Hah hah! Megan Fox, se teidän ihannenaisenne...

Zlal

98

6255

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Zlal

Uskallattekohan lukeakaan...

"Minulla ei ensinnäkään ole epäilystäkään siitä, etteikö mm. Megan Foxin kasvoja ole kokonaan rakennettu uudelleen ja siten saatu näyttämään nykyiseltä "bomb shelliltä".
        Megan Foxin kasvoja on muotoiltu järkyttävän paljon. Transformers onkin aika osuvanniminen elokuva jossa esiintyä. Tässä ei enää ole kyse baby fatin katoamisesta. Aivan kuin kasvojen luustoa olisi muokattu? Plastiikkakirurgien arviot sisältävät mm. kaksi nenäleikkausta, huulitäytteet, botoxia, kulmien kohotus, poski-implantit, leukaimplantti, leuan uudelleenmuotoilu, silikoni-implantit. Eihän tuota voi pitää enää todellisena kauneutena."

From:http://thegoodgirlsgobad.blogspot.com/2009/07/perfect-stranger.html

• Korni Kalle
        Zlal kirjoitti:

"Minulla ei ensinnäkään ole epäilystäkään siitä, etteikö mm. Megan Foxin kasvoja ole kokonaan rakennettu uudelleen ja siten saatu näyttämään nykyiseltä "bomb shelliltä".
        Megan Foxin kasvoja on muotoiltu järkyttävän paljon. Transformers onkin aika osuvanniminen elokuva jossa esiintyä. Tässä ei enää ole kyse baby fatin katoamisesta. Aivan kuin kasvojen luustoa olisi muokattu? Plastiikkakirurgien arviot sisältävät mm. kaksi nenäleikkausta, huulitäytteet, botoxia, kulmien kohotus, poski-implantit, leukaimplantti, leuan uudelleenmuotoilu, silikoni-implantit. Eihän tuota voi pitää enää todellisena kauneutena."

Sä mitään unelmia tuhonnu. http://www.youtube.com/watch?v=t4yUQJeKZNs

• Andreus
        Zlal kirjoitti:

Ihan sama vaikka hän olisi käynyt kauneusleikkauksissa. Ei se muuta sitä miltä hän nyt näyttää. Grrrr mikä kissa!

• tämä on
        Andreus kirjoitti:

Ihan sama vaikka hän olisi käynyt kauneusleikkauksissa. Ei se muuta sitä miltä hän nyt näyttää. Grrrr mikä kissa!

hyvä myöntää, että voi kannustaa omaa tyttöystäväänsä, sisartaan ja omaa tytärtään menemään myös kauneusleikkauksiin ja tullakseen näin kuumaksi kissaksi. Näin kannattaa omat tyttärensä myös kasvattaa, leikkele itsesi ja yritä olla mahdollisimman kuuma kissa miesten silmissä.

• Zlal kirjoitti:

Ei nyt ihan unelma naiseni, mutta joka kuvassahan (Tässä yläpuolella) se näytti hyvältä.

• sdgsdgsgd

hyvältä se silti näyttää. Kateellisten akkojen itkua moinen.

• vimp22

taas toteaminen että happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.

• Zlal
        vimp22 kirjoitti:

taas toteaminen että happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.

Miehet, haluatteko lapsia?

Toksikologian professori Jyrki Liesivuori:
        "Silikoni-implantteja ei voi suositella hedelmällisessä iässä oleville naisille, jotka mahdollisesti vielä synnyttävät. Silikonia kulkee aina ehjänkin implantin pinnalta muualle elimistöön, ja sitä pääsee myös implantin kuoren läpi. Jos nainen imettää silikoneilla, vauvan vastustuskyky sairauksille voi alentua merkittävästi. Lisäksi lapsi voi saada pahan maitoallergian."
        Voi voi...

http://implants.clic.net/tony/Video/13.jpg Tuoko kaunista? Ehei. Ja arpia sillä Meganilla on meikin alla sekä rinnoissa... : http://www.terveyshymy.fi/s/f/editor/images/kalevivayrynen-arpi.jpg

Tuossa muuten se ihannoimanne nais-materiaali: http://www.babyboomercaretaker.com/images/Silicone-Breast-Implants-Trials.jpg

• Landry
        Zlal kirjoitti:

"Silikoni-implantteja ei voi suositella hedelmällisessä iässä oleville naisille, jotka mahdollisesti vielä synnyttävät. Silikonia kulkee aina ehjänkin implantin pinnalta muualle elimistöön, ja sitä pääsee myös implantin kuoren läpi. Jos nainen imettää silikoneilla, vauvan vastustuskyky sairauksille voi alentua merkittävästi. Lisäksi lapsi voi saada pahan maitoallergian."
        Voi voi...

http://implants.clic.net/tony/Video/13.jpg Tuoko kaunista? Ehei. Ja arpia sillä Meganilla on meikin alla sekä rinnoissa... : http://www.terveyshymy.fi/s/f/editor/images/kalevivayrynen-arpi.jpg

Tuossa muuten se ihannoimanne nais-materiaali: http://www.babyboomercaretaker.com/images/Silicone-Breast-Implants-Trials.jpg

Näistä "silikonisyyttäjistä" huomaa, että ovat noin kolmekymppisiä tai yli, kun alkavat puhua jotain lastenteosta ja silkkareiden vaikutusta johonkin vitun kersan imettämiseen (ja tämän havainnon julki tuominen oli mielestäni siinä mielessä tärkeää, että on jokseenkin ikävää että em. ikäiset käyttäytyvät kuin esiteinit, joilla yleensä huono itsetunto on, mikä on aivan luonnollista). Jos parikymppinen mies diggailee Megan Foxia, joka on sunkin mielestä hyvännäkönen (mutta TIETENKIN NIIN FEIKKI LEIKELTY BIAAATCHHH JOTA SÄ VIHAAT KOSKA SE NÄYTTÄÄ PAREMMALTA KU SÄ!!!11!) niin voi hellanlettas miten vitussa se liittyy johonkin kersojen tekemiseen. Kukaan nyt oo puhunutkaan mistään Megan Foxeista siihen suuntaan et siitä tulis äiti ja hänen ihailemasta miehestä isä. Eiköhän tässä oo puhtaasti ulkonäölliset elikkäs visuaaliset seikat kyseessä. Työnnä noi jutut jonnekki ja tosi syvälle, ketään ei kiinnosta sun katkeransuolaiset syyttelyt, mollaukset ja vähättelyt. Itekin olen nainen, kohta 23 v, mutta mulla oo tarvetta ruveta mollaamaan jotain Megan Foxia tai ketään muutakaan ihmistä, jos se sattuu olemaan paremman näköinen kuin minä tai moni muu. Ois jo aika hyväksyä se, että ihmisiä on eri näköisiä. Mutta ne jotka mollaa toisia ovat yleensä itse tyytymättömiä omaan ulkonäköönsä. Sun ei tarvi olla Megan Fox jotta itsetuntos ois kohdallaan, mut siihen vaaditaan ihan eri asennoitumista joka ei todellakaan tarkoita ainakaan sitä, että sä tuut ja mollaat juurikin em. henkilöä ja koitat kaikin tavoin yrittää todistella, ettei se oikeasti ole hyvännäköinen ja blaablaablaa ynnä muuta paskaa. Hanki itsetunto, niin voit hyväksyä että ympärilläsi on sekä kauniita että rumia ihmisiä, ja kaikkea maan ja taivaan väliltä.

• visuaalinen M
        Zlal kirjoitti:

Voi voi...

Todellakaan en halua lapsia ja olisi ehdottoman tärkeää ettei nainenkaan halua sillä lapsen saaminen pilaa aina naisen vartalon. Tämä on nähty liian usein miten nainen paisuu heti lapsen saatuaan joten mielummin muokattu ja kaunis nainen kuin megan kuin mikään tavallinen tyllerö mikä pyörättää pari kersaa ja paisuu valaaksi.

Ja onneksi Meganin tissit on hieman paremmassa kunnossa kuin nuo sinun kuvissa olevasi joten edelleen Megan voittaa keskivertonaiset 10-0.

• Zlal
        Landry kirjoitti:

Näistä "silikonisyyttäjistä" huomaa, että ovat noin kolmekymppisiä tai yli, kun alkavat puhua jotain lastenteosta ja silkkareiden vaikutusta johonkin vitun kersan imettämiseen (ja tämän havainnon julki tuominen oli mielestäni siinä mielessä tärkeää, että on jokseenkin ikävää että em. ikäiset käyttäytyvät kuin esiteinit, joilla yleensä huono itsetunto on, mikä on aivan luonnollista). Jos parikymppinen mies diggailee Megan Foxia, joka on sunkin mielestä hyvännäkönen (mutta TIETENKIN NIIN FEIKKI LEIKELTY BIAAATCHHH JOTA SÄ VIHAAT KOSKA SE NÄYTTÄÄ PAREMMALTA KU SÄ!!!11!) niin voi hellanlettas miten vitussa se liittyy johonkin kersojen tekemiseen. Kukaan nyt oo puhunutkaan mistään Megan Foxeista siihen suuntaan et siitä tulis äiti ja hänen ihailemasta miehestä isä. Eiköhän tässä oo puhtaasti ulkonäölliset elikkäs visuaaliset seikat kyseessä. Työnnä noi jutut jonnekki ja tosi syvälle, ketään ei kiinnosta sun katkeransuolaiset syyttelyt, mollaukset ja vähättelyt. Itekin olen nainen, kohta 23 v, mutta mulla oo tarvetta ruveta mollaamaan jotain Megan Foxia tai ketään muutakaan ihmistä, jos se sattuu olemaan paremman näköinen kuin minä tai moni muu. Ois jo aika hyväksyä se, että ihmisiä on eri näköisiä. Mutta ne jotka mollaa toisia ovat yleensä itse tyytymättömiä omaan ulkonäköönsä. Sun ei tarvi olla Megan Fox jotta itsetuntos ois kohdallaan, mut siihen vaaditaan ihan eri asennoitumista joka ei todellakaan tarkoita ainakaan sitä, että sä tuut ja mollaat juurikin em. henkilöä ja koitat kaikin tavoin yrittää todistella, ettei se oikeasti ole hyvännäköinen ja blaablaablaa ynnä muuta paskaa. Hanki itsetunto, niin voit hyväksyä että ympärilläsi on sekä kauniita että rumia ihmisiä, ja kaikkea maan ja taivaan väliltä.

Sullakin siis silikonit? Otan osaa;(

• Zlal
        visuaalinen M kirjoitti:

Todellakaan en halua lapsia ja olisi ehdottoman tärkeää ettei nainenkaan halua sillä lapsen saaminen pilaa aina naisen vartalon. Tämä on nähty liian usein miten nainen paisuu heti lapsen saatuaan joten mielummin muokattu ja kaunis nainen kuin megan kuin mikään tavallinen tyllerö mikä pyörättää pari kersaa ja paisuu valaaksi.

Ja onneksi Meganin tissit on hieman paremmassa kunnossa kuin nuo sinun kuvissa olevasi joten edelleen Megan voittaa keskivertonaiset 10-0.

Siis tarkoitat sililkonikasa voittaa naiset

• Landry
        Zlal kirjoitti:

Sullakin siis silikonit? Otan osaa;(

Tietenkin mulla on silikonit, kuulun niihin jotka ensimmäisten joukossa kävivät laittamassa rinnukselleen kumia kun se täällä Suomen maassa tuli mahdolliseksi.
        Mulla ei ole mitään silikoneja vastaan, ottakoon ne jotka sellaiset haluavat, ja jos rahaa löytyy, kunhan ei mun pussista vie (jos mulla nyt ylipäänsä olisi mitä viedä). Ei vaan voi käsittää miten joitakin ihmisiä kiinnostaa niin paljon mitä muut tekee. Tehköön mitä haluavat, kunhan eivät vahingoita muita. Silloin mielestäni kaikki on sallittua, enkä ketään tuomitse omien valintojensa vuoksi, ihmiset kun ovat kaikki yksilöitä. Jos sinun mielestäsi silikonit ovat väärin, saat olla sitä mieltä, mutta muiden ihmisten jatkuva mollaaminen kertoo vain kehittymättömyydestä, mikä ei ole ollenkaan viehättävä piirre ihmisessä.

• luomun ystävä
        Zlal kirjoitti:

Siis tarkoitat sililkonikasa voittaa naiset

Olen varmaan ihan muumio, kun mun mielestä ei ole oikein tervettä ihannoida keinotekoista, leikeltyä "kauneutta". Jos kaunis ei voi olla ilman kirurgin veistä, se on sairasta sanon mä.

• hahahahaaaaa
        visuaalinen M kirjoitti:

Nii justiin. Kattokaa nyt vaikka Madonnaa, helvetti pilalla on koko vartalo ku muksuja on saanu. Samaten Christina Aguilera ja Heidi Klum ja mitä näitä nyt on... Cindy Crawford. Synnyttänyt nainen on vaina lässähtänyt mätisäkki ja se on kylmä totuus, eiks niin? Eikä ikinä koskaan lasta tahdo visuaalinen M, koska kamalaa olisi vanhana miesnä pullean mummelin kanssa elellä...

• 009009
        hahahahaaaaa kirjoitti:

Nii justiin. Kattokaa nyt vaikka Madonnaa, helvetti pilalla on koko vartalo ku muksuja on saanu. Samaten Christina Aguilera ja Heidi Klum ja mitä näitä nyt on... Cindy Crawford. Synnyttänyt nainen on vaina lässähtänyt mätisäkki ja se on kylmä totuus, eiks niin? Eikä ikinä koskaan lasta tahdo visuaalinen M, koska kamalaa olisi vanhana miesnä pullean mummelin kanssa elellä...

Nämä leikkelyt pitäisi ilmeisesti nähdä jotenkin parannuksena, mutta näen ne oikeastaan päinvastoin.

• 009009
        009009 kirjoitti:

Nämä leikkelyt pitäisi ilmeisesti nähdä jotenkin parannuksena, mutta näen ne oikeastaan päinvastoin.

Vastasin näköjään väärään kohtaan. Puhuin siis Megan Foxista.

• Tyttö-18v.
        009009 kirjoitti:

Vastasin näköjään väärään kohtaan. Puhuin siis Megan Foxista.

En sitä tajua, miten ihmiset jaksaa ottaa päänvaivakseen sen, että pari-kolmekymppiset miehet kuolaavat leikeltyä leffatähteä. En mä itsekkään pidä kauneusleikkauksista ja on täysin turhaa, että toi Megan on mennyt leikkelemään itseään, kun oli alkujaankin niin nätti, mutta haloo.! Who cares? Jos joku on niin epävarma itsestään, että pitää mennä kirurgin pöydälle, niin siinäs menee. Se on sen ihan oma ongelma. Ja jos miehet kuolaavat sen perään, niin siinäs kuolaavat. Etenkin kun kyseessä on varmasti useilla vain tälläinen Hollywood-ihastus. Kyllähän varmasti monet miehet treffeille haluisivat viedä Megan Foxin jos vain olisi mahdollisuus, mutta eiköhän useat vain käytä tämän naisen pärstää seksi-fantasioissaan. Kyllähän minäkin fantasioin ties mistä filmitähdistä, mutta haluisinko tavata heitä oikeasti? No, no, no.. :)

• mies massa

Kyllä hän on ihan ihminen siinä missä muutkin. Hot kuin minkäkin!

• tuo fox

on venäläisen nuuskijan näköinen ja muovinen vartalo. Yhhyh. En ymmärrä yhtään. Silmät on kivat, mutta siihen se loppuukin. Leukakin on neliö.

• no man no cry

...jos niiden avulla onnistuu näyttämään kertakaikkiaan ihan vitun kuumalta ja täydelliseltä. Kateelliset jauhaa!

• man from Espoo
        no man no cry kirjoitti:

...jos niiden avulla onnistuu näyttämään kertakaikkiaan ihan vitun kuumalta ja täydelliseltä. Kateelliset jauhaa!

Musta sen silikonit on aika epäonnistuneet. Muovisen oloiset, pallukat. Olen nähnyt parempiakin silareita.

• eihelv.
        man from Espoo kirjoitti:

Musta sen silikonit on aika epäonnistuneet. Muovisen oloiset, pallukat. Olen nähnyt parempiakin silareita.

onhan tuo nätti tyttö mutta menny pilaan ittensä nuilla leikkauksilla. eihän tuo näytä edes kaunean luonnolliselta enää, enemmän tuo on muovinen mallinukke! mielestäni maailman seksikkäimmäksi pitäs valita oikeasti AITO tyttö, eikä mitään leikeltyä. kauneusleikkaukset on ihan turhia!!

• M23 from vantaa
        eihelv. kirjoitti:

onhan tuo nätti tyttö mutta menny pilaan ittensä nuilla leikkauksilla. eihän tuo näytä edes kaunean luonnolliselta enää, enemmän tuo on muovinen mallinukke! mielestäni maailman seksikkäimmäksi pitäs valita oikeasti AITO tyttö, eikä mitään leikeltyä. kauneusleikkaukset on ihan turhia!!

jotkut on vain luonnostaan kauniita ja mitä pahaa siinä on jos vähän korostaa sitä leikkauksella?
        Olen varma että 9/10 ihmisestä joka sanoo että kauneusleikkaukset pilaan niin menisivät itse jos heillä olisi rahaa, joten katkeruutta ja katellisuutta.. Onko se sitä sisäistä kauneutta?

Megan "Feikki" Fox. Ärsyttää aivan tajuttomasti, että heti kun neitokainen meni leikkelemään itseään niin vasta silloin miehet kiinnostuivat ja valitsivat hänet maailman kauneimmaksi. Säälittävää miehet, että teidän mielestänne feikki on yhtäkuin kaunis.

• tavis tiina

Ainakaan sen tissit ei ollut jenkkimaun mukaiset ennen silareita. Ilman leikkauksia se olis aito muttei ihanne. Moniko näistä seksyimmäksi äänestetyistä naisista oikeasti on leikkelemätön? Surullista.

• Jäbä1232

sanottiin, TE jotka arvostelette leikkauksissa käyntiä niin varmasti menisitte itse jos olisi semmoinen mahdollisuus, säälittää teidän puolesta naiset jotka olette niin tekopyhiä!

• 1+11
        Jäbä1232 kirjoitti:

sanottiin, TE jotka arvostelette leikkauksissa käyntiä niin varmasti menisitte itse jos olisi semmoinen mahdollisuus, säälittää teidän puolesta naiset jotka olette niin tekopyhiä!

että miesten mielestä Fox on kuuma pakkaus, vaikka itseään onkin leikellyt? Ei se minua naisena haittaa yhtään, tosi hyvännäkönen minustakin tuo nainen on, oli sitten leikelty tai ei.
        Ja uskon että moni mies vaikka kuolaa hänen peräänsä, niin ei välttämättä haluisi tyttöystäväkseen häntä, ellei sitten itse omaa samanlaista mainetta, rahaa ja ulkonäköä jolla hänet saisi pidettyä.

Ja varmasti moni hollywood-komistuskin on itseään leikellyt mutta ei miehet siitä täällä itke. Antaa ihmisten fantasioida ;)

• JOKSU,J

VOI VITTU MITÄ RUTINAA,JOS NAINEN ON HALUNNUT LAITTAA ITSEÄÄN NÄTINNÄKS NIIN SO WHAT,SUOMALAISET LÄSKIAKKOJEN MIELESTÄ KAIKKIEN PITÄIS PAINAA VÄH80KG JA KULKEE KAUPPAA VARKKAREISSA,JOTTEI OIS PINTA LIITURI

• Mies22vkl

Seksikäs nainen on. Minä en todennäköisesti hänen kanssaan ole missään tekemisissä ikinä, joten minulle on täysin yhdentekevää onko hän ihminen vai robotti.

Sen sijaan todella kauniita naisia näkee ihan baareissakin, vaikka ei ihan joka kerta. Tuskin kaikki on kauneusleikkauksessa käyneet.

Ihan turhaa kitinää, että ei tuollaisia vartaloita voi olla luonnollisin keinoin. Kyllä todellakin voi olla eikä ne todellakaan rajoitu vain julkkiksiin. Itseasiassa monet julkkikset on rumia verrattuna naisiin joita löytää jopa Suomenkin baareista.

En ymmärrä miksi pitää yrittää mustamaalata kauniita ihmisiä. Eivät he siitä pätkän vertaa rumene. Itse ainakin voin rehellisesti sanoa jos joku mies on minusta todella komea. Ei minulla ole mitään tarvetta lähteä häntä itseeni vertailemaan ja sen takia alkaa heitä mustamaalaamaan kun huomaan heidän olevan komeampia kuin minä.

• varakas luomu

No ei varmaasuurin osa naisista ottais silikoneja, vaikka olisi halvempia.

• Mikä teitä vaivaa
        varakas luomu kirjoitti:

No ei varmaasuurin osa naisista ottais silikoneja, vaikka olisi halvempia.

Siis nyt on kyse siitä, että miehet haluavat naida Megan Foxia koska se on niin kaunis. Tämän ja yleensä kauniiden naisten palvonnan taustalla on biologia ja se, että omalle lapselle halutaan mahdollisimman hyvät ulkonäkögeenit. Mutta kauneusleikkauksilla voikin kusettaa lahjakkaasti tässä asiassa, kun pystyy hämäämään omaavansa paremmat geenit kuin oikeasti omaakaan :D

Miettikääpä kauneusleikkauksia tältä pohjalta. Kylläpä taas naurattaa miten helppoja miehet ovatkaan :D

• Mies22vkl
        Mikä teitä vaivaa kirjoitti:

Siis nyt on kyse siitä, että miehet haluavat naida Megan Foxia koska se on niin kaunis. Tämän ja yleensä kauniiden naisten palvonnan taustalla on biologia ja se, että omalle lapselle halutaan mahdollisimman hyvät ulkonäkögeenit. Mutta kauneusleikkauksilla voikin kusettaa lahjakkaasti tässä asiassa, kun pystyy hämäämään omaavansa paremmat geenit kuin oikeasti omaakaan :D

Miettikääpä kauneusleikkauksia tältä pohjalta. Kylläpä taas naurattaa miten helppoja miehet ovatkaan :D

...eli siis biologiaa on helppo huijata, ei miestä. Tuskin järjellä ajateltuna on ensisijaisena ajatuksena, että millaisia jälkeläisiä tämän naisen kanssa tulisi. Tällöin on lähes yhdentekevää onko kauneus muovia vai luomua.

• Mikä teitä vaivaa
        Mies22vkl kirjoitti:

...eli siis biologiaa on helppo huijata, ei miestä. Tuskin järjellä ajateltuna on ensisijaisena ajatuksena, että millaisia jälkeläisiä tämän naisen kanssa tulisi. Tällöin on lähes yhdentekevää onko kauneus muovia vai luomua.

Nyt et lainkaan ymmärtänyt pointtia. Nimenomaan miestä on helppo huijata tässä koska miehet toimivat täysin "vaistojensa varassa", kauniisti sanottuna. Järki ei paljon päätä pakota kun tappi seisoo. Ja mikä tässä onkaan taustalla. Biologia.

• Mies22vkl

Nyt et lainkaan ymmärtänyt pointtia. Nimenomaan miestä on helppo huijata tässä koska miehet toimivat täysin "vaistojensa varassa", kauniisti sanottuna. Järki ei paljon päätä pakota kun tappi seisoo. Ja mikä tässä onkaan taustalla. Biologia.

Niin miehet kiinnostuvat kauniista naisista ja naiset komeista miehistä. Mies laittaa kireämmän paidan ja näyttää lihaksikkaammalta. Eikä tämä ole ihan yhtälailla naisen huijaamista ?

Oikeasti kukaan ei ole niin biologian vietävissä, että kiinnostuisi kaikista silmää miellyttävistä ihmisistä. Kaunis ulkonäkö ei tee kenestäkään kenenkään mielestä hyvää äitiä tai isää.

• totuuss
        Mies22vkl kirjoitti:

Sinä myös, pintaa kaikki on vian, myös sinun päässäsi ja silmilläsi. Tunteita ei ole missään. Mies on tunteeton puupökkelö ja täysin alalpäänsä vietävissä, tämän on naiset tietäneet jo maailman sivu, kaunis nainen nappaa omaisuudet ja vie rikasta ukkoa kuin pässiä narussa. Tavisnainenkin vie tavisukkoa kuin pässiä narussa. Mies on yksinkertaisesti himossaan tyhmä.

• Mikä teitä vaivaa
        totuuss kirjoitti:

Sinä myös, pintaa kaikki on vian, myös sinun päässäsi ja silmilläsi. Tunteita ei ole missään. Mies on tunteeton puupökkelö ja täysin alalpäänsä vietävissä, tämän on naiset tietäneet jo maailman sivu, kaunis nainen nappaa omaisuudet ja vie rikasta ukkoa kuin pässiä narussa. Tavisnainenkin vie tavisukkoa kuin pässiä narussa. Mies on yksinkertaisesti himossaan tyhmä.

Jep, juuri näin. Miten sitä voikin osua asian ytimeen. Ja kuvaan kuuluu, etteivät miehet itse tajua käytöksestään mitään.

• Herman hoff
        totuuss kirjoitti:

Moni suomitavis nainen kuolaa etnisten gigoloiden perään, jopa niin pahasti että hommaa tälle kansalaisuuden et se siitä.

• Mies22vkl
        totuuss kirjoitti:

Olet väärässä.

• minusta

megan on ihan taviksen näköinen, joka pakkelilla yrittää väkisin tehdä itsestään "seksikkään", no onneksi makuja on monia.

• Mikä teitä vaivaa

Itse asiassa oon ihmetelly sitä, miks miehille tuntuu riittävän se, että nainen on kaunis. Joku Viivi Avellankin, pari vuotta sitten kohuttiin kun oli päästelly suustaan aikamoisia sammakoita. Siitä huolimatta palstoilla kuolattiin sen perään.

Ja voihan Fox olla ihan idiootti. Sillä vaan ei oo väliä näiden tyyppien mielestä. Mutta toivois et ne ulkonäkögeenitkaan ei kaikkea korvais. Ilmeisesti lapsesta kuitenkin halutaan ennemmin kaunis kuin esim. älykäs tai hyvä, vaikka ei ulkonäkö kerro pätkääkään siitä miten sitä lasta osaa hoitaa.

• Mies22vkl

Itse asiassa oon ihmetelly sitä, miks miehille tuntuu riittävän se, että nainen on kaunis. Joku Viivi Avellankin, pari vuotta sitten kohuttiin kun oli päästelly suustaan aikamoisia sammakoita. Siitä huolimatta palstoilla kuolattiin sen perään.

Ja voihan Fox olla ihan idiootti. Sillä vaan ei oo väliä näiden tyyppien mielestä. Mutta toivois et ne ulkonäkögeenitkaan ei kaikkea korvais. Ilmeisesti lapsesta kuitenkin halutaan ennemmin kaunis kuin esim. älykäs tai hyvä, vaikka ei ulkonäkö kerro pätkääkään siitä miten sitä lasta osaa hoitaa.

Jos sanoo naisen olevan seksikäs niin se ei tarkoita sitä, että hänen kanssaan haluaisi seurustella. Ja jos niin sanookin niin voi myös tarkoittaa hänen näköistään naista eikä juuri häntä. En usko, että kovinkaan moni tavis haluaisi oikeasti seurustella julkkiksen kanssa. Itse en ainakaan haluaisi julkkisrumbaan lähteä yhden kauniin naisen takia.

• Mikä teitä vaivaa
        Mies22vkl kirjoitti:

Jos sanoo naisen olevan seksikäs niin se ei tarkoita sitä, että hänen kanssaan haluaisi seurustella. Ja jos niin sanookin niin voi myös tarkoittaa hänen näköistään naista eikä juuri häntä. En usko, että kovinkaan moni tavis haluaisi oikeasti seurustella julkkiksen kanssa. Itse en ainakaan haluaisi julkkisrumbaan lähteä yhden kauniin naisen takia.

Puhu sinä vaan. Tyhjät tynnyrit kumisee kauniisti.

• Mies22vkl

Puhu sinä vaan. Tyhjät tynnyrit kumisee kauniisti.

Verkkareissa oleva kaljaa kittaava ja makkaraa syövä mies tuskin haluaisi lähteä hollywoodiin kaikkien arvosteltavaksi. Joillekkin kauniit julkkikset ovat unelmia, joita ei todellisuudessa koskaan haluaisikaan toteuttaa.

• Mikä teitä vaivaa
        Mies22vkl kirjoitti:

Verkkareissa oleva kaljaa kittaava ja makkaraa syövä mies tuskin haluaisi lähteä hollywoodiin kaikkien arvosteltavaksi. Joillekkin kauniit julkkikset ovat unelmia, joita ei todellisuudessa koskaan haluaisikaan toteuttaa.

Eikö kyse juuri ollutkin siitä, miksi miehet kuolaavat naisten perään ainoastaan heidän ulkonäkönsä perusteella. Itsekin nyt kerrot, ettei noilla märillä päiväunilla ole koskaan toteutumisen mahdollisuuksia. Ei niille voi olla mitään muita perusteita paitsi suvunjatkamisvietti.

Hupaisaa on, että kuolattujen julkkisten ulkonäkö perustuu usein valheelle. Mutta sehän ei miehiä hetkauta eikä saa heitä olemaan uskollisia sille omalleen. Miehet ovat pelkkiä heppinsä jatkeita, kuten täällä on jo todettu.

• Mies22vkl

Eikö kyse juuri ollutkin siitä, miksi miehet kuolaavat naisten perään ainoastaan heidän ulkonäkönsä perusteella. Itsekin nyt kerrot, ettei noilla märillä päiväunilla ole koskaan toteutumisen mahdollisuuksia. Ei niille voi olla mitään muita perusteita paitsi suvunjatkamisvietti.

Hupaisaa on, että kuolattujen julkkisten ulkonäkö perustuu usein valheelle. Mutta sehän ei miehiä hetkauta eikä saa heitä olemaan uskollisia sille omalleen. Miehet ovat pelkkiä heppinsä jatkeita, kuten täällä on jo todettu.

Onhan fantasioilla vaikka mitä perusteita. Sitäpaitsi väitätkö, että naisesta kiinnostutaan pelkästään suvunjatkamisvietin takia ? Mitä suvunjatkamista se on jos ei halua edes lasta saada? Kyllä se on seksin nautinto, jota siinä kaipaa. Sekä muiden kateutta ja oman egon kohotusta. Jos tavismies panisi megan foxia niin varmasti merkkaisi sen yhdeksi elämänsä merkkipaaluksi.

Elämän kuuluu olla hauskaa. Kannattaisi sinunkin jättää katkera feminismi niin voisit nähdä miehissä jotain positiivistä.

• Mikä teitä vaivaa
        Mies22vkl kirjoitti:

Onhan fantasioilla vaikka mitä perusteita. Sitäpaitsi väitätkö, että naisesta kiinnostutaan pelkästään suvunjatkamisvietin takia ? Mitä suvunjatkamista se on jos ei halua edes lasta saada? Kyllä se on seksin nautinto, jota siinä kaipaa. Sekä muiden kateutta ja oman egon kohotusta. Jos tavismies panisi megan foxia niin varmasti merkkaisi sen yhdeksi elämänsä merkkipaaluksi.

Elämän kuuluu olla hauskaa. Kannattaisi sinunkin jättää katkera feminismi niin voisit nähdä miehissä jotain positiivistä.

Puhut itseäsi joka kerta yhä syvemmälle pussiin. Nimenomaan luonto on tehnyt seksistä ja itsetyydytyksestä sellaisia, että niistä nautitaan. Ja syystä että ihmiset haluaisivat jatkaa sukuaan.
        Et tietenkään miehenä pysty tätä näkemään.

En todellakaan jätä feminismiäni. Itse asiassa sinun ansiostasi olen entistä vakaumuksellisempi. Pitäisikin varmaan kiittää, mutten kuitenkaan taida.

• Mies22vkl

Puhut itseäsi joka kerta yhä syvemmälle pussiin. Nimenomaan luonto on tehnyt seksistä ja itsetyydytyksestä sellaisia, että niistä nautitaan. Ja syystä että ihmiset haluaisivat jatkaa sukuaan.
        Et tietenkään miehenä pysty tätä näkemään.

En todellakaan jätä feminismiäni. Itse asiassa sinun ansiostasi olen entistä vakaumuksellisempi. Pitäisikin varmaan kiittää, mutten kuitenkaan taida.

"Puhut itseäsi joka kerta yhä syvemmälle pussiin. Nimenomaan luonto on tehnyt seksistä ja itsetyydytyksestä sellaisia, että niistä nautitaan. Ja syystä että ihmiset haluaisivat jatkaa sukuaan.
        Et tietenkään miehenä pysty tätä näkemään."

Jos väität, että mies on biologiansa ohjaama (niinkuin varmaan onkin kun ylipäänsä haluaa tehdä ylipäänsä yhtään mitään. Ei ihmisiä olisi ilman biologiaa.) niin silloin on mielestäni aika huvittavaa väittää, että nainen ei ole. Tällä nyt ollaan sellaisina kuin ollaan. Ihminen pystyy tekemään haluilleen kuitenkin hyvin paljon ja pystyy järkiperäisesti perustelemaan miksi haluaa tiettyä asiaa. Kauneusihanteet eivät ole suoraa geeneissä, vaan nekin muuttuvat aikakausittain.

Eli väitän, että se ketä pitää viehättävänä on enemmänkin kiinni siitä minkä näköisiä ihmisiä on tottunut näkemään kuin siitä missä järjestyksessä dna on. Jotkut pitävät hoikista naisista ja tällöin on heille on täysin yhdentekevää onko naisen tissit rasvaa vai silikoonia jos kyseisen naisen ei näe kuin kuvissa. Miehet tietävät, että kroppaa voi muokata, mutta miksi se heitä kiinnostaisi jos eivät kyseistä naista edes koskaan näe? Kyseessä on pelkkää fantasiaa, jossa naisella voi olla vaikka 10 rintaa jos joku mies niin haluaa olevan.

• Mikä teitä vaivaa
        Mies22vkl kirjoitti:

"Puhut itseäsi joka kerta yhä syvemmälle pussiin. Nimenomaan luonto on tehnyt seksistä ja itsetyydytyksestä sellaisia, että niistä nautitaan. Ja syystä että ihmiset haluaisivat jatkaa sukuaan.
        Et tietenkään miehenä pysty tätä näkemään."

Jos väität, että mies on biologiansa ohjaama (niinkuin varmaan onkin kun ylipäänsä haluaa tehdä ylipäänsä yhtään mitään. Ei ihmisiä olisi ilman biologiaa.) niin silloin on mielestäni aika huvittavaa väittää, että nainen ei ole. Tällä nyt ollaan sellaisina kuin ollaan. Ihminen pystyy tekemään haluilleen kuitenkin hyvin paljon ja pystyy järkiperäisesti perustelemaan miksi haluaa tiettyä asiaa. Kauneusihanteet eivät ole suoraa geeneissä, vaan nekin muuttuvat aikakausittain.

Eli väitän, että se ketä pitää viehättävänä on enemmänkin kiinni siitä minkä näköisiä ihmisiä on tottunut näkemään kuin siitä missä järjestyksessä dna on. Jotkut pitävät hoikista naisista ja tällöin on heille on täysin yhdentekevää onko naisen tissit rasvaa vai silikoonia jos kyseisen naisen ei näe kuin kuvissa. Miehet tietävät, että kroppaa voi muokata, mutta miksi se heitä kiinnostaisi jos eivät kyseistä naista edes koskaan näe? Kyseessä on pelkkää fantasiaa, jossa naisella voi olla vaikka 10 rintaa jos joku mies niin haluaa olevan.

Ei nainen olekaan samalla tavoin vietävissä. Et sinä edelleenkään ole pystynyt järkiperäisesti perustelemaan väitteitäsi. Tuokin lause

"Eli väitän, että se ketä pitää viehättävänä on enemmänkin kiinni siitä minkä näköisiä ihmisiä on tottunut näkemään kuin siitä missä järjestyksessä dna on"

todistaa, että miehille riittää ulkonäkö riippumatta mistään.

Olet hävinnyt tämän väittelyn jo kauan sitten.

• .

Ei nainen olekaan samalla tavoin vietävissä. Et sinä edelleenkään ole pystynyt järkiperäisesti perustelemaan väitteitäsi. Tuokin lause

"Eli väitän, että se ketä pitää viehättävänä on enemmänkin kiinni siitä minkä näköisiä ihmisiä on tottunut näkemään kuin siitä missä järjestyksessä dna on"

Mies on niin pirun yksinkertainen ettei edes ymmärrä olevansa väärässä.

Mies on pinnallisin ja typerin elukka mitä maa päällään kansaa ja miehen kaikki elintoiminnot ajattelusta lähtien kulkevat alapään verisuonten kautta.

Laitetaan tiukkaa vaatetta päälle ja meikataan ja esiinnytään himokkaasti-> kaikki miehet on sekaisin vaikka tissiliivit olis täynnä pumpulia. Muovituotteet on miesten mieleen, kaikki mikä ei ajattele ja on passiivista on in koska meis ei typeryydessään muuten pärjää. Teeskennelkäämme!

• Mies22vkl

"todistaa, että miehille riittää ulkonäkö riippumatta mistään. "

Mistähän kohtaa se sen todistaa?

"Olet hävinnyt tämän väittelyn jo kauan sitten. "

Sinä olet aika jäävi sitä arvioimaan kuka on voittanut. En kyllä edes ymmärrä miksi pitäisi sanoa kumpi on voittanut. Olen minäkin varmaan jotain virheellistä tässä ketjussa sanonut. Olen kuitenkin sitä mieltä, että sinä paljon enemmän virheellistä kuin minä.

"Ei nainen olekaan samalla tavoin vietävissä. Et sinä edelleenkään ole pystynyt järkiperäisesti perustelemaan väitteitäsi."

Minun mielestäni, jos sinä väität miehen olevan helpommin vietävissä kuin naisen, olet velvollisempi perustelemaan oman väitteesi.

Sitäpaitsi ei kukaan voi tätä asiaa täysin aukottomasti perustella. Mielestäni sinä vain yksinkertaisesti ole väärässä, jonka lisäksi ole väitteesi kanssa myös sovinistinen.

• Mies22vkl
        . kirjoitti:

Mies on niin pirun yksinkertainen ettei edes ymmärrä olevansa väärässä.

Mies on pinnallisin ja typerin elukka mitä maa päällään kansaa ja miehen kaikki elintoiminnot ajattelusta lähtien kulkevat alapään verisuonten kautta.

Laitetaan tiukkaa vaatetta päälle ja meikataan ja esiinnytään himokkaasti-> kaikki miehet on sekaisin vaikka tissiliivit olis täynnä pumpulia. Muovituotteet on miesten mieleen, kaikki mikä ei ajattele ja on passiivista on in koska meis ei typeryydessään muuten pärjää. Teeskennelkäämme!

Ahdasmieliset miehet ajattelat samallalailla naisista.

Viestisi sävy on loukkaava ja ilman mitään perusteita. Älä viitsi kirjoittaa enempää.

• m24...

Mun mielestä toi Megan Fox on aika kauhea :(

• rqwreqwr

Jonkun surkean yksilön viimeinen käyttöpäivä mennyt?

• huh huijaa

Minua ei ainakaan ärsytä lainkaan jos mies/miesystäväni kuolaa jonkun Megan Foxin perään kunhan kyse ei ole mistään stalkkeroinnista. Hänhän on tosi seksikäs, ihan heteronaisenakin voin sen myöntää, mutta tuskin kovin moni, jos yksikään suomalainen tavismies (tai edes amerikkalainen) tulee häntä elämänsä aikana tapaamaan joten hän on pelkkä fiktiivinen hahmo monelle meistä. Jotenkin tyhmää sekoittaa se mistä miehet haaveilevat siihen mitä miehet tahtovat suhteessa. Itsekkään en katso jotain Brad Pitt, Johnny Depp tai Vin Diesel -leffoja vain niiden loistokkaan juonen takia, vaan ihan silmänruoaksi. Enkä silti haluaisi seurustella yhdenkään noista kanssa!

Jostain Megan Foxista, tyttökalenterista tai pornoleffasta tulen lähinnä aivan yhtä mustasukkaiseksi kuin siitä jos miesystäväni sanoo päivää naapurin mummolle. Eli en yhtään. Kyllä rohkenen väittää että "meidän hetkemme" ovat olleet miesystävälleni paljon tärkeämpiä kuin jotkut hetket Megan Foxin kuvan ja oman käden kanssa..

• aaaaaaaassddd

Megan Fox on kuumempi kuin aurinko

• tavis.

oisin mieluummin sen näkönen ennen leikkauksii......jotenki freshimpi se ennen operaatiota vois olla ton operoidun tytär;)
        mut makuasia.........

• Mega(n) hot!

Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista! Kyseessä on yksi universumin upeista naisista ja MF on ollut todella kaunis jo ennen leikkauksia. Moni nainen varmasti haluaisi näyttää samalta, jos olisi rahaa mällätä plastiikkakirurgiaan.

• juupelit22

No ite en kyllä mihikää plastiikkakirugiaan menisi jos olisi rahaa. omistan pienet rinnat. mahapömppiksen. peppuni ei ole kivikona silikoniperse. mitä sitten? en elä miesten vuoksi.

• Mega(n) hot
        juupelit22 kirjoitti:

No ite en kyllä mihikää plastiikkakirugiaan menisi jos olisi rahaa. omistan pienet rinnat. mahapömppiksen. peppuni ei ole kivikona silikoniperse. mitä sitten? en elä miesten vuoksi.

Naisethan laittautuvat aina itseään eikä miehiä varten. Näin ainakin itsepintaisesti väittävät.

• heheheee
        Mega(n) hot kirjoitti:

Naisethan laittautuvat aina itseään eikä miehiä varten. Näin ainakin itsepintaisesti väittävät.

"Naisethan laittautuvat aina itseään eikä miehiä varten. Näin ainakin itsepintaisesti väittävät."

ja sitten kun on meikattu ja miestä ei näy koko päivänä, valitetaan että meikattiin turhaan....

;-)

• Arvottaja
    • oli leikkauksia tai

ei. Miksi etenkin naiset tuntuvat etsivän pakonomaisesta todisteita julkkisten kauneusleikkauksista? Minulle on aivan sama, onko Meganilla naamassa potoksia vai ei, todella upeat kasvonpiirteet hänellä on silti.

Jos miehet kuolaavat Meganin perään, mitä se minulta on pois? Niinhän me naisetkin komeiden urhojen perään, mut usein se oma mies on kuitenkin se maailman komein :)

• 246899mies

en ole oikein ymmärtänyt, millä perusteella just megan fox olisi joku kaikkien aikojen beibe, ei transformerssin perusteella ainakaan. siis onhan se hyvännäköinen, mutta kyllä parempiakin löytyis, nyt ei kumminkaan puhuta mistään tämän kylän kauneimman tittelistä.

ja toisaalta taas sillehän on se ja sama, miten se kauneus on saatu aikaan, jos se vaan todellisuudessa näyttää hyvältä. en ole megania nähnyt IRL, joten en osaa sitäkään arvioida. arvelisin kumminkin että hyvältä näyttää, vaikkei varmaan niin hyvältä kuin muokatuissa valokuvissa.

• No olipas..
        246899mies kirjoitti:

en ole oikein ymmärtänyt, millä perusteella just megan fox olisi joku kaikkien aikojen beibe, ei transformerssin perusteella ainakaan. siis onhan se hyvännäköinen, mutta kyllä parempiakin löytyis, nyt ei kumminkaan puhuta mistään tämän kylän kauneimman tittelistä.

ja toisaalta taas sillehän on se ja sama, miten se kauneus on saatu aikaan, jos se vaan todellisuudessa näyttää hyvältä. en ole megania nähnyt IRL, joten en osaa sitäkään arvioida. arvelisin kumminkin että hyvältä näyttää, vaikkei varmaan niin hyvältä kuin muokatuissa valokuvissa.

..Vitun säälittävää. Itkette täällä kun Fox on kauniimpi kun te.
        Kaikki ei oo sellasia Maija 80kg joka kulkee verkkareissa kaupungille.
        Ajatelkaa nyt jos tälläisia valittaisi maailman seksikkäimmäksi? Kaikkihan kuolisi nauruun. Ja mikä vitun väli jos Megania on leikelty, näyttää silti hyvältä.
        Ja sen lapsen voi imettää pullosta. Ja kuka siitä oikeastaan välittää?
        Suomalaisten läskiakkojen panettelua. Menisitte niihin leikkauksiin itsekkin, jos vaan siwan tiskin palkalla löytyisi varaa sellaiseen. Helvetti sentään.
        Kannattaa hankkiutua hoitoon, jossette hyväksy, että joku voi olla kauniimpi kuin te.
        Kateus on hyvä kaveri, kannattaa nauttia siitä.

• hj bbhj
        No olipas.. kirjoitti:

..Vitun säälittävää. Itkette täällä kun Fox on kauniimpi kun te.
        Kaikki ei oo sellasia Maija 80kg joka kulkee verkkareissa kaupungille.
        Ajatelkaa nyt jos tälläisia valittaisi maailman seksikkäimmäksi? Kaikkihan kuolisi nauruun. Ja mikä vitun väli jos Megania on leikelty, näyttää silti hyvältä.
        Ja sen lapsen voi imettää pullosta. Ja kuka siitä oikeastaan välittää?
        Suomalaisten läskiakkojen panettelua. Menisitte niihin leikkauksiin itsekkin, jos vaan siwan tiskin palkalla löytyisi varaa sellaiseen. Helvetti sentään.
        Kannattaa hankkiutua hoitoon, jossette hyväksy, että joku voi olla kauniimpi kuin te.
        Kateus on hyvä kaveri, kannattaa nauttia siitä.

Joo, Megan näyttää vielä suurinpiirtein hyvältä leikkauksista HUOLIMATTA, vaikka ei paljosta jää paitsi että menee vastenmielisen puolelle, ainakin joissain kuvissa. Ei kai sillä mitään muuta väliä olekaan, mutta selkeästi alkaa olla nuorilla miehillä hämärtynyt käsitys siitä, miltä oikea nainen näyttää. Maailman sivu on myös nuoret miehet olleet käyttäytymistaidottomia pösilöitä, joten jos pornolehdistä opittu ei pidäkään paikkaansa valojen sammuttua niin voi tulla sammakoita suusta. Olen lukenut tapauksesta että intiimi kanssakäyminen on jäänyt siihen kun vaatteet on riisuttu, ja loukkauksia on vielä sadellut päälle. En osaa kuvitella mikä siinä nyt vielä voi mennä pieleen, sen 80 kiloa ja ne verkkarit kuitenkin näkee jo päällekin päin. Vai eikö esim. luomurinnat olekaan kehosta irrallisennäköisenä kurkun korkeudella törröttävät pallukat? Ei voi kuin kiittää korkeampia voimia että on saanut elää nuoruutensa ajalla jolloin asiat ovat olleet vielä suurinpiirtein normaalisti, ei käy nimittäin tämän päivän nuoria yhtään kateeksi kun näitä juttuja katselee.

Ja nuori taidat itsekin olla vaahtoamisesta päätellen, ja moinen tunteenpurkaus varmaan pitäisi päästää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Mutta sanottakoon nyt näin että ehkä myös sinun olisi syytä avartaa näkemyksiäsi erilaisista ihmisistä jos oikeasti kuvittelet että kysymys on vain kateudesta ja että tiettyä mieltä voivat olla vain tietyntyyppiset ihmiset, ja että kaikki menisivät leikkauksiin jos voisivat.

• vcxvcvxcvc
        hj bbhj kirjoitti:

Joo, Megan näyttää vielä suurinpiirtein hyvältä leikkauksista HUOLIMATTA, vaikka ei paljosta jää paitsi että menee vastenmielisen puolelle, ainakin joissain kuvissa. Ei kai sillä mitään muuta väliä olekaan, mutta selkeästi alkaa olla nuorilla miehillä hämärtynyt käsitys siitä, miltä oikea nainen näyttää. Maailman sivu on myös nuoret miehet olleet käyttäytymistaidottomia pösilöitä, joten jos pornolehdistä opittu ei pidäkään paikkaansa valojen sammuttua niin voi tulla sammakoita suusta. Olen lukenut tapauksesta että intiimi kanssakäyminen on jäänyt siihen kun vaatteet on riisuttu, ja loukkauksia on vielä sadellut päälle. En osaa kuvitella mikä siinä nyt vielä voi mennä pieleen, sen 80 kiloa ja ne verkkarit kuitenkin näkee jo päällekin päin. Vai eikö esim. luomurinnat olekaan kehosta irrallisennäköisenä kurkun korkeudella törröttävät pallukat? Ei voi kuin kiittää korkeampia voimia että on saanut elää nuoruutensa ajalla jolloin asiat ovat olleet vielä suurinpiirtein normaalisti, ei käy nimittäin tämän päivän nuoria yhtään kateeksi kun näitä juttuja katselee.

Ja nuori taidat itsekin olla vaahtoamisesta päätellen, ja moinen tunteenpurkaus varmaan pitäisi päästää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Mutta sanottakoon nyt näin että ehkä myös sinun olisi syytä avartaa näkemyksiäsi erilaisista ihmisistä jos oikeasti kuvittelet että kysymys on vain kateudesta ja että tiettyä mieltä voivat olla vain tietyntyyppiset ihmiset, ja että kaikki menisivät leikkauksiin jos voisivat.

Hämärtynyt käsitys taitaa olla ainoastaan julkkisnaisia ja kauneusleikkauksia kritisoivilla ihmisillä. Ihmiset ovat tyhmiä, mutta eivät sentään niin tyhmiä, etteivät tiedä miltä normaali kaunis nainen näyttää. Huomaa, että on täysin normaalia ja luonnollista olla kaunis, hoikka ja kiinteärintainen. Keskimääräinen nainen ei toki tällainen ole, mutta miksi pitäisi tyytyä keskivertoon jos saa seksikkäänkin naisen?

• hj bbhj
        vcxvcvxcvc kirjoitti:

Hämärtynyt käsitys taitaa olla ainoastaan julkkisnaisia ja kauneusleikkauksia kritisoivilla ihmisillä. Ihmiset ovat tyhmiä, mutta eivät sentään niin tyhmiä, etteivät tiedä miltä normaali kaunis nainen näyttää. Huomaa, että on täysin normaalia ja luonnollista olla kaunis, hoikka ja kiinteärintainen. Keskimääräinen nainen ei toki tällainen ole, mutta miksi pitäisi tyytyä keskivertoon jos saa seksikkäänkin naisen?

No kai sinä nyt näet jo aiemmin illan kuluessa onko nainen kaunis ja hoikka? Kiinteärintaisuudesta on ehkä pahempi mennä sanomaan päältä päin, niitä kun on monennäköisiä LUOMUISSA ja OIKEASTI. Jos kerran saat kauniin ja seksikkään niin anna mennä, keskivertoja täällä kuitenkin on valtaosa ja keskiverrotkin etsivät ja ihme kyllä löytävätkin kumppaneita. Tämä koko asia ei siis oikeastaan koske sinua mutta kun muitakin ihmisiä on olemassa tässä maailmassa vähäpätöisine ongelmineen. Luultavasti kannattaisi kuitenkin infota että vaadit silareita tai että haluat partnerisi pitävän rintsikat päällä varmuuden vuoksi, jos on vaara että tunnelma lätsähtää kun paita ja push-upit on otettu pois.

• luomun puolesta
      • 4+6

Ulkonäön kannalta vaatteet päällä silikonitissit ovat lähes 100% tapauksia ylivertaiset luomuihin verrattuna. Tämä on se asia, joka aina sopivasti unohdetaan kun aletaan puhua muovitisseistä. Ei se Megankaan niitä silkkareita luultavasti silloista poikaystäväänsä varten ottanut, vaan sen takia, että miljoonat ja taas miljoonat elokuvafanit tarkastelevat miltä hänen tissinsä näyttävät t-paidan alla tai bikineissä.

On ihan sama mitä Pertti tai Liisa Kadunmies on mieltä silikonitisseistä muuten kun oleellista on se näyttääkö nainen vaatteet päällä paremmalta leikkauksen jälkeen. Sitten sitä tuntoaistimusta tai rinnan liikkumista seksin aikana voidaan pohtia siinä vaiheessa kun Pertti Kadunmies on ihan oikeasti käynyt jyystämässä Megan Foxia elokuvan kuvaustauolla. Mutta sitä odotellessa voidaan vaan todeta, että tässä meidän ja Meganin nykyisessä vuorovaikutussuhteessa silikonit ovat ylivertaiset luomuihin verrattuna.

• idiottteeesiä

En tajua tätä että inistään miten "yhyy ku tuo on hankkinut silikonit, kauhee feikki on nykyää, täynnä kumia yHYY HYYHYHYYY"

olen itse nainen, enkä näe siinä mitään väärää että joku on leikellyt itseään. Se on HEIDÄN ELÄMÄNSÄ ja HEIDÄN KEHONSA. Heillä on oikeus tehdä niillä mitä haluavat.

Megan Fox on mielestäni nätti, eikä yhtään sen feikimpi kuin kukaan muukaan nainen, joka ajaa säärikarvansa, meikkaa ja värjää hiuksensa.

Se että hyväksyy leikkaukset ja sanoo leikeltyä naista kauniiksi, ei tarkoita sitä, että nyt pitää sitten kaikkien siskojen, äitien ja sukulaisten naisten mennä leikkauttamaan itsensä saman näköisiksi. Eiköhän se ole ihan oma ongelma, jos ei koe omaa ulkonäköäänsä riittäväksi hyväksi.

• ei tietenkään

Tottakai se on jokaisen oma asia, jos haluaa turmella kroppansa muovipalasilla. Ei tarvitse olettaa kuitenkaan mitään suurta arvostusta tai olettaa olevansa jotenkin ylimalkaisen seksikäs vain sen vuoksi, että on antanut asetuttaa kroppaansa kaksi kumipalloa. Kyllähän se kertoo ihmisestä melko paljon, jos alentuu plastiikkakirugiaan. Huono itsetunto ja olematon itsearvostuken tunne ovat asioita joiden hoitamiseen plastiikkakirurgi on täysin väärä lääkäri. Itse ainakin arvostan luonnollista periytyvää ulkonäköä 1000 kertaa korkeammalle kuin kirurgin veitsellä hankittua. On jotenkin kyseenalaista, että ihmiset ihannoivat kumia ja muovia. Aito on aina aito ja feikki feikki vaikka voissa paistaisi. Ymmärrän luonnollisen kauniin ulkonäön ihailun, mutta en tuollaisia täysin todellisesta elämästä irrallisia kauneuskäsityksiä.

• u8ui

Minä taas en tajua sitä että hermostutaan siitä jos sanoo että leikelty ulkonäkö on kaamea. Melko moni julkkis niitä tissejä nimenomaan on kuitenkin esittelemässä, ellei jopa suoraan myydä juttuja roskalehdille silikonien laittamisesta. Jos häiritsee arvostelu niin ei ehkä kannata tuoda asioita arvosteltavaksi. Tai valita sitten ammatikseen se siwan kassa jos ei halua julkisuutta ollenkaan. Tuskinpa näitä henkilöitä siis hirveästi ahdistaa tai sitten pysyttelisivät piilossa, sitä merkillisempää onkin että jotain Maijameikäläistä vaivaa jokin mystinen myötäraivari julkkiksen saamasta negatiivisesta arvostelusta. Tämäkään asia ei heilauta Meganin elämää yhtään mitenkään, luuletko että Megan tarvitsee sinuakaan puolustamaan oikeuksiaan? Saisiko luomunaisesta olla eriäviä mielipiteitä vai pitäisikö sellaisenkin kohdalla kaikkien olla tasan yhtä mieltä?

• u8ui kirjoitti:

Minä taas en tajua sitä että hermostutaan siitä jos sanoo että leikelty ulkonäkö on kaamea. Melko moni julkkis niitä tissejä nimenomaan on kuitenkin esittelemässä, ellei jopa suoraan myydä juttuja roskalehdille silikonien laittamisesta. Jos häiritsee arvostelu niin ei ehkä kannata tuoda asioita arvosteltavaksi. Tai valita sitten ammatikseen se siwan kassa jos ei halua julkisuutta ollenkaan. Tuskinpa näitä henkilöitä siis hirveästi ahdistaa tai sitten pysyttelisivät piilossa, sitä merkillisempää onkin että jotain Maijameikäläistä vaivaa jokin mystinen myötäraivari julkkiksen saamasta negatiivisesta arvostelusta. Tämäkään asia ei heilauta Meganin elämää yhtään mitenkään, luuletko että Megan tarvitsee sinuakaan puolustamaan oikeuksiaan? Saisiko luomunaisesta olla eriäviä mielipiteitä vai pitäisikö sellaisenkin kohdalla kaikkien olla tasan yhtä mieltä?

Tarkoitti varmaan aloittajan kaltaisia vajokkeja, eikä niitä joilla on vaan eriävä mielipide.

• Man in black
        ei tietenkään kirjoitti:

Tottakai se on jokaisen oma asia, jos haluaa turmella kroppansa muovipalasilla. Ei tarvitse olettaa kuitenkaan mitään suurta arvostusta tai olettaa olevansa jotenkin ylimalkaisen seksikäs vain sen vuoksi, että on antanut asetuttaa kroppaansa kaksi kumipalloa. Kyllähän se kertoo ihmisestä melko paljon, jos alentuu plastiikkakirugiaan. Huono itsetunto ja olematon itsearvostuken tunne ovat asioita joiden hoitamiseen plastiikkakirurgi on täysin väärä lääkäri. Itse ainakin arvostan luonnollista periytyvää ulkonäköä 1000 kertaa korkeammalle kuin kirurgin veitsellä hankittua. On jotenkin kyseenalaista, että ihmiset ihannoivat kumia ja muovia. Aito on aina aito ja feikki feikki vaikka voissa paistaisi. Ymmärrän luonnollisen kauniin ulkonäön ihailun, mutta en tuollaisia täysin todellisesta elämästä irrallisia kauneuskäsityksiä.

Olen samaa mieltä, että luomu on 1000 kertaa korkeammalle arvostettua kuin kirurgialla saatu. MUTTA, ja tämä on iso mutta, tämä pätee tietenkin vain yhteismitallisiin asioihin. Tietysti jonkun Pamela Anderssonin tissit olisivat luomuna paljon suurempi ihme ja ihastuksen aihe kuin kirurgin tekemänä, mutta kun sellaisia rintoja ei kovin helposti luomuna löydä. Sitten taas sellaisiin b-kupin riippareihin verrattuna, joita löytyy kymmenen tusinasta, ovat ne Anderssonin silikonit tietysti ylivertaiset. Samoin Megan Foxin pienet silikonit häviävät vastaaville luomuille koska tahansa, mutta voittavat kyllä rumat luomut mennen tullen. Kaikki on suhteellista.

• 18+18
        u8ui kirjoitti:

Kun joku arvostelisikin niitä rintoja, mutta kun se arvostelu on aina sitä, että arvostellaan plastiikkakirurgiaa yleensä. Esim. nyt tämän Megan Foxin rinnat näyttävät huomattavasti paremmalta nyt kuin ennen kirurgiaa (alastonkuviahan kukaan meistä ei ole nähnyt joten se ei nyt kuulu tähän) ja niinpä niiden väittäminen kaamean näköisiksi on älyllistä epärehellisyyttä ja raivostuttavaa kaksinaismoralismia. Samat rinnat luomuna olisivat ihanat ja kateuden aihe, mutta kirurgin tekeminä rumat? Ei se rinnan ulkonäkö siitä miksikään muutu varsinkaan vaatteiden alla vaikka se olisikin kirurgin tekemä. Edelleen kun niitä arpia ei nähdä. Siis turha haukkua ja toisaalta se kirurgian haukkuminen periaatteellisella tasolla ei kuulu tälläisiin ketjuihin ollenkaan.

Sitten taas jos joku haluaa kritisoida naamaleikkausten lopputulosta niin siitä vaan. Sehän on kaikkien nähtävillä mikä se lopputulos on ja siitä voi jokainen tehdä omat päätelmänsä. Mutta se ärsyttää suunnattomasti kun katkerat naiset ja fiksoituneet miehet haukkuvat rintoja rumiksi niitä näkemättä ja vain sen takia, että kuulevat niiden olevan kirurgin aikaansaannosta. Kun jokainen ihminen kuitenkin omin silmin voi todistaa, että ne ovat aika hyvän näköiset tissit.

Tässä on muuten lähimpänä toplesskuvaa, jota on koskaan Megan Foxista kuvattu (ei ole esiintynyt alastonkuvissa): http://www.celebcleav.com/megan-fox/

Paparazzi nappasi kuvan Jennifer's Body -elokuvan kuvauksissa. Meganilla on nännien päällä ihonväriset laput, mutta rintojen muoto näkyy hyvin. Ja suoraan sanoen mielestäni ihan hyvännäköiset rinnat.

• 20+8
        18+18 kirjoitti:

Kun joku arvostelisikin niitä rintoja, mutta kun se arvostelu on aina sitä, että arvostellaan plastiikkakirurgiaa yleensä. Esim. nyt tämän Megan Foxin rinnat näyttävät huomattavasti paremmalta nyt kuin ennen kirurgiaa (alastonkuviahan kukaan meistä ei ole nähnyt joten se ei nyt kuulu tähän) ja niinpä niiden väittäminen kaamean näköisiksi on älyllistä epärehellisyyttä ja raivostuttavaa kaksinaismoralismia. Samat rinnat luomuna olisivat ihanat ja kateuden aihe, mutta kirurgin tekeminä rumat? Ei se rinnan ulkonäkö siitä miksikään muutu varsinkaan vaatteiden alla vaikka se olisikin kirurgin tekemä. Edelleen kun niitä arpia ei nähdä. Siis turha haukkua ja toisaalta se kirurgian haukkuminen periaatteellisella tasolla ei kuulu tälläisiin ketjuihin ollenkaan.

Sitten taas jos joku haluaa kritisoida naamaleikkausten lopputulosta niin siitä vaan. Sehän on kaikkien nähtävillä mikä se lopputulos on ja siitä voi jokainen tehdä omat päätelmänsä. Mutta se ärsyttää suunnattomasti kun katkerat naiset ja fiksoituneet miehet haukkuvat rintoja rumiksi niitä näkemättä ja vain sen takia, että kuulevat niiden olevan kirurgin aikaansaannosta. Kun jokainen ihminen kuitenkin omin silmin voi todistaa, että ne ovat aika hyvän näköiset tissit.

Tässä on muuten lähimpänä toplesskuvaa, jota on koskaan Megan Foxista kuvattu (ei ole esiintynyt alastonkuvissa): http://www.celebcleav.com/megan-fox/

Paparazzi nappasi kuvan Jennifer's Body -elokuvan kuvauksissa. Meganilla on nännien päällä ihonväriset laput, mutta rintojen muoto näkyy hyvin. Ja suoraan sanoen mielestäni ihan hyvännäköiset rinnat.

Kauneusihanteiden idea on tavallaan, että kauneus sisältää jonkun sellaisen elementin, jota ei voi tekemällä saavuttaa. Sen vuoksi luomu on 1000 kertaa kiinnostavampi, koska se on aito ja jotain mikä on harvinaista. Kuka tahansa voi mennä kirurgille ja ostaa täydelliset rinnat, mutta harvalla on luonnostaan täydelliset rinnat. Vähän sama kauniiden kasvojen kanssa. Kirurgi voi parannella kasvoja, mutta luonnolliset kauniit kasvot ovat aina mielenkiintoisemmat ja eläväisemmät. Ja ihmissilmä kyllä erottaa aidon epäaidosta. Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä ihminen menettää ainakin osan arvoaan, jos ottaa itseensä silikoni-implantit. Se on vähän kuin auto, johon tehdään lisävarusteluna tuning-muutoksia. Lopputulos on 99%:sti mauton ja korni.

• u8ui
        18+18 kirjoitti:

Sen verran nyt täytyy sanoa että tissit tuli sotkettua asiaan esimerkinomaisesti ja muutenkin puhuttua yleisellä tasolla eikä välttämättä just kokoajan Meganista. Joten pyydän anteeksi jos kerran tämä ei oikeastaan kuulunut tähän ollenkaan. Livenä keskustelu menee yleensä niin että puhe rönsyilee asiasta toiseen eikä kukaan määrää esityslistasta mikä tarkalleenottaen mihinkin aihealueeseen kuuluu ja koska siirrytään seuraavaan aiheeseen. Täällähän se ei tietenkään ole sallittua.

Karmeista silikoneista ja huonosta tyylitajusta on netti pullollaan kuvia, ei niitä rintoja tarvitse alastomana nähdä välttämättä koska ne ovat leidien iltapuvuista ja bikineistä muutenkin pullahtamaisillaan ulos. Myöskin leikellyistä ja pumpatuista kasvoista on kuvia ja Megan tulee pääsemään vielä sinne samaan sarjaan, on jo matkalla hyvää vauhtia. En nyt linkittele kuvia enkä luettele nimiä kun ei se kerran tähän asiaan yhtään kuulu. Mielenkiintoista vaan että jossain oli pitkä kuvia sisältävä ketju miesten ihanteista joissa jokaikinen nainen oli enimmäkseen keinotekoinen ja ilme oli mahdollisimman häijy. On teillä todellakin mielenkiintoiset ihanteet ei voi muuta sanoa....

• 2+15
        20+8 kirjoitti:

Kauneusihanteiden idea on tavallaan, että kauneus sisältää jonkun sellaisen elementin, jota ei voi tekemällä saavuttaa. Sen vuoksi luomu on 1000 kertaa kiinnostavampi, koska se on aito ja jotain mikä on harvinaista. Kuka tahansa voi mennä kirurgille ja ostaa täydelliset rinnat, mutta harvalla on luonnostaan täydelliset rinnat. Vähän sama kauniiden kasvojen kanssa. Kirurgi voi parannella kasvoja, mutta luonnolliset kauniit kasvot ovat aina mielenkiintoisemmat ja eläväisemmät. Ja ihmissilmä kyllä erottaa aidon epäaidosta. Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä ihminen menettää ainakin osan arvoaan, jos ottaa itseensä silikoni-implantit. Se on vähän kuin auto, johon tehdään lisävarusteluna tuning-muutoksia. Lopputulos on 99%:sti mauton ja korni.

Joo, mutta edelleen jos kysymys kuuluu "ovatko rinnat kauniit" niin vastaukseksi ei kelpaa "kirurgia on perseestä". En itsekään ole silikonitissi enkä varsinkaan kasvoleikkausfani, mutta tunnustan ja tiedostan sen, että Megan Foxin tissit näyttävät hyvältä. Olisi parempi, jos ne olisivat identtiset luomut ja vielä parempi, jos ne olisivat vielä kauniimmat luomut. Mutta se on kokonaan toinen asia. On jotenkin ihan älytöntä kritisoida (kuten ketjun aloittaja tekee) Megania nättinä pitävänä siitä, että henkilö pitää feikkitissejä nättinä. Ei se niiden feikkiys tee niistä tisseistä rumia.

• 20+3
        u8ui kirjoitti:

Sen verran nyt täytyy sanoa että tissit tuli sotkettua asiaan esimerkinomaisesti ja muutenkin puhuttua yleisellä tasolla eikä välttämättä just kokoajan Meganista. Joten pyydän anteeksi jos kerran tämä ei oikeastaan kuulunut tähän ollenkaan. Livenä keskustelu menee yleensä niin että puhe rönsyilee asiasta toiseen eikä kukaan määrää esityslistasta mikä tarkalleenottaen mihinkin aihealueeseen kuuluu ja koska siirrytään seuraavaan aiheeseen. Täällähän se ei tietenkään ole sallittua.

Karmeista silikoneista ja huonosta tyylitajusta on netti pullollaan kuvia, ei niitä rintoja tarvitse alastomana nähdä välttämättä koska ne ovat leidien iltapuvuista ja bikineistä muutenkin pullahtamaisillaan ulos. Myöskin leikellyistä ja pumpatuista kasvoista on kuvia ja Megan tulee pääsemään vielä sinne samaan sarjaan, on jo matkalla hyvää vauhtia. En nyt linkittele kuvia enkä luettele nimiä kun ei se kerran tähän asiaan yhtään kuulu. Mielenkiintoista vaan että jossain oli pitkä kuvia sisältävä ketju miesten ihanteista joissa jokaikinen nainen oli enimmäkseen keinotekoinen ja ilme oli mahdollisimman häijy. On teillä todellakin mielenkiintoiset ihanteet ei voi muuta sanoa....

Niin rumat tissit ovat rumia ihan siitä huolimatta ovatko luomut vai kirurgin pilaamat. Kauniit tissit ovagt kauniit ihan siitä huolimatta ovatko luomua vai kirurgin tekemät. Oletko tästä aksioomasta eri mieltä?

• u8ui
        20+3 kirjoitti:

Niin rumat tissit ovat rumia ihan siitä huolimatta ovatko luomut vai kirurgin pilaamat. Kauniit tissit ovagt kauniit ihan siitä huolimatta ovatko luomua vai kirurgin tekemät. Oletko tästä aksioomasta eri mieltä?

No oletpa innokkaasti tarttumassa nyt näihin tisseihin vaikka jo sanoin että Meganista ei ole kysymys tissien kohdalla. Eikä ihme tietenkään, koska pärstän kohdalla tuhot alkavatkin olla paljon selvemmät ja kirurgian puolesta olisi epämukavampaa puhua niiden kautta.

"On jotenkin ihan älytöntä kritisoida (kuten ketjun aloittaja tekee) Megania nättinä pitävänä siitä, että henkilö pitää feikkitissejä nättinä. Ei se niiden feikkiys tee niistä tisseistä rumia. "

Paitsi että aloittajankin linkittämä kuva on Meganin kasvoista eikä tisseistä.

No, Meganin tissit ovat ihan nätit. Oletko nyt tyytyväinen? Kasvot sensijaan ovat pilalla. En voi mitenkään saada sinua näkemään samaa luonnottomuutta jos itse et sitä kerran näe. Olet jo tottunut siis, ja siinäkin sen nyt sitten näkee miten käy kauneusihanteiden tällä menolla: Siwan kassatkin joutuvat vielä säästämään leikkauksiin jos haluavat kelvata kenellekään.

Ihmiset eivät ole teoksia. Liioitellen piirretty ihmishahmokin voi näyttää aivan helvetin hyvältä paperilla mutta suorastaan epämuodostuneelta jos sen siirtäisi tosielämään. Esim. jotkut Tom of Finland-teokset. Tai mitäpä mieltä olet tästä ideasta?

http://youbentmywookie.com/wtf/russian-woman-gets-100-lip-injections-to-look-like-jessica-rabbit-14608

Tämä nyt luultavasti onkin jo mielestäsi täysin normaalia:

http://news.makemeheal.com/images/coco-ice-t-plastic-surgery.jpg

Monien julkkisten kasvoista päätellen Hollywoodissa ainakin on aikoja sitten hämärtynyt käsitys siitä mikä on luonnollisen näköistä ja mikä ei: Huulet senkun suurenevat ja naama näyttää muutenkin kumiselta.

• 2+2
        u8ui kirjoitti:

No oletpa innokkaasti tarttumassa nyt näihin tisseihin vaikka jo sanoin että Meganista ei ole kysymys tissien kohdalla. Eikä ihme tietenkään, koska pärstän kohdalla tuhot alkavatkin olla paljon selvemmät ja kirurgian puolesta olisi epämukavampaa puhua niiden kautta.

"On jotenkin ihan älytöntä kritisoida (kuten ketjun aloittaja tekee) Megania nättinä pitävänä siitä, että henkilö pitää feikkitissejä nättinä. Ei se niiden feikkiys tee niistä tisseistä rumia. "

Paitsi että aloittajankin linkittämä kuva on Meganin kasvoista eikä tisseistä.

No, Meganin tissit ovat ihan nätit. Oletko nyt tyytyväinen? Kasvot sensijaan ovat pilalla. En voi mitenkään saada sinua näkemään samaa luonnottomuutta jos itse et sitä kerran näe. Olet jo tottunut siis, ja siinäkin sen nyt sitten näkee miten käy kauneusihanteiden tällä menolla: Siwan kassatkin joutuvat vielä säästämään leikkauksiin jos haluavat kelvata kenellekään.

Ihmiset eivät ole teoksia. Liioitellen piirretty ihmishahmokin voi näyttää aivan helvetin hyvältä paperilla mutta suorastaan epämuodostuneelta jos sen siirtäisi tosielämään. Esim. jotkut Tom of Finland-teokset. Tai mitäpä mieltä olet tästä ideasta?

http://youbentmywookie.com/wtf/russian-woman-gets-100-lip-injections-to-look-like-jessica-rabbit-14608

Tämä nyt luultavasti onkin jo mielestäsi täysin normaalia:

http://news.makemeheal.com/images/coco-ice-t-plastic-surgery.jpg

Monien julkkisten kasvoista päätellen Hollywoodissa ainakin on aikoja sitten hämärtynyt käsitys siitä mikä on luonnollisen näköistä ja mikä ei: Huulet senkun suurenevat ja naama näyttää muutenkin kumiselta.

No kyllä mä sen naamankin otin esiin jo ekassa viestissäni ja kirjoitin "Sitten taas jos joku haluaa kritisoida naamaleikkausten lopputulosta niin siitä vaan. Sehän on kaikkien nähtävillä mikä se lopputulos on ja siitä voi jokainen tehdä omat päätelmänsä."

Ajatukseni ja mielipiteeni on, että siitä vaan kritisoimaan ja arvioimaan ulkonäköä kun ulkonäöstä keskustellaan. Se vähän niin kuin kuuluu asiaan. Materiaali, sikäli kuin se ei vaikuta ulkonäköön, ei kuulu asiaan mitenkään. Esim. jos näytän sinulle kaksi täysin identtistä kuvaa autosta, niin et voi (mielestäni) sanoa, että "vasemmanpuoleinen on tosi ruma kun siinä on lasikuituinen konepelti". Puhutaan siitä lasikuidusta sitten kun ollaan oikeasti ostamassa autoa tai päästään kokeilemaan miltä se konepelti tuntuu ihoa vasten, mutta niin kauan kun puhutaan siitä miltä se näyttää siinä valokuvassa tai mainosvideolla niin pysytään asiassa. Kyllä valo taittuu siitä lasikuidun maalipinnasta ihan samalla tavalla kuin metallin päälle maalatusta pinnastakin.

• hehhehhho

Eli teidän mielestä, jos joku syntyy epämuodostuneilla kasvoilla, on väärin, rumaa, feikkiä ja ällöttävää, että he menevät parantamaan kasvonsa näteimmiksi?

Kaikki eivät tosiaankaan synny isorintaisiksi ja näteiksi ihmisiksi. Miksi se on väärin, että he vaikka haluavat ne isot rinnat, ja sanon tässä ETTEI HUOMION TAI MIESTEN TAKIA vaan oman itsensä takia. Miksi se on väärin naisen haluta tuntea itsensä seksikkääksi ja työskennelläkseen niiden rintojen eteen?

Kirurgia ei aina tarkoita että olisi huono omatunto. Meillä kaikilla on omanlaiset mieltymykset. Joku syntyy pienirintaiseksi vaikka olisi halunnut isorintainen, kun taas joku syntyy isorintaiseksi vaikka olisi halunnut pienemmät rinnat.

Miksi muuten rintojen pienennyttäjiä ei haukuta yhtä paljon kuin niitä, jotka ottavat vähän isommat rinnat? Kyllähän siinäkin mennään kirurgin veitsen alle.

Ei kukaan menetä arvoaansa käydessään veitsen alla. Mielestäni jokainen ihminen menettää arvoaansa ja kauneuttaansa, niin sisäistä ja ulkoista, kun mitään muuta he eivät osaa tehdä, kuin arvostella muita ihmisiä. Jos se ei ole kateutta, niin sitten olet vain läpimätä sisältäsi. Harmi, ettei sitä sisäistä rumuuttasi saa kauniimmaksi, ei edes käymällä lääkärin luona.

• 13+20

Jösses sentään! Elämä on sellaista, ettei siinä saa aina kaikkea, mitä haluaa. Vika ei ole niiden ihmisten ulkonäössä vaan sairaissa ihanteissa, kuvitelmissa ja luuloissa, että kaikkien kuuluisi näyttää maailmanluokan kaunottarilta.

Ulkonäkö on VAIN YKSI ihmisen ominaisuus, johon jotkut kiinnittävät sairaalloisen paljon huomiota ja kuvittelevat, että ulkonäön parantelu tekee heidät onnelliseksi. Todellisuudessa se ongelma ei poistu vaan todellinen ongelma jää hoitamatta. Se ongelma on pään sisältö ja sairaalloisen pinnallinen maailmankuva.

Kaikki eivät voi olla kauniita. Kaikki eivät voi olla älykkäitä. Kaikki eivät voi olla hoikkia. Kaikki eivät voi saada, mitä haluavat. Elämä on sellaista.

• 1+1
        13+20 kirjoitti:

Jösses sentään! Elämä on sellaista, ettei siinä saa aina kaikkea, mitä haluaa. Vika ei ole niiden ihmisten ulkonäössä vaan sairaissa ihanteissa, kuvitelmissa ja luuloissa, että kaikkien kuuluisi näyttää maailmanluokan kaunottarilta.

Ulkonäkö on VAIN YKSI ihmisen ominaisuus, johon jotkut kiinnittävät sairaalloisen paljon huomiota ja kuvittelevat, että ulkonäön parantelu tekee heidät onnelliseksi. Todellisuudessa se ongelma ei poistu vaan todellinen ongelma jää hoitamatta. Se ongelma on pään sisältö ja sairaalloisen pinnallinen maailmankuva.

Kaikki eivät voi olla kauniita. Kaikki eivät voi olla älykkäitä. Kaikki eivät voi olla hoikkia. Kaikki eivät voi saada, mitä haluavat. Elämä on sellaista.

"Kaikki eivät voi olla kauniita. Kaikki eivät voi olla älykkäitä. Kaikki eivät voi olla hoikkia. Kaikki eivät voi saada, mitä haluavat. Elämä on sellaista."

Miten tätä itsestäänselvyyttä pitäisi nyt soveltaa Megan Foxiin? Pitäisikö Meganin lihottaa itsensä koska kaikki eivät voi olla hoikkia? Megan ox on kaunis, älykkyydestä en tiedä, hoikka se on... Mitä sitten?

• X-D
        1+1 kirjoitti:

"Kaikki eivät voi olla kauniita. Kaikki eivät voi olla älykkäitä. Kaikki eivät voi olla hoikkia. Kaikki eivät voi saada, mitä haluavat. Elämä on sellaista."

Miten tätä itsestäänselvyyttä pitäisi nyt soveltaa Megan Foxiin? Pitäisikö Meganin lihottaa itsensä koska kaikki eivät voi olla hoikkia? Megan ox on kaunis, älykkyydestä en tiedä, hoikka se on... Mitä sitten?

No kokeilepa vaikka sellaista vaihtoehtoa että iloitsisi hyvistä puolistaan ja hyväksyisi myös ne huonot? (joita ei edes alunperin ollut) Se olisi älykästä, ja kasvattavaa, ja kypsää jne. On sulla ihmeellisiä ideoita soveltaa yhtään mitään, ei sitten mitään muuta tullut mieleen? Että entäs jos ihan kaikki lihotettais nyt itsemme kun joku jossain kumminkin on läski?

• 17+8
        X-D kirjoitti:

No kokeilepa vaikka sellaista vaihtoehtoa että iloitsisi hyvistä puolistaan ja hyväksyisi myös ne huonot? (joita ei edes alunperin ollut) Se olisi älykästä, ja kasvattavaa, ja kypsää jne. On sulla ihmeellisiä ideoita soveltaa yhtään mitään, ei sitten mitään muuta tullut mieleen? Että entäs jos ihan kaikki lihotettais nyt itsemme kun joku jossain kumminkin on läski?

Mielestäni Megan Fox teki ihan hyvän vaihtokaupan. Tuskinpa olisi ilman tekotissejä noussut siihen asemaan missä nyt on. Rikas, kuuluisa ja ihailtu. Mielestäni maksettu hinta on aika halpa siitä. Jos saisin hampaiden posliini-implanteilla 1000 euroa lisää palkkaa kuukaudessa niin ei paljoa tarvitsisi asiaa miettiä. Luonnollista tai ei. Kaikista ei tosiaan voi tulla supertähtiä, mutta Meganista tuli.

• X-D
        17+8 kirjoitti:

Mielestäni Megan Fox teki ihan hyvän vaihtokaupan. Tuskinpa olisi ilman tekotissejä noussut siihen asemaan missä nyt on. Rikas, kuuluisa ja ihailtu. Mielestäni maksettu hinta on aika halpa siitä. Jos saisin hampaiden posliini-implanteilla 1000 euroa lisää palkkaa kuukaudessa niin ei paljoa tarvitsisi asiaa miettiä. Luonnollista tai ei. Kaikista ei tosiaan voi tulla supertähtiä, mutta Meganista tuli.

Melko hyvässä asemassa siellä Hollywoodissa on ihmisiä ollut ilman tekotissejäkin ja kumihuulia. Mutta voi tosiaan olla että arvostuksen sävy on vähän eri.

• Etolasta

Kyllä ainakin mun silmissäni naisen arvo laskee ja rajusti, jos se käy rintoihinsa silikonia työntämässä. Pienet luonnolliset rinnat kelpaa milloin vain! Kumi taas kuvottaa ihon alla.
      Jos taas käy pienennyttämässä yli-isoja rintojaan koska ne aiheuttavat vaivoja (niskakivut, ei voi harrastaa liikuntaa jne), on se täysin eri asia.

• 14+16

Ethän sinä tunne Megan Foxia etkä tule luultavasti koskaan edes kättelemään häntä naimisesta puhumattakaan. Sinun kontaktisi Meganiin on ja tulee vastaisuudessakin olemaan kuvien ja liikkuvan kuvan katselu. Mitä jos siis keskittyisit siihen visuaaliseen puoleen ja jättäisit sen ihon alla tuntuvan kumin fantasioihisi tai tyttöystäviesi vaivoiksi?

• tits don't lie

Omasta halustaan muovitissiset naiset ovat säälittäviä ja pinnallisia bimboja. Ei siitä mihinkään päästä. Heille elämässä on tärkeintä vain tissit ja miesten miellyttäminen.

• fdsffssfdfff

Keitä ovat sitten nämä "Ei omasta halustaan kumitissiset" ?

• 12345asdf

:D Lähinnä kyse on siitä, että usein miehet kuvittelee julkkisten olevan oikeasti sen näköisiä kun leikkelyn jälkeen ovat. Eivät kehtaa myöntää, että ovat menneet lankaan.

• hippiäinen

Itse en koskisi aloittajaan vaikka hän näyttäisi ilman kauneusleikkauksia siltä kuin Megan Fox nykyään.

• Ei kaikkien miesten

Ei ole ollut sentään ihan kaikkien miesten ihanne nainen.
      Erittäin kauni nainen kyllä erityisesti ennen kuin muokkasi itsensä kuvitteellista miesten ihannettanaista "paremmin" näyttäväksi.
      Niin ja tämäkin nainen on median ja elokuvayhtiöiden kassamagneetti jolla he halusivat rahastaa. Se takia häntä esiteltiin yhdessä välissä melkein kaikien lehtien palstalla jota miehet ja pojat eritryisesti alkoivat kuolata.
      Eli tämäkään nainen ollut sen kummoisempi ihannenainen kuin kuka tahansa joka ei ole ollut lehtien sivuilla tai elokuvissa esillä.
      Julkisuus muokkaa näin miesten SEKÄ naisten mieltymiksiä koska hyvin harvalla ihmisellä on omaa mielipidettä tai makua missään asiassa ja se pitää hakea näin medioista julkkiksia joita sitten aletaan apinoimaan (naiset) tai miehet tässä tapauksessa kuolaamaan.

• ihanssama

Kukaan tässä chatissä olevista tuskin saa Megan Foxista vaimoa, tyttöystävää tai edes ystävääjoten luulisi olevan yhdentekevää monessako kauneusleikkauksessa hän on käynyt!

• Pilalle on mennyt

Kuka tuollaista Michael Jacksonia muistuttavaa ja vahanukelta näyttävää naista haluaisikaan kun maailmassa on miljoonia luonnonkauniita ja Megania kauniimpia naisia? Onko Meganissa hot vain se nimi ja siihen liittyvä hypetys? Mikä tässä naisessa on niin ihmeellistä joillekin? Parempia löytyy mistä vaan. Hän on pilannut ulkonäkönsä täysin kauneusleikkauksilla, tässä on Megan nykyään:

http://cdn04.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2013/05/fox-teenage/megan-fox-teenage-mutant-ninja-turtles-set-02.jpg

http://wpc.556e.edgecastcdn.net/80556E/img.site/PHoXodb2wHCcrt_1_m.jpg

Katsokaa noita kasvoja, ihan luonnottomat ja muoviset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2648
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      203
      1678
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1610
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1471
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1232
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1015
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      979
    8. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      67