Minä sanoisin, että kaikki on siinä kohtaa päin häränpyllyä, kun tunnistettu ja tunnustanut amis juo sivistyneesti punaviiniä ja syö fondueta uutena vuonna.
Vastaukset 13
- maniamania
aamua kohti yhtä sivistyneesti :D
Hyvää uutta vuotta! ...mutta toi fondue on jo vähän liikaa. Mä puolestaan junttiamiksena oon alkanut kiskoa konjakkia enemmän kuin kirkasta.
Minä oon vasta siirtyny Ballantinesista ja oluesta vuosikertaviskeihin ja viiniin. Konjakit on sit vissiin väistämättä edessä?
Onks sul hyvä varasto viinaa? Tai siis baarikaapissa kaikenlaista?relaxed_eyes kirjoitti:
Minä oon vasta siirtyny Ballantinesista ja oluesta vuosikertaviskeihin ja viiniin. Konjakit on sit vissiin väistämättä edessä?
Onks sul hyvä varasto viinaa? Tai siis baarikaapissa kaikenlaista?Kirkkaat:
- Savon viina (puoli pulloa)
- Kalashnikov (täysi)
Rommit:
- Bacardi (pullon pohjat)
- Bacardi (täysi)
- Stroh (täysi)
Konjakkit:
- Meukow (pullon pohjat)
- Renault (puoli pulloa)
Viskit:
- Chivas Regal 12yo (täysi)
Muuta:
- 2x Vana Tallinn (täysiä)
- Triple sek (puoli pulloa)
- Baileys kermalikööri (täysi)
- Salmiakkikossu (täysi)
- ööö...4-5 erilaista likööriä....
Noi tuli mieleen näin ulkomuistista....Richartti kirjoitti:
Kirkkaat:
- Savon viina (puoli pulloa)
- Kalashnikov (täysi)
Rommit:
- Bacardi (pullon pohjat)
- Bacardi (täysi)
- Stroh (täysi)
Konjakkit:
- Meukow (pullon pohjat)
- Renault (puoli pulloa)
Viskit:
- Chivas Regal 12yo (täysi)
Muuta:
- 2x Vana Tallinn (täysiä)
- Triple sek (puoli pulloa)
- Baileys kermalikööri (täysi)
- Salmiakkikossu (täysi)
- ööö...4-5 erilaista likööriä....
Noi tuli mieleen näin ulkomuistista....- Jägermeister (täysi)
- Jalokahvi (täysi)
- Galliano (täysi)
- Ouzo (täysi)
Ostolistalle laitetaan seuraavaksi:
- Gini (Richartti kirjoitti:
- Jägermeister (täysi)
- Jalokahvi (täysi)
- Galliano (täysi)
- Ouzo (täysi)
Ostolistalle laitetaan seuraavaksi:
- Gini (mul on yks Chivas regal, yks Lagavulin, yks Suomiviina ja kymmenkunta pulloa sitten Ouzoja ja muita pulloja joiden nimiä/merkkejä en muista. Ginejä en osaa suositella kun en oo oikein koskaan niitä maistellut. Punkkuja löytyy kans joku kymmenkunta pulloa...niitä pitäis alkaa kerätä enemmänkin telineeseen, se on mun mielestä hienon näköstä.
tiettyyn pisteeseen saakka ja sitten repäset: perseet ja suorat sanat koko osastolle..
jos tunnistaisin teeskentelyn. Kyllä tässä vissiin vanhaksi on tullu, kun tuntuu, että sitä jopa pitää tälläisestä. Se vähä huolestuttaa.
- Jazuli
mä luulin et sitte olis menty häränpyllyy, kun amis ei ole ees kännissä uuten vuoten..niiko mä..=o/
*noh en tykkää epähallitusta kontrollin menetyksestä*- Jazuli
relaxed_eyes kirjoitti:
Sä oot sitten vissiin aina kuskina :)
mä oon vaa huono juomaa.. =o)
- monte34
sangre del toro
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831684
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1391253Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i126995Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku29893S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant32825Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀41778KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi14704Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁68690Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul29666Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk69640