Tähän ei pysty etelän metroseksuaalit pysty, eikä ne taia tuollasen päälle mitään ymmärtääkään.
Vitun hauska kampe ois.... http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=2007&c=11&o=k
Hähäähä...amisjuntti meininkiä.
28
269
Vastaukset
ei näy :(
- laskin väärin
Saattaa olla, että ei kestä lada kauaa tuota menoa. Hauskaahan noilla olis leikkiä.
- Jazuli
mä tuun sit kyytii...=o)
emmä uskalla sulle vastaakkaa ko sä luulet heti et mä sulle vittuilen..=o(
ei ko oikiasti 2.8 litranen kone..mikäs se semmonen ladan kone on..???- monte34
vitsi piileekin siinä, et peleihin voi vaihtaa moottorin jostain pedosta
- Jazuli
monte34 kirjoitti:
vitsi piileekin siinä, et peleihin voi vaihtaa moottorin jostain pedosta
kyllä mä sen tiiän..mutta meinasinki et mistä toho vehkeeseen on kone nyysitty..=o)) ??
..kun ei iha kaikki koneetkaa käy vaa tostanoi sinne pellin alle ja laatikot yms..sitten viell.. Jazuli kirjoitti:
kyllä mä sen tiiän..mutta meinasinki et mistä toho vehkeeseen on kone nyysitty..=o)) ??
..kun ei iha kaikki koneetkaa käy vaa tostanoi sinne pellin alle ja laatikot yms..sitten viell..niin ihan mikä tahansa on mahdollista. Siis helposti.
- laskin väärin
Nii, juntit ite asentanu sen moottorin :-) ei kerrottu sen tarkemmin mistä autosta se on otettu.
- Jazuli
relaxed_eyes kirjoitti:
niin ihan mikä tahansa on mahdollista. Siis helposti.
..nii mutta sanos mistä toi 2.8 liturainen kone vois olla..?? =o)
nii onhaa bensavehkeistäki tehty dieseleitä jne..mikäs siin ko osaa.. - Jazuli
laskin väärin kirjoitti:
Nii, juntit ite asentanu sen moottorin :-) ei kerrottu sen tarkemmin mistä autosta se on otettu.
kellään heittää..???..=o)
Jazuli kirjoitti:
..nii mutta sanos mistä toi 2.8 liturainen kone vois olla..?? =o)
nii onhaa bensavehkeistäki tehty dieseleitä jne..mikäs siin ko osaa..mut ohan noita ny.
- Jazuli
relaxed_eyes kirjoitti:
mut ohan noita ny.
olis tommoi kyllä kiva..kun olis viel paikat mis laskee..=o)
Jazuli kirjoitti:
olis tommoi kyllä kiva..kun olis viel paikat mis laskee..=o)
saanu tuota videota auki, mut kyllä 2.8 litrasella turbodiesel ladalla voi ajaa vaikka rallisprinttiä.... Ei siin mitää erillisiä paikkoja mun mielestä tarvii.
- Jazuli
relaxed_eyes kirjoitti:
saanu tuota videota auki, mut kyllä 2.8 litrasella turbodiesel ladalla voi ajaa vaikka rallisprinttiä.... Ei siin mitää erillisiä paikkoja mun mielestä tarvii.
semmoset mannut mis laskee..eihän ny missä vaan voi joka iikka päästellä..=o)
oliski joku mettätaipale vapaana missä laskettaa ko jokela porii..arvaa vaan laskisinko..eikä olis ongelmaaka saaha jotaki kiesiä alle...mutta ko ei tääl pääse mihkää, aina on muita jaloissa..=o) - laskin väärin
Jazuli kirjoitti:
Jotain japsimerkkiä veikkaisin.
Jazuli kirjoitti:
...että kone voisi olla vaikka 80-luvun Toyota Cedric:stä tai Nissan Laurel:sta. Noi oli aika yleisiä yhteen aikaan. Valmetin kyljestä ennen vanhaan niihin turbot hankittiin :)
- Jazuli
laskin väärin kirjoitti:
Jotain japsimerkkiä veikkaisin.
mäki kattelin nopsaa googlella..olis monemoisessa rakkineessa..niihä relaki meinas..=o)
et nissanista olis..noh ei sen väliä..olis vaan kivaa kun pääsis tommosella taikka vastaavalla ajamaan eikä olis niin välii vaikka vähän kuppaiskin.. ;o) - Jazuli
Richartti kirjoitti:
...että kone voisi olla vaikka 80-luvun Toyota Cedric:stä tai Nissan Laurel:sta. Noi oli aika yleisiä yhteen aikaan. Valmetin kyljestä ennen vanhaan niihin turbot hankittiin :)
laurelia mietin itekki..meil on ollu joskus laureli..=o)
ai valmetin..???..haha..juustiinsa..
;o) Jazuli kirjoitti:
semmoset mannut mis laskee..eihän ny missä vaan voi joka iikka päästellä..=o)
oliski joku mettätaipale vapaana missä laskettaa ko jokela porii..arvaa vaan laskisinko..eikä olis ongelmaaka saaha jotaki kiesiä alle...mutta ko ei tääl pääse mihkää, aina on muita jaloissa..=o)Mettätien pätkä suljetaan paikaillisen UA:n toimesta ja siin saa testata sen minkä kerkee. Meilläpäin on kaks sellasta pätkää joissa pääseen yleensä kerran kuussa ajamaan. Eikä maksa kuin UA:n jäsenmaksun, eli jäsenille ilmaista.
Ja ai niin, jokaisella UA:lla joka kisalisenssejä myöntää pitäis olla nimetty harjoituspätkä, jotta kyllä sulla paikka on tiedossa, nyt ei oo kiinni kuin viitsimyksestä. :)Jazuli kirjoitti:
;o)....aika hyvin Cedricissä toimii 602:n Valmetin turbo.
Ilmanputsari kannatta vaan heittää heti mäkeen. Yritti Cedric meinaan imaista kitusiinsa sen kun polkasi pedaalin lattiaan.
Yllättävän vähän muuten nettiautossa 80-luvun 2.8 dieseleitä. Alkavat tieten oleen kaatopaikoilla ja navetoiden takana kaikki. http://www.nettiauto.com/haku?id_fuel_type=2&yfrom=1980&yto=1990&show_search=1&engineFrom=2.8&engineTo=2.8- Jazuli
relaxed_eyes kirjoitti:
Mettätien pätkä suljetaan paikaillisen UA:n toimesta ja siin saa testata sen minkä kerkee. Meilläpäin on kaks sellasta pätkää joissa pääseen yleensä kerran kuussa ajamaan. Eikä maksa kuin UA:n jäsenmaksun, eli jäsenille ilmaista.
Ja ai niin, jokaisella UA:lla joka kisalisenssejä myöntää pitäis olla nimetty harjoituspätkä, jotta kyllä sulla paikka on tiedossa, nyt ei oo kiinni kuin viitsimyksestä. :)ryökäle..ootin koska vetäset ton urheiluautoilijat mukaan..=o)))
olis tarttennu arvaa..ja arvasinki...joo kyllä meillä olis jos liitty ua:han..mut se vaatis kyllä sitten ihan muutakin paneutumista kun pilanpäin ajamista..tollaseen junttimalliin nimittäin..=o)
siis totta turiset..linsenssit eiks neki maksa rahaa..??..totta kait maksaa...isukilla on vanhoja kirjoja joita olen joskus selaillu..siis mitä se luki joskus lisenssiin vahettuneita siis..mutta uudethan saa varmaan ua:sta..??
meillä on katso semmonen ongelma..kun mun mies nii se ei oikein tykkää et mä harrastasin tommosta..yym nii meil vois tulla nihkeetä, jos mä ominpäi kummiki rupeisin..=o/
ko se nytteki sano jo viime kesänä mulle ko havittelin motocrossi bikeeki et elä helvetissä ny kaikkea meille raijaa..xo(
ei se tykkäis..joten siks vaa iha peltoauto kiitos nam...xo) Jazuli kirjoitti:
;o)on ainakin yks 190 dieselmersu jossa on John Deeren syöttöpumppu ja jonkun Scanian turbo, ottavat siitä jonkun 600 heppaa irti. Tässä:
http://www.youtube.com/watch?v=-gVUwDJ1QyYhttp://www.youtube.com/watch?v=-gVUwDJ1QyY
Ja joku www.teamrwd.com se on.- Jazuli
Richartti kirjoitti:
....aika hyvin Cedricissä toimii 602:n Valmetin turbo.
Ilmanputsari kannatta vaan heittää heti mäkeen. Yritti Cedric meinaan imaista kitusiinsa sen kun polkasi pedaalin lattiaan.
Yllättävän vähän muuten nettiautossa 80-luvun 2.8 dieseleitä. Alkavat tieten oleen kaatopaikoilla ja navetoiden takana kaikki. http://www.nettiauto.com/haku?id_fuel_type=2&yfrom=1980&yto=1990&show_search=1&engineFrom=2.8&engineTo=2.8miten ruma auto se cedric ja laureli on..noita oli joskus takseinaki..=o(
hirveitä lotjuja liukkaillaki..kerranki isä ajo kurvissa suoraa eikä varmana ollu vauhilla mitää osaa eikä arpaa ..yym
autos vaa vika.. ;o)
joojoo..elkää vaa tänne tulko valmeteista turboja varastamaa...!! >:o) - Jazuli
relaxed_eyes kirjoitti:
on ainakin yks 190 dieselmersu jossa on John Deeren syöttöpumppu ja jonkun Scanian turbo, ottavat siitä jonkun 600 heppaa irti. Tässä:
http://www.youtube.com/watch?v=-gVUwDJ1QyYhttp://www.youtube.com/watch?v=-gVUwDJ1QyY
Ja joku www.teamrwd.com se on.The URL contained a malformed video ID. tommosta pukkas...=o/
katon ton toisen.. Jazuli kirjoitti:
ryökäle..ootin koska vetäset ton urheiluautoilijat mukaan..=o)))
olis tarttennu arvaa..ja arvasinki...joo kyllä meillä olis jos liitty ua:han..mut se vaatis kyllä sitten ihan muutakin paneutumista kun pilanpäin ajamista..tollaseen junttimalliin nimittäin..=o)
siis totta turiset..linsenssit eiks neki maksa rahaa..??..totta kait maksaa...isukilla on vanhoja kirjoja joita olen joskus selaillu..siis mitä se luki joskus lisenssiin vahettuneita siis..mutta uudethan saa varmaan ua:sta..??
meillä on katso semmonen ongelma..kun mun mies nii se ei oikein tykkää et mä harrastasin tommosta..yym nii meil vois tulla nihkeetä, jos mä ominpäi kummiki rupeisin..=o/
ko se nytteki sano jo viime kesänä mulle ko havittelin motocrossi bikeeki et elä helvetissä ny kaikkea meille raijaa..xo(
ei se tykkäis..joten siks vaa iha peltoauto kiitos nam...xo)maksa juuri mitään. Harjoituspätkälle pääsee ajamaan JM-lisenssillä...ja se lisenssi maksaa jotain reilun satasen nykyään kaikkinensa...kai(?). En muista tarkasti, mut aak.fi antaa lisätietoa.
Ja jos ei oo peltoa, ajamaan hinku, niin UA:han liittyminen on ainoa järkevä vaihtoehto, halpaki sellane. Se on muutenkin ainoa järkevä vaihtoehto, koska kyllä hulluttelut autolla ja muillaki vehkeillä pitää tapahtua valvotuissa olosuhteissa.- Jazuli
relaxed_eyes kirjoitti:
maksa juuri mitään. Harjoituspätkälle pääsee ajamaan JM-lisenssillä...ja se lisenssi maksaa jotain reilun satasen nykyään kaikkinensa...kai(?). En muista tarkasti, mut aak.fi antaa lisätietoa.
Ja jos ei oo peltoa, ajamaan hinku, niin UA:han liittyminen on ainoa järkevä vaihtoehto, halpaki sellane. Se on muutenkin ainoa järkevä vaihtoehto, koska kyllä hulluttelut autolla ja muillaki vehkeillä pitää tapahtua valvotuissa olosuhteissa.on tosi..sikäliki mitä sanoit kylällä hulluttelusta...=o)
..sillain vaa pikkasen heikko, kun siit tulee lihava riita sitte...jos tuommosee rupeen..=o/
ehkäpä mun tarttee vaa tyytyy siihi mönkkäriin crossipyörään..ne mä EHKÄ saan puhuttua hommatuks..=o)
Potki :)
- pöppölöpöö
Ei edes tarvitse linkkiä katsoa, niin näkee, että just amisjunttia sun meininkis varmasti on. En mäkään aina huomaa kirjoittaa sanoja oikein, mut onks se silleen, että et oikeasti osaa kirjoittaa sanaa "amisjuntti- meininkiä" oikein?
Mikäs... Sulla oli oikein näitä kavereitakin tällä palstalla, joiden mielestä olet tosi asiallinen keskustelija. Yksikin - ehkä mahdollisesti joku pulleanaamainen vanhempi nainen, mikäli oikein muistumani miellän - ihan syöksyi esimerkiksi kerran eräässäkin kejussa TÄYSIN asiallisiseen viestiini hönöttämään, ettei pidä mun ilmaisustani _YLEISESTI_. Samanlaisia hörhöjä sä, se, vaiko kuinka? V*ttumaisia kiusaajia jokatapauksessa... Arvaa, onko sairaan vastenmielistä tulla kontekstin yli henkilöidyksi, ollen rekisteröityä nimimerkkiä omaamaton keskustelupalstakävijä, vaiko eikö ole.
Mitä sulla on metroseksuaalejakin vastaan, muuten? Ennemmän mä ainakin niistäkin ( ai niin! sä olit sellainen tosi paljon kuvittelevan oloinen: pakkokai - vaikka se vastenmielistä sinänsä onkin - tässä mainita, että itse olen nainen....) pidän, kuin ainakaan joistakin körttitukka-kauluspaita-vakavikko- insinööri- harrastuan tiettokonneepellejä ja ohojelmoontia minua kiinnostaa sellaiset kauniit naiset- tyypin miehistä...
Noh. Sinä tietysti jokatapauksessa varmastikin kaikkein mieluiten keskustelet näiden, esimerkiksi "pystyn tempaseen vielä pahemmin!"- kommenttia asiattoman itsensä tappamiskehoituksen keskustelupalstalla saaneelle laukomaan kykenevien ystäviesi juttuihin, koska tämän keskustelupalstan keskustelijaystäviäsihän juuri sellaiset(kin) näkyvät olevan.:) Sellasta vähän vaihtelevaa, meidän ihmisten välillä varmaan tää sosiaalisuuden mieltämisen tapakin! Mä olen tosi erilainen, kuin vaikka sä.:) Säkin olisit tietysti tosi rouhea, jos tää olisi joku v*tun Arnold Schwarzenegger- pätkä, mut kun ei ole. Voit tietysti outoine ystävinesi tarjota viihdettä mun kaltaisilleni palstakävijöillekin! Mut ei :älä hirveesti stalkkaa... Jos et ymmärrä luettua, ole vaikka hiljaa tai niinku. Tai sitten juttele ainoastaan "pystyn tempaseen!"-palstapelottelijakavereidesi kanssa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417545
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 664210
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363103Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2313010Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452626Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262605- 322181
- 411966
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797