Paperi ja terästehtaiden työntekijöiden palkat käytiin jo läpi mutta millaiset vuosipalkat muilla aloilla on??
Muiden alojen palkat?
13
1211
Vastaukset
- erwgte
????????????????????
- hyä on
ei voi moittia palkaa.työskentelen työpaikalla.
- töitäköetsit
Kyllähän nuo palkat tiedetään. Ei niitä enempää tarvi ruotia. JOs olet kunnan palveluksessa liikutaan 1200-30 000 euron välillä ikälisät lapinlisät puoluelisät hyvänmiehen lisää jne jne
Kaupan alla mennään myös 1000 - 5000 keskihaitarilla, riippuu työtunneista ja paikasta
Mitäs vielä ? Loput löytynee iltasanomista, joka aikalailla säännöllisesti kokoaa keskipalkat.
Meillä ratkaisee monessa paikassa vielä sukulaisuus ja puoluekirja. Niistä saa plussaa. - Punikki-Osula
töitäköetsit kirjoitti:
Kyllähän nuo palkat tiedetään. Ei niitä enempää tarvi ruotia. JOs olet kunnan palveluksessa liikutaan 1200-30 000 euron välillä ikälisät lapinlisät puoluelisät hyvänmiehen lisää jne jne
Kaupan alla mennään myös 1000 - 5000 keskihaitarilla, riippuu työtunneista ja paikasta
Mitäs vielä ? Loput löytynee iltasanomista, joka aikalailla säännöllisesti kokoaa keskipalkat.
Meillä ratkaisee monessa paikassa vielä sukulaisuus ja puoluekirja. Niistä saa plussaa....saa poonusta. Näin toimii osuuskauppaväki.
- :-)
Punikki-Osula kirjoitti:
...saa poonusta. Näin toimii osuuskauppaväki.
Saa sinunkin äiti leipää, että voi imettää sua... :-)
- setsuur
:-) kirjoitti:
Saa sinunkin äiti leipää, että voi imettää sua... :-)
ei päivää ilman elantoa ja iltaa ilman vinettoa sanoo vanhakansa.
- rak.siivooja
setsuur kirjoitti:
ei päivää ilman elantoa ja iltaa ilman vinettoa sanoo vanhakansa.
teollisuus siivooja olen eli keräilen raksamiesten romuja lautoja jne...18,30€ tunti eli ei häävi,mutta pakko se jotain on tehdä ja jos ei muuta niin pysyypähän kohtuu kunnossa kun ei makaa valvomossa.
- paperimies
rak.siivooja kirjoitti:
teollisuus siivooja olen eli keräilen raksamiesten romuja lautoja jne...18,30€ tunti eli ei häävi,mutta pakko se jotain on tehdä ja jos ei muuta niin pysyypähän kohtuu kunnossa kun ei makaa valvomossa.
kyllä siivoojiakin aina tarvitaan.turhaan hyljeksitty ammatti.rakennus siivous raskaampaa ja paskasempaa kuin normi siivous.saattaa loppupäässä uraa käydä kovaksi.normaali siivoustyö aivan ok.meillä tehtaalla likat pääsee ainakin kohtuu vähällä työllä.
- siivoilla
paperimies kirjoitti:
kyllä siivoojiakin aina tarvitaan.turhaan hyljeksitty ammatti.rakennus siivous raskaampaa ja paskasempaa kuin normi siivous.saattaa loppupäässä uraa käydä kovaksi.normaali siivoustyö aivan ok.meillä tehtaalla likat pääsee ainakin kohtuu vähällä työllä.
hyvä on siivoojalla palkkaa jos 18 ja risat. En oikein jaksa uskoa tuhon mutta onhan ne akkaitten kulutkin isommat kun pitää jo 40v hakee vaihdevuosilääkkeet, kaksteholasit, tekohampaat, yms niin suotakoon se heille.
- teollisuus suti
siivoilla kirjoitti:
hyvä on siivoojalla palkkaa jos 18 ja risat. En oikein jaksa uskoa tuhon mutta onhan ne akkaitten kulutkin isommat kun pitää jo 40v hakee vaihdevuosilääkkeet, kaksteholasit, tekohampaat, yms niin suotakoon se heille.
olen ns,raksa siivooja tai lauta"poju" ihan miten vaan nykyäänhän se on teollisuus puhdistaja :) ja mun tunti taksa on 17,95€ eli ihan oikeita summia siellä huudellaan,jotku saa siihen vielä lisät päälle...keikat jne..
- 777777777
teollisuus suti kirjoitti:
olen ns,raksa siivooja tai lauta"poju" ihan miten vaan nykyäänhän se on teollisuus puhdistaja :) ja mun tunti taksa on 17,95€ eli ihan oikeita summia siellä huudellaan,jotku saa siihen vielä lisät päälle...keikat jne..
epäilen myös tuota kovasti. Itse kirvesmies eikä palkka ole edes tuota tänäpäivänä.Toista olivat palkat vuosi pari sitten tosin.
- palo,rak,teoll.siivo
777777777 kirjoitti:
epäilen myös tuota kovasti. Itse kirvesmies eikä palkka ole edes tuota tänäpäivänä.Toista olivat palkat vuosi pari sitten tosin.
onko joku väittänyt että kirvesmiehellä olisi parempi palkka kuin heillä ??? sitä paitsi nyt ei ole kyse mistään "normi siivoojista" mutta ilmeisesti et tiedä moista ammatti kuntaa...alueeseen kuuluu mm.palo siivous,mikä ei ole mitään vitun mopin heiluttamista vaan naamarit päässä ihan töitä tehdään ...etseteraa etseteraa
ainut mikä on perseesta likaiset hommat joskus ja reissaaminen,mut niihin sopeutuu kun ei muuta ole. - 77777777
palo,rak,teoll.siivo kirjoitti:
onko joku väittänyt että kirvesmiehellä olisi parempi palkka kuin heillä ??? sitä paitsi nyt ei ole kyse mistään "normi siivoojista" mutta ilmeisesti et tiedä moista ammatti kuntaa...alueeseen kuuluu mm.palo siivous,mikä ei ole mitään vitun mopin heiluttamista vaan naamarit päässä ihan töitä tehdään ...etseteraa etseteraa
ainut mikä on perseesta likaiset hommat joskus ja reissaaminen,mut niihin sopeutuu kun ei muuta ole.vai käytkö etelässä töissä.Kyllähän nuita rakkennussiivoajia on työmailla tullut nähtyä.Puhun nyt tämän alueen palkoista enkä keikkahomista niissähän on palkat aivan eriluokkaa meilläkin ja eiköhän liene faktaa että kirvesmiehillä on järkeään parempi liksa kuin siivoajilla siivoaa se sitten mitä tahansa. t.kirvesmies ja 20 v.töissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403077- 812904
- 1902479
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362195- 201493
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411406Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403- 101284
- 131269
- 221251