Käydään parahin turnausta, jossa on mukana 3 lestadiolis- joukkuetta?
Eikö tämä ole synti?
Oulunsalon Jäähallissa
18
945
Vastaukset
- 7+18
Isoveli pelaa siellä ja kotona oli riita, kun selvisi mnihin Hän menee.
Isä suuttu. - Miehet mustissa
on syntiä. Ihan kaikki.
- urheiluseorat
jos vaen uskovaeset poijat siellä pellailee. Jos sinne ykski maaliman poeka tullee niin heti on syntiä. Sitä ku ei saa istua siellä missä pilikkaajat istuvat. Vaekka eihä ne tietenkää kyllä istu, ku ne pellaa. Vaen se sitte kyllä on mahottoman suuri synti jos seora-aekana menevät pellaamaan. Ja sitte se, jos menevät uskottommain pötkylöijen seoraan Kärppäottelua vahtaamaan Oulun jäähalliin.
Sitä pittää vaen uskovaesten olla urheilussaki omissa piireissään. Ku niitä saattaa tulla uskovaesillekki kaekenlaesia kiusaoksia siinä pelin tiimellyksessä. Niinku voeton- tae kunnianhimo, tae vielä pahempaa, saattaa suusta päästä vaekka rumempi sana ku turkanen, raato, tae se voe surkia! Voepi toenen, uskovaenen pellaaja heti sitte saarnata tämmösetki lankeemukset heti anteeksi.
Jos siellä niitä uskottomia helevetin matkalaesia oesi mukana, niin heti palijastus uskonsuunta. Sitä ku oekein uskovaeset on niin pilikattuja muutenki. Ja tulisi vielä uskonasiathi ehkä puhheeksi. Ei sitä tavallinen nuori ossaa mittää sanua jos joku rupiaa Raamatuita ja uskon perusteita kyselemmään. Parempi se vaen on sanua, että menkää uskottomat sakastin kaotta seoroehin ja älytkää heti tehä parannus, niin pääsettä tässä laomassa vaekka laetimmaesena taevaaseen. Niin ja nuoret pellaamaan kiekkua synnittömässä seorassa. - XD
urheiluseorat kirjoitti:
jos vaen uskovaeset poijat siellä pellailee. Jos sinne ykski maaliman poeka tullee niin heti on syntiä. Sitä ku ei saa istua siellä missä pilikkaajat istuvat. Vaekka eihä ne tietenkää kyllä istu, ku ne pellaa. Vaen se sitte kyllä on mahottoman suuri synti jos seora-aekana menevät pellaamaan. Ja sitte se, jos menevät uskottommain pötkylöijen seoraan Kärppäottelua vahtaamaan Oulun jäähalliin.
Sitä pittää vaen uskovaesten olla urheilussaki omissa piireissään. Ku niitä saattaa tulla uskovaesillekki kaekenlaesia kiusaoksia siinä pelin tiimellyksessä. Niinku voeton- tae kunnianhimo, tae vielä pahempaa, saattaa suusta päästä vaekka rumempi sana ku turkanen, raato, tae se voe surkia! Voepi toenen, uskovaenen pellaaja heti sitte saarnata tämmösetki lankeemukset heti anteeksi.
Jos siellä niitä uskottomia helevetin matkalaesia oesi mukana, niin heti palijastus uskonsuunta. Sitä ku oekein uskovaeset on niin pilikattuja muutenki. Ja tulisi vielä uskonasiathi ehkä puhheeksi. Ei sitä tavallinen nuori ossaa mittää sanua jos joku rupiaa Raamatuita ja uskon perusteita kyselemmään. Parempi se vaen on sanua, että menkää uskottomat sakastin kaotta seoroehin ja älytkää heti tehä parannus, niin pääsettä tässä laomassa vaekka laetimmaesena taevaaseen. Niin ja nuoret pellaamaan kiekkua synnittömässä seorassa.ka, peijjooni tuppurainen temmekseltä kirjoitti! ei uokkaa sinnuu näkynä?
- Taxari
XD kirjoitti:
ka, peijjooni tuppurainen temmekseltä kirjoitti! ei uokkaa sinnuu näkynä?
huitoi korkealla mailalla ei VL vastustajalta silmän rikki.
Verkkokalvo hajalla, toivottavasti siihen palautuu edes jonkinlainen näkö.
Saako tämänkin seuroissa vilkuttelemalla anteeksi. - urheiluseorat
XD kirjoitti:
ka, peijjooni tuppurainen temmekseltä kirjoitti! ei uokkaa sinnuu näkynä?
mikkää Tuppuraenen. Tappuraenen voen ollakki, aenaski joskus jos ukolle oekein suuttua pätkäötän. Voijjaan me Tuppuraesen kansa olla samalta suunnalta kotosi. Mene tiiä. Mistä se lienee kotosi?
Minä oon aenaki syntyny jossaen Savommaan ja Pohojammaan raokoilla rajoilla. On siellä korpia ja kurkia, jos lie pirujahi. ( Vaekka on niitä sieltä seoroessa ahkerasti kyllä yritetty poes ajjaa ). Ja kyllä siellä kulukia lirruttellee yks jokikin ihan monen pitäjän kaotta.
Vaen onneksi et sinäkää tiiä kuka minä oon. Et voesi ees kuvitella. Ku ei minua kukkaa tunne. Em minä itekkää. Peilistäki ku nykyään näkkyy joku ihan outo naama. Mikä se lie se ihimisen sivupersoona josta ne jotku puhhuu. Minä oon aatellu, että se se minun peilistä nykyään näkkyy.
Sitä ku tämmösillä uskonasiapalstoella joskus aena käö ja lukkee näetä kirijotuksiahi, niin kae sitä tullee niin henki päälle, että näkkee sitte sen oman sivupersoonasakki.
Vaen onhan se hyvä, että nuoret pellaajapoijat voepi aena sanua meneväsä urheiluseoroehin, ku menevät kiekkua pellaamaan.
Olen luultavasti teidän kaikkien kanssa pelannut, Vieläkö mahtuisin mukaan?
- Raksilan rakuuna
Sekaan vaan... Tarjolla olisi vastustajan veräjänvartijan paikka
Raksilan rakuuna kirjoitti:
Sekaan vaan... Tarjolla olisi vastustajan veräjänvartijan paikka
En pelaa "veräjänvartijana"
- muuttuneet!
Oisko säännöt muuttuneet? Ainakin vl-jouluvieraamme kertoi muina miehinä laittaneen uuden tv! Lisäsi heti, että semmosen ihan pienen! Puhuttiin mieheni kanssa, että yhä paranee!!!
Eli siis onko se koosta nyt kiinni!- joku roti
jos se olisi oikein iso tauluTV.
Sellainenhan tempaa mukaan koko ihimsen, eikä vaan pikkusormea.
- pojat ei ala
Eikö ne kempsua ottaneetkaan mukaan? Yhyy---
- Perus vl
tuollainen meno on aina ennen saarnattu synniksi.
- Service man
Eikö tähän nyt saada järjestystä.
Alkaa tulla ikävä Heikki veljen 70-lukua.- Voi mahoton
homepää seniili Olavi-veli saa mitään kuria aikaiseksi.
- mummu 73
meijänki poika, jolla on ja 12 lasta, mennee aina illalla mailan kans pellaamaan ja ottaa muutaman pikkulapsen mukkaan ja yksi niistä kerto, että nukutaan siellä paarin pöyvällä, ja tullaan kotio vasta yheltätoista.
Ammulla kouluun sitten.
Sanoin poijjalle, tämä on synti, se sano, että nykyään saa kun ei pellaa tosissaan. - Katsoja
jäsen vastustajan silmän korkealla mailalla.
Tätä se kohellus teettää, kun ei osata pelata. - Tiedoksi
Galleria:
Nimimerkki: Bergeronnette
Liittynyt jäseneksi: 09-05-2007 klo 14:54
Sukupuoli: Mies
Nimimerkki: Bergeronnette
Liittynyt jäseneksi: 09-05-2007 klo 14:54
Sukupuoli: Nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331279Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691085- 104936
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.35858Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56719- 42716
- 48683
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai94662Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302656- 29635