Parhaat sääret?

bdgdcx

14

2628

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvostelija (m)

No.. ei sääret ole kaikkien fetissi. Ihan hyvät sääret tuollakin on. Eikä mitkään gasellijalat takaa mitään ihannointia kokonaispaketti voi muodostua erilaisista osista ;)

• make034048094328

kivan näköiset maistaisin kyllä..Minkälaiset sääret purevat nykyajan miehiin? Kuunteles nyt nainen kun selitän sinulle:miehet ovat kaikki eri yksilöitä makuja on siis yhtä monta kuin miehiäkin..tottakai löytyy varmasti samoistakin jutuista pitäviä mutta on tosi vaikea sanoa mistä suurinosa miehistä pitävät kun täytyisi pitää koko maailman ukoille äänestys.En voi sanoa kuin omasta puolestani.Oma täydellinen unelmanaiseni olisi tälläinen:aloitetaan ylhäältä
      Hiukset:pitkät ehdottomasti värillä ei ole väliä
      Ihonväri:vaalea tai hieman sellainen ruskehtava
      Naama:pieni nenä vihreät silmät pieni suu eli sirot kasvopiirteet
      olkapäät:kapeat
      Pituus:160-180cm
      Tissit:Mielummin pienet kuin jalkapallon kokoiset
      Lantio:kaareutuva kaunis
      Peppu:Hieman liika lihainen
      Sääret:Pitkät joissa ekstra lihaa
      Jalat:Pienet sirot
      ja viimeisenä mutta aivan varmasti tärkeimpänä jos ajattelee viedä suhteen pitemmälle LUONNE:hieman vanhan aikainen tykkää kotona hääräilystä esim.leipomisesta.Omaa arvomaailman ja terveen maalaisjärjen.Rehelinen ja luotettava. siinä jos joku tunnisti itsensä näistä tuntomerkeistä vastausta vaan tulemaan.Noista ylhäällä olevista ulkonäkö jutuista voidaan neuvotella jos tuo luonne puoli on kunnossa.
      Niin itse olen omillaan toimeentuleva töissä käyvä yksin asuva 33 vuotias pitkä mies joka on rauhallinen mutta osaan kyllä räjähtääkkin kunnolla jos tarve vaatii.olen rehellinen ja luotettava tykkään syödä leivonnaisia joskus....Olen helppo kumppani ja osaan kuunnella toista ihmistä.Olen sellainen ihminen jonka kanssa voi olla hiljaakin ei ole pakko höpistä jos ei ole mitään sanottavaa.Olen kapakka kierrokseni juossut ei ole enää tarvetta mennä.Mites tää nyt tälleen meni?? tästähän tuli treffi ilmoitus!!

• theron_

Itse tykkään tällaisista pitkistä sääristä: http://i34.photobucket.com/albums/d143/catgirlnimuelove/Charlize Theron/charlize20theron20evening20dress.jpg

http://www.celebrific.com/wp-content/uploads/2007/10/charlize-theron-100-11-07.jpg

mutta empä menisi sanomaan että lyhyenkään naisen säärissä on mitään vikaa:

http://cinematicpassions.files.wordpress.com/2009/02/pamela_anderson_1.jpg

http://www.celebritysmackblog.com/wp-content/uploads/2009/04/pamela-anderson.jpg

eli eiköhän se ole ihan yksilöllistä..tai siis että kokonaisuus nimenomaan ratkaisee.

• peterkuusi
    • Anonyymi

Annamaija Tuokko ja Ella Kanninen, siinä suomen kauneimmat sääret!

• Anonyymi

Hei kaikki miehet ei ole veistetty samasta puusta!! Eikö se ole jo selvää!!! Makuja on yhtä paljon kuin tähtiä taivaalla!! Jotkut on säärimiehiä kun taas toiset tykkää pienestä ja muodokkaasta ja siihen ei yleensä kuulu säärten ihannointi!

• Anonyymi

Vappu Pimiällä on parhaat sääret minun mielestä.Mustat ohuet sh ttk..t.62ukm

• Anonyymi

What does it matter- you never gonna feel the squeeze anyway.

• Anonyymi

Jenna Salmisen...

• Anonyymi

Sää Jenna uskaltaa olla nainen.Hame ja sukkikset..mustat,valkoiset...nätti nainen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sää Jenna uskaltaa olla nainen.Hame ja sukkikset..mustat,valkoiset...nätti nainen...

Valkoiset sukkikset vois kyllä heivata.
        Mustat OK, ja vielä mieluummin paljaat sääret.

• Anonyymi

Ei niitä pitkiä sääriä juuri ole, siksi ne ovat niin upeat. Harvinainen herättää mielenkiintoa.

• Anonyymi

Ttk eilen kauniita sääriä.Kristiinalla pitkät mutta Vapulla kaikista parhaat minun mielestä...t.62ukm

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      196
      22562
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      99
      9839
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      53
      7733
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      95
      6502
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      193
      6237
    6. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      65
      5847
    7. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      61
      5340
    8. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      51
      5233
    9. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      121
      4873
    10. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      107
      4574
    Aihe