Alexi Laiho ja Vesku Jokinen

rokc

Ovat perustaneet bändin nimeltä Kylähullut. Pian tulee EP.

11

1110

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Serpentum

Taas käy näin, että joku ennestään tuttu henkilö musiikkimaailmassa perustaa jonkun paskahuumorijutun joka sitten myy ihan vitusti ja saa automaattisesti levytys sopimuksen ja sitä rataa ihan vaan siksi, että porukassa sattuu olemaan Laiho. Kyllä tuota huumorieritettä alkaa pian tulemaan liikaa. Samaan aikaan on oikeasti hyviä bändejä ketkä tekee vitusti työtä sen eteen, että pääsis edes jollekin pikkulafkalle :/ Sellaast se o..

• antsu

Mua kiinnosta ainakin aivan helvetisti, mitä siellä on tulossa. Kumpikin tyyppi rules, omalla tavallaan..........ilmeisesti serpentiini on joku katkeroitunu hevimuusikko, joka ei ole päässyt autotallia pitemmälle.

• Serpentum
        antsu kirjoitti:

Mua kiinnosta ainakin aivan helvetisti, mitä siellä on tulossa. Kumpikin tyyppi rules, omalla tavallaan..........ilmeisesti serpentiini on joku katkeroitunu hevimuusikko, joka ei ole päässyt autotallia pitemmälle.

Tässä katsos vasta alkaa vapaa aikaa siunaantumaan siinä määrin, että kävisi mielessäkään autotallista mihinkään lähteä, mutta on se mun mielestä aika ikävä lukea ja jutella kun jotkut oikeasti osaavat tehdä jotain ja olisi jotain uutta tarjottavaa (en siis puhu itsestäni) ja samaan aikaan jotkut pari hemmoa vetävät kaiken huomion itseensä vetämällä huumorihumppaa :/ Kait se on niin, että enään ei saa olla mitään vakavuutta musiikinteossa jos joku Pizza Enricokin otetaan Scorpionsia lämmittelemään. Itku meinaa päästä.

• Tiiu

Vaikka Laihoa ja Veskua omalla tavalla diggaankin, niin puhut kyllä asiaa. Kaikki Pizza Enricot ja TVformaattien bändit vie levytyssopimuksen sellaisten alta jotka sen saattavat oikeasti ansaita.
        Sama juttu näiden "veteraani" muusikkojen kanssa. Totta kai saat sopparin ku on tuttu mies.
        Olen siis täysin samaa mieltä. Näillä pidemmän aikaa musiikkia ammatikseen tehneillä on usein itsellään sitä paitsi sellaiset vehkeet että voisi ihan hyvin tehdä omakustanteen, eikä varmasti budjetti suurempia kärsisi jos levy tehtäisi vaikka Warmanin studiossa. Jäisi sitten levytyssopparit niille jotka sen tarvitsee ja ansaitsee.
        Ja siis tämä ei ole katkeroituneen muusikon vuodatus, en vaikuta missään bändissä, asia vain on näin.
        Huh, puuh, johan tuli.

• Serpentum
        Tiiu kirjoitti:

Vaikka Laihoa ja Veskua omalla tavalla diggaankin, niin puhut kyllä asiaa. Kaikki Pizza Enricot ja TVformaattien bändit vie levytyssopimuksen sellaisten alta jotka sen saattavat oikeasti ansaita.
        Sama juttu näiden "veteraani" muusikkojen kanssa. Totta kai saat sopparin ku on tuttu mies.
        Olen siis täysin samaa mieltä. Näillä pidemmän aikaa musiikkia ammatikseen tehneillä on usein itsellään sitä paitsi sellaiset vehkeet että voisi ihan hyvin tehdä omakustanteen, eikä varmasti budjetti suurempia kärsisi jos levy tehtäisi vaikka Warmanin studiossa. Jäisi sitten levytyssopparit niille jotka sen tarvitsee ja ansaitsee.
        Ja siis tämä ei ole katkeroituneen muusikon vuodatus, en vaikuta missään bändissä, asia vain on näin.
        Huh, puuh, johan tuli.

Täältä vielä pientä pioneerihenkeäkin :) Loistavaa.

• Jaakkima
        Serpentum kirjoitti:

Täältä vielä pientä pioneerihenkeäkin :) Loistavaa.

Ei kai se kenenkään leipää kavenna, jos Vesku ja allu rokkia tekee...... on muutes Lillman myös mukana. kävin kuuntelees. Helvetin hyvää tykitystä...näyte www.kraklund.com sivuilla.

• Serpentum
        Jaakkima kirjoitti:

Ei kai se kenenkään leipää kavenna, jos Vesku ja allu rokkia tekee...... on muutes Lillman myös mukana. kävin kuuntelees. Helvetin hyvää tykitystä...näyte www.kraklund.com sivuilla.

Kyllä se ainakin huomioo vie poispäin kaikesta uudesta ku vanhemmat herrat tekee jotain "niin helvetin hauskaa". Itse ainakin polttanut hermot täysin noitten kaikkien saatanan huumoripläjäytyksien kanssa, että eipä voisi vähempää kiinnostaa. Ja sehän on hyvää vain koska Laiho on siinä. Voi vittu.

• .........
        Jaakkima kirjoitti:

testatkaa! Kävin just! www.kraklund.com

• Serpentum

Ja klamydiaahan se on. Tosin vittumaisempaa ja huomattavasti feikimpää.

• vvn

..älkääs nyt noin tosissanne ottako :D

• Vainikka

Kyllä muuten jytisi! Näytti olevan näyte www.kraklund.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17053
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4794
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2718
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      144
      2006
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1597
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      397
      1530
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      17
      1497
    8. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      22
      1306
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1303
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1203
    Aihe