Oulunsalon Jäähallissa

yhden Isä.

Käydään parahin turnausta, jossa on mukana 3 lestadiolis- joukkuetta?

Eikö tämä ole synti?

18

945

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+18

Isoveli pelaa siellä ja kotona oli riita, kun selvisi mnihin Hän menee.

Isä suuttu.

• Miehet mustissa

on syntiä. Ihan kaikki.

• urheiluseorat

jos vaen uskovaeset poijat siellä pellailee. Jos sinne ykski maaliman poeka tullee niin heti on syntiä. Sitä ku ei saa istua siellä missä pilikkaajat istuvat. Vaekka eihä ne tietenkää kyllä istu, ku ne pellaa. Vaen se sitte kyllä on mahottoman suuri synti jos seora-aekana menevät pellaamaan. Ja sitte se, jos menevät uskottommain pötkylöijen seoraan Kärppäottelua vahtaamaan Oulun jäähalliin.
        Sitä pittää vaen uskovaesten olla urheilussaki omissa piireissään. Ku niitä saattaa tulla uskovaesillekki kaekenlaesia kiusaoksia siinä pelin tiimellyksessä. Niinku voeton- tae kunnianhimo, tae vielä pahempaa, saattaa suusta päästä vaekka rumempi sana ku turkanen, raato, tae se voe surkia! Voepi toenen, uskovaenen pellaaja heti sitte saarnata tämmösetki lankeemukset heti anteeksi.
        Jos siellä niitä uskottomia helevetin matkalaesia oesi mukana, niin heti palijastus uskonsuunta. Sitä ku oekein uskovaeset on niin pilikattuja muutenki. Ja tulisi vielä uskonasiathi ehkä puhheeksi. Ei sitä tavallinen nuori ossaa mittää sanua jos joku rupiaa Raamatuita ja uskon perusteita kyselemmään. Parempi se vaen on sanua, että menkää uskottomat sakastin kaotta seoroehin ja älytkää heti tehä parannus, niin pääsettä tässä laomassa vaekka laetimmaesena taevaaseen. Niin ja nuoret pellaamaan kiekkua synnittömässä seorassa.

• XD
        urheiluseorat kirjoitti:

jos vaen uskovaeset poijat siellä pellailee. Jos sinne ykski maaliman poeka tullee niin heti on syntiä. Sitä ku ei saa istua siellä missä pilikkaajat istuvat. Vaekka eihä ne tietenkää kyllä istu, ku ne pellaa. Vaen se sitte kyllä on mahottoman suuri synti jos seora-aekana menevät pellaamaan. Ja sitte se, jos menevät uskottommain pötkylöijen seoraan Kärppäottelua vahtaamaan Oulun jäähalliin.
        Sitä pittää vaen uskovaesten olla urheilussaki omissa piireissään. Ku niitä saattaa tulla uskovaesillekki kaekenlaesia kiusaoksia siinä pelin tiimellyksessä. Niinku voeton- tae kunnianhimo, tae vielä pahempaa, saattaa suusta päästä vaekka rumempi sana ku turkanen, raato, tae se voe surkia! Voepi toenen, uskovaenen pellaaja heti sitte saarnata tämmösetki lankeemukset heti anteeksi.
        Jos siellä niitä uskottomia helevetin matkalaesia oesi mukana, niin heti palijastus uskonsuunta. Sitä ku oekein uskovaeset on niin pilikattuja muutenki. Ja tulisi vielä uskonasiathi ehkä puhheeksi. Ei sitä tavallinen nuori ossaa mittää sanua jos joku rupiaa Raamatuita ja uskon perusteita kyselemmään. Parempi se vaen on sanua, että menkää uskottomat sakastin kaotta seoroehin ja älytkää heti tehä parannus, niin pääsettä tässä laomassa vaekka laetimmaesena taevaaseen. Niin ja nuoret pellaamaan kiekkua synnittömässä seorassa.

ka, peijjooni tuppurainen temmekseltä kirjoitti! ei uokkaa sinnuu näkynä?

• Taxari
        XD kirjoitti:

huitoi korkealla mailalla ei VL vastustajalta silmän rikki.

Verkkokalvo hajalla, toivottavasti siihen palautuu edes jonkinlainen näkö.

Saako tämänkin seuroissa vilkuttelemalla anteeksi.

• urheiluseorat
        XD kirjoitti:

mikkää Tuppuraenen. Tappuraenen voen ollakki, aenaski joskus jos ukolle oekein suuttua pätkäötän. Voijjaan me Tuppuraesen kansa olla samalta suunnalta kotosi. Mene tiiä. Mistä se lienee kotosi?
        Minä oon aenaki syntyny jossaen Savommaan ja Pohojammaan raokoilla rajoilla. On siellä korpia ja kurkia, jos lie pirujahi. ( Vaekka on niitä sieltä seoroessa ahkerasti kyllä yritetty poes ajjaa ). Ja kyllä siellä kulukia lirruttellee yks jokikin ihan monen pitäjän kaotta.

Vaen onneksi et sinäkää tiiä kuka minä oon. Et voesi ees kuvitella. Ku ei minua kukkaa tunne. Em minä itekkää. Peilistäki ku nykyään näkkyy joku ihan outo naama. Mikä se lie se ihimisen sivupersoona josta ne jotku puhhuu. Minä oon aatellu, että se se minun peilistä nykyään näkkyy.
        Sitä ku tämmösillä uskonasiapalstoella joskus aena käö ja lukkee näetä kirijotuksiahi, niin kae sitä tullee niin henki päälle, että näkkee sitte sen oman sivupersoonasakki.
        Vaen onhan se hyvä, että nuoret pellaajapoijat voepi aena sanua meneväsä urheiluseoroehin, ku menevät kiekkua pellaamaan.

• Olen luultavasti teidän kaikkien kanssa pelannut, Vieläkö mahtuisin mukaan?

• Raksilan rakuuna

Sekaan vaan... Tarjolla olisi vastustajan veräjänvartijan paikka

• Raksilan rakuuna kirjoitti:

Sekaan vaan... Tarjolla olisi vastustajan veräjänvartijan paikka

En pelaa "veräjänvartijana"

• muuttuneet!

Oisko säännöt muuttuneet? Ainakin vl-jouluvieraamme kertoi muina miehinä laittaneen uuden tv! Lisäsi heti, että semmosen ihan pienen! Puhuttiin mieheni kanssa, että yhä paranee!!!
      Eli siis onko se koosta nyt kiinni!

• joku roti

jos se olisi oikein iso tauluTV.
        Sellainenhan tempaa mukaan koko ihimsen, eikä vaan pikkusormea.

• pojat ei ala

Eikö ne kempsua ottaneetkaan mukaan? Yhyy---

• Perus vl

tuollainen meno on aina ennen saarnattu synniksi.

• Service man

Eikö tähän nyt saada järjestystä.

Alkaa tulla ikävä Heikki veljen 70-lukua.

• Voi mahoton

homepää seniili Olavi-veli saa mitään kuria aikaiseksi.

• mummu 73

meijänki poika, jolla on ja 12 lasta, mennee aina illalla mailan kans pellaamaan ja ottaa muutaman pikkulapsen mukkaan ja yksi niistä kerto, että nukutaan siellä paarin pöyvällä, ja tullaan kotio vasta yheltätoista.

Ammulla kouluun sitten.

Sanoin poijjalle, tämä on synti, se sano, että nykyään saa kun ei pellaa tosissaan.

• Katsoja

jäsen vastustajan silmän korkealla mailalla.

Tätä se kohellus teettää, kun ei osata pelata.

• Tiedoksi

Galleria:

Nimimerkki: Bergeronnette
      Liittynyt jäseneksi: 09-05-2007 klo 14:54
      Sukupuoli: Mies

Nimimerkki: Bergeronnette
      Liittynyt jäseneksi: 09-05-2007 klo 14:54
      Sukupuoli: Nainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      33
      1279
    2. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1085
    3. Tuleeko tästä

Enää mitään. Voiko mitään enää korjata?
      Ikävä
      104
      936
    4. 41000 kavallettu rahaa

uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.
      Pyhäjärvi
      35
      858
    5. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      56
      719
    6. Tietäisitpä vain mitä se

yksikin on susta puhunut :) j
      Ikävä
      42
      716
    7. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      48
      683
    8. Fantasioista

Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai
      Sinkut
      94
      662
    9. Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi

Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks
      Hindulaisuus
      302
      656
    10. Olet sinä ihana

Muttei sua taida kiinnostaa muu kuin sun työ:(
      Ikävä
      29
      635
    Aihe