Sivuluisu

No niin. Kuka osaa ajaa sivuluisussa autolla.

Minä ajoin jopa inssiajossa ja läpi meni ihan kehuilla.

(kadehtikaa)

56

1750

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jazuli

tartteeko se olla hallittu sivuluisu..??..=o}

• Sillä se hallitsematon on poikittain tai metsässä.

Asfaltilla tulee neljästä renkaasta hauska ääni.

• Jazuli
        buddy-love kirjoitti:

Sillä se hallitsematon on poikittain tai metsässä.

Asfaltilla tulee neljästä renkaasta hauska ääni.

oisin tahtonnu sen vapaan luisun..koska se on jännempää, koskaan ei vois tietää mihkä päätyy..xo)

mutta joo osaan mä aika kivasti luisuttaa autolla..taikk en tiiä osaanko enäi ko siit on nääs aikaa, kun olen moista tehny..=o)

• Jazuli kirjoitti:

oisin tahtonnu sen vapaan luisun..koska se on jännempää, koskaan ei vois tietää mihkä päätyy..xo)

mutta joo osaan mä aika kivasti luisuttaa autolla..taikk en tiiä osaanko enäi ko siit on nääs aikaa, kun olen moista tehny..=o)

Myös autosta. Kaikilla ei ole turvallista yrittää.
        (ei minullakaan ole ollut kuin yksi jolla se oli helppoa ja aina turvallista)

• Jazuli
        buddy-love kirjoitti:

Myös autosta. Kaikilla ei ole turvallista yrittää.
        (ei minullakaan ole ollut kuin yksi jolla se oli helppoa ja aina turvallista)

oli must iha helppoa.. =o)

emmä omalla ropollalla viiti ees kokeilla..joskus on vetänny luisuun kun ollu liikaa vauhtia..olen mä sen hadlannu aina oikenemaan..mutten mä viiti sillä leikkiä..=o)

liika kallis kupattavaksi jos vaikka lipeeki..

• Jazuli kirjoitti:

oli must iha helppoa.. =o)

emmä omalla ropollalla viiti ees kokeilla..joskus on vetänny luisuun kun ollu liikaa vauhtia..olen mä sen hadlannu aina oikenemaan..mutten mä viiti sillä leikkiä..=o)

liika kallis kupattavaksi jos vaikka lipeeki..

Siinä että siellä takana kannattaa olla kitkalukko. Lukoton perä ottaa hallitsemattomasti pidon ja silloin se ei pysy käsissä.

• Jazuli
        buddy-love kirjoitti:

Siinä että siellä takana kannattaa olla kitkalukko. Lukoton perä ottaa hallitsemattomasti pidon ja silloin se ei pysy käsissä.

sitä en ole koskaa tainnu tulla aatelleeksi..=o)

oon vaa paahtannu ko jokela poriin..

• Jazuli kirjoitti:

sitä en ole koskaa tainnu tulla aatelleeksi..=o)

oon vaa paahtannu ko jokela poriin..

Tuo Monten linkissä oleva kuski sen tekee. Amerikkalaisilla on useissa vehkeissä kitkalukkoja ja on se näppärä ihan tavallisessakin ajossa.

• TAPAUS:::!!!!

.

mieleen vuosien takaa, nimittäin yks omasta mielestään saatanan kova automiäs ajoi inssiajossa *KOLARIN*

Silloin opin että saatanan *KOVAT* automiähet ajaa paljon *KOLAREITA*

.

• Olen huomannut saman.

• Jazuli

kategoriaan niie isomunaisten miesten kanssa..ne jokka eniten kehuu..ne vähiten oikiasti avuja omistaa..=o)))

• Tuo oli kuin Einsten1:n näppiksestä lähtöisin.

• Olemme täällä kaikki.

• ...pujottelin talvella Riesalla kaupan parkkipaikalla autoja ja lyhtypylväitä ihan keskellä päivää, kun alkoi "vähän" lapsettamaan. No poliisit sattu paikalle ja ne ei ilmeisesti pitäneet siitä esityksestä.

Poliisi: "Päivää. Ajokortti ja rekisteriote."
      Richartti: "Tuossa olisi."
      Poliisi: "Ok. Oletko koskaan kuullut, että auton pitäisi olla kuljettajan hallinnassa."
      Richartti: "Joo. Näyttikö se muka siltä, ettei ollut hallinnassa?"
      Poliisi: "Menköön nyt näin suullisella varoituksella, mutta jatkoissa sitä autoa olisi syytä ohjata ratilla eikä kaasulla."

Nim. 15 vuotta takavetoautoilla leikkinyt :)

• Relaksi:::????

.

ehtinyt jo syyllistyä *LIIKENNE PAKOON*

Kolarin aiheuttanut pakeni paikalta

"Autot törmäsivät yhteen liikennevaloissa Seinäjoella Keskuskadun ja Vapaudentien risteyksessä maanantaina kello 18.10 aikaan. Keskuskadulta Vapaudentielle tullut henkilöauto ajoi risteykseen vihreillä liikennevaloilla.

Vapaudentietä ajoi päin punaisia liikennevaloja toinen auto ja törmäsi Keskuskadulta ajaneen auton kylkeen.

Syyllinen osapuoli poistui paikalta Törnävän suuntaan törmäyksen jälkeen."

http://www.ilkka.fi/Article.jsp?article=470543&Title=Kolarin aiheuttanut pakeni paikalta

.

• minä ite

20 v takapotku Corollalla.

Hähä

• Relaksi:::???? kirjoitti:

.

ehtinyt jo syyllistyä *LIIKENNE PAKOON*

Kolarin aiheuttanut pakeni paikalta

"Autot törmäsivät yhteen liikennevaloissa Seinäjoella Keskuskadun ja Vapaudentien risteyksessä maanantaina kello 18.10 aikaan. Keskuskadulta Vapaudentielle tullut henkilöauto ajoi risteykseen vihreillä liikennevaloilla.

Vapaudentietä ajoi päin punaisia liikennevaloja toinen auto ja törmäsi Keskuskadulta ajaneen auton kylkeen.

Syyllinen osapuoli poistui paikalta Törnävän suuntaan törmäyksen jälkeen."

http://www.ilkka.fi/Article.jsp?article=470543&Title=Kolarin aiheuttanut pakeni paikalta

.

Ei tunnetusti osata ajaa, varsainkaan risteyksissä (tilastojen valossa).

• Samoin, mutta tulkittua kääntymiskieltoja luovasti (klo 3 yöllä).
        Varoitus tuli, mutta se oli hassua että ne jäivät lukemaan niitä lappuja joita minulla oli ajokortin välissä ja siinä vaiheessa sakotus näköjään poistui mielestä ( no ok. olivat ne aika mielenkiintoisia, mutta sensuroin tarkemman tiedon täällä palstalla).

• minä ite
        buddy-love kirjoitti:

Samoin, mutta tulkittua kääntymiskieltoja luovasti (klo 3 yöllä).
        Varoitus tuli, mutta se oli hassua että ne jäivät lukemaan niitä lappuja joita minulla oli ajokortin välissä ja siinä vaiheessa sakotus näköjään poistui mielestä ( no ok. olivat ne aika mielenkiintoisia, mutta sensuroin tarkemman tiedon täällä palstalla).

kertaakaan ratsiaan. Liukkaalla tiellä luisui väkisinkin jos erehtyi kaasutteleman.

• ...se on paljon haastavampaa.... =)

• Ihan tavallista (tosin asfaltilla se kaatuisi), mutta teeppä kuorma-autolla (minä olen).

• ONNISTUUKO:::???
        buddy-love kirjoitti:

Ihan tavallista (tosin asfaltilla se kaatuisi), mutta teeppä kuorma-autolla (minä olen).

.

käsijarrukäännös ratikalla??????

.

• ONNISTUUKO:::??? kirjoitti:

.

käsijarrukäännös ratikalla??????

.

Yhden kerran.

• MYÖS:::????
        buddy-love kirjoitti:

Yhden kerran.

.

liikennelaitoksen virttyneen työasun saa luovuttaa pois lähtiessä :)

.

• buddy-love kirjoitti:

Ihan tavallista (tosin asfaltilla se kaatuisi), mutta teeppä kuorma-autolla (minä olen).

...kuorma-autolla se on mielestäni paljon helpompaa. Traktorissa loppuu nopeus yllä pitää luisua... siis olen tehnyt 360 astetta käännöksen alamäessä...tosin en sitä yrittänyt mutta oppia ikä kaikki....

• iivar-runoilija kirjoitti:

...kuorma-autolla se on mielestäni paljon helpompaa. Traktorissa loppuu nopeus yllä pitää luisua... siis olen tehnyt 360 astetta käännöksen alamäessä...tosin en sitä yrittänyt mutta oppia ikä kaikki....

Nykyään kulkevat kuuttakymppiä. Neliveto päällä ei oikein onnistu kuitenkaan.

• buddy-love kirjoitti:

Nykyään kulkevat kuuttakymppiä. Neliveto päällä ei oikein onnistu kuitenkaan.

...ja hiekkakuorman 8 tn telikärrin kanssa alamäessä voi tutkaan tulla 80km/h.... =)

...ja hiekkakuorman 8 tn telikärrin kanssa alamäessä voi tutkaan tulla 80km/h.... =)

Oli melko yleistä ajaa vetävän kärryn avulla reiluja ylinopeuksia. Mutkassa tuli monille yllätys että se kärry työntää systeemin linkkuun.

• buddy-love kirjoitti:

Oli melko yleistä ajaa vetävän kärryn avulla reiluja ylinopeuksia. Mutkassa tuli monille yllätys että se kärry työntää systeemin linkkuun.

...on taas jo kuskin tyhmyyttä, eli oppia ikä kaikki.... on suoriakin alamäkiä... =)

...on taas jo kuskin tyhmyyttä, eli oppia ikä kaikki.... on suoriakin alamäkiä... =)

Yleensä tullut toista kertaa mahdollisuutta kokeilla tuota.
        Kopit olivat silloin aika pehmeitä ja kuorma oli painava.

Jotkut kuitenkin hallitsivat jutun ja kerran ohitin autolla yhden joka kulki yhdeksää kymppiä.

• buddy-love kirjoitti:

Yleensä tullut toista kertaa mahdollisuutta kokeilla tuota.
        Kopit olivat silloin aika pehmeitä ja kuorma oli painava.

Jotkut kuitenkin hallitsivat jutun ja kerran ohitin autolla yhden joka kulki yhdeksää kymppiä.

....liittyen voinen kertoa että olen nähvyt kun vanhan MasseyFergusonin , ( muistaakseni malli 165 ) vauhtipyörä lensi kauas metsään kesken ajon. Hiekkaa ajaessa vanhat jermut virittelivät vehkeitään ( ruuvasivat syöttöpumppua kai) , ja kisailu koviten kulkevasta traktorista oli kova. Olin itse n. 10 vanha ja olin polkupyörällä menossa kioskille...sinne kauas hatelikkoon se kimposi. Ensin luulin että se oli etupyörä.... =)

....liittyen voinen kertoa että olen nähvyt kun vanhan MasseyFergusonin , ( muistaakseni malli 165 ) vauhtipyörä lensi kauas metsään kesken ajon. Hiekkaa ajaessa vanhat jermut virittelivät vehkeitään ( ruuvasivat syöttöpumppua kai) , ja kisailu koviten kulkevasta traktorista oli kova. Olin itse n. 10 vanha ja olin polkupyörällä menossa kioskille...sinne kauas hatelikkoon se kimposi. Ensin luulin että se oli etupyörä.... =)

Dieselistä saa lisää tehoa lisäämällä syöttöä ja vääntämällä kierrostenrajoittinta ylemmäs. Syöttö ei riko, mutta kierroksilla hajoaa jotain.

• amaly

en tiedä koska en ole koskaan ajanut autoa sivuluisuun, joten en tiedä osaisinko sivuluisussa ajaa autoa. Pitäiskö kokeilla?

Olen kyllä ollut sellaisten kyydissä jotka varsinkin talvella ovat mutkat ja käännökset tehneet luisussa, mutta minusta siinä ei ole mitään järkeä koska minä en ainakaan ala kenenkään autoa mistään lumihangista työntämään ylös.
      Tänäänkin esim. olin auton kyydissä jossa kuski vetäsi käännöksen luisulla muka tarkoituksella mutta minusta se oli ihan pöllöä, enkä enää sen kyytiin mene.

• LUISU::::!!!!

.

on jo niin 60-lukua että

.

• amaly
        LUISU::::!!!! kirjoitti:

.

on jo niin 60-lukua että

.

kun en ole 60-lukua nähnytkään.

• amaly kirjoitti:

kun en ole 60-lukua nähnytkään.

60

(nyt on nähty)

*puujalkahuumoriärsyttelee puskahäiriköitä*

• amaly
        buddy-love kirjoitti:

60

(nyt on nähty)

*puujalkahuumoriärsyttelee puskahäiriköitä*

enpä paljosta jäänyt paitsi.

• amaly kirjoitti:

enpä paljosta jäänyt paitsi.

Tää 70 paljon parempi ole.
        (mitä ne jotkut hehkuttavat)

• 70-LUKU:::!!!!
        buddy-love kirjoitti:

Tää 70 paljon parempi ole.
        (mitä ne jotkut hehkuttavat)

.

haisikin pahasti hielle vaikka käytti rexonaa

.

• 70-LUKU:::!!!! kirjoitti:

.

haisikin pahasti hielle vaikka käytti rexonaa

.

"Pesee hajun hiestä"

• Kuka osaa ajaa ilman luisua vauhdikkaasti?

• Jazuli

varmana osaan..=o}

• ...mahdotonta ajaa ilman pientä sivuluisua nopeasti. Kurvin jälkeen auton on oltava aukeavan tien suuntaan suorassa... =)

• amaly

ihan vaan ajaa hissukseen, silleen körötellä?

Minä ainakin osaan, eikä oo mitään ongelmia.

• amaly kirjoitti:

...kun en ole yksin.... =)

• PIRUUTTANI::::
        iivar-runoilija kirjoitti:

...kun en ole yksin.... =)

.

täydellisesti liikennesääntöjen mukaisesti

Kerran tosin poliisit pidätti kun epäili että mun auto on varastettu koska ajoin niin kunnollisesti

.

• Jazuli
        amaly kirjoitti:

aina ko en oo yksin autossa...mutta yksin menen aina reippaasti..=o)

ellei sää olosuhteet tee siihin pakko hiljennystä..sään mukaan järkee käyttäen..

=o7

oikee keljulla kelillä tulee köröteltyäkin ja moottoripyörällä välillä ihan vaan siks et ehtii nauttimaan maisemista..=o)

saunaan ja olut nam..

• PIRUUTTANI:::: kirjoitti:

.

täydellisesti liikennesääntöjen mukaisesti

Kerran tosin poliisit pidätti kun epäili että mun auto on varastettu koska ajoin niin kunnollisesti

.

..siis kuuliainen kansalainen. Arvostan periaatettasi syvästi.... =)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2098
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      238
      777
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      66
      714
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe