Häränpyllyä.

Minä sanoisin, että kaikki on siinä kohtaa päin häränpyllyä, kun tunnistettu ja tunnustanut amis juo sivistyneesti punaviiniä ja syö fondueta uutena vuonna.

13

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maniamania

      aamua kohti yhtä sivistyneesti :D

      Hyvää uutta vuotta!

      • Tiedä kuinka sivistyneeksi meno muuttuu jos pysyn hereillä kirkkaisiin saakka :)


    • ...mutta toi fondue on jo vähän liikaa. Mä puolestaan junttiamiksena oon alkanut kiskoa konjakkia enemmän kuin kirkasta.

      • Minä oon vasta siirtyny Ballantinesista ja oluesta vuosikertaviskeihin ja viiniin. Konjakit on sit vissiin väistämättä edessä?

        Onks sul hyvä varasto viinaa? Tai siis baarikaapissa kaikenlaista?


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Minä oon vasta siirtyny Ballantinesista ja oluesta vuosikertaviskeihin ja viiniin. Konjakit on sit vissiin väistämättä edessä?

        Onks sul hyvä varasto viinaa? Tai siis baarikaapissa kaikenlaista?

        Kirkkaat:
        - Savon viina (puoli pulloa)
        - Kalashnikov (täysi)

        Rommit:
        - Bacardi (pullon pohjat)
        - Bacardi (täysi)
        - Stroh (täysi)

        Konjakkit:
        - Meukow (pullon pohjat)
        - Renault (puoli pulloa)

        Viskit:
        - Chivas Regal 12yo (täysi)

        Muuta:
        - 2x Vana Tallinn (täysiä)
        - Triple sek (puoli pulloa)
        - Baileys kermalikööri (täysi)
        - Salmiakkikossu (täysi)
        - ööö...4-5 erilaista likööriä....

        Noi tuli mieleen näin ulkomuistista....


      • Richartti kirjoitti:

        Kirkkaat:
        - Savon viina (puoli pulloa)
        - Kalashnikov (täysi)

        Rommit:
        - Bacardi (pullon pohjat)
        - Bacardi (täysi)
        - Stroh (täysi)

        Konjakkit:
        - Meukow (pullon pohjat)
        - Renault (puoli pulloa)

        Viskit:
        - Chivas Regal 12yo (täysi)

        Muuta:
        - 2x Vana Tallinn (täysiä)
        - Triple sek (puoli pulloa)
        - Baileys kermalikööri (täysi)
        - Salmiakkikossu (täysi)
        - ööö...4-5 erilaista likööriä....

        Noi tuli mieleen näin ulkomuistista....

        - Jägermeister (täysi)
        - Jalokahvi (täysi)
        - Galliano (täysi)
        - Ouzo (täysi)

        Ostolistalle laitetaan seuraavaksi:
        - Gini (


      • Richartti kirjoitti:

        - Jägermeister (täysi)
        - Jalokahvi (täysi)
        - Galliano (täysi)
        - Ouzo (täysi)

        Ostolistalle laitetaan seuraavaksi:
        - Gini (

        mul on yks Chivas regal, yks Lagavulin, yks Suomiviina ja kymmenkunta pulloa sitten Ouzoja ja muita pulloja joiden nimiä/merkkejä en muista. Ginejä en osaa suositella kun en oo oikein koskaan niitä maistellut. Punkkuja löytyy kans joku kymmenkunta pulloa...niitä pitäis alkaa kerätä enemmänkin telineeseen, se on mun mielestä hienon näköstä.


    • tiettyyn pisteeseen saakka ja sitten repäset: perseet ja suorat sanat koko osastolle..

      • jos tunnistaisin teeskentelyn. Kyllä tässä vissiin vanhaksi on tullu, kun tuntuu, että sitä jopa pitää tälläisestä. Se vähä huolestuttaa.


    • Jazuli

      mä luulin et sitte olis menty häränpyllyy, kun amis ei ole ees kännissä uuten vuoten..niiko mä..=o/

      *noh en tykkää epähallitusta kontrollin menetyksestä*

      • Sä oot sitten vissiin aina kuskina :)


      • Jazuli
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Sä oot sitten vissiin aina kuskina :)

        mä oon vaa huono juomaa.. =o)


    • monte34

      sangre del toro

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe