Kuka tuli 4.sijalle..?jumalauta jos se on puhas ni minä oon kans.
Kukas se oli se sprintti-jätkä?
8
530
Vastaukset
- Vitaminix
Eikös se ollut Ari Palolahti ja varmaankin on saanut muutakin ku kaurapuuroa. Ja paljon.
- jp
ja sitä ei muuten oo taittu testata..kyllä muuten viisari värähtää.
- puppeli
jp kirjoitti:
Odotellaanhan vielä torstaihin niin Kuitunenki kärähtää... Se ei oo koskaan ennen menestyny. Palolahti on sentään voittanu yhen maailmancupinki..
- jp
puppeli kirjoitti:
Odotellaanhan vielä torstaihin niin Kuitunenki kärähtää... Se ei oo koskaan ennen menestyny. Palolahti on sentään voittanu yhen maailmancupinki..
aineitta vai aineilla?voittanu siis?
- puppeli
jp kirjoitti:
aineitta vai aineilla?voittanu siis?
Saa nyt nähä onko ees yhistetty ja mäkipuoli puhtaita. Usko alkaa kyl mennä jos naisetki kärähtää...
- Ahonen
puppeli kirjoitti:
Saa nyt nähä onko ees yhistetty ja mäkipuoli puhtaita. Usko alkaa kyl mennä jos naisetki kärähtää...
on käyttäny korkeitaan laihdutuspillereitä...
- Nanna
jp kirjoitti:
Palolahti oli testissä samana päivänä kuin Immonen, ja kun tieto saatiin uudesta kärystä olivat Palolahti ja Immonen kaksi epäiltyä. Palolahti kuitenkin starttasi 50 kilometrille ja Immonen taas pakoili kotonaan, oli helppo tehdä johtopäätön, kumman A-näytteestä jotain oli löytynyt. Suomen "saldo" on siis kai yksi varma puhdas ja kaksi varmaa käryä?
- ................
Nanna kirjoitti:
Palolahti oli testissä samana päivänä kuin Immonen, ja kun tieto saatiin uudesta kärystä olivat Palolahti ja Immonen kaksi epäiltyä. Palolahti kuitenkin starttasi 50 kilometrille ja Immonen taas pakoili kotonaan, oli helppo tehdä johtopäätön, kumman A-näytteestä jotain oli löytynyt. Suomen "saldo" on siis kai yksi varma puhdas ja kaksi varmaa käryä?
...että Kuitunen on testattu takaa-ajon jälkeen kun se voitti ja se ei kärähtäny,koska testitulokset on tullu jo ajat sitten samoin kuin sprintin (Manninen ja Sunkku) ja pertsan (Varis). Ja jos ne kärähtää WADA:n testissä, niin on se nyt kumma jos ne on alkanut mitaleiden jälkeen käyttää. No mutta eihän sitä tiedä, kun kisat on rankat ja Immonenkin sanoi käyttäneensä ainetta palautumiseen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324681Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152638Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642493Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252445- 321827
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321641Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501335- 661304
- 821241