Oletko

koskaan miettinyt, että miten ihmeessä oppisit kirjoittamaan mielenkiintoisesti mielenkiintoisista asioista?

Toisin sanoen kirjoittamaan sellaisista aiheista, joista kannattaa kirjoittaa ja tekemään sen "mukaansa tempaavasti".

http://www.youtube.com/watch?v=82FTysL_cEE


"Toivon, että tämä aloitus toimii eräänlaisena esimerkkinä"


MarttyyriMallari-TTt

38

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jazuli

      mä en mieti mä vaa toimi..=o}

      • toimit siis siten, että kirjoitat ensin ja ajattelet vasta sen jälkeen.

        "Se on yksi tapa kirjoittaa keskustelupalstalla, mutta ei onneksi ainoa :)"

        MarttyyriMallari-TTt


      • Jazuli
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        toimit siis siten, että kirjoitat ensin ja ajattelet vasta sen jälkeen.

        "Se on yksi tapa kirjoittaa keskustelupalstalla, mutta ei onneksi ainoa :)"

        MarttyyriMallari-TTt

        tottakai mä aina ees vähän ajattelen mitä mä kirjottelen..=o)

        mutta olen mä kyllä hyvin spontaani siinä mitä joskus laukasen näppikseltäni..ja ihan oikeestikkin suustani...siis irl..=o)

        ei aina vaan jaksa ajatella..=o(


      • Jazuli kirjoitti:

        tottakai mä aina ees vähän ajattelen mitä mä kirjottelen..=o)

        mutta olen mä kyllä hyvin spontaani siinä mitä joskus laukasen näppikseltäni..ja ihan oikeestikkin suustani...siis irl..=o)

        ei aina vaan jaksa ajatella..=o(

        mutta voit aina muuttua ja yllättää meidät positiivisesti.

        "Tästä lähtien suunnittelet kirjoituksesi huolella ja teet siitä myös luonnoksen paperille :)"

        MartyyriMallari-TTt


      • Jazuli
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mutta voit aina muuttua ja yllättää meidät positiivisesti.

        "Tästä lähtien suunnittelet kirjoituksesi huolella ja teet siitä myös luonnoksen paperille :)"

        MartyyriMallari-TTt

        elä kuule sie unta näje..mä olen tämmöi touho..emmä ehi lapuille suunnittelemaan..=o}

        mutta koska kohta on joulu ja käyt niin harvoin, nimimerkilläsi tääl nii toivotan sulle hyvää joulua jo nyt..=o}

        sekä maukasta puuroa ja paljon lahjoja..


      • Jazuli
        Jazuli kirjoitti:

        elä kuule sie unta näje..mä olen tämmöi touho..emmä ehi lapuille suunnittelemaan..=o}

        mutta koska kohta on joulu ja käyt niin harvoin, nimimerkilläsi tääl nii toivotan sulle hyvää joulua jo nyt..=o}

        sekä maukasta puuroa ja paljon lahjoja..

        sulle on galleriassa risuja..=o)

        kun kerta palautetta kaipasit...


      • Jazuli kirjoitti:

        elä kuule sie unta näje..mä olen tämmöi touho..emmä ehi lapuille suunnittelemaan..=o}

        mutta koska kohta on joulu ja käyt niin harvoin, nimimerkilläsi tääl nii toivotan sulle hyvää joulua jo nyt..=o}

        sekä maukasta puuroa ja paljon lahjoja..

        ja samat toivotukset myös Jazulille.

        "Palataan asiaan ensi vuonna :)"

        MarttyyriMallari-TTt


      • Jazuli kirjoitti:

        sulle on galleriassa risuja..=o)

        kun kerta palautetta kaipasit...

        käyn katselemassa...

        "Hetkinen"

        MarttyyriMallari-TTt


      • Jazuli
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ja samat toivotukset myös Jazulille.

        "Palataan asiaan ensi vuonna :)"

        MarttyyriMallari-TTt

        aikomus olis olla palaamatta ensi vuonna..=o)

        siksikin tarttin sulle ajoissa muistaa sanoo..jos ei vaikka enää nähäkkään..=o(

        pikkasen tylsää..mutta semmosta se joskus on..


      • Jazuli kirjoitti:

        aikomus olis olla palaamatta ensi vuonna..=o)

        siksikin tarttin sulle ajoissa muistaa sanoo..jos ei vaikka enää nähäkkään..=o(

        pikkasen tylsää..mutta semmosta se joskus on..

        jos sinusta tuntuu siltä, että vietät liiaksi aikaasi täällä, niin ehkä kannattaakin pitää taukoa.

        "Mutta sen jälkeen palaat uusin voimin"

        MarttyyriMallari-TTt


      • Jazuli
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        jos sinusta tuntuu siltä, että vietät liiaksi aikaasi täällä, niin ehkä kannattaakin pitää taukoa.

        "Mutta sen jälkeen palaat uusin voimin"

        MarttyyriMallari-TTt

        saas nähä..ainaki uusin ilmein..koska mulla on tarkotus vaihtaa netti kuntoiluun..=o))

        oikiasti siis eikä vain höpistä..elämäntapa muutoksia pikkusen/paljonki...terveyden ylläpitoo sekä vähän kehonmuokkaustakin ravinnon ja liikunnan voimin..=o7 emmä ny meinaa urheiluhulluksi rupee...niiku joskus..mutta selkiästi nii et liikunta kuuluu tavalla tai toisella jokaseen päivään..

        ehkäpä sitte tuunki ihan uudenlaisena kurkkimaan...miehen logiikkaan..!!


    • Sinua....

      tässä odottelinkin! Ainoa sellainen, joka ärsytyskynnykseni onnistuu ylittämään! Se olet sinä.

      Toimii esimerkkinä, huonona sellaisena, olen pahoillani.

      • kommentista ja toivon, että saan keskustella joskus toistekin kanssasi.

        "Koska sinä ja sinunkaltaisesi ihmiset ovat minulle inspiraation lähde"

        MarttyyriMallari-TTt


      • sanoisin...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kommentista ja toivon, että saan keskustella joskus toistekin kanssasi.

        "Koska sinä ja sinunkaltaisesi ihmiset ovat minulle inspiraation lähde"

        MarttyyriMallari-TTt

        että mielestäni kirjoitus on hyvä ja mielenkiintoinen, kun näen että siinä on tunne mukana. Silloin kun kirjoittaa Itselleen Merkittävistä Asioista, silloin minä tempaudun mukaan. Vähän luulen, että sun jutuissasi näen itseni kuolleen puolen, jonka näkeminen sai minut ärsyyntymään. Mutta nyt tänään huomaankin, että kylmyytesi ei enää minua polta.


      • sanoisin... kirjoitti:

        että mielestäni kirjoitus on hyvä ja mielenkiintoinen, kun näen että siinä on tunne mukana. Silloin kun kirjoittaa Itselleen Merkittävistä Asioista, silloin minä tempaudun mukaan. Vähän luulen, että sun jutuissasi näen itseni kuolleen puolen, jonka näkeminen sai minut ärsyyntymään. Mutta nyt tänään huomaankin, että kylmyytesi ei enää minua polta.

        En mä oo kylmä. Viilenen vaan joskus ja syystä...


      • Genio.Mente kirjoitti:

        En mä oo kylmä. Viilenen vaan joskus ja syystä...

        Näin väärin. Luulin, et kommenttisi oli suunnattu minulle. Sori.


      • :)
        Genio.Mente kirjoitti:

        En mä oo kylmä. Viilenen vaan joskus ja syystä...

        Mallari?


      • :) kirjoitti:

        Mallari?

        En. Näin väärin. Luulin, että kommentti oli mulle.


      • sanoisinko...
        Genio.Mente kirjoitti:

        Näin väärin. Luulin, et kommenttisi oli suunnattu minulle. Sori.

        sun jutuissasi on Tunnetta mukana, sen tiedän. Tiedän hyvinkin. Mallarille ehkä turhan tylystikin sanoin, mutta toivoisin hänen tuntevan jotain, antautuisi keskustelun virtaan.

        http://www.youtube.com/watch?v=vX07j9SDFcc


      • huh...

        onpa piristävä versio! Sopii tänhetkisiin fiiliksiini. Thänks.


      • mutta mitä järkeä on kirjoittaa hetken mielijohteesta?

        "Vastaa omalla tyylilläsi"

        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mutta mitä järkeä on kirjoittaa hetken mielijohteesta?

        "Vastaa omalla tyylilläsi"

        MarttyyriMallari-TTt

        tekstiä syntyy aina hetkessä ja tiettyyn hetkeen tarkoitettuna.

        "Kirjoitan enimmäkseen paskaa, vaikka kai mullakin joskus hetkeni on"


      • huh... kirjoitti:

        onpa piristävä versio! Sopii tänhetkisiin fiiliksiini. Thänks.

        et Kim Wildekin on esittänyt sen biisin ja sit muistin silmien version siitä, mikä on toiseksi paras Blondien jälkeen.

        Ole hyvä.


    • Tokkopa minulla on mitään mahdollisuuttakaan päihittää tällaisia Youtube-linkitys-aloituksia. Pitäisiköhän hakeutua jollekin kurssille, että pystyisi samaan?

      • tässä ei ollut kyse allekirjoittaneesta vaan teistä muista.

        "Tehän täällä vietätte aikaanne, mutta tehkää toki niin kuin parhaaksi näette"

        MarttyyriMallari-TTt


    • ettei tarvitse olla kuin vastakkaista sukupuolta ja muistuttaa ulkonäöltä miss Suomea ja jutut hieman "noloa tosielämää" voi olla varma, että kirjoitukset ovat "mielenkiintoisia".

      • aivan, olen itsekin ihmetellyt palstan naispuolisten verbaalista kyvyttömyyttä ja vähän muutakin.

        "No, jokainen valitsee tyylinsä itse"

        MarttyyriMallari-TTt


    • Persesilimät miettii sellasia.

      • voisit joskus yrittää tehdä essee-tyylisen aloituksen ja katsoa mitä tuleman pitää...

        "Kukaan ei ole kirjailija syntyessään"

        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        voisit joskus yrittää tehdä essee-tyylisen aloituksen ja katsoa mitä tuleman pitää...

        "Kukaan ei ole kirjailija syntyessään"

        MarttyyriMallari-TTt

        mutta eipä susta taida olla siihen. :(


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        mutta eipä susta taida olla siihen. :(

        mutta olen huomannut, että te ette kestä jos kirjoitan provokatiivisesti eli sanon mitä ajattelen.

        "Sehän nähtiin aikoinaan"

        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mutta olen huomannut, että te ette kestä jos kirjoitan provokatiivisesti eli sanon mitä ajattelen.

        "Sehän nähtiin aikoinaan"

        MarttyyriMallari-TTt

        oot nii helppo :)


    • amaly

      riittää että osaan mielenkiintoisen asian kirjoittaa ei mielenkiintoisesti, ja saada hyvänkin jutun kuulostamaan huonolta, ja niin eespäin :>>

      • olen itse huomannut aikoinaan, että provokaatio on ainoa toimiva tapa saada ihmiset hereille ja kiinnostumaan asioista.

        "Mutta sillä on sitten myös hintansa :)"

        MarttyyriMallari-TTt


    • Zakuskat

      Tätä kai mäkin saan miettiä?

      (heikkona hekottelee)

      • tietenkin saat miettiä ja jos tulee jotain mieleen, niin kerrot sen heille.

        "Yleisö on helposti manipuloitavissa"

        MarttyyriMallari-TTt


    • .,--

      No eihän se nyt vaadi mitään muuta, kuin että on kiinnostunut ajattelemisesta ja asioiden pohtimisesta. Suuri osa näillä palstoilla ei mitä ilmeisimminkään ole... Tyhmä on sellainen, että luulee pelkän persoonansa kiinnostavan ja varmaan se silleen kavereiden kesken onkin, mutta ei näin tälleen tuntemattomien kanssa jubailtaessa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      388
      4792
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2641
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      154
      1906
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1628
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1493
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1347
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1335
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      62
      1287
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      48
      1282
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1091
    Aihe