Palstalaiset... Kanssaeläjät.
Olkaamme jatkossa toisillemme vähemmän hankalia ja yritetään pitää se naapuruston sekopääkin oikeilla raiteilla. Raittiimpi elämäkin olisi monille ja etenkin heidän läheisilleen eduksi.
Ystävät,
20
144
Vastaukset
yhdyn toivotuksiin...
http://www.youtube.com/watch?v=dcLMH8pwusw&featureAmmuttiin muutama raketti (niitä kohta kiellettäviä huiman suuria). Pöh, ihan pieniähän ne oikeasti oli.
*haluaa isoja väläyksiä*- 6+20=?
buddy-love kirjoitti:
Ammuttiin muutama raketti (niitä kohta kiellettäviä huiman suuria). Pöh, ihan pieniähän ne oikeasti oli.
*haluaa isoja väläyksiä*sytyttää monta huiman suurta yhtä aikaa? Kallis paukku, mutta vois olla elämys...?
6+20=? kirjoitti:
sytyttää monta huiman suurta yhtä aikaa? Kallis paukku, mutta vois olla elämys...?
Auttaa se, mutta silti pitäisi saada niitä suuria. Ne lentävätkin paljon korkeammalle.
- 1+5=?
hieno pakkaus.
*hali* - Jazuli
ainakin yrittää..=o)
happy new year *hali*- Jazuli
buddy-love kirjoitti:
Halit sinnekin.
ne aina piristää...=o)
- maniamania
muutama osmon landepaukku ja hirviä oli rätinä. Hupinsa kullakin. Naapurilla oli vaan jotain pieniä sadasosasekunnin sähiseviä mitättömiä.. Mut Kumpi on turhempaa, iso vai pienempi turhuus. En tiedä. Mutta ainakin pää on selvä ja kaiketi terveellisempää syytää rahat taivaalle, kuin kumota sisuksiinsa.
Ohjeesi on oikein hyvä :)
Hyvää uutta vuotta! nyt tuli huono omatunto mut yritän olla niinkuin en olis ja vähemmän hankala myöskin :)
Uudet vuodet kivalle buddylle myös- maniamania
kolahti tuo hankala? Omassani on tosiaan varaa vähentää.. Lupaan ainakin, etten käy kirjaston lukusalissa enää hämmentämässä lehtiä, enkä kirjoittele niihin kommentteja ;)
maniamania kirjoitti:
kolahti tuo hankala? Omassani on tosiaan varaa vähentää.. Lupaan ainakin, etten käy kirjaston lukusalissa enää hämmentämässä lehtiä, enkä kirjoittele niihin kommentteja ;)
kirjaston lehtiin kommentteja, sinä luopio?!
buddy-love kirjoitti:
Että minä vain teeskentelen kivaa ja kilttiä ;)
Halit.yritän muistaa, mut vaikeaa se on :) Pusipusi!
- maniamania
buddy-love kirjoitti:
Että minä vain teeskentelen kivaa ja kilttiä ;)
Halit.Heti päivällä keräät halit pois ja viuhutat sanan miekalla.
- maniamania
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
kirjaston lehtiin kommentteja, sinä luopio?!
hesarin sivut suorastaan huutavat pikku kommentteja;) Ja en mä muihin kirjoittele, kuin sanomalehtiin. Nehän on huomenna jo jätepaperia.
Ollaan vaan vähemmän hankalia toisillemme. :)
- monte34
annat ymmärtää että meidän tulisi olla nöyrä sulle, ei ikinä.
AAAAAAAAARRGGGHHHTT!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad35661- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523