Sauvakävelettekö kaduilla vai umpihangessa näin talviaikaan? Onko isommissa kaupungeissa mahdollisuus sauvakävellä pururataa vastaavilla poluilla? Meidän "kylän" ainoalla pururadalla ei saa kävellä/sauvakävellä, se on vain hiihtäjien käytössä.
missä kävelette talvella
12
1864
Vastaukset
- muuta johonkin...
Nythän on niin että puupurun käyttö on lopetettu joskus 70-luvulla.Isommissa kaupungeissa on jatkuva "tilannepäällä" noitten "eikävelijöiden " kanssa.Pataan sais vetää joka päivä.Vaimon kanssa mennään kyllä päivittäin käveleen jokapaikkaan,varsinkin ei kävelijöille paikkoihin.Se vasta jännää onkin:tulee reenattua vähän kamppailulu urheilua vai mitä se nyt on.Mutta sitten yhtenä iltana kun olin (SVKPR)sauvakävelemässä pururadalla, niin törmättiin sellaisiin hiihtohäiriköihin,jokka pieksi meidät pahanpäiväisesti.Ei auttanut poliisit eikä mitkään.Nyt ollaan satu hampaat ja kaikki kuntoon,eikä enää mennä talvella sotkemaan hiihto ressukoiden "latuja"=)Mutta tässä ase kaikille sauvasankareille:Laitatte sukset jalkaan ja sitten vaan kävelemään kielletylle reitille.
- Ymmärrystä
Pyytäkää paikallisia kevyenliikenteen kunnossapitäjiä jättään jalkakäytävät autaamatta että saatte kävellä lumessa tulee kunnossapitokin halvemmaksi ja pysyy hiihtoladut paremmassa kunnossa ?
- Ai-niin
Hei! Päätin vastata kun olit yhden asiattoman vastauksen saanut. Kävelen ihan kadulla. Tänäänkin heitin tunnin lenkin, sai vähän varoa, kun meinasin liukastua muutaman kerran, hennon lumipeitteen alla jäätä.
Olen alle 30v nainen eikä minua hävetä pätkääkään että harrastan sauvakävelyä.
Liikunnasta tulee hyvä olo, kuuntelen samalla musiikkia ja moni arjen murhe jää sinne lenkkipolulle. En usko, että kukaan kuka harrastaa sauvakävelyä tai edes on kokeillut sitä, ajattelee että se olisi jotenkin noloa =)- atlatl
Siellä sitä tulee talvella jolkoteltua.
Kesällä pyrin maastoon,kun iskee käsille jos kävelee kovalla asfaltilla.Mutta talvella lumi vaimentaa iskua.
Kyllä se hy vää tekee kun oikein painaa sellaisen tunnun lenkin.
Tosiaan harmittaa että tutut reitit muuttuu talvella yhden lajin harrastajien yksityisomaisuudeksi. - sauvakävelijä myös
atlatl kirjoitti:
Siellä sitä tulee talvella jolkoteltua.
Kesällä pyrin maastoon,kun iskee käsille jos kävelee kovalla asfaltilla.Mutta talvella lumi vaimentaa iskua.
Kyllä se hy vää tekee kun oikein painaa sellaisen tunnun lenkin.
Tosiaan harmittaa että tutut reitit muuttuu talvella yhden lajin harrastajien yksityisomaisuudeksi.Vaihtakaa lajia, niin pääsette nauttimaan yksityisomaisuudesta.
P.S. Ei millään pahalla, mutta turvallisuussyistä se on yksityisomaisuutta. Et sinäkään mene potkukelkkailemaan moottoritielle turvallisuussyistä.
- n0iå+
missää polulla !
- tai sängys
hangessa ellei nyt polviin asti.
- sch11
Täällä ITÄ-Helsingissä voi kävellä pururadan vieressä, toisella puolella on latu, toisella kävelijät,
Yleisillä kaduilla myös.- edelleen sukseton
Olenpa melkein kade teille :-) Yritettiin taas mekin saada tuollaista, mutta se ei ainakaan ennen ole onnistunut. Hyviä lenkkejä kaikille!
- mooses elämän tapa
Olen uusavuton =( miten päin ne sauvat pidetään kädessä vai pitääkö niitä pitää maassa mun mielestä ne ei karkaa minnekkään .
http://www.medilevi.fi/index.php?id=41
http://www.sauvakävely.fi/
terveisin mooses ps olen kävellyt vuodesta 1986 alkaen ja aina vaan maistuu- 6655656656
miksi sauva kävelijät, eivät kävele omaa uraa hiihto lavun viereen, kun kaikki kävelee samaa uraa. niin ura syntyy helposti ja pysyy myös auki :)
- kenkäillen
Lumikengät on hyvä keksintö, ei ole pelkoa kaatumisesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875