Miltä ATM näyttää?

Naisasialuuseri

Tai miltä hänen oletetaan näyttävän? Voisiko joku kuvailla tarkasti niin katson sitten osuuko kuvaus minuun?

18

745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdbfdbbfdbfdfdb

      No jos tunnet olevasi ATM, niin eihän sinun tarvitse kuin katsoa peiliin niin tiedät miltä se ATM näyttää.

      ATM mies on juuri siellä korvien välissä ja jos sitä peilistä alkaa etsimään niin kyllä sinä sen sieltä löydätkin.

      Hommaa vähän itsetuntoa, niin se ATM siellä peilissä muuttuu KTM:ksi.

    • ATM naista hakemassa
      • exATM

        Eiköhän tuo yksi tähti johdu vain siitä, että mies paljastuu porilaiseksi.


      • Mansen kapteeni
        exATM kirjoitti:

        Eiköhän tuo yksi tähti johdu vain siitä, että mies paljastuu porilaiseksi.

        niin totta:

        "Mikä v*ttu teitä porilaisia oikein vaivaa?" :D


      • ...
        exATM kirjoitti:

        Eiköhän tuo yksi tähti johdu vain siitä, että mies paljastuu porilaiseksi.

        koska "Porilainen on parasta" noin niinkuin yleensä..Viiden tähden porukkaa.


    • Gjäyh

      Taasko sinä kaipaat tilaisuutta päästä kehumaan ulkonäköäsi? Voi voi :(

      Miltä näyttää ATM? Ulkoisesti lähes miltä tahansa, jos hänen ongelmansa on korvien välissä. Tyypillisesti sellainen vähän aran oloinen tyyppi joka pälyilee ympärilleen vakavana, eikä uskalla katsoa ihmisiä silmiin. Menee paniikkiin jos tapahtuu jotain tavallisesta poikkeavaa, tai jos joku tuntematon yllättäen puhuttelee.

      • Naisasialuuseri

        olin ylä-asteella, eräs opettajakin oli siitä kuulemma kommentoinut. Nykyään olen kuitenkin opetellut katsomaan ihmisiä silmiin, enkä mene enää paniikkiin jos tuntematon puhuttelee, ellei kyseessä ole todella kaunis nainen(mitä ei minulle tietenkään tapahdu).


    • Nörtti-Mortti
    • atm-etisjä
    • ei-pelimies
      • tiedän tapauksen

        Tyyppi näyttää yhdeltä Conventumin ex-johtajalta.

        Nää on näitä Hennessy Paradisia juovia pelimiehiä, jotka oikeasti kohtelevat naisia kuin roskaa!


      • kestoatm
        tiedän tapauksen kirjoitti:

        Tyyppi näyttää yhdeltä Conventumin ex-johtajalta.

        Nää on näitä Hennessy Paradisia juovia pelimiehiä, jotka oikeasti kohtelevat naisia kuin roskaa!

        "Miltä näyttää ATM? Ulkoisesti lähes miltä tahansa, jos hänen ongelmansa on korvien välissä."

        Usein haluatte linkittää kuvan Nörttien koston sakista. Totuus on tarua ihmeellisempi. Parit nopeat ominaisuudet:
        - Kynämäinen kroppa
        -Sellainen luimistelija, jota tönitään jonoissa.
        -On käsittämättömän hyvä jossain asiassa/asioissa jotka ei ikinä kiinnostaisi naisia.
        -Sellainen joka katsoo vain kengänkärkiään (myös tälläisiä naisia on olemassa).
        -Sellainen joka ei sano käytännön jutuissa "tässä jutussa mä olen tosi hyvä".
        - Sanoo moneen asiaan "en mä tiedä".
        - Huono itsetunto.
        - ei kunnioita itseään.
        - Syyttää muita saamattomuudestaan.
        - Ei halua/kykene ottamaan "tilannetta haltuun".
        - Ajattelee että naisen on tultava tekemään aloite.
        - Luulee että nainen tekee aloitteen koska hän on special.
        - Luulee että nainen "saadaan" jotenkin kuin joulupukin tuomana.
        PELIMIES profiili ei ole mun mielestä tämä lista käänteisesti.


      • 3

        Itse asiassa tuo on tilannekuva, jos kaverilta poistetaan nuo nörttiwermeet niin ihan ok näkäinen hemmo.


    • ????

      Ainakin joillakin on korkeavyötäröiset farkut vedettynä mahdollisimman ylös. Kävelytyyli ehkä myös vähän erikoinen.
      Tunnetason lukot voi ilmetä fyysisenä tönkkömäisyytenä.

    • 2lk atm

      Hyvä kestoatm.
      Osuitpa naulan kantaan yllä olevassa kirjoituksessa sillä 9 kohtaa löysin itsestäni.
      Vielä kun lisätään huonot puhelahjat,kyvyttömyys olla huumorimies,ja naisen puute on vienyt hymyn kasvoilta,sekä jo ennakkoon antautuminen uuden naisen seurassa "ei tästä kuitenkaan tule mitään" asenteen takia niin eipä tarvii ihmetellä miks loppu elämä eletään puutteessa.

    • Rumalta aina

      Jos ei ulkoa, niin sitten sisältä.

    • ....

      Montako vuotta sä olet jo jauhanut tätä Sinkut palstalla? Vuodesta 9 tai aiemmin?
      WTF? Todellinen hard core. Suhun ei soft terapiat enää tehoa. Tarttisko tehdä jotain?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe