Cambridge kuuri täyttä potaskaa,älkää ihmiset menkö lankaan,minä menin ja kalliiksi tuli,paino vain nousi.
Cambridge kuuri
32
2672
Vastaukset
- Tytti54
Itsellä samanlaisia kokemuksia:(
- se on cambrigde
Se rehellinen ajaa asiaa.......
- Pale pale
Laihduin 13 kg ja poikani 35kg!! Missä vika?
- wpror4ewtg
tarvitaan VAIN 1 asia: Syö vähemmän/monipuolisemmin, liiku enemmän. Jokainen "ihmekuuri" on potaskaa, jolla joku tienaa rahaa. Nekin, jotka sanovat ihmekuurien tehonneen, sanovat sen vain siksi, että a) joko myyvät kyseistä kusetusta tai b) ovat laihtuneet ja luulevat laihtumisensa johtuneen tuosta ihmekuurista, vaikka todellisuudessa se johtuu ruokailu- ja liikuntatapojen muutoksesta, oli kuureja tai ei.
Kaikki kuurit ovat yhtä lailla potaskaa, jos syö kolmen edestä eikä liiku. Samoin kaikki kuurit tepsivät, jos syö oikein ja liikkuu. Laihtumiseen ei oikeasti tarvita kuureja, mutta nekin voivat tehota, jos saavat ihmisen muuttamaan elintapojaan, johon tehoaminen perustuu, ei mihinkään ihmetuotteeseen tai -kuuriin.
Ihmeitä ei ole eikä tule.- Duyytr
Ei toiminut!
- cooper 3200m
Duyytr kirjoitti:
Ei toiminut!
liikkukaa läskit! ja syötkää alle 2000 cal päivässä jo laihdutte,ihan sama mitä tunget naamaasi jos liikut ja kulutat!!
- mussutimässyti
cooper 3200m kirjoitti:
liikkukaa läskit! ja syötkää alle 2000 cal päivässä jo laihdutte,ihan sama mitä tunget naamaasi jos liikut ja kulutat!!
Näinhän tuo mennee, jos laihtua haluaa niin täytyy syödä vähemmän kuin kulutat. Kyllä sitä laihtuu vaikka sohvalla elokuvia katsellessa, mutta silloin ei passaa isommin syödä muuta kuin kasviksia ja hetelmiä, runsas veden juonti on hyvä. Kuinkahan monta sattaa kilometriä häätyy hölkätä, että on kuluttanut Meeringrillin triplajätti-amerikkalaisen verran kaloreita? hmm...
- Kannattaa miettiä fa
mussutimässyti kirjoitti:
Näinhän tuo mennee, jos laihtua haluaa niin täytyy syödä vähemmän kuin kulutat. Kyllä sitä laihtuu vaikka sohvalla elokuvia katsellessa, mutta silloin ei passaa isommin syödä muuta kuin kasviksia ja hetelmiä, runsas veden juonti on hyvä. Kuinkahan monta sattaa kilometriä häätyy hölkätä, että on kuluttanut Meeringrillin triplajätti-amerikkalaisen verran kaloreita? hmm...
Ohho, olipas negatiivista keskustelua Cambridgesta. Ilmeisesti kyseinnen ihminen joka mollaa jotakin noin, on ollut hukassa jo alunperinkin. Ravinto on oikein koostettuna terveellinen, mutta harva osaa sen oikein koostaa. Cambridge on erittäin tehokas tapa saada tuloksia, nopeasti ja pysyvästi KUN se tehdään valvonnan alla. Siinä puututaan myös kokonaiskuvaan, miten käyttäydyt ravinnon kanssa? Matti meikäläinen ei ymmärrä mitään ravinnosta ja änkee hiilareita naamaansa--> hedelmät yksi niistä ja ihmettelee missä meni vikaan? Ensinnäkin jos ja kun haluat oppia pysymään myös saavutetussa painon pudotuksessa, täytyy muuttaa entisiä tapojaan EIKÄ palata samaan mässäilyyn ja pizza kulttuuriin. Painolla ei ole mitään merkitystä, jos rasva%, sisäelinrasva ja lihasmassa ovat hyvät. Jos syöt liian vähän proteiineja, rasvoja unohtamatta, painosi nousee takuu varmasti takaisin ja tuplaten. Mutta kun OSAAT ja sinulle on OPETETTU kuinka sinun kuuluu syödä, saat loppu elämäksesi laadukkaaman elämän. Mutta ihminen on omien rutiiniensa orja ja kaikki MUUTOS luo kapinaa. Jos itselläsi on huonoja kokemuksia olet aika yksin 31 miljoonan tyytyväisen ihmisen kanssa. Ja tämä on FAKTAA! Jos syöt 7000kcal pvssä maksat vkossa yli 500€ ruoasta, joka sisältää paljon sellaista mitä elimistösi ei tarvitse. Jos syöt n. 1900 kcal selviät 105€ , joka on 0,055c / kcal. vko. Maailmaan mahtuu onneksi monta mielipidettä ja ikävä kyllä negatiivisuus kuullaan useammin kuin positiivisuus. Olisi mielenkiintoista tietää mistä olet moista palvelua saanut???
- perfect body
Kannattaa miettiä fa kirjoitti:
Ohho, olipas negatiivista keskustelua Cambridgesta. Ilmeisesti kyseinnen ihminen joka mollaa jotakin noin, on ollut hukassa jo alunperinkin. Ravinto on oikein koostettuna terveellinen, mutta harva osaa sen oikein koostaa. Cambridge on erittäin tehokas tapa saada tuloksia, nopeasti ja pysyvästi KUN se tehdään valvonnan alla. Siinä puututaan myös kokonaiskuvaan, miten käyttäydyt ravinnon kanssa? Matti meikäläinen ei ymmärrä mitään ravinnosta ja änkee hiilareita naamaansa--> hedelmät yksi niistä ja ihmettelee missä meni vikaan? Ensinnäkin jos ja kun haluat oppia pysymään myös saavutetussa painon pudotuksessa, täytyy muuttaa entisiä tapojaan EIKÄ palata samaan mässäilyyn ja pizza kulttuuriin. Painolla ei ole mitään merkitystä, jos rasva%, sisäelinrasva ja lihasmassa ovat hyvät. Jos syöt liian vähän proteiineja, rasvoja unohtamatta, painosi nousee takuu varmasti takaisin ja tuplaten. Mutta kun OSAAT ja sinulle on OPETETTU kuinka sinun kuuluu syödä, saat loppu elämäksesi laadukkaaman elämän. Mutta ihminen on omien rutiiniensa orja ja kaikki MUUTOS luo kapinaa. Jos itselläsi on huonoja kokemuksia olet aika yksin 31 miljoonan tyytyväisen ihmisen kanssa. Ja tämä on FAKTAA! Jos syöt 7000kcal pvssä maksat vkossa yli 500€ ruoasta, joka sisältää paljon sellaista mitä elimistösi ei tarvitse. Jos syöt n. 1900 kcal selviät 105€ , joka on 0,055c / kcal. vko. Maailmaan mahtuu onneksi monta mielipidettä ja ikävä kyllä negatiivisuus kuullaan useammin kuin positiivisuus. Olisi mielenkiintoista tietää mistä olet moista palvelua saanut???
normi ruokaa ja liikuntaa.pikkusen pienennät annoksia ja liikahtelet enempi,vettä vähintään 1L päivässä..mielummin 2-3L ei tarvi mitään helevetin gayridgen metodeja!
- Ve-lmu-ke
Taitaa olla markkinat mielessä,aika sopivaan aikaan!
- No höh!
Ja vain yrittääkseen kertoa, jotta syö vähemmän kuin kulutat mikäli laihtua tahot. Mutta tuskin noilla ohjeilla onnistuu, nimittäin aika äkkiä alkaa muistuttaan michelinukkoa, jos lappaa apetta kitaansa 105€/viikko.
- Makkaratmukana
No höh! kirjoitti:
Ja vain yrittääkseen kertoa, jotta syö vähemmän kuin kulutat mikäli laihtua tahot. Mutta tuskin noilla ohjeilla onnistuu, nimittäin aika äkkiä alkaa muistuttaan michelinukkoa, jos lappaa apetta kitaansa 105€/viikko.
Se on tuo laihduttaminen nyt kuumaa, in siis oikeen in. Toiset tekee rahaa, mutta, kuka takaa, ettei henki lähde ??? Laihdutat niin perkeleesti. Kuka vastaa jos jotain sattuu ????
- yksi laihduttaja
Makkaratmukana kirjoitti:
Se on tuo laihduttaminen nyt kuumaa, in siis oikeen in. Toiset tekee rahaa, mutta, kuka takaa, ettei henki lähde ??? Laihdutat niin perkeleesti. Kuka vastaa jos jotain sattuu ????
jollain vain henki lähtenyt ????
- kilokalori
yksi laihduttaja kirjoitti:
jollain vain henki lähtenyt ????
Että olisi kuollut.
- Jep jep jepulis
kilokalori kirjoitti:
Että olisi kuollut.
Ihmisiä tosin kuolee joka päivä.
Niin laihduttajia kuin ei-laihduttajiakin. - Faktaa kehiin
No höh! kirjoitti:
Ihan asiaakin siinä oli.
Eihän Cambridge-kuuri ole muuta kuin eräänlainen niukkahiilarinen ruokavalio ja erittäin niukkakalorinen muutenkin.
Saatu aikaiseksi eräänlaisella "astronauttimuonalla" eli ravintoaineperustaan lisätään vähän makuaineita ja lisävitamiinit ja hivenaineet.
Elimistö menee ketoosiin ja rupeaa polttamaan urakalla rasvaa kun hiilareita ei ole tarjolla kuin nimeksi ja päivän kaloreiden saanti ruuasta jää alle perusaineenvaihdunnan tason. Siihen ei tarvita edes liikuntaa eikä oikeastaan kannattakaan ainakaan kovin kovasti huhkia ennenkuin kroppa on tottunut ketoosiin.
Hiilareiden vähentämistä ruokavaliosta sanotaan muuten uussuomeksi "karppaamiseksi". (carbs = engl. hiilihydraatit)
Voi vähähiilarisen ruokavalion toteuttaa ilman Cambridge-pussukoitakin, ihan tavallisella ruualla. Toki päivän kalorisaantia ei saa yhtä helposti yhtä niukaksi, joten laihtuu hitaammin ja joutuu itse laskemaan kalorit tarkemmin. Samoin joutuu vahtimaan itse makroainesaantia ja että saa päivän vitamiinit ja hivenaineet. Mutta rahaa tietysti säästyy.
Lisää läppää aiheesta:
http://karppaus.info/forum/viewforum.php?f=13
- jos ei taho?
Lihakset tulevat ja menevät, mutta LÄSKI on ikuista. Tämä oli vain vitsi. Liikkukaa läskiperseet enemmän ja syökää monipuolisesti - mutta vähemmän.
- Neuroosi
Minä laihduin 8 kg, nyt olen lihonut 9 kg.
- Meitä on moneksi
Neuroosi kirjoitti:
Minä laihduin 8 kg, nyt olen lihonut 9 kg.
Itse olen pudottanut tähän mennessä cambridgellä 10 kiloa kahdessa kuukaudessa ja toiset kymmenen ajattelin tässä kevään aikana rauhakseltaan saada pois. Urheilen useamman kerran viikossa ja voin hyvin. Juon päivittäin pari pussia keittoja ja syön yhden aterian, jossa pääasiassa erilaisia proteiininlähteitä ja kasviksia. Rasvaakaan en erityisemmin kaihda ja toisinaan saatan syödä myös ruisleipää. Minulla ei ole epäilystäkään, että pudotettu paino tulisi koskaan takaisin, sillä minulla ei ole mitään syytä aloittaa mitään sokeri- ja lisäainehöttöjen suuhun mättämistä päästyäni eroon ylimääräisestä laardista kehossani, ja ennen kaikkea sisäelinten ympäriltä eli keskivartalosta.
- -21 kg
Meitä on moneksi kirjoitti:
Itse olen pudottanut tähän mennessä cambridgellä 10 kiloa kahdessa kuukaudessa ja toiset kymmenen ajattelin tässä kevään aikana rauhakseltaan saada pois. Urheilen useamman kerran viikossa ja voin hyvin. Juon päivittäin pari pussia keittoja ja syön yhden aterian, jossa pääasiassa erilaisia proteiininlähteitä ja kasviksia. Rasvaakaan en erityisemmin kaihda ja toisinaan saatan syödä myös ruisleipää. Minulla ei ole epäilystäkään, että pudotettu paino tulisi koskaan takaisin, sillä minulla ei ole mitään syytä aloittaa mitään sokeri- ja lisäainehöttöjen suuhun mättämistä päästyäni eroon ylimääräisestä laardista kehossani, ja ennen kaikkea sisäelinten ympäriltä eli keskivartalosta.
raskasta olla lihava...laihtuminen onnistuu vain jos itse haluaa,ei millä gayritken kuureilla
- hehhehheheheh
-21 kg kirjoitti:
raskasta olla lihava...laihtuminen onnistuu vain jos itse haluaa,ei millä gayritken kuureilla
gayritken heh heh heh
- Apua!
Olen yrittänyt kaikkia mahdollisia konsteja mutta mistään ei tunnu olevan apua, paino ei vain nouse.
Tuttavani kertoi että hänellä nousi paino 20kg parissa viikossa, kun joi ainoastaan ohrapirtelöä ja söi pelkkiä purilaisia. Juolukinkun rasvoja kehui kans tehokkaaksi.
Itse kokeilin samaa konstia, löhösin pari kuukautta pääsääntöisesti sohvalla olutta ryystäen ja söin ainoastaan triplajättiamerikkalaisia tuplajuustolla, joskus saatoin vaihtelun vuoksi paistaa voissa pannullisen pekonia, mutta paino ei vain noussut. Kokeilin myös että auttaisko ne joulukinkun rasvat, kiskoin kaksin käsin toisesta tuopista kaljaa ja toisesta kinkun rasvoja toista viikkoa, mutta ei auttanu... paino ei vaan nouse.- 77kg
Painon pudotus helppo juttu,itselleni puree tehokkaasti seuraava 300gr (vuorokaudessa) sekavihannesta keitettynä kasvisliemikuutioon jakaa kahteen osaan ei muuta. Tunnin reipas kävelylenkki illalla,tätä kun käyttää kuukauden vakuutan että paino pysyy kurissa.ei tarvitse monta kuuria vuodessa ja on edullinen.
- Jepjep : )
77kg kirjoitti:
Painon pudotus helppo juttu,itselleni puree tehokkaasti seuraava 300gr (vuorokaudessa) sekavihannesta keitettynä kasvisliemikuutioon jakaa kahteen osaan ei muuta. Tunnin reipas kävelylenkki illalla,tätä kun käyttää kuukauden vakuutan että paino pysyy kurissa.ei tarvitse monta kuuria vuodessa ja on edullinen.
^ ja tosi "terveellinen". Heh : )
- Peikko Puska
Sulla on keliakia.
Lopeta se ohran ym. kiskominen ja odottele, että suolisto paranee.
Jopa rupeaa paino nousemaan kun ravintoaineetkin rupee imeytymään.
Vedät virallisterveellistä ruokaa naamariin eli paljon leipää ja margariinia.
Sillä lihoaa nopeasti.
- jouni1987
itse sain 9 viikon aikana 10kg pois ja vois alottaa uudestaan kuurin kun pidin taukoa vähän.. että ei ole mitään potaskaa! jos vaan pystyy pelkillä pusseilla ja kolmella litralla vettä päiväs elään niin mulla ainakin kuuri toimi!
- Aivotonko?
Elimistö ja aivot tarvitsee hiilihydraatteja toimiakseen!!!
- tyytyväinenassii
Mulla ainakin toiminut tosi hyvin. Nyt on 6 viikossa tippunut reilu 9 kiloa eikä tarvii nälkää nähä. Eikä tämä mitään pelkillä pusseilla olemista ole vaan syön joka päivä 400kaloria muutakin ruokaa.
- tyytyväinenassii
oho olipa vanha keskustelu.
- Merja48
Minulla myös pelkästään hyviä kokemuksia tästä. Aloitin ohjelman ennen kesää ja viime kuussa pääsin tavoitepainooni (-19kg). Pullat ja herkut jääneet lähes kokonaan pois ja osaan tehdä oikeita valintoja aterioiden suhteen. Suosittelen!
- huijausta
Näistähän tuli muutama viikko sitten telkkarissa ohjelma .Tutkijat ja huippulääkärit lyttäsi nämä kaikki pitivät täytenä huijauksena.Painonvartioiden johtajakin sanoi että tämä on hyvää bisnestä kun ihmiset on noin sinisilmäisiä.Kaikillahan tulee paino takaisin vaikka ne on käyneet kaikki mahdolliset kuurit
- Liiselli
Mie laihduin kaks kesää sitten pitkästi toistakymmentä kiloa tällä jutulla ja visusti on kyllä läskit pysyneet poissa. Ei minua kyllä ainakaan huijattu mitenkään ja itestäänhän se on kiinni että onnistuuko siinä laihduksessa ja että pysyykö ne kilot poissa vaiko ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322993- 71417
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201316Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701181- 441151
- 371021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381001Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877