Alternative rock tyylinen bändi kaipaa jäseniä

rock1234567890

Oon 15 (kohta 16) vuotias poika Tampereen Hatanpäältä, ja ettisin rumpalia, rytmikitaristia, soolokitaristia, basistia, ja syntikan soittajallekkin ois käyttöä.14-16v. Sukupuolella, tai sillä oletko läski, vai luinen tikku ei ole minkäänlaista merkitystä muusiikin kanssa.
Osaan kirjoittaa englanniksi todella hyviä sanoituksia, ja periaatteena ois tehdä omia biisejä. EI COVEREITA, se on vitun raukkamaista.
Biisejä jotka olisivat ajatusmaailmaltaan synkkiä, ja vaikka ottaisivat kantaa maailman epäkohtiin.
Ihan omanlaista joka ei kopioi minkäänlaista bändiä.
EI OO VIELÄ BÄNDIKÄMPPÄÄ!
Mun irc tunnus on respect69, ja sähköposti [email protected].

2

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monkibomber_93

      Meinaatsä että sä saat paljonkin keikkoja jos sä meet heittämään että "me ei sit soiteta yhtään mitään covereita"? Ihmiset haluaa kuulla tuttuja biisejä eikä sun omia "mestariteoksia". Olkoon ne vaikka maailman parhaita biisejä, mutta ihmiset ei tunne niitä, joten ihan turha tolla asenteella yrittää saada mitään aikaiseksi. Ekaks luodaan mainetta helvetin kovina soittajina ja esiintyjinä ja sitten ruvetaan esittämään omia biisejä.

      Ja kitke toi ylimielisyys pois, koska sen kanssa et tule pärjäämään musamaailmassa.

    • Jack_cover_until

      Hei

      Edustan erästä erittäin tunnettua irc-tunnusten ja coverbändien brändääjää. Me olemme kanssasi samaa mieltä, että coverbändit ovat aikansa eläneitä ja olisi aika tarttua ns. härkää sarvista ja ottaa "talliin" kunnon bändejä. Olisimme siis kiinnostuneet kuulemaan tuotantoasi ja olismme valmiita buukkaamaan samoille "lauteille" suomen ykkösrivin artisteja (mm. Lauri Tähkä, Lets Eppelin, Wack Sabbath, Amores, Burarum, Rirva).

      Toivottavasti lähetät näytteet ja CVsi osoitteeseen [email protected].

      Cheers,
      Jack
      Cover Coverage Oy
      Mager of Head Chiefing

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe