Onko jollakin jotain hyviä venytys liikkeitä pitkittäisspagaattiin? Oon yritttänyt venytellä mutta ei vain mee pohjaan:'( ja miten pakaroiden kuuluu olla spagaatissa? Minusta tuntuu, että pakarani ovat jotenkin väärin. Auttakaa mua! kiitos jo etukäteen:)
spagaatti
5
713
Vastaukset
- .
Tärkeintä spagaatissa on, että lantio osoittaa suoraan eteen.
Kannattaa venyttää takareisiä. Ihan niinkin, että menet lattialle istumaan toinen jalka suorana (tai vaikka molemmat) ja toinen koukussa siinä sivulla. Anteeksi, olen huono selittämään.
Sitten lonkankoukistajaa kannattaa myös venyttää. Takajalka on siis suorana ja etujalka suorassa kulmassa jalkapohja lattiassa.
Kannattaa etsiä jostain paremmat ohjeet tai kysyä vaikka jos joku tuttu tietäisi. On helpompi ymmärtää jos näkee miten liike tehdään.
Niin, ja millä tavalla pakarasi ovat sitten spagaatissa, jos se tuntuu oudolta?- :)
Ne ovat jotenkin sivulla suorana, mut kai mun lantio ei oo suora tai jotain. Pitää yrittää uudestaan :D Kiitos paljon avusta:)
- spagaatti
joo, elikkä mun mielestä paras on, lonkan koukistaja (laittaa etu jalan 90 asteen kulmaan ja takajalan suoraan taakse ja painaa alaspäin pakaroita.) tai sit selällään ja toinen jalka suorana maassa ja toista vetää vartaloon päin. skilleen mä sain ainakin spagaatit.40
- Viimeinkin:DD
Nyt pääsen spagaatin oon niiiiiiiinnn onnellinen yhtäkkiä vaan pääsin sen venyttelin joka toinen päivä melkein vuoden ja nyt vihdoinkin:DD Jes kiitos teille paljon jotka autoitte ja neuvoitte.
- .
Onnea! : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581091Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11820Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75775- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83573Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45522Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36494Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43483Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36476