Tsautsau!

Mut käskettiiin järjestää tänne jotain äksönii, mut lienee mahdottomuus tällasena ajankohtana:D Mut olen viel hetkisen aikaa ehkä skarppina. joten.. Mikä meininki..?

38

215

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maniamania

      yllytyshullu viel kuuhullun lisäks :D

      Mä en ole koskaan syöny blinejä..

      • hyviä. niihin iskee himo. Mädin ja smetanan lisäksi:D Sää et tiedäkääm
        n mitä nää ainekset on mussa saanut aikaan mun elämässä:D


      • Uus sana tuli...


      • dazu kirjoitti:

        Uus sana tuli...

        oppii :) Ja vanhanakin..


      • maniamania
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        hyviä. niihin iskee himo. Mädin ja smetanan lisäksi:D Sää et tiedäkääm
        n mitä nää ainekset on mussa saanut aikaan mun elämässä:D

        kokeilla ;) Katselen ohjeen ja rohkaistun lähipäivinä kokeilulle. Älä vaan tässä niistä muutoksista kerro:)


      • Jazuli
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        oppii :) Ja vanhanakin..

        vanha sitte muka on..???.. ;oP


    • että varmaan lopetan sivistyneen tissuttelun ja alan katsoa Clint Eastwoodin Gran Torinoa ja korkkaan leijonapullon.

      • imuroitu? :) Tänään esitettiin muuten aika hyvä leffakin tossa illalla, Gansterin heila.


      • elokuva. Suosittelen! Tee niin. Mut älä juo leijonaa liikaa, ennenku leffa loppuu :)


      • Jazuli
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        elokuva. Suosittelen! Tee niin. Mut älä juo leijonaa liikaa, ennenku leffa loppuu :)

        hyvä elokuva..=o)


      • dazu kirjoitti:

        imuroitu? :) Tänään esitettiin muuten aika hyvä leffakin tossa illalla, Gansterin heila.

        Siis ihan ostettu. Tiesitkö, että leffoja vähä niinku kuuluu jonku ostaakin, muuten niiden tekeminen loppuu kun kukaan ei saa niistä enää rahaa. Ja mitäs te nyrkillä tapettavat sitten enää imuroisitte?


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        elokuva. Suosittelen! Tee niin. Mut älä juo leijonaa liikaa, ennenku leffa loppuu :)

        miä juon kirkkaitakin sivistyneesti :)

        (nii vissihi)


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Siis ihan ostettu. Tiesitkö, että leffoja vähä niinku kuuluu jonku ostaakin, muuten niiden tekeminen loppuu kun kukaan ei saa niistä enää rahaa. Ja mitäs te nyrkillä tapettavat sitten enää imuroisitte?

        No, ostitko Keskiseltä? Se on vielä pahempi, kuin jos imuroit sen!:D


      • dazu kirjoitti:

        No, ostitko Keskiseltä? Se on vielä pahempi, kuin jos imuroit sen!:D

        toistaiseksi Keskiseltä ostaminen on laillista, mutta imppaaminen ei ole.

        En ostanu Keskiseltä.


      • maniamania
        dazu kirjoitti:

        No, ostitko Keskiseltä? Se on vielä pahempi, kuin jos imuroit sen!:D

        vikana on? Olen minäkin siellä pari kertaa poikennut ja ihan ok kauppa.


    • dazu

      vuosikymmen vaihtuu palstailun merkeissä. :D Raketit on ammuttu ja alkoholia otettua säädyllisesti. Tunnin parin päästä vois harkita nukkumista. Komea 1-7-tappio Suomella Ruotsille!

      • urheilulajista on kyse ? hihi.


      • maniamania

        kuin vaihtaa vuosi palstaillen? Harmi, kun mun piti mennä ulos rakettien takia, miks niitä ei vois ampua sisällä? Mitäs alkoholia kaadoit sisääsi? Ooks kännissä? Mä olen vaiheet aina selvänä.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        urheilulajista on kyse ? hihi.

        ne on alle 20-vuotiaiden MM-kisat. No paremmin se meni, kuin Tsekillä, jonka Ruotsi voitti 10-1. :)


      • dazu kirjoitti:

        ne on alle 20-vuotiaiden MM-kisat. No paremmin se meni, kuin Tsekillä, jonka Ruotsi voitti 10-1. :)

        kun mää jotenki symppaan tsekkejä, vaikken mää mitään jääkiakost ymmärrä, mut kuitenki. En niinkää ruotsalaisii.


      • almasty
        maniamania kirjoitti:

        kuin vaihtaa vuosi palstaillen? Harmi, kun mun piti mennä ulos rakettien takia, miks niitä ei vois ampua sisällä? Mitäs alkoholia kaadoit sisääsi? Ooks kännissä? Mä olen vaiheet aina selvänä.

        Vaihteet kannattaa olla aina selvänä ainakin eräs taikauskonen väittää niin.
        Ja siitä lähtien rupesin aina kolhimaan otsani johonkin kun join kuunvaihteessa joten se touhu loppui.
        Ennen kuin lopetin juomisen kokonaan.Tosi juttu.


      • maniamania kirjoitti:

        kuin vaihtaa vuosi palstaillen? Harmi, kun mun piti mennä ulos rakettien takia, miks niitä ei vois ampua sisällä? Mitäs alkoholia kaadoit sisääsi? Ooks kännissä? Mä olen vaiheet aina selvänä.

        ulkona ja tietty tarvittiin kolme sytkää ennen, ku sain raketit syttymään. :) Mä olen kans selvänä, ei kahdesta lasillisesta elyseétä noussu... mulla taitaa olla kolmas vuodenvaihde selvänä. Tänä vuonna oli porukka ostanut hienot raketit täällä kaupungissakin. :)


      • maniamania
        almasty kirjoitti:

        Vaihteet kannattaa olla aina selvänä ainakin eräs taikauskonen väittää niin.
        Ja siitä lähtien rupesin aina kolhimaan otsani johonkin kun join kuunvaihteessa joten se touhu loppui.
        Ennen kuin lopetin juomisen kokonaan.Tosi juttu.

        kuin sekin, ettei mun kannattais juoda koskaan.


    • Jazuli

      semmoi et kuppi kuumaa glögii...puoli lasii sitten kummiskin situkkaa(perryä)..=o)

      jos sitte vaiks sen perää koittas nukkua..et jaksas taas ens yön ihmetellä..

      xo)

      • yön sit on ihmettelemist? Tässäki on tarpeeks.. :)


      • Jazuli
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        yön sit on ihmettelemist? Tässäki on tarpeeks.. :)

        nii..ans kattoo nyt sitte..melki kaikki yöthän täs tulee ihmeteltyä..kun normaalit ihmiset nukkuu..=o)


      • maniamania
        Jazuli kirjoitti:

        nii..ans kattoo nyt sitte..melki kaikki yöthän täs tulee ihmeteltyä..kun normaalit ihmiset nukkuu..=o)

        normaalit? Hmps...

        Nehän vasta epänormaaleja onkin, jotka tuhlaa kaiki ihanat yöt nukkuen :)


      • Jazuli kirjoitti:

        nii..ans kattoo nyt sitte..melki kaikki yöthän täs tulee ihmeteltyä..kun normaalit ihmiset nukkuu..=o)

        Voi myöski olla normaalia valvoo-. . Ja epänormaalii yrittä nukkuu.


      • Jazuli
        maniamania kirjoitti:

        normaalit? Hmps...

        Nehän vasta epänormaaleja onkin, jotka tuhlaa kaiki ihanat yöt nukkuen :)

        ehottomasti olla sammaa mieltä...yössä on oma taikansa..=o)

        mut kyllä mä pikkasen aikasemmin taian mennä nyte maate ko yleesä..iha sil tuntus et nyt olis unipölyy silimissä..=o)

        joten hyvät aamuyöt jokaselle..ja kertaalleen viel uuet vuodet kans..!!

        *öits*


      • Jazuli
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Voi myöski olla normaalia valvoo-. . Ja epänormaalii yrittä nukkuu.

        et oikiasti maalimas ei ees tapahu mitää epänormaalia..=o)

        ihmisten keksintö koko hitsin epänormaali käsite..

        jes mu öit..


      • almasty
        maniamania kirjoitti:

        normaalit? Hmps...

        Nehän vasta epänormaaleja onkin, jotka tuhlaa kaiki ihanat yöt nukkuen :)

        Muuten töissä millään pahalla kysy!
        Mietin vain kun valvot usein ja olet pohjoisesta missä töitä ei riitä kaikille.


      • maniamania
        almasty kirjoitti:

        Muuten töissä millään pahalla kysy!
        Mietin vain kun valvot usein ja olet pohjoisesta missä töitä ei riitä kaikille.

        ja tällä hetkellä työni on n. 0,5m päässä. Pomot puuttuu ja työaika on valittavissa. En mä sen enempää valvo, kuin muutkaan:D Nukun silloin kun nukuttaa.


    • Pakko mennä nukkumaan: Musiikkia :D
      http://www.youtube.com/watch?v=l3su1Men3Ig&feature=related

      Ja kauniita unia kaikille vuodeksi 2010!

    • monte34

      tuisku on lakannut ja huomenna paan lingon taas liikkeelle.

    • Kun palailin kotiinpäin, otin pari liftarin kyytiin Kivenlahdesta, jotka yllättäen halusivat Matinkylään.
      Eihän ihmisiä voi jättää ulos palelemaan. Joten heitin heidät kotiin.

      Jatkaessani matkaa Olarin kautta länteen, löytyi toinen liftari ja yllättäen löysin itseni Kontulasta.
      Eihän ihmisä voi jättää kylmään säähän jne.

      No päätin sitten ajaa Helsingin keskustan kautta ja pyöriä muutenkin ympäriinsä.
      Ratakadun ja Fredan kulmassa liftasi pariskunta, tai niin oletin.
      Pariskunnan nainen itseasiassa tarvitsi kyydin. Ja sitten kun tarjottiin ilmaista kyytiä ei tarvinnutkaan.
      No, sinänsä ihan tervejärkinen ajatus naiselta. Eihän sitä voi luottaa kuin taksiin ja aina ei siihenkään.
      Kehoitin kyllä etsinmään taksitolpan, koska niin kauan kun tolpilla on jonoa, taksit ei ota lennosta kyytiin.
      Tai ainakin harvoin,

      No, en jäänyt vänkäämään ja toivotin hyvät uudet vuodet.
      Jälkikäteen tuli mieleen, että olisi voinut ehdottaa, että pariskunta tulee kyytiin ja heitän naisen Asemalle ja sen jälkeen miehen takaisin Ratakadun kulmaan.

      En jaksanut enää Länsiväylän alussa kääntyä takaisin.

      Vuosi siis alkoi ihan hyvin.

    • kirpela

      vanhaa väsyttää muttei se kiinnosta junnua :( Toisaalta, arki alkaa maanantaina, joten kai tää lomarytmi pitääkin lopetella. Raketit on räiskitty ja herkut syöty, mut onneks tän päivän sapuskat on hautunu uunissa yön, ei tarvi taas asua köökissä. Onneks alkaa arki siis, kaikki syö muualla suurimman osan :D

      Paitsi joku mainitsi blinit, ja nyt tää tahtoo niitä. Höh, paluu köökkiin, ja viä omasta tahdosta *oho* Onneks on kaikkee...jopa hunajaa ja suolakurkkuja... *nam*

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      318
      3216
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      203
      2647
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      140
      2449
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      1975
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      14
      1957
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1632
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1462
    8. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1356
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      121
      1228
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      219
      1144
    Aihe