Minä sanoisin, että kaikki on siinä kohtaa päin häränpyllyä, kun tunnistettu ja tunnustanut amis juo sivistyneesti punaviiniä ja syö fondueta uutena vuonna.
Häränpyllyä.
13
188
Vastaukset
- maniamania
aamua kohti yhtä sivistyneesti :D
Hyvää uutta vuotta! ...mutta toi fondue on jo vähän liikaa. Mä puolestaan junttiamiksena oon alkanut kiskoa konjakkia enemmän kuin kirkasta.
Minä oon vasta siirtyny Ballantinesista ja oluesta vuosikertaviskeihin ja viiniin. Konjakit on sit vissiin väistämättä edessä?
Onks sul hyvä varasto viinaa? Tai siis baarikaapissa kaikenlaista?relaxed_eyes kirjoitti:
Minä oon vasta siirtyny Ballantinesista ja oluesta vuosikertaviskeihin ja viiniin. Konjakit on sit vissiin väistämättä edessä?
Onks sul hyvä varasto viinaa? Tai siis baarikaapissa kaikenlaista?Kirkkaat:
- Savon viina (puoli pulloa)
- Kalashnikov (täysi)
Rommit:
- Bacardi (pullon pohjat)
- Bacardi (täysi)
- Stroh (täysi)
Konjakkit:
- Meukow (pullon pohjat)
- Renault (puoli pulloa)
Viskit:
- Chivas Regal 12yo (täysi)
Muuta:
- 2x Vana Tallinn (täysiä)
- Triple sek (puoli pulloa)
- Baileys kermalikööri (täysi)
- Salmiakkikossu (täysi)
- ööö...4-5 erilaista likööriä....
Noi tuli mieleen näin ulkomuistista....Richartti kirjoitti:
Kirkkaat:
- Savon viina (puoli pulloa)
- Kalashnikov (täysi)
Rommit:
- Bacardi (pullon pohjat)
- Bacardi (täysi)
- Stroh (täysi)
Konjakkit:
- Meukow (pullon pohjat)
- Renault (puoli pulloa)
Viskit:
- Chivas Regal 12yo (täysi)
Muuta:
- 2x Vana Tallinn (täysiä)
- Triple sek (puoli pulloa)
- Baileys kermalikööri (täysi)
- Salmiakkikossu (täysi)
- ööö...4-5 erilaista likööriä....
Noi tuli mieleen näin ulkomuistista....- Jägermeister (täysi)
- Jalokahvi (täysi)
- Galliano (täysi)
- Ouzo (täysi)
Ostolistalle laitetaan seuraavaksi:
- Gini (Richartti kirjoitti:
- Jägermeister (täysi)
- Jalokahvi (täysi)
- Galliano (täysi)
- Ouzo (täysi)
Ostolistalle laitetaan seuraavaksi:
- Gini (mul on yks Chivas regal, yks Lagavulin, yks Suomiviina ja kymmenkunta pulloa sitten Ouzoja ja muita pulloja joiden nimiä/merkkejä en muista. Ginejä en osaa suositella kun en oo oikein koskaan niitä maistellut. Punkkuja löytyy kans joku kymmenkunta pulloa...niitä pitäis alkaa kerätä enemmänkin telineeseen, se on mun mielestä hienon näköstä.
tiettyyn pisteeseen saakka ja sitten repäset: perseet ja suorat sanat koko osastolle..
jos tunnistaisin teeskentelyn. Kyllä tässä vissiin vanhaksi on tullu, kun tuntuu, että sitä jopa pitää tälläisestä. Se vähä huolestuttaa.
- Jazuli
mä luulin et sitte olis menty häränpyllyy, kun amis ei ole ees kännissä uuten vuoten..niiko mä..=o/
*noh en tykkää epähallitusta kontrollin menetyksestä*- Jazuli
relaxed_eyes kirjoitti:
Sä oot sitten vissiin aina kuskina :)
mä oon vaa huono juomaa.. =o)
- monte34
sangre del toro
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603
