Olisko jollakin hyviä vihjeitä, miten tällanen pystymettästä repästy koht 30v mies pääsis triathlonin pariin? Elikkäs uintia tulee välillä harrastettua ja uin yleensä rintaa ja 4km matkan. Juoksemassa tulee käytyä sillontällön ja juoksen yleensä tunnin kevyttä juoksua, lenkki on n. 9km.
Fillari tuli ostettua syksyllä ja koeajettua. Se ei ole triathlon pyörä, vaan insera reflex hybridi pyörä. Onko siitä mihinkään? Pääseekö sillä ees alkuun harrastuksen parissa?
Vedetäänkö täysmittaisessa suorituksessa kaikki 3 lajia saman päivän aikana? Ja onko välissä taukoja? Eli alkaako suoritus heti, kun esim hyppää altaaseen tai fillarin selkään, ja pysäytetäänkö aika vasta, kun on viimeisen lajin suorittanut loppuun asti? Vai pysäytetäänkö aika välillä, esim siksi aikaa, kun nousee altaasta, pukee ja nousee pyörän selkään?
Ehkä tyhmiä kysymyksiä, ehkä ei, en ole lajiin juurikaan tutustunut.
Kannattaisko alkaa treenaamaan joka lajia vaikka 1/4 osa täys matkasta, per päivä, vai eri lajit eri päiville, vai miten? Ja mikä olis hyvä suositus, että montako kertaa viikossa?
En ole nopein sprintteri, mutta en hitain lyllerökään, ylipainoa on n.5-8kg. Mutta peruskunto hyvä.
Kisoihin en ole osallistumassa, tai ei nyt ainakaan ole ekana tähtäimessä. Kattoo nyt millai kehityn vai kehitynkö.
Siinä olis listaa ja muutama kysymys. Jos joku harrastaja tai asiasta tietävä viitsisi vaivautua vastailemaan, niin kiitokset sille jo etukäteen.
Triathlon aloittelijalle?
cynique
1
565
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324751Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene172691Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642573Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252465- 341875
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321661Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731506Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?661496- 661304
- 821241