nua yhyret tyypit jaksaa nyt yhyrestä syntymästä jauhaa?
http://www.youtube.com/watch?v=eGUDo-uH8ro&feature=PlayList&p=1D00933AD3BB8E0D&playnext=1&playnext_from=PL&index=4
Montakhan päivää tai vuotta
10
154
Vastaukset
Eikös sinun pohjanmaalaisena pitäisi tietää? Muuten ottamatta mummon juttuihin kantaa, niin siitä olen yhtä mieltä, että miehissä (etenkin pohjanmaalaisissa) asuu hulluus. ;-)
se vähän laantuu kun seuraava syntyy ;D
Onnea vaan tyttövauvasta :)- Jazuli
on jauhamisen arvoista riittää juttuva...=o))
- ,<,<,>,-
On sangen jännittävää, että miten sinä rekisteröidyn nimimerkin ilmeisesti omaten (??) tuon asian näet. Mä en tunne sinua, mutta palstalta lukemani perusteella kuulunet siihen joukkoon, joka eniten oman yksityiselämänsä juttuja aloituksissaan esille tuo. Siinä asiassa itsessään ei sinänsä musta ole mitään vikaa, mutta mikäli et ymmärrä, että sinä saatat myös _omalla_ käytökselläsikin joskus provosoida vastineita joita saat, en usko, että ainakaan sinulla ja minulla olisi koskaan mitään älyllisempää keskusteltavaa.
En tiedä muusta, mutta olen tulkinnut, että sulla joku kaveriporukka tällä palstalla olisi.(?). Korjaa mua, jos olen väärässä. Itseäni sinä et ärsytä ( ja miten edes voisit ärsyttää, kun en vatun vertaa tiedä edes sitä, että minkälainen naama kirjoitustes takana on!), jollet tule vastineillasi suoltamaan sontapuheita muka palstakäytöksestäni mulle. En ylipäätään ärsyynny helposti, vaan ainoastaan äärimmäinen asiaton aggressiivisuus ja tai mielipuolisen kummallinen tuntemattomien kimpussani hyppiminen saattaisi saada mut hermostumaan ja niinkin verraten todella harvoin.
Jos siis et tule esim. törkyisillä halko perseeseen- sekopuheilla tai muilla epäasiallisen negatiivisen todellisuuteen liittymättömillä mukamas niiiiinsanotuilla omilla totuuksillasi tuttavallisesti puhutellen kimppuuni, en usko, että meillä mistään mun tällä keskustelupalstalla käydessäni koskaan tulee sanaharkkaa. Mulle esimerkiksi on aivan sama, että että kuka tai mikä sä olet, eikä olemassaolosi haittaa mua tällä keskustleupalstalla, mutta jos joku sussa joskus saattaisi ärsyttää, on se sellainen asia, että sä vissiin oikeasti - kirjoituksistasi lukemaani tämän seuraavan mielipiteen perustaen- kuvittelet ensinnäkin a.) kaikkien meidän palstakävijöiden mukamas tietävän, että kuka sä olet ja lisäksi näyt olettavan, että b.) sun yksityiselämäsi ilman mitään yleiseen kontektiin vedettyä palstakeskusteluun soveltuvaa korrektiakin asiaa, mukamas kiinnostaisi kaikkia meistä lukijoistasi.
Well: ei kiinnosta.
Lohdutuksen sana kuitenkin. Et ole verbaliikkasi perusteella mielestäni palstan sekoin. Se yks akka ainakin omn aivan pimeä: kyseinen järkyttävä ääliö roikkui nähdäkseni pelkkiin kuvitelmiin perustuneilla aggressioilla mun - edes rekattua nimimerkkiä yhteisöön omaamattoman- kimpussa pitkään, ja sitten se kamala kaheli vielä jatkuvasti vetää jotakin juttua, että kuinka mukamas niin kauheasti kaikki ovat hänen kimpussaan... Nimimerkkiä en kehtaa sanoa, enkä sano, mutta säälittävän nolo tyyppi on siinäkin. Samoin kuin jotkut sun AMK- & amis- pellejatkuvastiasiattapilkanneista ilmeisistä(?!!) palstakamuistasikin. Ymmärrän kyllä, että tyhmyydelleen ei varmaan kukaan mitään voi, eli kaikki sympatia toki. Ja koulutustaustaa minä en koskaan erityisesti halua korostaa, kosken perusta käsitystäni ihmisten älystä missään määrin koulutuksen laatuun, mutta kyllä niillä palstaNNE jumipää mua pilkanneilla oikeasti se tietopohjakin on näyttänyt aika säälittävältä... Jos joku asia ärsyttää, niin se, että loukkaaavasti yleisesti ottaen käyttäytyvä typerys kuvittelee olevansa vielä suurikin tietäjä. Fiksun taas tunnistaa siitä, että sellainen kykenee myöntämään myös virheitään ja yleistietoa koskevia puutteitaan.- ,<,<,<,-
relaxed_eyes kirjoitti:
Kiitos ja hyvää joulua, sekä terveempää uutta vuotta.
Valitettavasti en ole persoonastasi kiinnostunut, enkä edes ehtisi ahdistelemaan sinua. Asiahan nyt on siten, että sinä pölhökustaa olet joidenkin halko perseeseen-puheiden kanssa ollut mun kimpussani. Olet paitsi melko pelottava, myös melko yksinkertaisen oloinen mielestäni, ja lisäksi nimimerkkis esiintyy tällä palstalla lähestulkoon aina, kun tälle tulen. Minä en suinkaan käy jokapäivä palstalla.
Kerrotko, että mihin perustat anonyymille keskustelupalstakeskustelijalle ilman mitään rationaalisia perusteluita esittämäs esimerkiksi halon perseeseen- suoltamispuheet, ahdistelija? Mua ällöttää kuvittelijat.
Käsittääkseni olen psyykkisesti terve ja mielestäni sinä et myöskään ole mikään sanelemaan mielenterveydestäni ainakaan pilkullakaan kyseenalaistamattomia hourintoja. Emme tunne. Liäsksi en minäkään koskaan harjoita tuota käytöstä mitä sinä mun suuntani harjoitat. Ymmärrän puhua mielipiteestäni, enkä käy tuntemattomien kimppuun sillä tapaa, kuin sinä. Ei millään pahalla, mutta oikeasti alkaa ärsyttää: tää on viihdepalsta, tällä käy mum kaltaisiani tavallisia ihmisiä keskustelemassa ihmissuhdekysymyksistä YLEISELLÄ TASOLLA. Mikäs hvetin määräilijä se ihan oikeasti sinä olet? Säkö katsot, että sulla mukamas on oikeus suoltaa jatkuvasti ja taas jatkuvasti sontaa keskusteluissa esimerkiksi musta palstakävijästä ja ainoastaan siksi, etten ole hankkinut rekisteröityä nimimerkkiä S24-yhteisöön? Mun mielestäni sulla ei sitä oikeutta ole. Ja etenkään, kosket edes ole mieleenjäävän hyvä keskustelija tai edes mitenkään erityisen mielipiteitä esittävän oloinen, en käsitä, että mitä erityisoikeuksia sinä itselläsi tällä keskustelupalstalla näet olevan. Sä lähinnä pilaat monia muuten ehkä hyviksikin ehkä kehittyneitä keskusteluita, mun mielestäni. Mutta se on MUN mielipide.
Nulli, mä vietän kavereideni kanssa aika suuren osan ajastani ja tollasta puklukieltä suoltava ei tosiaankaan kiinnosta mua keskustelukonktekstin ulkopuolelta.
Älä tunge iholle ihottumaa auheuttavalla sonnalla, tyhmä. ,<,<,<,- kirjoitti:
Valitettavasti en ole persoonastasi kiinnostunut, enkä edes ehtisi ahdistelemaan sinua. Asiahan nyt on siten, että sinä pölhökustaa olet joidenkin halko perseeseen-puheiden kanssa ollut mun kimpussani. Olet paitsi melko pelottava, myös melko yksinkertaisen oloinen mielestäni, ja lisäksi nimimerkkis esiintyy tällä palstalla lähestulkoon aina, kun tälle tulen. Minä en suinkaan käy jokapäivä palstalla.
Kerrotko, että mihin perustat anonyymille keskustelupalstakeskustelijalle ilman mitään rationaalisia perusteluita esittämäs esimerkiksi halon perseeseen- suoltamispuheet, ahdistelija? Mua ällöttää kuvittelijat.
Käsittääkseni olen psyykkisesti terve ja mielestäni sinä et myöskään ole mikään sanelemaan mielenterveydestäni ainakaan pilkullakaan kyseenalaistamattomia hourintoja. Emme tunne. Liäsksi en minäkään koskaan harjoita tuota käytöstä mitä sinä mun suuntani harjoitat. Ymmärrän puhua mielipiteestäni, enkä käy tuntemattomien kimppuun sillä tapaa, kuin sinä. Ei millään pahalla, mutta oikeasti alkaa ärsyttää: tää on viihdepalsta, tällä käy mum kaltaisiani tavallisia ihmisiä keskustelemassa ihmissuhdekysymyksistä YLEISELLÄ TASOLLA. Mikäs hvetin määräilijä se ihan oikeasti sinä olet? Säkö katsot, että sulla mukamas on oikeus suoltaa jatkuvasti ja taas jatkuvasti sontaa keskusteluissa esimerkiksi musta palstakävijästä ja ainoastaan siksi, etten ole hankkinut rekisteröityä nimimerkkiä S24-yhteisöön? Mun mielestäni sulla ei sitä oikeutta ole. Ja etenkään, kosket edes ole mieleenjäävän hyvä keskustelija tai edes mitenkään erityisen mielipiteitä esittävän oloinen, en käsitä, että mitä erityisoikeuksia sinä itselläsi tällä keskustelupalstalla näet olevan. Sä lähinnä pilaat monia muuten ehkä hyviksikin ehkä kehittyneitä keskusteluita, mun mielestäni. Mutta se on MUN mielipide.
Nulli, mä vietän kavereideni kanssa aika suuren osan ajastani ja tollasta puklukieltä suoltava ei tosiaankaan kiinnosta mua keskustelukonktekstin ulkopuolelta.
Älä tunge iholle ihottumaa auheuttavalla sonnalla, tyhmä.ku ei kerra nätisti sanominenkaan tehoa.
PAINU VITTUHU ÄLÄKÄ ENÄÄ IKINÄ KOMMENTOI YHTEENKÄÄN ALOITUKSEENI TAI KOMMENTTIINI, IDIOOTTI!- ,<,<,<,-
relaxed_eyes kirjoitti:
ku ei kerra nätisti sanominenkaan tehoa.
PAINU VITTUHU ÄLÄKÄ ENÄÄ IKINÄ KOMMENTOI YHTEENKÄÄN ALOITUKSEENI TAI KOMMENTTIINI, IDIOOTTI!Idiootti en ole, enkä tota _idiootti-tyylin_ ajatuksettomuutta koskaan varmaan missään tajua, mutta joo voin kyllä olla kommentoimatta aloituksiisi jatkossa. Joku sua älykkäämpi olis kylläkin tohon aloitustasi koskeneeseen kommenttiini osannut varmasti vetää ihan rentoa juttua, eikä mitään traumaa tai pahaa mieltä olisi jäänyt kenellekään, koska aloituksessasi esittämistäsi ajatuksistahan tässä keskustellaan (muuten oma mokasi, jos olet ilmaisussasi epäselvä!), mutta koska sä puoliporo- self- procedure- boy et käsitä älyllisestä sananvaihdosta ilmeisestikään mitään, ei voi auttaa. Säälittävää, että jotakin ihmistä kiinnostaa ajattelu niin vähän, kuin esim. sinua, mutta että silti sä jaat jokelluksiasi jatkuvasti kaikkien silmien eteen. Ja ei vissiin edes hävetä, eikö niin?
En todellakaan pidä siitä, että joku tuntematon urpo yleisen foorumin keskustelupalstalla alkaa tosta vaan syytellä mua ahdistelijaksi. Mutta onhan teitä molopäitä ilmeisesti muitakin: on se ykskin akka, joka vaikka jos sille sanoisi "päivää", on varmaan syyttelemässä ahdistelijakseen. Haloo: Sulle(kin) toivotan IRL-painotteisempaa uutta vuotta! Terveyttäsi en kehtaa tässä kommentoida, koska toisin kuin mahdollisesti (ilmaisusi perusteella) sä olet, en minä ole mikää perusasenteeltani tuntemattomia kohtaan ihmisvihamielinen.
Ikävää, että luot vihaa keskustelupalstalle ja on se tietysti aika pässiä, että kun joku ei osaa asiallisesti vastineeseen kommentoida ja että kun joku keskustelukonteksti on puoli elämää jollekin, saavat sitten myös mun kaltaiseni aiheetta asiasta kärsiä. Mutta miten vain. Mä en muuten varmaan kuukausiin ole lukenut sulta, kuin ehkä pari muutama kirjoitusta. Usein niihin ei ole voinut vastata mitään, jos olen silmännyt, kun ovat sisällöltään olleet niin älyttömän mitäänsanomattomia, juttus. Miltäs tuntuis, jos sä ja sen seitsemän kaverias olis tällä palstalla iiiiihan kohta yksin? Olisko kivaa? Välillä on tuntunut, että just siihen torspo pyrit.
- amaly
mutta itse asiassa uteliaisuus vei voiton ja tulin nopsasti vilkasee tänne miehen logiikkaa ootko mahdollisesti saanut jo kersan.
Onneksi olkohon, ja kaikkea hyvää koko poppoollenne ja niin poispäin :>> - sirpamaikkarilta
Onnittelut vaan minultakin. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121382- 481159
- 771065
- 59933
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911