Kulmien kestopigmentointi

Tsupina

Olen haaveillut n. 15 vuotta kulmien kestopigmentoinnista, ja esteenä haaveen toteuttamiseen on ollut lähinnä pelko siitä että jälki on järkyttävää kova hinta... Nyt kuitenkin olen kyllästynyt ihan totaalisesti piirtämään joka päivä kulmia itselleni, joten suositelkaapas arvon leidit jotain hyvää, ammattitaitoisen henkilökunnan omaavaa pigmentointipaikkaa, miel. Vantaalla tai Helsingissä.

Onko kellään kokemuksia Pigmentaario-nimisestä salongista Tikkurilassa?

32

5620

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miiiii

Moikka.

Mulla on kokemusta tuosta mainitsemastasi Pigmentaario paikasta. Olen käynyt siellä lukuisia kertoja mm. ripsipermanentissa, kestovärjäyksessä, karvojen poistossa. Paikka on todella mukava ja henkilö ammattitaitoinen. Kestopigmentoinnista hänellä on kaikki vaadittavat kurssit käytynä ja osaa sen homman. Ainakin keskustelujen perusteella hänellä käy paljon ihmisiä pigmentoinnissa sekä kulmia, että rajauksia.

Kannattaa käydä vilkasemassa paikan nettisivut, siellä on kuvia pigmentoinneista.

Ps. Sitten on myös sellainen paikka vanhassa silkkitehtaassa kuin Beaty Room. Itselläni ei paikasta ole mitään kokemusta, mutta olen kuullut, ettö sieltäkin saa osaavaa pigmentointijälkeä, vieraile myös tuon paikan nettisivuilla, kuvia pigmentoinneista.

Toivottavasti tästä oli edes pientä apua sinulle! =)

• mia-76

aikaa oli hieman vaikea saada, mutta muutaman viikon odottelun jälkeen sinne pääsin ja mielestäni tein elämäni parhaimman asian ja otin silmän rajaukset.

tuosta pigmentaariosta ei minulla ole kokemuksia,mutta beauty roomia voin suositella,hintakin siellä on enemmän kuin kohdallaan (maksoin 200e rajauksistani,vahvistus oli 50e)

• ..että näin
        mia-76 kirjoitti:

aikaa oli hieman vaikea saada, mutta muutaman viikon odottelun jälkeen sinne pääsin ja mielestäni tein elämäni parhaimman asian ja otin silmän rajaukset.

tuosta pigmentaariosta ei minulla ole kokemuksia,mutta beauty roomia voin suositella,hintakin siellä on enemmän kuin kohdallaan (maksoin 200e rajauksistani,vahvistus oli 50e)

Hinnat on kyllä kohdallaan, mutta ainakaan kulmapigmentointeja en siellä nettisivujen kuvien perusteella ottaisi. Makunsa toki kullakin

• Rimppakinttu.
        ..että näin kirjoitti:

Hinnat on kyllä kohdallaan, mutta ainakaan kulmapigmentointeja en siellä nettisivujen kuvien perusteella ottaisi. Makunsa toki kullakin

Minulla laitettu kulmat,silmät ja huulet. Olen tyytyväinen jälkeen,huulet tosin jouduttiin laittamaan pariin otteeseen,että saatiin väri pysymään.

Minulla ainakin kulmat muuttuivat paljon teon jälkeen,väri vaaleni ja "kulmat" pehmenivät.

Luulen ,että noi nettisaitin kuvat ovat juuri sellaisia joita otettu tekemisen jälkeen heti.

Jokaisella tietysti oma makunsa ja näkemyksensä väreistä ja rajoista,itse menin kaverini suosituksilla tuonne br:ään.

• no joo
        Rimppakinttu. kirjoitti:

Minulla laitettu kulmat,silmät ja huulet. Olen tyytyväinen jälkeen,huulet tosin jouduttiin laittamaan pariin otteeseen,että saatiin väri pysymään.

Minulla ainakin kulmat muuttuivat paljon teon jälkeen,väri vaaleni ja "kulmat" pehmenivät.

Luulen ,että noi nettisaitin kuvat ovat juuri sellaisia joita otettu tekemisen jälkeen heti.

Jokaisella tietysti oma makunsa ja näkemyksensä väreistä ja rajoista,itse menin kaverini suosituksilla tuonne br:ään.

Itsekin olen miettinyt kestopigmentointia, koska omat kulmat aivan olemattoman väriset. Mutta taas käytyäni katsomassa näitä pigmentointi kuvia nyt Pigmentaario paikan sivuilla, tulin toisiin ajatuksiin.... Musta ne on ihan järkyttävän näköisiä!! Ihan ku mustalla tussilla oltais piirretty! Voinhan mä kotonaki ottaa tussin käteen. Mä en vaan tykkää yhtään. Eikö niistä saa tehtyä luonnollisen näköisiä? No saa jäädä omalta kohdaltani tämä pigmentointi. Se kuullostaaki liian hyvältä ollakseen toimiva :) Ennen laitoin kulmiin kestovärjäyksen ja se näytti hyvälle, koska väri oli karvoissa. Mut sitten herkistyin tälle eli enää en voi laittaa ku tulee allerginen reaktio... Se oli kyllä hyvä!

• RAIJA60

Itse kävin laitattamassa tikkurilassa pigmentaario outilla kulmat, en ollut lopputulokseen ollenkaan tyytyväinen. Menin näytämään beauty roomiin suville kulmiani, hän muutti mallia hieman ja nyt olen kulmiini tyytyväinen.

• Kevätmarja
        RAIJA60 kirjoitti:

Itse kävin laitattamassa tikkurilassa pigmentaario outilla kulmat, en ollut lopputulokseen ollenkaan tyytyväinen. Menin näytämään beauty roomiin suville kulmiani, hän muutti mallia hieman ja nyt olen kulmiini tyytyväinen.

Heh,aivan nauratti,minulla kävi juuri päin vastoin. Otin Beauty Roomissa kulmat jokin aikaa sitten ,ja Outi Pigmentaariosta korjasi ne mieleiseksini....Hän teki myös minulle silmän rajaukset, jotka ovat mielestäni täydelliset.....Ehkä se hinta /laatu suhde vielä kulkeevat käsikädessä, näin lama-aikanakin.....enhän ottaisi edes ilmaiseksi pigmentointeja, jotka eivat miellyttäisi itseäni, saatikka pilaisi kasvoni muutomaksi vuodeksi.....jokainen taklaa tyylillään...

• nopro

Huomioikaa että kuvat on yleensä otettu heti pigmentoinnin jälkeen jolloin iho on ärtynyt ja turvoksissa. Lopputulema ei todellakaan ole noin luonnoton kuin kuvat antaa ymmärtää. Kunhan rupi tuosta irtoaa muuttuu pigmentointi pehmeämmäksi ja ylimääräinen väri poistuu. Ihan varmasti on samanlainen näkymä (pigmentoittepa missä tahansa) ensimmäisen viikon.

• 82
        nopro kirjoitti:

Huomioikaa että kuvat on yleensä otettu heti pigmentoinnin jälkeen jolloin iho on ärtynyt ja turvoksissa. Lopputulema ei todellakaan ole noin luonnoton kuin kuvat antaa ymmärtää. Kunhan rupi tuosta irtoaa muuttuu pigmentointi pehmeämmäksi ja ylimääräinen väri poistuu. Ihan varmasti on samanlainen näkymä (pigmentoittepa missä tahansa) ensimmäisen viikon.

Itse olen käynyt Beaty Roomissa ja en ole ollenkaan tyytyväinen, otin ripsien pidennykset ja kun niistä halusin antaa hieman negatiivista palautetta niin minulle vain "sanottiin" pahasti takaisin!!

En kyllä voi suositella =(

Iriall Lahelassa on kyllä arvoinen ;)

• Outi 2010
        82 kirjoitti:

Itse olen käynyt Beaty Roomissa ja en ole ollenkaan tyytyväinen, otin ripsien pidennykset ja kun niistä halusin antaa hieman negatiivista palautetta niin minulle vain "sanottiin" pahasti takaisin!!

En kyllä voi suositella =(

Iriall Lahelassa on kyllä arvoinen ;)

Joo sama juttu kävi minulla tuolla BR:ssä Tikkurilassa. Otin ripsien pidennykset siellä, en voi tosiaan suositella tuli tosi lyhyet ja ripsiä oli laitettu monta päällekkäin (Ammattilaiset laittavat 1 ripsen kerrallaan)??? ihmekkös tuo jos ne alkaa könttinä tippumaan! muissa paikoissa kun olen nyt käynyt niin niissä tosiaan menee se pari tuntia kun niitä laitetaan, ei niitä ihan tunnissa saada laitettua, niinkuin ne BR ssa saadaan laitettua =)

Muuta kokemusta sieltä ei ole.En kyllä ajatellut mennä enää, ikävää kun kokemus jää huonoksi!

• Tiksin mimmi -77
        Outi 2010 kirjoitti:

Joo sama juttu kävi minulla tuolla BR:ssä Tikkurilassa. Otin ripsien pidennykset siellä, en voi tosiaan suositella tuli tosi lyhyet ja ripsiä oli laitettu monta päällekkäin (Ammattilaiset laittavat 1 ripsen kerrallaan)??? ihmekkös tuo jos ne alkaa könttinä tippumaan! muissa paikoissa kun olen nyt käynyt niin niissä tosiaan menee se pari tuntia kun niitä laitetaan, ei niitä ihan tunnissa saada laitettua, niinkuin ne BR ssa saadaan laitettua =)

Muuta kokemusta sieltä ei ole.En kyllä ajatellut mennä enää, ikävää kun kokemus jää huonoksi!

Minulla taas täysin päinvastainen kokemus/muksia beauty roomista,

Olen käynyt siellä noin kaksivuotta ja todella tyytyväinen olen ollut saamaani palveluun, aloitin pelkillä rakennekynsillä, sitten innostuin kulmien pigmentoinnista , niistä tuli niin hyvät,että päätin ottaa myös pigmentoinnit silmiini, nyt olen noin reilu puolivuotta ollut ripsienpidennyksien todella tyytyväinen asiakas.

Kuulostaa tämänketjun puheet minusta aika panettelulta,liekö kilpailijat kateellisena täällä kirjoittelevan?

Itse ainakin suosittelen Beauty Roomia täysillä :)

• outi2010
        Tiksin mimmi -77 kirjoitti:

Minulla taas täysin päinvastainen kokemus/muksia beauty roomista,

Olen käynyt siellä noin kaksivuotta ja todella tyytyväinen olen ollut saamaani palveluun, aloitin pelkillä rakennekynsillä, sitten innostuin kulmien pigmentoinnista , niistä tuli niin hyvät,että päätin ottaa myös pigmentoinnit silmiini, nyt olen noin reilu puolivuotta ollut ripsienpidennyksien todella tyytyväinen asiakas.

Kuulostaa tämänketjun puheet minusta aika panettelulta,liekö kilpailijat kateellisena täällä kirjoittelevan?

Itse ainakin suosittelen Beauty Roomia täysillä :)

Itse kirjoitin vain mielipiteen.... jokaisella on siihen oikeus. En suosittele muita paikkoja, mutta kerroin että en ollut tähän paikkaan ollenkaan tyytyväinen.

• Kulmat ja silmät
        no joo kirjoitti:

Itsekin olen miettinyt kestopigmentointia, koska omat kulmat aivan olemattoman väriset. Mutta taas käytyäni katsomassa näitä pigmentointi kuvia nyt Pigmentaario paikan sivuilla, tulin toisiin ajatuksiin.... Musta ne on ihan järkyttävän näköisiä!! Ihan ku mustalla tussilla oltais piirretty! Voinhan mä kotonaki ottaa tussin käteen. Mä en vaan tykkää yhtään. Eikö niistä saa tehtyä luonnollisen näköisiä? No saa jäädä omalta kohdaltani tämä pigmentointi. Se kuullostaaki liian hyvältä ollakseen toimiva :) Ennen laitoin kulmiin kestovärjäyksen ja se näytti hyvälle, koska väri oli karvoissa. Mut sitten herkistyin tälle eli enää en voi laittaa ku tulee allerginen reaktio... Se oli kyllä hyvä!

BR kuvathan on otettu tietysti heti toimenpiteen jälkeen... Lopputulos on aivan eri näköinen kun iho on parantunut. Jokaisen asiakkaan iho regoi eri tavalla toimenpiteeseen. Esimerkiksi itselläni turposi tosi paljon, mutta lopputulos on upea. Olen todella tyytyväinen Suvin työhön ja työssäni näen hänen tekemiään töitä jatkuvasti. Asiakkaat ovat olleet todella tyytyväisiä. Eräskin asiakas joka pelkäsi pigmentointia tosi paljon, tuli kiittelemään jälkikäteen että olin suositellut Suvia. Esimerkiksi kulmissa väri vaalenee paljon kun ihoparanee.

Se että on tehnyt pigmentointeja kymmenen vuotta, ei tarkoita sitä että osaa tehdä niitä. Siinäkin tarvitaan silmää muotoiluun ja värien valintaan. Ja joillakin sitä vaan on ja joillakin ei!!!

Onnellinen kulmien ja silmänrajausten omistaja

• avon tekee hyvää

Kauppakeskus Tikkurin yläkertaan on avattu HD5 niminen paikka, jossa kävin pigmentoimassa kulmat - vahvistus kuului hintaan ja tarjous oli n. 200egeä eli aika edukas. Tyytyväinen olen, mulla on aiemminkin ollut kestopigmentointi mutta kun siitä oli jo yli nelisen vuotta niin oli aika käydä laittamassa uudelleen..

Aluksi ovat aina lakupötköt, kun rupeutuvat ja viikon pästää alkaa tasaantumaan -eli ei kannata ensivaikutelmaa säikähtää. Värihän hiipuu vuosien saatossa, joten jos haluaa että omaa kulmat vielä parin vuoden päästäkin niin kovin vaalealla ei sitten kannata laittaa. Mulla on tummat, mutta sopii mulle paremmin näin johtuen omista väreitäni - ja jos haluan pehmentää vaikutelmaa voin laittaa meikkiä päälle ja näyttävät vaaleammilta.

Yksi tuttu kehui kulmiani ja kertoi samalla että kävi itse juuri kesällä beautyroomissa laittamassa muttei ole tyytyväinen - kun ovat kovin kapeat kaaret ja ihan vaaleat. En olisi edes huomannut että oli laittanut ellei olisi sanonut, eli kyllähän ne saa tehtyä vaaleallakin jos haluaa.

• SipoonUlla

Ole joidenkin vietnamilaisten paikka? Itse kuulin yhden pigmentointi kokemuksen tutultani joka oli siellä käynyt,hän ei ollut ollenkaan tyytyväinen kulmiinsa jotka oli siellä ottanut, väri oli todella tumma (aikaa oli kuukauden verran kulunut) ja muoto jotenkin hyvin kulmikas,ei ainakaan minusta mitenkään kovin luonnollisen näkoinen.

Itse olen ottanut pigmentoinnin kulmiini myöskin tikkurissa Nail Lounge nimisessä paikassa,ja olen hyvin tyytyväinen, kulmani ovat luonnolliset ,mutta kuitenkin hieman korostetut ja malli todella hyvä. Itse en uskaltautuisi menemään muille kuin suomalaisille,koska nuo vietnamilaisten paikat ovat usein perhepaikkoja,eikä tekijöillä ole mitään koulutusta,saati sitten ovatko värity turvallisia suomen kriteerit täyttäviä värejä,vaiko tatuointi värejä,joita epäilen ystävällänikin käytettäneen.

• kulmat ja silmät

Miksi tuttusi ei ole kertonut asiasta Beauty Roomiin. Jos ei ole tyytyväinen on asiallista kertoa siitä tekijälle, jotta voidaan tehdä asiakas tyytyväiseksi. Onko tuttusi käynyt vahvistuksessa? Silloin korjataan jos muodossa on jotain korjattavaa ja väriä vahvistetaan. Ensimmäisellä kerralla kannattaa laittaa vaaleampi väri koska väriä saadaan lisättyä vahvistuksessa. Mutta jos ensimmäisellä kerralla laitetaan liian tumma, sitäpä ei sitten saakaan pois.

• naaser
        kulmat ja silmät kirjoitti:

Miksi tuttusi ei ole kertonut asiasta Beauty Roomiin. Jos ei ole tyytyväinen on asiallista kertoa siitä tekijälle, jotta voidaan tehdä asiakas tyytyväiseksi. Onko tuttusi käynyt vahvistuksessa? Silloin korjataan jos muodossa on jotain korjattavaa ja väriä vahvistetaan. Ensimmäisellä kerralla kannattaa laittaa vaaleampi väri koska väriä saadaan lisättyä vahvistuksessa. Mutta jos ensimmäisellä kerralla laitetaan liian tumma, sitäpä ei sitten saakaan pois.

kyseisessä paikassa myös ripsipidennyksen ottaneena , en kovin tyytyväinen....nyt olisikin haussa hyvä ja ammattitaitonen ripsienpidentäjä....nim könttäripsiin kyllästynyt...

• HD5 huono !
        SipoonUlla kirjoitti:

Ole joidenkin vietnamilaisten paikka? Itse kuulin yhden pigmentointi kokemuksen tutultani joka oli siellä käynyt,hän ei ollut ollenkaan tyytyväinen kulmiinsa jotka oli siellä ottanut, väri oli todella tumma (aikaa oli kuukauden verran kulunut) ja muoto jotenkin hyvin kulmikas,ei ainakaan minusta mitenkään kovin luonnollisen näkoinen.

Itse olen ottanut pigmentoinnin kulmiini myöskin tikkurissa Nail Lounge nimisessä paikassa,ja olen hyvin tyytyväinen, kulmani ovat luonnolliset ,mutta kuitenkin hieman korostetut ja malli todella hyvä. Itse en uskaltautuisi menemään muille kuin suomalaisille,koska nuo vietnamilaisten paikat ovat usein perhepaikkoja,eikä tekijöillä ole mitään koulutusta,saati sitten ovatko värity turvallisia suomen kriteerit täyttäviä värejä,vaiko tatuointi värejä,joita epäilen ystävällänikin käytettäneen.

Noilla tihrusilmillä (ja ties millä muulla) ei taida olla edes kosmetologin koulutusta. En tasan luottaisi ! Mutta käytinkin itse Nail Loungea, jota suosittelen lämpimästi !
        Tosin se on muuttanut sinne Horsmakujalle ,että taidan minäkin siirtyä Beuaty Roomiin, kun sitä niin lämpimästi suositellaan. Ei kuitenkaan mihinkään aasialaisämmien pitämiin mestoihin !!!!! Hieronnoista nyt puhumattakaan !!!!

• jälkijunassa hyvää t
        kulmat ja silmät kirjoitti:

tulee vastaus nyt pari vuotta myöhässä..eli tämä ystäväni oli beaty roomiin ollut yhteydessä ja sanonut kulmien olevan mielestään aika hailakat mutta oli kuulemma vastattu sieltä, ettei päälle voi heti laittaa uusia tai lisätä väriä. Vaikka itse olen kuullut että vahvistaa kyllä voisi..

HD5 tosiaan on vietnamilaisten paikka, kulmistani tehtiin tummat mikä on mulle ok kun olen omilta väriltänikin tumma. Sitä en osaa sanoa, tekevätkö myös vaaleita kulmia. Kulmiin olen suh tyytyväinen, väri pysynyt hyvin mutta malliltaan eivät ole aivan symmetriset (tosin, eivät olleet edellisenkään pigmentoinnin jäljiltä). Tuolla kävin myös jalkahoidossa mutta se oli kauhukokemus - likka vaan lääppi, ei ymmärtänyt suomea lainkaan ja leikkasi vielä kovettumaa kynsileikkurilla niin että veresnahkaan meni ja sattui kovasti!

• jughuguyguygy

Voi perse... Jos sulla ei ole kulmia omasta takaa, älä tasan pigmentoi sellaisia. Mulla jos ei olisi luonnostani näyttäviä kulmakarvoja, korostaisin varmaankin kulmieni vaaleutta. Monet ihmiset, joilla on väritön kulmakarvaväritys, omaavat myös vaaleat tai vaaleahkot hiukset ja luulen, että sellaisiin sopii ihan hyvin kevyt kulmakynä ( esim. vaalenaruskea tai kesiruskea kulmaväri), oli hiukset tummaksi värjätyt tai vaaleammat.

Minä pigmentoisin kulmakarvat ainoastaan tapauksessa, ettei mulla kasvaisi kulmakarvoja ollenkaan. Iitse olen luonnostani blondi, eli omaan vaaleat (joskin hailakanväriset) hiukset, mutta mulla on niin tummat ja vahvat kulmakarvat, ettei monikaan edes usko, etten koskaan värjää niitä. Sama oli jo lapsena. Olisit iloinen, että tilanteesi on se, ettet näytä Breshnevilta oltuasi päivän nyppimättä kulmakarvoja.;) Minä jos yhtenäkin aamuna jättäisin nyppimättä kulmakarvani, niin viikon päästä ne olisi kasvaneet yhteen ja olisi kulmakarvastoni suurinpiirtein sentin paksuinen.:/ Joskin onhan siitä iloakin, että ne on niin leimalliset mulla ja kaarevat.

• jp

Nyt kaipaan neuvoja. Kävin torstaina pigmentoimassa kulmani ja en ole yhtään tyytyväinen! Edelleen ne ovat erittäin tummat, vaikka tekijä sanoi, että kyllä ne sitten vaalenevat. Mutta hirveintä on se, että kulmiini on tullut muutamassa päivässä ns. "vaaleita pystyaukkoja" eli nyt kulmavärini ei ole yhtenäinen vaan nuo aukot näkyy aika selvästi varsinkin kuin katsoo läheltä. Mitä teen?

Kuukauden päästähän mulla olisi se kulmien vahvistus, mutta en tiedä haluanko mennä enää siihen samaan paikkaan.

• jholhjhh

Viikon kuluessa vaalenee ja rupivaihe tippuu pois ja siihen tulee aukkoja. Tasaantuu kun kulmat paranevat. Rapsutella et saa ettei lähde väri pois. Sait varmaan hoito-ohjeet sieltä missä kävit. Kuukauden päästä lisätään väriä jotta saadaan tasainen tulos.

• browniesmile

Olen pigmentoinut eyelinerit ja kulmat Heavenlynailsissa. Heidän galleriassa on paljon ennen ja jälkeen kuvia pigmentoinneista. Ystävättäreni kävi ensin pigmentoimassa silmiinsä rajaukset ja sen perusteella tutustuin ensin galleriaan ja lopulta varasin ajan pigmentointeihin.

Olen ollut jälkeen eritäin tyytyväinen. Ensimmäiset päivät sekä silmät, että kulmat näyttivät tummilta. Mielestäni se johtui rupivaiheesta. Hoidin keittosuolaliuoksella ja hoitoaineella, jotka sain Heavenlynailsista mukaani.

Nyt molemmat on ihanat, ei tussilla piirretyn näköiset, vaan luonnolliset. Kulmissani käytettiin karvatekniikkaa, jossa omien kulmakarvojeni joukkoon piirrettiin pigmentointilaitteella karvoja.

Ystävättäreni silmänrajaukset ovat hyvännäköiset, tummemmat kuin toisella ystävättärellä, joka kävi eri paikassa. Hänen rajauksensa ovat turkoosit eivätkä mustat, niinkuin toisen ystävättären, joka Heavenlynailsissa kävi.

Olen päättänyt pigmentoida myös huuleni ja luotan täysin Tiinan taitoihin tehdä myös niistä kauniit kuten on silmäni ja kulmani. Suosittelen Heavenlynailsin Tiinaa!

• Riit80

Minulla päinvastainen kokemus heavenlynailsista. Pigmentoija ei osannut piirtää kulmiani,vaan käski minun itse piirtää kulmat. Hän teki jokatapauksessa erillaiset kuin mitä piirsin ja nyt värit ovat edelleenkin liian tummat ja kulmat aivan erinäköiset ja epäsymmetriset.

Itse mietin nyt tatuonninpoistoa näihin kulmiini. Reklamaatiota heavenlynails ei ottanut mitenkään vastaan. Onnetonta tunarointia.

• Nabz

Heippa,

Haluan jakaa varoittavan esimerkin grouponin Aika Ihana-hoitolan pigmentoinneista. (Mainostaa myös Facedealissa / Citydealissa)

Otin kulmien pigmentoinnit Aika Ihana -kauneushoitolassa nyt alkutalvella ja pieleen meni.
      Lopputulos on SINIVIHREÄ jopa "korjauskerran jälkeen" jo neljässä päivässä ja tekijä ei ota vastuuta eikä osaa korjata.
      En saanut edes rahoja takaisin.

Thaimaalainen tekijä kuittasi asian toivottamalla vaan "hyvää jatkoa", koska hänen mielestään lopputulos oli "kauniin ruskea", eli tyyppi on varmasti värisokea.

Lähetin kuvat sinisistä kulmakarvoistani myös aineiden maahantuojalle, joka ehdottomasti oli sitä mieltä että lopputulos on mennyt pieleen. Lisäksi paljastui ettei tyyppi ollut koskaan tilannut oranssipohjaista korjausväriä, vaikka oli soittanut ja kysynyt sitä maahantuojalta.

Todella asiatonta mielestäni. Olen tehnyt paikasta valituksen parille eri taholle, koska mielestäni jos tehdään virhe, se korjataan asianmukaisella tavalla

Aika ihanassa ei ole asianmukaista pigmentointilaitetta (koska ei raaski ostaa sellaista) ja muutenkin tekijän väriopintaju ja hoito-ohjeet jotka asiakkaalle annetaan ovat päin helvettiä.

En voi suositella kenellekään!

Yritän päästä korjauttamaan nämä jonnekin muualle, en vaan tiedä minne. Kalliiksi tulee jokatapauksessa ja aion laittaa kyseisen huuhaa-hoitolan vastuuseen!

Tässä vielä kuvalinkki todistamaan tapahtunutta.
      http://s1257.beta.photobucket.com/user/paljastaja/media/pigmentointi1kk.jpg.html

• Rikoslaki 24-luku§10

Rikoslain 24 luvun 10:s pykälä
        VALHEELLISEN TIEDON levittäminen julkisesti, kuten tänne yleiselle keskustelupalstalle on törkeä kunnianloukkaus eli RIKOS.

Asianomaisella on AINA oikeus vaatia korvausta kärsimyksestä - korvaus vahingonkorvauslain mukaan on 200 - 10 000 euroa - sekä mahdollisesta yrityksen liikevaihdon menetyksestä, josta korvaus voi olla kymmeniä tuhansia.

Lisäksi PERÄTTÖMIEN TARINOIDEN LEVITTÄJÄ joutuu maksamaan vastapuolen kulut.

Kunnianloukkauksesta voi saada tuomion yllättävänkin herkästi, jos NÄYTTÖÄ RIITTÄÄ.

Tämä keskustelu on riittävä näyttö törkeästä kunnianloukkauksesta, keskustelu on kuvakaapattu rikosilmoitusta varten.

• Anna M.

Onko kellään kokemusta GlamuuRin pigmentoinneista? Facediilissä tarjous kulmien pigmentoinnista, mutta en ole googlettamalla löytänyt vielä mitään kommentteja paikan pigmentointi jäljestä... en siis positiivista, enkä negatiivista.

• Nain80

Glamuurista pysyisin kaukana. Itse erehdyin silmiini pigmentoimaan, lopputulos piti käydä korjauttamassa toisessa paikassa, kalliiksi tuli. Plus virolainen tekijä (ilmeisesti paikan omistaja) haisi ihan järkyttävälle hielle YÖK.

• kulmaunelma

tein tänään kulmani Tallinnassa, ja olen erittäin tyytyväinen. kunhan vielä parantuu ja tumma rupi lähtee niin näyttää varmasti vielä hienommalta. osoite on Poska 45, pieni kauneushoitola lähellä porttia josta Linda line lähtee. Ammattilaisen nimi on Olga, tekee kulmia myös Suomessa joka toinen kuukausi. Erittäin taitava! hintaa vain 150€ mistä olin aika yllätynyt. En voisi olla tyytyväisempi. 2-3kk päästä on ns. "huolto" joka maksaa 70€. siinä saadaan vielä pysyvämpi lopputulos ja korjataan joitain yksityiskohtia joita ei ehkä ole tullut ekalla kerralla huomattua. Suosittelen! jos jotain kiinnostaa, voin laittaa numeron s-postiin.

• rjw1

Hei!
        Tehtiinkö sinun kulmat perinteisellä menetelmällä vai ikään kuin karva kerrallaan? Näyttävätkö luonnollisilta?

• Rala1

Missä tämä Olga suomessa tekee pigmentointia,osoite,,,,,,,,kiitos.

• alissa3

Olen tehnyt kulmat tässa www.püsimeik.ee

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5326
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3701
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3263
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2505
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2102
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1987
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163