Elämäntaparemontti?

annalucia82

Hei"

Aloittaisiko kukaan mun kaveriksi elämäntaparemonttia, ei siis laihdutusta?
Laitettaisiin kuntoon ruokavalio ja otettaisiin liikunta osaksi elämää?
Opittaisiin uusia tapoja ainaisen mässytyksen sijaan?

Olen 27v nainen, pituus 158 paino 98kg. Asuinkunta HKI
Kirjoittele jos kiinnostaa.

24

573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyyttö18

Heippa!
      Terveisiä tosta alapuolelta :P
      Jos luet ko. tekstin, niin kelpaisinkohan minä kaveriksi? :)

• annalucia82

Kelpaat toki! Ihan eri mitoissa ollaan, mutta mitäs siitä.. :)
        Olisikos muita halukkaita, jos perustettaisiin ihan ryhmä ?

• ikuinen laihduttaja

Moi!
      Juuri olen samaa täällä suunnitellut..Minulla on lukuisia laihdutuksia takana, mutta kilot ovat aina tulleet monin verroin takaisin. Eli hakusessa olisi myös tsemppikaveri!
      Olen 27v,172cm ja 115kg.Todella suuri urakka on siis edessä.

• annalucia82

Mukava kuulla sinusta ikuinen laihduttaja. Toivotaan todella ettei olla sitä kummatkaan!
        Todella suuri urakka mullakin on edessä, mutta aion ottaa sen pienin askelin. Koskas aloitellaan elämäntaparemonttia ja millä lailla ajattelit aloittaa? Itse ajattelin oikein paneutua tähän heti tammikuun alussa, mutta ennen sitä aion myös katsoa ettei mene överiksi. Olisikos sinulla emailosoitetta? Vai kirjoitellaanko tänne?

• ikuinen laihduttaja
        annalucia82 kirjoitti:

Mukava kuulla sinusta ikuinen laihduttaja. Toivotaan todella ettei olla sitä kummatkaan!
        Todella suuri urakka mullakin on edessä, mutta aion ottaa sen pienin askelin. Koskas aloitellaan elämäntaparemonttia ja millä lailla ajattelit aloittaa? Itse ajattelin oikein paneutua tähän heti tammikuun alussa, mutta ennen sitä aion myös katsoa ettei mene överiksi. Olisikos sinulla emailosoitetta? Vai kirjoitellaanko tänne?

Hei!
        Ajattelin tehdä täyskäännöksen heti vuoden alusta..täytyy pistää uusiksi pikku hiljaa koko ruokavalio.Minulla on niin monia yrityksiä takana, onnistumisiakin..mutta kun tiukka kuuri on lopahtanut niin aina on kilot tulleet takaisin korkojen kera.Joten minun täytyisi saada itselleni tonne pääkoppaan taottua, että mitkään kuurit eivät auta vaan sen on koko elämän kestävä matka. Liikuntaa lisäilen myös pikku hiljaa.Minulla tulee kyllä käveltyä päivittäin kohtuullisesti, kun noita koiria ulkoilutan.Mutta yksin liikunta ei riitä laihduttamaan, hyvä tuki se on kyllä!
        Minulla on kyllä sähköposti ja mesekin käytössä..mutta miten ajattelit että toisiamme päästäisiin parhaiten tsemppaamaan?!=)

• jääkaapilla

Moi!

Itselläni olisi myös pakko aloittaa jonkinmoista elämäntaparemonttia. Oikeastaan elämäntapani täytyisi kääntää täysin päinvastaisiksi siitä, mitä ne nyt ovat. Paino on tällä hetkellä n. 76 kg ja pituus 164 cm. Olen päättänyt käyväni seuraavan kerran vaa'alla vasta helmikuun ensimmäisenä päivänä, koska pyrin eroon myös tästä intohimoisesta suhteesta puntarin kanssa.

Tarkoituksena olisi muuttaa paitsi ruokailu- ja liikkumistottumuksia, myös muita normaaliin elämään liittyviä hankaluuksia, kuten unirytmi. Olen koko syksyn ollut toipilaana eräästä sairaudesta ja nyt alkaa vaikuttaa siltä, että voin vihdoin ja viimein aloittaa liikkumisen tammikuussa varovaisesti. Ajattelin tammikuun ja ehkä vielä helmikuunkin kuluttaa pelkkään kävelyyn ja sitten vähitellen siirtyä hölkkään ja nostaa kunnon sille tasolle, mitä se joskus kesällä oli (ja reilusti sen ylikin, toivottavasti). Minulle haastetta on kuitenkin jo pelkästään siinä, että saan itseni vielä illalla koulun jälkeen ylös, ulos ja lenkille, joten siihen nyt tosiaan keskityn aluksi.

Olen siis 20-vuotias nuori nainen Keski-Suomesta; pääsenkö mukaan? :)

• Eräs vain

Aikoinaan oli elämäni hyvin terveellistä ja urheilupainotteista, mutta ei ole enää. Nyt haluaisin takaisin sen terveellisen elämän ja samalla sen silloisen ulkonäön. Mielelläni siis tulisin porukkaan mukaan, sillä kannustusta tarvitaan.

• annalucia82

Aloitetaanko siis yhteisellä sopimuksella 1.1.2010?
        Aloitan silloin uuden ketjun, samalla nimellä niin kaikki sinne vaan kirjoittelemaan.
        Tosi kiva että on kiinnostusta, kaikki vaan mukaan. Yhdessä on helpompi muuttaa tapojaan paremmiksi.

• tarvetta muuttua

Myös tarvitsisin kannustusseuraa.Ikää on jo kertynyt enemmän kuin muille,mutta jos yksi mummoikäinen,kuitenkin alle 50 v. mahtuu joukkoon.
      Tässä iässä huomaa jo,että terveillä elämäntavoilla on paljonkin merkitystä.Painoni on noussut vasta viimeisten kymmenen vuoden aikana ja ihan tosi tärkeää olisi jaksaa kuntoilla,varsinkin sauvakävellä nyt ilmaantuneen jännityspäänsäryn ja lievän migreenioireen takia.Turha paino ,vaikka ei niin ylenpalttinen olekaan on myös riski diabetekseen jo tässä iässä,varsinkin kun on pientä sukurasitusta kuitenkin.
      Mielelläni seuraisin muiden kommentteja ja edistymistä,jos saisin siitä innoitusta itselleni.

• alice.2

Olen Mäntsälästä 3 lapsen äiti ja nyt asun vain koiran kanssa. Odotusaikoina tuli kiloja ja yksinäisyys toi vielä masennuksen, josta johtuen jääkaapinovi avautuu tiheään. Tiedän että jotain pitäisi tehdä ja heti, mutta yksin se on samperin vaikeaa. Jos olet hesasta voisin ehkä saada sinusta hyvän kannustimen ja sinä saat minusta ainakin! Minulla ei valitettavasti ole kotona nettiä, joten en pääse koneelle päivittäin. Kävisikö sinulle että pitäisimme yhteyttä netillä, tekstareilla ja soittamalla. Riippuen aina tuen kiireellisyydestä. Myös muilta halukkailta olen valmis saamaan yhteydenottoja. Töitä meinaa minussa on olen 168 cm pitkä ja painan noin 145 kg. T alice

• annalucia82

Alice: Käy hyvin. HKIssä asustan ja tsemppikaveri on aina hyvä olla lähelläkin, josko vaikka lähdettäisiin kävelylenkille joskus? Oliskos sulla emailia, jossa ei ole oma nimesi? Mulla on vaan omalla nimellä enkä sitä viitsis tänne laittaa kaikkien katseltavaksi, täällä kun käy myös sellaisia jolla on muutkin mielessä kun elämäntaparemontti ;)

Muille ei niin lähellä asustaville, aloitetaan tsemppiketju 1.1.2010. Ja kaikenikäsiet ja kokoiset ovat tervetulleita mukaan!

• annalucia82
        annalucia82 kirjoitti:

Alice: Käy hyvin. HKIssä asustan ja tsemppikaveri on aina hyvä olla lähelläkin, josko vaikka lähdettäisiin kävelylenkille joskus? Oliskos sulla emailia, jossa ei ole oma nimesi? Mulla on vaan omalla nimellä enkä sitä viitsis tänne laittaa kaikkien katseltavaksi, täällä kun käy myös sellaisia jolla on muutkin mielessä kun elämäntaparemontti ;)

Muille ei niin lähellä asustaville, aloitetaan tsemppiketju 1.1.2010. Ja kaikenikäsiet ja kokoiset ovat tervetulleita mukaan!

Hups... Luin että olet helsingistä. No, lukivirhe näköjään ;). Mutta siis käy kyllä yhteydenotot, vaikkei aina sitä kävelylenkkiä voisi tehdäkkään :)

• alice.2
        annalucia82 kirjoitti:

Hups... Luin että olet helsingistä. No, lukivirhe näköjään ;). Mutta siis käy kyllä yhteydenotot, vaikkei aina sitä kävelylenkkiä voisi tehdäkkään :)

elä ystävä hyvä masennu. Olen Vilin "koirani" kanssa liikkuvaista, joten me käymme aina silloin tällöin mm. meikun vieressä koirapuistossa, siinä saaressa. Oliko nyt rajasaari. Kuhan paikka sovitaan asia ok!

• alice.2
        annalucia82 kirjoitti:

Mull on osoite ja se on [email protected]. En valitettavasti pääse sitä säännöllisesti lukemaan, kun ei ole omaa konetta mutta vastaa heti kun olen ollunna koneella.

• Eräs vain

Mitäs, jos siirtyisimme heti alkuun sähköpostien puolelle keskustelemaan? Mielestäni se olisi kätevämpää kuin täällä, eivätkä ulkopuoliset pääsisi lueskelemaan viestejä tai viestiketju katoa jonnekin pitkälle. Joukkoviestillä kuitenkin viestit kulkevat kätevästi kaikille.

• ---alma---

Täällä kanssa suunnitellaan jonkinlaista elämäntaparemonttia, pituutta on 158 cm ja painoa 74kg. Koko ajan on paino ollut nousemassa ja nyt haluaisin pysäyttää nousun. Tässä samassa syssyssä pitäisi tupakointikin lopettaa. Olen 24vuotias sairaanhoitajaopiskelija, joten ihan tulevan ammatinkin vuoksi haluaisin näyttää esimerkkiä muille. Tuntuupa hassulta saarnata ylipainon ja tupakoinnin vaaroista kun itse mässyttää iltaisin munkkia ja vetää tupakkaa kuin mikäkin korsteeni... :/

• Lumienkeli3

Ihana löytää ryhmä, jossa oikeasti ylipainoisia ihmisiä. Tuntuu kurjalta joutua ryhmiin, jossa normaalipainoisia. Mä oon 23v nainen Keski-Suomesta, painan 122kg. Viime vuonna elämäntaparemonttini kesti 6kk ja painoin kesällä vielä 107kg! Nyt täytyy taas pistää mieleen ne oikeat elintavat, ja apuun tarvitsen tukiryhmää. Pääsenhän mukaan? :)

• annalucia82

Kaikki halukkaat pääsee mukaan.
        Tuossa olisi tietty ideaa että sähköpostilla jatkettaisiin. Mitä mieltä muut ovat?

• ikuinen laihduttaja
        annalucia82 kirjoitti:

Kaikki halukkaat pääsee mukaan.
        Tuossa olisi tietty ideaa että sähköpostilla jatkettaisiin. Mitä mieltä muut ovat?

Jos jokainen laittaisi tänne sähköpostiosoitteensa ja sitten joku keräisi ne kaikki kaikki samaan sähköpostiviestiin, jotta päästäisiin alkuun!Mukavaa kun on innokkaita liikkeellä!
        Minun sähköpostini on [email protected]

• alice.2
        ikuinen laihduttaja kirjoitti:

Jos jokainen laittaisi tänne sähköpostiosoitteensa ja sitten joku keräisi ne kaikki kaikki samaan sähköpostiviestiin, jotta päästäisiin alkuun!Mukavaa kun on innokkaita liikkeellä!
        Minun sähköpostini on [email protected]

mun osoite on [email protected]

• Lumienkeli3

• annalucia82
        Lumienkeli3 kirjoitti:

Minun on [email protected]

Kun kerran aloitin viestin niin minä voin kerätä ne yhteen ja kirjoittaa kaikille yhteisen viestin.
        Eli sähkikset kehiin vaan :)

• jääkaapilla
        annalucia82 kirjoitti:

Kun kerran aloitin viestin niin minä voin kerätä ne yhteen ja kirjoittaa kaikille yhteisen viestin.
        Eli sähkikset kehiin vaan :)

Tämähän on hyvä idea!

Minun sähköpostiosoite: [email protected]

• ajatus--

ajatellut miten ennen ei popsittu ruokia ,oli niin paljon muuta tekemistä,ei yksinkertaisesti kerennyt istua (liikunta oli osa elämää)ja napostella nykyjään syödään joka asiaan ei vain nälkään(itse mukaan lukien)päätin ennen joulua ostaa vain sitä mitä tarvitsen ei mitään heräteostoksia,lapun kirjoitin kotona mistä en tinkinyt ei mitään turhaa,huomasin kuinka paljon sitä säästääkään ja kuinka laihtuu kun jättää kaiken jonnin joutavan napostelun pois minulle ei ruoka kyllä koskaan ole tuonut lohtua,edes suklaa:"joka on nautinto ei lohtu")ihminen vaan menee virran mukana markkeeraa muita joku on keksinut sanan lohturuoka ja se on saanut suuret mittasuhteet markkina kanavilla,jokainen tietysti itse mieltää asiat minä nyt näin!kaikille hyvät uudet vuodet lihavana tai hoikkana:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      83
      3143
    2. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      138
      2748
    3. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      65
      2683
    4. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      6
      1993
    5. Anita ei saanut Heikkiä pihalle

Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.
      Kemijärvi
      94
      1620
    6. Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1356
    7. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      95
      1279
    8. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      106
      1098
    9. Emotionalisuuden puute.

Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o
      Sinkut
      200
      1058
    10. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1024
    Aihe