Varastotyö yötyö palkka?

köyhä varastotyöntek

osaiskohan kukaa kertoo paljonko noin suurin pirteen varastoyöntekijän tai tarkalleen lähettämötyöntekijän yö työ palkka on tes palkkauksen mukaan?Itsellä alkaa tammikuussa lähettämötyö ja työ on vakituinen mutta pelkkää yö vuoroo klo 20:00-04:30 on työ aika ja työpäivät sunnuntai-torstai minulla on 3 vuodenperustutkinto varastonhoitajan koulutus ja yli 4vuotta työkokemusta varasto alalta mut en ole ku tähän saakka tienannu 1100e jäänny vaa kätee nykysestä paikast:S Toivottavasti tuolla uudes paikas jäis vähä enemmä kätee jos pelkkää yö vuoroa tekee???

18

8416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • brutto

Ei tuota alle 2500:n kannata alkaa tekemään. Oma veikkaus on, että 12 eur tunti ja siihen päälle vielä 2 euroa yölisää.

• AsiaLover1

on 4,3e/h. Itsellä kaikki mahdolliset lisät ja palkka 22e/h.

• epäileväijy
        AsiaLover1 kirjoitti:

on 4,3e/h. Itsellä kaikki mahdolliset lisät ja palkka 22e/h.

ei kyllä ole varastohommissa.

• tyyris

mistä paikasta puhut. Kysäsin kerran sähköpostilla että mikä on heidän suhtkoht normaali palkka noh vastaustahan ei sieltä koskaan tullu. Näyttää olevan taas paikkoja sinne haussa. Voitko kertoa sit et paljonko siel tienais??? Viittinkö hakea ja valvoa öitä.

• meizi83

Kyllä työn takia voi ihan hyvin valvoa öitä, kunhan sen tulevan hyödyn (isompi palkka) käyttää järkevästi. Esimerkkinä sen palkkaeron suuntaa asuntoon, eli ostaa oman kämpän ja sitä lyhentää äkkiäkin pois.

Näin olen itse tehnyt ja totean, että toimii. Kaverini eivät yötyötä tee, mutta he maksavatkin nykyisin 700eur/kk asumisesta - minä maksan 155eur/kk.

• tyyris
        meizi83 kirjoitti:

Kyllä työn takia voi ihan hyvin valvoa öitä, kunhan sen tulevan hyödyn (isompi palkka) käyttää järkevästi. Esimerkkinä sen palkkaeron suuntaa asuntoon, eli ostaa oman kämpän ja sitä lyhentää äkkiäkin pois.

Näin olen itse tehnyt ja totean, että toimii. Kaverini eivät yötyötä tee, mutta he maksavatkin nykyisin 700eur/kk asumisesta - minä maksan 155eur/kk.

että kun nyt olen ansiosidonnaisella päivärahalla ja käteen jää reilu 900e/kk niin jos siitä työstä jäis käteen joku alle 1500e/kk niin en ehkä viitsisi perhe-elämää rassata yötyöllä.

• Yöhoitaja
        tyyris kirjoitti:

että kun nyt olen ansiosidonnaisella päivärahalla ja käteen jää reilu 900e/kk niin jos siitä työstä jäis käteen joku alle 1500e/kk niin en ehkä viitsisi perhe-elämää rassata yötyöllä.

Miten on mahdollista että varastomies saa yötyöstä 2500€/kk palkkaa kun hoitoalan yötyöntekijät eivät saa edes tuota 2000€/kk rajaa rikki. Ei mene tasan nalle karkit tässäkään jaossa.

• myös yli 20e/h

palkkahaitari on laaja

• Näin faktaa
        Yöhoitaja kirjoitti:

Miten on mahdollista että varastomies saa yötyöstä 2500€/kk palkkaa kun hoitoalan yötyöntekijät eivät saa edes tuota 2000€/kk rajaa rikki. Ei mene tasan nalle karkit tässäkään jaossa.

Lähihoitaja yökkö viime vuoden vuosiansio 42500€.

Et ei ehkä pidä paikkaansa.. Johan minimi peruspalkka on tuo 2000€.

• Työntekijä2011

Tampere varastolla on kaupan alan tesillä 4,30e klo 22-06. Minulla neljän vuoden työkokemus eli tuntipalkka 10,87 4,3= 15,17e.

• epäileväijy

tässähän tää tuli, kaupan alan tessistä saa ton neljä euroa, mutta muistaakseni huolinta/varasto tms se on jotain nimellistä.

Puoli vuotta jatkuvaa yövuoroa tehneenä voin sanoa että homma kuluttaa miestä toden teolla. Huomaa vasta kun on tovin ollu poissa hommista.

Musta palkat ei vastaa työn haittoja.

• Anonyymi

Miten on mahdollista???osanotot höh

• Vastatkaa!

Heippa! Olen opiskelija ja teen tutkimusta liittyen yötyöläisten sosiaaliseen hyvinvointiin. Jaksaisiko yöduunarit täyttää tän max 2 min aikaa vievän kyselyn? :) Kiitos jo etukäteen! Kysely on englanniksi.

https://www.webropolsurveys.com/Surveys/PublicMethod.aspx?OpenTag=true

• dssssssssssssssbwfef

ei :D

• Anonyymi

Itse olen tehny yli 20 vuotta yötyötä varastoalalla elän ja hengitän vielä toivottavasti jaksan vielä toisen saman moisen tripin huh huh onnee ja menestystä kaikille alalle pyrkiville.

• Varastomies

Itse työ töissä palkka 2800ekk ennen veroja
      Su ma yö 12h ja (18:00-06.00) ja torstai pe väliset yöt (22:00-06:00)

• Elämäonihanaa

Esim. DHLs alkupalkka on vissiin se 14.14e/h siihen yölisät 25%. Eli itse en kyllä tekisi.
      Iltalisä on 15%.
      Itsellä on 12v työuraa varastohommista ja liksa bruttona noin 2800e/kk. Ikää mulla 32v. Peruskoulu alla.
      Itse teen n klo 7 aamuvuoro ja iltavuoroon tulen 11-12.30 aikoihin.
      Työ on helppoa tosin vastuullista eli pitää olla skarppina.

• Anonyymi

Itsellä kokemusta varastoalalta yli 25.v. palkka päälle 5000€ . Onnee ja menestystä kaikille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansa on on puhunut.

Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha
      Maailman menoa
      410
      2729
    2. Miten Trump " tuo rauhaa"?

Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo
      Maailman menoa
      593
      2222
    3. Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?

Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      2144
    4. Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."

Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom
      Ensitreffit alttarilla
      41
      1957
    5. etkö osaa jättää rauhaan?

Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!
      Ikävä
      65
      1483
    6. Mitä tunteita tunnet

Häntä kohtaan?
      Ikävä
      98
      1344
    7. Leikkeleet pois leivältä

Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemus­suosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu
      Maatila ja metsä
      132
      1201
    8. Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!

Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee
      Sinkut
      152
      1167
    9. Martina tienasi taas enemmän kuin Sofia

Tuskinpa tuo ketään yllättää.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1162
    10. Milloin viimeksi tavattiin?

Onko siitä, päivä, viikko, vuosi, monta vuotta Minä vuonna?
      Ikävä
      53
      1135
    Aihe