Onko täällä luonnonkosmetiikan käyttäjiä? Kertoisitteko kokemuksia ja olisin erityisesti kiinnostunut parranajopuolesta. Olen nähnyt sellaisia partasuteja millä vaahdotetaan jotain ainetta ja sitten levitetään iholle ennen ajoa. Toimikoo sellaiset?
Luonnonkosmetiikka
4
672
Vastaukset
- iiv sään loraan
No partasuti ja partasaippua ei välttämättä ole luonnonkosmetiikkaa sen paremmin kuin aerosolipullosta tuleva vaahtokaan. Itse asiassa ennen 60-lukua tämä taisi olla vallitseva metodi. Tämä toimii edelleen yhtä hyvin kuin ennenkin, mutta valitettavasti markkinat ovat muuttuneet siihen suuntaan, että partasaippuaa on nykyään vaikea löytää suurimpia kaupunkeja lukuunottamatta. Ainakin body shopista löytyy kuitenkin.
Varsinaista luonnonkosmetiikkaa ainakin väitti valmistavansa edesmennyt Yves Rocher (tiedä sitten onko lopulta luonnollisempaa kuin muukaan teollinen kosmetiikka), jonka tuotteita myyviä liikkeitä myös suurimmista kaupungeista löytyy. Lisäksi nettikaupasta saa koko Suomeen. Itse käytän Yvesin puhdistus- ja kosteutustuotteita.- Suosittelen
Yves Rocher ei ole luonnonkosmetiikka. Luonnonkosmetiikka on valmistettu puhtaista ja mahdollisimman luonnollisista raaka-aineista. Se että joku myy kasveista valmistettua kosmetiikka ei tee sitä luonnonkosmetiikaa. joten esim.Yves Rocher ja Body Shop ei ole luonnonkosmetiikkaa vaikka niin voisi luulla ellei asiasta ole enemmän tietoa. Itse käytän pelkästään luonnonkosmetiikkaa ja suosittelen sitä kaikille! Se on myös ollut hyväksi atoopiselle iholleni.
Miehille luonnonkosmeettisia sarjoja on mm. weledalla ja Laveralla. kannattaa käydä esim.Ruohonjuuressa tai Ekolossa katsomassa valiokoimaa. Myös sokoksella suht.hyvä valikoima.
- annamanna.
Huomasin tämän vanhan viestiketjun. Tuon jälkeen Suomeen on tullut sveitsiläisen Farfallan miesten luonnonkosmetiikkasarja Feel Great Men. Mun mies käyttää näitä ja on tyytyväinen siihen että voiteet imeytyy nopeasti. Ja mä oon tyytyväinen siihen että nämä todella on luonnonkosmetiikkaa: 100% luonnollisista ainesosista ja kolmen tähden NaTrue -sertifioitua luomua.
- luomu on kivaa
Mun tuttu on käyttänyt jo jonkin aikaa saksalaista Alva-sarjan ihon hoitotuotteita ja ollut erittäin tyytyväinen. Aikaisemmin kävi ostamassa hoitolasta, mutta nyt tilaa suoraa kotiin bravashop-verkkokaupasta. Kantsii kokeilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1812218
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,871590Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821454Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141304Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita441114Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2181101- 45997
- 98909
- 85845
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49815