Varastotyö yötyö palkka?

köyhä varastotyöntek

osaiskohan kukaa kertoo paljonko noin suurin pirteen varastoyöntekijän tai tarkalleen lähettämötyöntekijän yö työ palkka on tes palkkauksen mukaan?Itsellä alkaa tammikuussa lähettämötyö ja työ on vakituinen mutta pelkkää yö vuoroo klo 20:00-04:30 on työ aika ja työpäivät sunnuntai-torstai minulla on 3 vuodenperustutkinto varastonhoitajan koulutus ja yli 4vuotta työkokemusta varasto alalta mut en ole ku tähän saakka tienannu 1100e jäänny vaa kätee nykysestä paikast:S Toivottavasti tuolla uudes paikas jäis vähä enemmä kätee jos pelkkää yö vuoroa tekee???

18

7840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • brutto

      Ei tuota alle 2500:n kannata alkaa tekemään. Oma veikkaus on, että 12 eur tunti ja siihen päälle vielä 2 euroa yölisää.

      • AsiaLover1

        on 4,3e/h. Itsellä kaikki mahdolliset lisät ja palkka 22e/h.


      • epäileväijy
        AsiaLover1 kirjoitti:

        on 4,3e/h. Itsellä kaikki mahdolliset lisät ja palkka 22e/h.

        ei kyllä ole varastohommissa.


    • tyyris

      mistä paikasta puhut. Kysäsin kerran sähköpostilla että mikä on heidän suhtkoht normaali palkka noh vastaustahan ei sieltä koskaan tullu. Näyttää olevan taas paikkoja sinne haussa. Voitko kertoa sit et paljonko siel tienais??? Viittinkö hakea ja valvoa öitä.

      • meizi83

        Kyllä työn takia voi ihan hyvin valvoa öitä, kunhan sen tulevan hyödyn (isompi palkka) käyttää järkevästi. Esimerkkinä sen palkkaeron suuntaa asuntoon, eli ostaa oman kämpän ja sitä lyhentää äkkiäkin pois.

        Näin olen itse tehnyt ja totean, että toimii. Kaverini eivät yötyötä tee, mutta he maksavatkin nykyisin 700eur/kk asumisesta - minä maksan 155eur/kk.


      • tyyris
        meizi83 kirjoitti:

        Kyllä työn takia voi ihan hyvin valvoa öitä, kunhan sen tulevan hyödyn (isompi palkka) käyttää järkevästi. Esimerkkinä sen palkkaeron suuntaa asuntoon, eli ostaa oman kämpän ja sitä lyhentää äkkiäkin pois.

        Näin olen itse tehnyt ja totean, että toimii. Kaverini eivät yötyötä tee, mutta he maksavatkin nykyisin 700eur/kk asumisesta - minä maksan 155eur/kk.

        että kun nyt olen ansiosidonnaisella päivärahalla ja käteen jää reilu 900e/kk niin jos siitä työstä jäis käteen joku alle 1500e/kk niin en ehkä viitsisi perhe-elämää rassata yötyöllä.


      • Yöhoitaja
        tyyris kirjoitti:

        että kun nyt olen ansiosidonnaisella päivärahalla ja käteen jää reilu 900e/kk niin jos siitä työstä jäis käteen joku alle 1500e/kk niin en ehkä viitsisi perhe-elämää rassata yötyöllä.

        Miten on mahdollista että varastomies saa yötyöstä 2500€/kk palkkaa kun hoitoalan yötyöntekijät eivät saa edes tuota 2000€/kk rajaa rikki. Ei mene tasan nalle karkit tässäkään jaossa.


      • myös yli 20e/h

        palkkahaitari on laaja


      • Näin faktaa
        Yöhoitaja kirjoitti:

        Miten on mahdollista että varastomies saa yötyöstä 2500€/kk palkkaa kun hoitoalan yötyöntekijät eivät saa edes tuota 2000€/kk rajaa rikki. Ei mene tasan nalle karkit tässäkään jaossa.

        Lähihoitaja yökkö viime vuoden vuosiansio 42500€.

        Et ei ehkä pidä paikkaansa.. Johan minimi peruspalkka on tuo 2000€.


    • Työntekijä2011

      Tampere varastolla on kaupan alan tesillä 4,30e klo 22-06. Minulla neljän vuoden työkokemus eli tuntipalkka 10,87 4,3= 15,17e.

      • epäileväijy

        tässähän tää tuli, kaupan alan tessistä saa ton neljä euroa, mutta muistaakseni huolinta/varasto tms se on jotain nimellistä.

        Puoli vuotta jatkuvaa yövuoroa tehneenä voin sanoa että homma kuluttaa miestä toden teolla. Huomaa vasta kun on tovin ollu poissa hommista.

        Musta palkat ei vastaa työn haittoja.


      • Anonyymi

        Miten on mahdollista???osanotot höh


    • Vastatkaa!
      • dssssssssssssssbwfef

        ei :D


      • Anonyymi

        Itse olen tehny yli 20 vuotta yötyötä varastoalalla elän ja hengitän vielä toivottavasti jaksan vielä toisen saman moisen tripin huh huh onnee ja menestystä kaikille alalle pyrkiville.


    • Varastomies

      Itse työ töissä palkka 2800ekk ennen veroja
      Su ma yö 12h ja (18:00-06.00) ja torstai pe väliset yöt (22:00-06:00)

    • Elämäonihanaa

      Esim. DHLs alkupalkka on vissiin se 14.14e/h siihen yölisät 25%. Eli itse en kyllä tekisi.
      Iltalisä on 15%.
      Itsellä on 12v työuraa varastohommista ja liksa bruttona noin 2800e/kk. Ikää mulla 32v. Peruskoulu alla.
      Itse teen n klo 7 aamuvuoro ja iltavuoroon tulen 11-12.30 aikoihin.
      Työ on helppoa tosin vastuullista eli pitää olla skarppina.

    • Anonyymi

      Itsellä kokemusta varastoalalta yli 25.v. palkka päälle 5000€ . Onnee ja menestystä kaikille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe