoa vastakkaisen sukupuolen kohdalta mikä on syys ettei hyväkään nainen kelpaa mutta omasta puolestani voin, eli seksuaalinen kemia ja ihastuminen puuttuu! - TosiMiestä
Miestä
Koska ovat niin itserakkaita ja itseään ja peilikuvaansa täynnä ja avioliittoon sopimattomia - tosi+On
Koska naiset haluaa hemmotella miestään siinä missä mies naistaan
- Sumussa kävelevät
Ei kaikki naiset ole naisia joiksi Luoja on heidän sisimpänsä luonut.
- Uskottomia on naiset
naiset pettää useimmin kuin miehet
- Vapaavalinta kaikil
Noin 40% avioliitoista hajoaa mistä ja mitä täm kertoo?
Kaikki miehet on hyviä, sellaisenaan ansaittuja ja etsittyjä ;) Kumma juttu, kaikkia niitä renttuja yhdistää yksi asia ja se on sama nainen ;)
- Hullu ukko
No siinähän se on. Minä jo ihmettelin jotta minne neiti leukaperä on kadonnut kun ei aikohin näkynyt ole.
Hullu ukko kirjoitti:
No siinähän se on. Minä jo ihmettelin jotta minne neiti leukaperä on kadonnut kun ei aikohin näkynyt ole.
No kannattaa ainaki hankkia elämä ni ei tarvii ihmetellä ;DDD
- Alex D XXL
Mun mielestä miehet menee naisille tasan. Joku saa yhden hyvän ja joku toinen monta huonoa.
- Oona on miettinyt
hoh hoijaa en tiedä
- haastetta::.!1#%?+
.
"Projekti kunnon miehestä nurkkiin kuseskelevaksi paskiaiseksi"
har!11111
.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614298KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1362989Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452332Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?442218- 241873
- 911792
- 281586
- 221529
- 1471367
- 321200