laitetaanpa näinkin välillä.
Tässä on pirusti hyviä puolia.
Kukaan ei voi arvostella naamaasi.
Kukaan ei voi vakoilla galleriaasi.
Kukaan ei ota privaatisti yhteyttä.
Nimimerkin voi vaihtaa jos huvittaa
Kukaan ei näe viestihistoriaasi, ei ystäviäsi.
Kukaan ei voi vetää johtopäätöksiä persoonastasi ja nostaa vuosia vanhoja ketjuja esiin.
Nuo tuli noin yhtäkkiä mieleen.Tuleekos jollekin jotain muuta?
Rekisteröimättömyyden keveys
72
539
Vastaukset
- tuttupuska
kyllä tulee mieleen. Harmi vaan että kerran rekattu ja sillä kirjoittanut
niin tunnistaahan sen puskan. Joten se siitä "hyvästä puolesta" ;)- Anjaniina
jollekulle ongelma.
Mutta kyse ei varmaan kuitenkaan ole ihan 100% varmasta havainnosta?
En usko että siihen kykenee kukaan kirjoittaja täällä.
Ylläpito on ainoa joka sellaisen voisi vahvistaa. Jos olen oikein ymmärtänyt tämän suomi24:n säännöt ja toiminnan? - tuttupuska
Anjaniina kirjoitti:
jollekulle ongelma.
Mutta kyse ei varmaan kuitenkaan ole ihan 100% varmasta havainnosta?
En usko että siihen kykenee kukaan kirjoittaja täällä.
Ylläpito on ainoa joka sellaisen voisi vahvistaa. Jos olen oikein ymmärtänyt tämän suomi24:n säännöt ja toiminnan?se ongelma ole. Hiljaiselta palstalta vain on niin helppo luikahtaa muualle ;)
- Anjaniina
tuttupuska kirjoitti:
se ongelma ole. Hiljaiselta palstalta vain on niin helppo luikahtaa muualle ;)
huomannut että monikin kirjoittajista kirjoittelee muillekin palstoille?
Jotkut on hiljaisempia kuin toiset?
Miten sinä koet asian? Pitääkö olla vain yhden palstan väkeä? Onko jonkinlainen palstasitoutus vallalla.
Paheksuvatko toiset kirjoittajat jos löytävät esim Teotwawkin joltain toiselta palstalta?
- jassumarketta
No olen koettanut kirjoittaa nimimerkilläni koska koen niin, että seison sanojeni takana. Lärvi näkyy jos sitä viitsii joku utelias käydä katsomassa. Ihminen on utelias.
Privaatisti ei tämän perusteella ota kukaan yhteyttä jollet anna tietojasi.
Olen joskus piiloutunut puskaan ja saan näköjään siitä heti kommenttia kuten tämä Fatima 70. Joku ääliö keksi kirjoittaa samalla nimimerkillä.- Anjaniina
sinulla on galleria, sinne voi kuka vaan laittaa sinulle yksityisviestin.
Eipä tarvitse välittää!
Keveyttä on tietenkin joutavan potaskan jauhaminen.
Rekisteröitymisen raskautta lienee tälläinen tosikkomaisuus seisoa jokaisen sanansa takana?- Anjaniina
olekin tarkoitus jauhaa potaskaa ;)
Tuskin kukaan tältä elämälleen kovin suuria johtotähtiä saa ;)
Seisoa sanan takana on hauska kommentti, sinä olet anonyymi vaikka olet rekisteröitynyt ;) - jassumarketta
Niin, onhan siinä omat riskinsä mutta miksi puhua sellaista jota ei voi jälkeenpäin kuunnella. Ei siinä tarvi olla tosikko! ?
- vieläkö muuta
Kukaan ei voi arvostella naamaasi..... kuvaa ei ole pakko laittaa.
Kukaan ei voi vakoilla galleriaasi..... mitä hyötyä vakoilusta, jos galleriassa ei ole kuin nikki ja päivämäärä.
Kukaan ei ota privaatisti yhteyttä......niitä yhteydenottoja ei ole pakko lukea.
Nimimerkin voi vaihtaa jos huvittaa.... rekattunakin voit vaihtaa nimimerkkiä.
Kukaan ei näe viestihistoriaasi, ei ystäviäsi.....viestihistorian voi aina poistaa.
Kukaan ei voi vetää johtopäätöksiä persoonastasi ja nostaa vuosia vanhoja ketjuja esiin....vanhoja ketjuja voi nostaa esiin, oli ne kirjoittanut rekattu tai rekkaamaton.- Anjaniina
tuokin ;)
- on...on....
Käsittääkseni viestien alut jäävät, aika paljon siitä jo näkyy. Pitäisikö kirjoittaa alkurivit näin.................
..............................
.............................??
Tästä mm. olen reklamoinut ylläpidolle. - Anjaniina
on...on.... kirjoitti:
Käsittääkseni viestien alut jäävät, aika paljon siitä jo näkyy. Pitäisikö kirjoittaa alkurivit näin.................
Tästä mm. olen reklamoinut ylläpidolle.reklamoinut?
siitä että joku aloittaa pisteillä? Kiusaako se sinua? vai aiot aloittaa niin?
Itse olen ihmeekseni huomannut, että vaikka viesti on poistettu, se näkyy silti kirjoittajan viesteissä...siis kirjoituksineen päivineen? - on..on...
Anjaniina kirjoitti:
reklamoinut?
siitä että joku aloittaa pisteillä? Kiusaako se sinua? vai aiot aloittaa niin?
Itse olen ihmeekseni huomannut, että vaikka viesti on poistettu, se näkyy silti kirjoittajan viesteissä...siis kirjoituksineen päivineen?viestit ei poistu. Jos haluan poistaa, ne pitää poistaa kokonaan. Siksipä en juuri rekattuna kirjoita enää.
- rekatun keveys
on...on.... kirjoitti:
Tästä mm. olen reklamoinut ylläpidolle.Käsitin viestihistorian tarkoittavan gallerian viestejä.
- Anjaniina
rekatun keveys kirjoitti:
Käsitin viestihistorian tarkoittavan gallerian viestejä.
vaan jos tuosta keskustelun alusta katsot käyttäjän viestit, niin saat historian esiin, ja siellä on poistetutkin näkösillä. EI galleria.
- rekatun keveys
Anjaniina kirjoitti:
vaan jos tuosta keskustelun alusta katsot käyttäjän viestit, niin saat historian esiin, ja siellä on poistetutkin näkösillä. EI galleria.
Silloin, kun itse vielä kirjoitin rekatulla nikilläni, niin poistin kaikki kirjoitukseni, kun ketju oli siirtynyt seuraavalle sivulle.
Ei tuossa listassa ole vielä yhtään sellaista "hyvää" puolta jota ei saavuttaisi rekkaamallakin. Mitäs ne erityisesti rekkaamattoman edut ovat?
- Anjaniina
kyselenkin.
Moni käsitti aloituksen moitteeksi ;) Anjaniina kirjoitti:
kyselenkin.
Moni käsitti aloituksen moitteeksi ;)Rekisteröidyn nimimerkin etuna voin sanoa, että nimimerkkiä feikkaavat viestit ylläpito pyydettäessä poistaa. Rekkaamattoman nimimerkin kohdalla poisto on ollut hankalampaa. Se on tärkein syy omaan rekisteröitymiseeni. Kyllästyin aikanaan siihen, että minua rekkaamattomana jotkut ressukat feikkasivat jatkuvasti eikä minulla ollut aikaa seurailla mitä sontaa nikkini nimissä missäkin puhutaan.
- Anjaniina
yohuuhkaja kirjoitti:
Rekisteröidyn nimimerkin etuna voin sanoa, että nimimerkkiä feikkaavat viestit ylläpito pyydettäessä poistaa. Rekkaamattoman nimimerkin kohdalla poisto on ollut hankalampaa. Se on tärkein syy omaan rekisteröitymiseeni. Kyllästyin aikanaan siihen, että minua rekkaamattomana jotkut ressukat feikkasivat jatkuvasti eikä minulla ollut aikaa seurailla mitä sontaa nikkini nimissä missäkin puhutaan.
nettiä ei kuitenkaan voi hallita.
Siellä voi vain seikkailla ;)
- nuttura löysällä
taisit kirjoittaa, on tää aika paljon helpompaa, eikä mua haittaa jos
joku tunnistaa, mitä siitä. Kirjoitusten laatu on tärkeintä.- Anjaniina
rekkaamattomalla nousee enemmän esiin kirjoituksen laatu kuin se, tunnistaako joku kirjoittajan.
- nuttura löysällä
Anjaniina kirjoitti:
rekkaamattomalla nousee enemmän esiin kirjoituksen laatu kuin se, tunnistaako joku kirjoittajan.
anna aihetta vi*****n niin saa kirjoittaa ihan rauhassa.
Nimimerkki se joitain ärsyttää, kun sen näkevät, niin alkaa sarvet kasvaa. - Anjaniina
nuttura löysällä kirjoitti:
anna aihetta vi*****n niin saa kirjoittaa ihan rauhassa.
Nimimerkki se joitain ärsyttää, kun sen näkevät, niin alkaa sarvet kasvaa.saman.Täälläkin on nimimerkkejä jotka näyttävät nostavan sarvet puskillekin ;)
Silloin ei aiheeseen tule asiallisia kirjoituksia vaan taas alkaa: sä olet...
- Heikunkeikku
Ihan keveetä on talsia koneelle ja tulla palstalle. Kirjoitan vain ja ainoastaan Heikunkeikku nimellä.
En tahdo rekisteröityä. Ei hutsi ruveta pitämään mitään galleriaa.
Joskus pikkariikkisen harmittaa, kun en voi mennä katsomaan muiden tälläämiä kuvia. :) Joidenkin kuvia tahtoisin nähdä, mutta en näe, koska en ole rekisteröitynyt. En kuitenkaan ole Niin utelias, että ajattelisin rekisteröityä, että voisin ruveta kuvia tiirailemaan.
Mitäpä täs on ollessa. Hyvin on mennyt näinkin.- Anjaniina
pääasia kirjoittaminen ja kommentointi ja sanoisin näin omasta näkökulmastani, että se on yksi niitä terveimpiä tapoja.
Noin minäkin ajattelin monta vuotta, kunnes sain perääni pari ärsyttävää kiusankappaletta jotka ryhtyivät tahallaan kirjoittamaan nimimerkilläni täysin typeriä häirikköviestejä. Galleriaa ei tarvitse pitää ja profiilinsa voi piilottaa.
- Heikunkeikku
yohuuhkaja kirjoitti:
Noin minäkin ajattelin monta vuotta, kunnes sain perääni pari ärsyttävää kiusankappaletta jotka ryhtyivät tahallaan kirjoittamaan nimimerkilläni täysin typeriä häirikköviestejä. Galleriaa ei tarvitse pitää ja profiilinsa voi piilottaa.
Se olisikin todella ikävää, jos joku päättäisi ruveta Heikunkeikkuilemaan ja saisin lukea kaikenmoisia moskia.
Pyrin siihen, että itse en ärsytä ketään, en vinoile, enkä tahallisesti yritä pahoittaa kenenkään mieltä.
En tahdo osallistua mihinkään riitoihin, vaan kierrän sellaiset kaukaa. Jos joku yrittää ärsyttää minua, niin yrittäkööt. Tahdon vain ja ainoastaan kirjoittaa joihinkin aloituksiin omia mielipiteitäni tai hetkosen iloita , jos joku pistää mukavan hauskan jutun näytille ja saan niihin osallistua.
Elikkä tämmösillä hepposilla ja lapsellisilla eväillä liikuskelen palstalla. Oletan, että olen sen verran lälly-lälly tyyppi, ettei kukaan viitsi vaivautua kirjoittamaan minun Heikunkeikku-nimimerkilläni. Ja ehkä moni arvaa/tietää, että Jos joku niin tekisin, niin reagoisin niihin niin, että häipyisin koko palstalta pois.
Jos rekisteröidyn, niin teen sen, jos itse niin päätän, enkä Missään tapauksessa niin, että joku toinen joko määrää tai jollakin tavalla "ohjaisi" minua tekemään niin, esim. juuri siten, että alkaisi minuna tänne kirjoittamaan. Jos jotakin päätän, niin se on sitten niin ja sillä siisti. Olen suuremmissakin asioissa pitänyt mielipiteeni ja sanoissani pysynyt, että jos lähtisin pois palstalta, niin en taatusti tulisi toisella nimimerkillä takaisin.
No Huh huh, vähä mä säikähdin ittiäni, ku mun sormet alko näin kiukkusesti naputteleen. Suustakin tuprus tuohtunutta ähkintää. Pelekästä ajattelusta mä tälleen. Mitähän aidos tilantees kävis. - Anjaniina
Heikunkeikku kirjoitti:
Se olisikin todella ikävää, jos joku päättäisi ruveta Heikunkeikkuilemaan ja saisin lukea kaikenmoisia moskia.
Pyrin siihen, että itse en ärsytä ketään, en vinoile, enkä tahallisesti yritä pahoittaa kenenkään mieltä.
En tahdo osallistua mihinkään riitoihin, vaan kierrän sellaiset kaukaa. Jos joku yrittää ärsyttää minua, niin yrittäkööt. Tahdon vain ja ainoastaan kirjoittaa joihinkin aloituksiin omia mielipiteitäni tai hetkosen iloita , jos joku pistää mukavan hauskan jutun näytille ja saan niihin osallistua.
Elikkä tämmösillä hepposilla ja lapsellisilla eväillä liikuskelen palstalla. Oletan, että olen sen verran lälly-lälly tyyppi, ettei kukaan viitsi vaivautua kirjoittamaan minun Heikunkeikku-nimimerkilläni. Ja ehkä moni arvaa/tietää, että Jos joku niin tekisin, niin reagoisin niihin niin, että häipyisin koko palstalta pois.
Jos rekisteröidyn, niin teen sen, jos itse niin päätän, enkä Missään tapauksessa niin, että joku toinen joko määrää tai jollakin tavalla "ohjaisi" minua tekemään niin, esim. juuri siten, että alkaisi minuna tänne kirjoittamaan. Jos jotakin päätän, niin se on sitten niin ja sillä siisti. Olen suuremmissakin asioissa pitänyt mielipiteeni ja sanoissani pysynyt, että jos lähtisin pois palstalta, niin en taatusti tulisi toisella nimimerkillä takaisin.
No Huh huh, vähä mä säikähdin ittiäni, ku mun sormet alko näin kiukkusesti naputteleen. Suustakin tuprus tuohtunutta ähkintää. Pelekästä ajattelusta mä tälleen. Mitähän aidos tilantees kävis.tuolal asiallisella ja muita loukkaamattomalla tyylillä pääsetkin pitkälle, etkä saa puskia kimppuusi ;)
Ja kyllähän se niin on että aikansa kutakin.
- Anjaniina
Katsos nyt kuinka helppoa tämä on. Nyt minä voin laittaa tänne nimissäsi ihan mitä tahansa paskaa, jos huvittaisi. Mutta en sitä tee, koska ole Teotwawki:-D))))))))))))))))))
- Anjaniina
lainata minun nimimerkkiäni jos siltä tuntuu.
Sehän on kaikkien käytettävissä.
Ei siihen ole tekijänoikeuksia.
Lukija arvostelee sitten onko tapana heittää kuraa tai puhua jotain sontaa.
Se kuka olet, sekään ei ole minun asiani ;))))) Anjaniina kirjoitti:
lainata minun nimimerkkiäni jos siltä tuntuu.
Sehän on kaikkien käytettävissä.
Ei siihen ole tekijänoikeuksia.
Lukija arvostelee sitten onko tapana heittää kuraa tai puhua jotain sontaa.
Se kuka olet, sekään ei ole minun asiani ;)))))tällä kertaa tämän viestin laitoin, ihan oikeasti:-)
- Anjaniina
Teotwawki kirjoitti:
tällä kertaa tämän viestin laitoin, ihan oikeasti:-)
ole mitään merkitystä, kuka viestin takana oli.
Asia oli se painavin.
Itselleni ei muuten tulisi mieleen siepata jonkun toisen nimimerkkiä.
Mistä sen tietää miten epäsuosittu se ihminen jossain piireissä on ja kuka sen jopa mahdollisesti tunteekin?
Siinä on omat riskinsä luulen.
Ja pashaa voi kirjoittaa millä nimellä vaan?
Eikö tuo olisi lähinnä jonkinlainen kostomeininki? Pilata jonkun nimimerkki.
Itsehän siitä ei jää kiinni. Anjaniina kirjoitti:
Asia oli se painavin.
Mistä sen tietää miten epäsuosittu se ihminen jossain piireissä on ja kuka sen jopa mahdollisesti tunteekin?
Itsehän siitä ei jää kiinni.on ainakin neljä Hannaa. Yksi tosi uskovainen ja muut provoja.
- Adria
Anjaniina kirjoitti:
Asia oli se painavin.
Itsehän siitä ei jää kiinni.Mun on ihan pakko tulla tähän väliin söheltään, sorry!
Olen vähän eri mieltä siitä onko viestin takana rekattu vai puska. Toki samaa nimimerkkiä jatkuvasti käyttävä rinnastuu jo rekattuun, eli on siinä mielessä johdonmukainen.
Miksi täytyy olla johdonmukainen, no tutumman nikin myötä kommentti taustottuu mielessä vaistomaisesti ja nopeuttaa samalle taajuudelle pääsyä, eli nikin ajatusmaailmaan pääsee ikäänkuin nopeammin sisälle, eikä ehkä tarvitse pyytää selityksiä epäselväksi jääneestä asiasta.
Kyllä mun mielestä sillä on väliä kuka mitäkin sanoo. Jos pelkästään asia olisi ratkaiseva niin silloin puhutaan puhtaasti esmes teknisestä faktasta eikä mielipiteestä jostain asiasta yleensä. Keskustelupalstalla on merkitystä niillä raameilla minkä sisällä taidettaan näytille tuo.
Minulle tulee mielikuva selin toistensa kanssa keskustelevista ihmisistä, mikäli eivät ole nikillään tunnistettavissa ja siksi en akuankkojen kanssa kirjaimia vaihda.
Sitäpaitsi pikku lirttiä on tosi vaikeeta suorittaa puskien kanssa. Adria kirjoitti:
Mun on ihan pakko tulla tähän väliin söheltään, sorry!
Olen vähän eri mieltä siitä onko viestin takana rekattu vai puska. Toki samaa nimimerkkiä jatkuvasti käyttävä rinnastuu jo rekattuun, eli on siinä mielessä johdonmukainen.
Miksi täytyy olla johdonmukainen, no tutumman nikin myötä kommentti taustottuu mielessä vaistomaisesti ja nopeuttaa samalle taajuudelle pääsyä, eli nikin ajatusmaailmaan pääsee ikäänkuin nopeammin sisälle, eikä ehkä tarvitse pyytää selityksiä epäselväksi jääneestä asiasta.
Kyllä mun mielestä sillä on väliä kuka mitäkin sanoo. Jos pelkästään asia olisi ratkaiseva niin silloin puhutaan puhtaasti esmes teknisestä faktasta eikä mielipiteestä jostain asiasta yleensä. Keskustelupalstalla on merkitystä niillä raameilla minkä sisällä taidettaan näytille tuo.
Minulle tulee mielikuva selin toistensa kanssa keskustelevista ihmisistä, mikäli eivät ole nikillään tunnistettavissa ja siksi en akuankkojen kanssa kirjaimia vaihda.
Sitäpaitsi pikku lirttiä on tosi vaikeeta suorittaa puskien kanssa.lauseessa paljastat koko viestisi motiivin:-D)))))))))))))))))))))) Niin on asia......
- handek
Toisaalta olen kertonut itsestäni vaikka mitä nimimerkillä.
Moniko on näin rekattuna tehnyt?
Liekö kaikki tottakaan...- Anjaniina
liekö kaikki tottakaan.
Tämä on virtuaalimaailma.
Hassu se, joka uskoo kaiken. - jassumarketta
no jos olen ihan ihan tosissani, suojelen läheisiäni ja heidän kavereitaan. Jos tästä pitää luopua, on puskasta huutelu. Naamani tunnistaa jokainen läheinen ja moni muukin.
Kyse ei siis ole minun kasvojen menetyksestä, ajattelen muitakin. Tietysti voisin olla kirjoittamatta, mutta joskus sormet ihan syyhyää, pakko mikä pakko. Siitä huolimatta mokaan mutten aio siitä ottaa mahahaavaa. - Anjaniina
jassumarketta kirjoitti:
no jos olen ihan ihan tosissani, suojelen läheisiäni ja heidän kavereitaan. Jos tästä pitää luopua, on puskasta huutelu. Naamani tunnistaa jokainen läheinen ja moni muukin.
Kyse ei siis ole minun kasvojen menetyksestä, ajattelen muitakin. Tietysti voisin olla kirjoittamatta, mutta joskus sormet ihan syyhyää, pakko mikä pakko. Siitä huolimatta mokaan mutten aio siitä ottaa mahahaavaa.varsinkin pienillä paikkakunnilla tuo on se ongelma.
- Anjaniina
Kevyttä on, jalat nousee maasta kun siiderimainoksessa.
- Anjaniina
sinäkin osallistuit keskusteluun ;)
helppous olisi,ettei tarvitsi kirjautua eka...:))
Mulla on sama miten menee.Mulla ei ole sähköpostia kuin tän Suomi24 :sen,joten joudun kirjautumaan aina, jos haluan posti käydä kattomassa..
Onneksi olen oman nikkini rakas...;)- Anjaniina
käytännöllisyys ennen muuta ;)
- RosaLiiin
On todellakin keveää piipahdella aina tällä samalla nimmarilla, siellä ja täällä.
Esiinnyn aina tällä samalla nimimerkillä ja sillä ei ole koskaan mitään suurta sanottavaa, ei suuria ahaa- elämyksiä, ei suuria henkeviä keskusteluja. Kaikki on vain pienen hetken inspiroimaa ajatusta, minkä jonkun mielenkiintoinen kirjoitus on herättänyt.
Ei ole mitään tarvetta, että kertoisin enemmän itsestäni, kuin mitä näissä vähäisissä vastauksissa omasta elämäntilanteestani ilmineeraan.
Ketä se kiinnostaisi, minun ystäväni tai viestihistoriani, ei varmasti ketään.
Suurella lämmöllä luen tietenkin niiden nimmareiden jutut, joiden kirjoituksista olen aistinut kohtalon toveruuden. Eli kyllä täällä voi tehdä johtopäätöksiä ilman rekkauksiakin, ilman gallerioiden tutkimisia.
Joskus olen jonkun galleriassa käynyt ja miten onkin jäänyt tyhjänoloinen, mitäänsanomaton vaikutelma.- Anjaniina
minttupuu kirjoitti:
aiheesta tääl ei oo ollutkaan yhtään ketjua!!
ettei siitä olisi saanut puhua nytkään.
Ainahan voit pyytää aloituksen poistoon.
Mistä minä muuten voisin tietää mitä tällä palstalla on aiemmin keskusteltu?En ihan ole niin viitseliäs että koko arkiston lukisin :(
- k/k
Esim musta niinpaljon et pitäs puskasta huurella ,on se ja sama näkyykö jalat vai ei
Niit yhteyren pitojakaan ei oo tullu ,ihan rauhas oon saanu olla.
Vapaasti saa katella kuvia,nekin pitäs päivittää mut ei ehri vääntämään,yks imurointi kuva olis ,aika hyvä musta.
Viesteis ei oo mitään erikoist,pelkkää löpinää ja ajankulua.
Persoonast ei kannata vetää johtopäätöksii ,voin kertooet komiaa sukua ollaan.
Ainoostaan ilkeyret jäis pois jos olis vaan yks nikki jokasella.- mitäkä mies
En oikein jaksa uskoa että nikki vaikuttaa kovin paljon kirjoittajan ilikeyteen,varmasti ilkeämielinen kirjoittaja kirjoittaa aivan samalla tyylillä oli sitten rekkaantunut tai ei.
Minä ainakin luppaan olla kiltti,ihan kaikille:) en edes osaa olla ilikiä.. mitäkä mies kirjoitti:
En oikein jaksa uskoa että nikki vaikuttaa kovin paljon kirjoittajan ilikeyteen,varmasti ilkeämielinen kirjoittaja kirjoittaa aivan samalla tyylillä oli sitten rekkaantunut tai ei.
Minä ainakin luppaan olla kiltti,ihan kaikille:) en edes osaa olla ilikiä..molemat pohjatonta hyvyyttä,melkein siipiä vaille enkeleitä.
Sitä vaan yritin sanoo et jos ei pääse nurkantaakse huutelemaan niin vois pikkasen miettii mitä suustaan päästää.- mitäkä mies
koti-kiusattu kirjoitti:
molemat pohjatonta hyvyyttä,melkein siipiä vaille enkeleitä.
Sitä vaan yritin sanoo et jos ei pääse nurkantaakse huutelemaan niin vois pikkasen miettii mitä suustaan päästää.Sinä olet ehkä miltei enkeli ja minä voisin olla...vaikaaaaa,lepakko:))
Kaksi on meitä kaunis-kiltti ja kyllä lepakkokin on lajinsa vastakkaisen sukupuolen mielestä komea:)) - Anjaniina
linjoillakanssani, että keskustelu on se ajankulu ja pääasia ;)
- Anjaniina
mitäkä mies kirjoitti:
Minä ainakin luppaan olla kiltti,ihan kaikille:) en edes osaa olla ilikiä..että vaikuttaa.
Jos olet saanut nenällesi joltain, muistat sen kyllä ;)
- dingelidongeli
on pääasia, on sama, onko viestijä rekattu tai ei. Sekin ihmetyttää, mikä panee jotkut luulemaan, että toiset puhuvat rekattuna hyvää, ja rekkaamattomana pahaa?
- nimetön-
Sivistys ja hyvät tavat estävät ihmisiä ilmaisemaan oikeita tunteitaan ja ajatuksiaan. Totuus tulee ilmi vain nimettömänä ja kasvottomana.
nimetön- kirjoitti:
Sivistys ja hyvät tavat estävät ihmisiä ilmaisemaan oikeita tunteitaan ja ajatuksiaan. Totuus tulee ilmi vain nimettömänä ja kasvottomana.
ilmaistu,just noin.
- dingelidongeli
nimetön- kirjoitti:
äidinmaidossani imeneenä en allekirjoita lausuntoasi. Minusta tuo ei korreloi sivistystasoon, vaan ihmisen perusluonteeseen. Rehellinen puhuu rehellisesti, avoinna tai pussi päässä.
Koko jauhaminen rekkaamisen pakollisuudesta tuntuu siltä, että joidenkin on vaikea noin ajatella. Luullaan ja kuvitellaan ketä miksikin. ... Se taas kovasti kummastuttaa, mistä se johtuu??
Täällä on tympeä luulemisen ilmapiiri nykyisin. - nimetön-
dingelidongeli kirjoitti:
äidinmaidossani imeneenä en allekirjoita lausuntoasi. Minusta tuo ei korreloi sivistystasoon, vaan ihmisen perusluonteeseen. Rehellinen puhuu rehellisesti, avoinna tai pussi päässä.
Koko jauhaminen rekkaamisen pakollisuudesta tuntuu siltä, että joidenkin on vaikea noin ajatella. Luullaan ja kuvitellaan ketä miksikin. ... Se taas kovasti kummastuttaa, mistä se johtuu??
Täällä on tympeä luulemisen ilmapiiri nykyisin.Mites olisi mahtanut käydäkään, jos äitisi olisi ollut vaikka romani tai venäläinen tahi virolainen? Olisiko maito ollut silloin liian lämmin tai jopa hapanta? Asiahan ei minulle kuulu, mutta viatonna (lue: aivotonna eli ilman opetusta) kaikki tänne syntyvät.
- Anjaniina
niitä todistamattomia väitteitä, mistä kukaan voisikaan tietää?
- dingelidongeli
nimetön- kirjoitti:
Mites olisi mahtanut käydäkään, jos äitisi olisi ollut vaikka romani tai venäläinen tahi virolainen? Olisiko maito ollut silloin liian lämmin tai jopa hapanta? Asiahan ei minulle kuulu, mutta viatonna (lue: aivotonna eli ilman opetusta) kaikki tänne syntyvät.
en ymmärrä ollenkaan. Minulle kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia, sattuivatpa syntymään missä maassa tahansa.
Toisekseen, toinen puhuu aidasta, toinen aidanseipäästä. Anteeksi, jos toin tarkoitusperäni huonosti esille. Olen siitä onnellinen, että äidilläni oli niin paljon rehellisyyttä, että siitä riitti peruja minullekin. Isältäni sitä ei olisi herunut. - nimetön-
dingelidongeli kirjoitti:
en ymmärrä ollenkaan. Minulle kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia, sattuivatpa syntymään missä maassa tahansa.
Toisekseen, toinen puhuu aidasta, toinen aidanseipäästä. Anteeksi, jos toin tarkoitusperäni huonosti esille. Olen siitä onnellinen, että äidilläni oli niin paljon rehellisyyttä, että siitä riitti peruja minullekin. Isältäni sitä ei olisi herunut.Näin juuri taisi käydä. Seipäät ovat seipäitä ja hyvää päivää kirvesvartta. Minä kirjoitin yleisesti ja kirjoitit henk.koht. Yst.terv.nimim. ei-pahaa-mieltä-kenellekään-halua.
- Anjaniina
nimetön- kirjoitti:
ja kyllä se varmaanon niinkin.Enpä usko että kaikki rekattuna kehtaavat kertoa ihan syvimmistä asioistaan nimimerkillä.
Silloin kun puhutaan arasta aiheesta..on ketjuissa yllättävän paljon puskia.
Taisi se miesten eturauhasssyöpäjuttu olla sellainen, samoin naisten vaihdevuosivaivat ja sitten tunteisiin ja parisuhteeseen menevät syvät jutut..
- Meriläinen
Mun naama ei näy galleriassa, siellä on vain mun unelmani kuva, ja nikkiä kuvaava kuva.
Mutta on helpompi kun ei tarvi noita laskutehtäviä tehdä kokoajan.
Mut tunnistaa ja voi jättää lukematta viestejäni ne jotka ei ole kiinnostunut mun kirjotuksistani.
Mulle ei oikeesti tuu mieleen mitään mikä sen kummemmin puolustais rekkaamatonta kun rekattuakaan.
Kaikissa on kaikkia, ja molemmissa on puolensa.Mulla on viel oma kuvaniki, en oo löytäny paikkaa mistä vois ilmasiks löytää jonku hauskan kuvan jonka laittaisin. Mut sama mulle onko rekattu vai rekkaamaton, jos vain osaa olla fiksusti ja haukkumatta toisia:)))
- Meriläinen
sasus kirjoitti:
Mulla on viel oma kuvaniki, en oo löytäny paikkaa mistä vois ilmasiks löytää jonku hauskan kuvan jonka laittaisin. Mut sama mulle onko rekattu vai rekkaamaton, jos vain osaa olla fiksusti ja haukkumatta toisia:)))
Mulle tuli heti kun otin ton nimimerkin niin mieleen aito puumeriläinen, ja kun toi on vielä tehty saaressa josta mun äiti on kotoisin niin se oli siinä.
En ole halunnut naamaani tänne vaikka jos tuttuja käy lukemassa niin ne tietää väkisin kuka olen ja täällä käy mun tuttuja ihan tästä läheltä, ja vähän kauempaakin. Meriläinen kirjoitti:
Mulle tuli heti kun otin ton nimimerkin niin mieleen aito puumeriläinen, ja kun toi on vielä tehty saaressa josta mun äiti on kotoisin niin se oli siinä.
En ole halunnut naamaani tänne vaikka jos tuttuja käy lukemassa niin ne tietää väkisin kuka olen ja täällä käy mun tuttuja ihan tästä läheltä, ja vähän kauempaakin.Nii,no, mie en silleen välitä tutuistakaa. Mut oon ootellu jos löytyisi jostain sellanen omanlainen tai muuten hauska kuva,jonka vois laittaa,onhan mul ollu mein koiran kuva ja ne uivat sorsat, kuin myös kysymysmerkki,nyt taas oma kuva,niinkuin silloin ihan alussa. Hyvänen aika, mul keväällä ensimmäinen vuosipäivä ku oon roikehtinut täällä:)))
- Meriläinen
sasus kirjoitti:
Nii,no, mie en silleen välitä tutuistakaa. Mut oon ootellu jos löytyisi jostain sellanen omanlainen tai muuten hauska kuva,jonka vois laittaa,onhan mul ollu mein koiran kuva ja ne uivat sorsat, kuin myös kysymysmerkki,nyt taas oma kuva,niinkuin silloin ihan alussa. Hyvänen aika, mul keväällä ensimmäinen vuosipäivä ku oon roikehtinut täällä:)))
Meinaatkos pitää suuretkin juhlat ;)))))))))))
Meriläinen kirjoitti:
Meinaatkos pitää suuretkin juhlat ;)))))))))))
Juhlitaaks tääl vuosipäivää? Saas nähdä oonko koneellakaa, tiie vaik töissä tai muuta tekemistä:)
- Meriläinen
sasus kirjoitti:
Juhlitaaks tääl vuosipäivää? Saas nähdä oonko koneellakaa, tiie vaik töissä tai muuta tekemistä:)
Saahan sitä jos haluaa, mutta ei oo pakko jos ei halua :))
Meriläinen kirjoitti:
Saahan sitä jos haluaa, mutta ei oo pakko jos ei halua :))
tätä tuu juhlittua:))
...taas on ne,että rekkaamaton ei pääse kaikkiin paikkoihin,tosin,eipä sitten tule sieltä pois potkituksikaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1021785Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831601Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611454Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331152- 1101083
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511053Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471046- 731036
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983