Hei! Kertokaas naiset onko hyvä rintaliivimerkki? ja mitkä mallit on seksikkäitä? Olisi tarkoitus ostaa vaimolle joululahjaa...
Chantelle rintaliivit!!!
4
1614
Vastaukset
- on tosi hyvä
Hei! Chantellehan on erittäin laadukas merkki, hyvä valinta! Mielestäni kaikki kyseisen merkin liivimallit ovat seksikkäitä, mutta hyvän maun mukaisella tavalla. No, ihan koristelemattomat t-paitaliivit ovat Chantellella yhtä tylsät kuin kaikilla muillakin valmistajilla, mutta muut mallit siis ovat kauniita. Toiselle ihmiselle ostettaessa on kuitenkin aika arpapeliä, istuvatko rintaliivit. Siksi paras strategia olisi ehkä, että katsoisit vaimosi alusvaatelaatikosta, minkä merkkisiä rintaliivejä hänellä on (ja katso myös koko!). Ostamalla lisää samalta valmistajalta, on suurempi todennäköisyys, että ne ovat sopivat.
- aviomieeeessssssssss
No edelliset liivit mitkä vaimo osti oli Changes ihan Basic mallistoa. Valitettavasti täälä missä asumme ei ole Changen liiviliikettä lähimainkaan. Että olisiko lahjakortti kyseiseen Chantellen liikkeeseen hyvä? Ja missä hinnoissa Chantellen liivit ja pikkarit liikkuvat? :) Kiitos vastauksesta :)
- Vaimoke
aviomieeeessssssssss kirjoitti:
No edelliset liivit mitkä vaimo osti oli Changes ihan Basic mallistoa. Valitettavasti täälä missä asumme ei ole Changen liiviliikettä lähimainkaan. Että olisiko lahjakortti kyseiseen Chantellen liikkeeseen hyvä? Ja missä hinnoissa Chantellen liivit ja pikkarit liikkuvat? :) Kiitos vastauksesta :)
Chantellen liivisetti, siis rintsikat plus alushousut, maksavat siinä sadan euron kieppeillä Suomessa. Tarjouksesta voi tietysti löytyä edullisemminkin, jos on oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Mutta siis liivisetistä kannattaa varautua pulittamaan jopa yli sata euroa ja pelkistä liiveistäkin vähintään n. 70 euroa. Eli halvalla et pääse. Chantellen kohdalla sillä rahalla saa kuitenkin myös laatua ja näyttävyyttä, joten rahat eivät todellakaan mene hukkaan.
Lahjakortti on mielestäni todella paljon parempi vaihtoehto kuin valmiin setin ostaminen. Siihen on useitakin syitä, tärkeimpänä ehkä se, että kun annat lahjakortin, voi vaimosi sitten myyjän avustuksella etsiä juuri oikean kokoiset ja malliset liivit, eikä sitten varmasti tule mitään turhia itkustressipalautusrumbia. Se sopiva koko kun vaihtelee merkin ja mallin mukaan, eikä kaikki liivimallit käy kaikille. Sinähän voit toki itse katsoa etukäteen liikkeessä eniten miellyttäviä liivimalleja ym., joista laitat tai myyjä laittaa tiedot ylös, ja näistä malleista voi vaimo sitten valita myyjän avustuksella sopivimmat. Tai sitten menet vaimon mukaan valikoimaan, kun ostatte lahjakortilla uudet upeat alusvaatteet. Näin kaikki ovat tyytyväisiä ;) - Aviomieeeeesssssssss
Vaimoke kirjoitti:
Chantellen liivisetti, siis rintsikat plus alushousut, maksavat siinä sadan euron kieppeillä Suomessa. Tarjouksesta voi tietysti löytyä edullisemminkin, jos on oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Mutta siis liivisetistä kannattaa varautua pulittamaan jopa yli sata euroa ja pelkistä liiveistäkin vähintään n. 70 euroa. Eli halvalla et pääse. Chantellen kohdalla sillä rahalla saa kuitenkin myös laatua ja näyttävyyttä, joten rahat eivät todellakaan mene hukkaan.
Lahjakortti on mielestäni todella paljon parempi vaihtoehto kuin valmiin setin ostaminen. Siihen on useitakin syitä, tärkeimpänä ehkä se, että kun annat lahjakortin, voi vaimosi sitten myyjän avustuksella etsiä juuri oikean kokoiset ja malliset liivit, eikä sitten varmasti tule mitään turhia itkustressipalautusrumbia. Se sopiva koko kun vaihtelee merkin ja mallin mukaan, eikä kaikki liivimallit käy kaikille. Sinähän voit toki itse katsoa etukäteen liikkeessä eniten miellyttäviä liivimalleja ym., joista laitat tai myyjä laittaa tiedot ylös, ja näistä malleista voi vaimo sitten valita myyjän avustuksella sopivimmat. Tai sitten menet vaimon mukaan valikoimaan, kun ostatte lahjakortilla uudet upeat alusvaatteet. Näin kaikki ovat tyytyväisiä ;)Kiitos paljon näistä vastauksista :) Alan myös kääntyä nyt lahjakortin puoleen :) Kun aika vaikea tosiaan niitä ite valita vaikka koon tietäiski. Hyvä tietää vähän noita hintoja. Ei kuulosta pahalta ja laatuhan maksaa mutta ei se mitään :). Ja tosiaankin vo vaimon kanssa sitten mennä ostamaan yhdessä mieluisen alusvaate setin ;). Eikä tule itkua ja hampaiden kiristystä kun liivit ei oikein istuisikaan. Kiitos vielä vastauksie antajille ja hyvää joulua ja uuttavuotta :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162873Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006