K-P Kyrö kertoo kaiken tietämänsä kuulemma parin päivän päästä. Eli taktisesti viivyttää, kunnes loput testitulokset selviää. Sitten voipi niiden perusteella kehitellä sopivan tarinan tilanteen mukaan. Ja tietysti muiden hiihtoliiton hemmojen kanssa sovitaan "totuudesta". Vaan eipä oikein taida auttaa jos koko sakki käryää...Kemisti Turpeinen ei tainnut aivan onnistua ?
Kyrö tietää kaiken
keskiviikkona...
2
165
Vastaukset
- Hannele
Ja varmasti useimmat muutkin (lue: kaikki) hiihtoliitossa. Uskaltaakohan kukaan puhua suutaan puhtaaksi? Vaan jos joku aloittaa, ei sille syyttelylle ja loan heitolle takuulla tule hetkessä loppua. Tähän asiaan liittyvä kaksinaismoralismi on todella vertaansa vailla. Nyt olisikin otollinen hetki aloittaa totuuden puhuminen. Uusia ympäripyöreitä selityksiä ei usko enää kukaan.
- totuus
tietää SHL:ssä. Ja myös Esko Aho!!! sekä Räsänen tietty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su19112872- 826255
- 1175819
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495532Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234442- 924340
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434322Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla424241Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko334198Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?483747