Joulumuorinhan sille pitää kaikki pöytään asti passata. Puurot keittää, kattella vaatteet reissuun jne.
Joulupukki on sovinisti.
13
137
Vastaukset
- Oopust
niin ei se silloin pukista sovinistia tee...
Eräällä kaverillani ei ole mitään asiaa keittiöön, kun siellä laitetaan ruokaa, ei kuulemma osaa mitään...
Heh, taktikko parhasta päästä, mutta sovinisti...?minä olen saanut kuulla olevani sovinisti samoin perustein kuin pukki. Siis tällä palstalla olen saanut kuull, en muualla.
- jouluämmä
.
akkas kans? Kumpi tuli?
takkahuoneen sohvalle synty kolmella ponnistuksella, oli aika vauhdikasta. Sil on ralli veris.
Äiti ja lapsi on kyl nyt laitoksella ja voivat hyvin.relaxed_eyes kirjoitti:
takkahuoneen sohvalle synty kolmella ponnistuksella, oli aika vauhdikasta. Sil on ralli veris.
Äiti ja lapsi on kyl nyt laitoksella ja voivat hyvin.On todella kiva erehtyä. Poikaahan mä veikkasin. Mut tosirakastajat tekee vain ja ainoastaan tyttöjä...
Onneks olkoon!
Hemmetti! Sait aikuisen(?) miehen liikuttumaan...Genio.Mente kirjoitti:
On todella kiva erehtyä. Poikaahan mä veikkasin. Mut tosirakastajat tekee vain ja ainoastaan tyttöjä...
Onneks olkoon!
Hemmetti! Sait aikuisen(?) miehen liikuttumaan...sua liikuttumaan.. se tyttö sai. Etkä oo muuten likikään ainoa mies jonka se on liikuttumaan saanu.
Niin ja Kiitos onnitteluista!relaxed_eyes kirjoitti:
sua liikuttumaan.. se tyttö sai. Etkä oo muuten likikään ainoa mies jonka se on liikuttumaan saanu.
Niin ja Kiitos onnitteluista!syntymä ei koskaan tule menettämään omaa kauneutta. Se on jotain niin uskomattoman hienoa. Vaikka itse olen siinä vaan kerran ollut mukana, voin kuvitella mitkä fiilikset sulla juuri nyt on. Heh.. Mä leijuin joitakin viikkoja ihan omissa maailmoissa...
- on esimies
lelutehtaan tontuille 365/24/7. Lisäksi sillä on aika hel...käsittämättömästi duunia keikkapäivänä eli jouluaattona. Aikamoinen analyysi mieheltä, joka on sen kerran eli joskus lapsena tavannut. Vähän rispektii hei!
- on siinä
relaxed_eyes kirjoitti:
niin ei nykyaikaisen naisen saa miehelleen eväitä laittaa.
että joulumuori ei ole nyky-, eikä edes vanhan- vaan ikiaikainen.
Mutta hys, muutenhan joulu olisi peruttu jo aikoja sitten. - Ruma Femakko
on siinä kirjoitti:
että joulumuori ei ole nyky-, eikä edes vanhan- vaan ikiaikainen.
Mutta hys, muutenhan joulu olisi peruttu jo aikoja sitten.Kotityöt jaetaan TASAN eli Joulupukin pitää hoitaa oma osuutensa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis3577042Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai766007Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1975494Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi844270Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan563486HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok693427Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava63393Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta603358SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha573149Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan373084