Onko gospel-bändejä??

Hope1991

Ollaan kaksi 18-vuotiasta tyttöä pohjanmaalta,ja etittäis bändiä,joka soittais hengellistä gospel-musiikkia,
ja joka tarvitsisi laulajia..ainakin kaksi kappaletta :D
Toive olis,että olisitte pohjanmaalta.

3

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeesti_aamen

Tytöt,

Teidän viestinne kosketti minua syvästi. Olen ollut kovin yksinäinen lähiaikoina, ja hakemuksenne herätti minussa tunteita, jotka olin jo monta vuosisataa sitten haudannut. Multaan.

Asun aivan pohjanmaan vieressä, ja olen pitkään hautonut sisälläni sanoituksia, jotka kertovat kokemuksistani Jumalaan, siis Isääni. Uskoisin siis, että sanoitukseni ovat niin henkilökohtaisia ja vahvoja (myös vanhoja, lol anteeksi että kesti laittaa teille viestiä), että löydätte niistä sisältöä myös omaan elämäänne, niinkuin ne ovat luoneet sisältöä minun suht yksinäiseen olemassaolooni. Me olemme kaikki Jumalan lapsia, ja tämä eksynyt lammas etsii teidän lämmintä syleilyänne, ja ymmärtämystänne.

Katsokaa itseänne peiliin, ja väittäkää minulle, VÄITTÄKÄÄ TODELLA ETTÄ ETTE NÄE MINUA, ja ette usko että olisin täydellinen lisä teidän katraaseenne.

Rakkaudella ja yhteydenottoanne hartaasti odottaen,

Jeesus

EMAIL: [email protected]

• Hallelujah..

Jos vaikka muutatte tänne Lahden suunnalle, ni pistetää bändi pystyy! :DD
      Itte haluaisin kans Gospel-bändin perustaa, mutta ei ole täältä päin löytynyt halukkaita. :/

• Me 1991

kyllä houkuttelevalta,mutten usko ihan,että lahden suunnalle pystyis muuttamaan.... :/
        muuten kyl ois ihan hyvä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      142
      8077
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      423
      7121
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3643
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      140
      3280
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2804
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      44
      2338
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1926
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1793
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      26
      1566
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1457
    Aihe