Korso-Koivukylä akselilla kaikki pettää

iknowforafact

siis voin vannoa, että KAIKKI pizzeristit tällä alueella pettää vaimonsa / tyttöystäväänsä. ihan takuulla.

75

1830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä rupee enää..

      varmuudella vain hän joka on itse ollut toisena osapuolena kaikkien kanssa pettämässä. Onko nolo ja kipeä olo kun hyppää jonkun toisen miehen väliaikaisvessaksi? Kiertopalkinnon elämä on varmaan kovaa.

    • 56

      Hyvä vain jos noin on.

      Ählämnin akka ei juuri muuta ansaitsekaan kuin pettävän könsikkään:D

    • Sad But True

      Oliko tuo joku yllätys? Tietääkseni kaikki turkkilaiset, kurdit juoksee vieraan pillun perässä vaikka kotona odottaa avopuoliso/vaimo. Tiedän että nyt joku turkkilaisen akka rupee inisemään että ei ole totta, mutta noin asia oikeasti on. Luulen että se on heidän alkukantaisissa geeneissa, kuten raiskaaminenkin myös.

    • ggfdgfd

      ulkopuolella asuvat käyttävät välillä pääkaupunkiseudun naisista ilkeää nimistystä he ovat mamujen huoria..

      taitaa olla jotain perää asiassa...

    • SL09

      Olet sitten varmaan käynyt läpi kaikki pizzerioiden työntekijät? Hienoa :)

    • tiedänvarmasti

      siis voin vannoa, että KAIKKI peräkammarinpojat tällä alueella häiriköivät suhteet& tunteet palstalla. ihan takuulla.

      • timjami88..

        siis mullakin on tästä asiasta kokemusta. en oo nussinu kaikki korso-koivukylän pizzeristit, mulla vaan oli yks
        poikaystävä sieltä, naimisissa oleva, pizzakuski... ja mun kaveri seurusteli sen pomon kanssa, turkkilainen sekin... ja niiden kautta ollaan nähty niiden kavereita, viereisistä pizzerioista, jotka oli naimisissa, ja jotka toi myös tyttöystäviään syömään ja juomaan... ei tarvii olla kaikkien turkkilaisten kanssa seksisuhteessa, että huomaa niiden viettämää elämää.


      • vai mitä
        timjami88.. kirjoitti:

        siis mullakin on tästä asiasta kokemusta. en oo nussinu kaikki korso-koivukylän pizzeristit, mulla vaan oli yks
        poikaystävä sieltä, naimisissa oleva, pizzakuski... ja mun kaveri seurusteli sen pomon kanssa, turkkilainen sekin... ja niiden kautta ollaan nähty niiden kavereita, viereisistä pizzerioista, jotka oli naimisissa, ja jotka toi myös tyttöystäviään syömään ja juomaan... ei tarvii olla kaikkien turkkilaisten kanssa seksisuhteessa, että huomaa niiden viettämää elämää.

        Kantsii kuitenkin pitää ihan vaan kaverina tollaset tyypit.


      • nojoo..
        vai mitä kirjoitti:

        Kantsii kuitenkin pitää ihan vaan kaverina tollaset tyypit.

        niinpä... ottaa ilmaista pizzaa ja limua, mut ei antaa sit mitään!! ei todellakaan.


      • listening.
        nojoo.. kirjoitti:

        niinpä... ottaa ilmaista pizzaa ja limua, mut ei antaa sit mitään!! ei todellakaan.

        no siis ei se vaan korso-koivukyläs oo, se on sama juttu muuallakin...


      • sammahäär...
        listening. kirjoitti:

        no siis ei se vaan korso-koivukyläs oo, se on sama juttu muuallakin...

        no niin on! tääl hakunilassa on ihan sama juttu!!


      • gnaw80
        sammahäär... kirjoitti:

        no niin on! tääl hakunilassa on ihan sama juttu!!

        siis hei, meillä tikkurilassa se on harrastus!


      • no worries.
        gnaw80 kirjoitti:

        siis hei, meillä tikkurilassa se on harrastus!

        täähän on ihan normaalia niille, ei yhtään mitään ihmeellistä...


      • thinkaboutit..
        no worries. kirjoitti:

        täähän on ihan normaalia niille, ei yhtään mitään ihmeellistä...

        nii, mitä te haluutte niistä, ketä saa ottaa jopa 4 vaimoa lain mukaan...


      • no news
        thinkaboutit.. kirjoitti:

        nii, mitä te haluutte niistä, ketä saa ottaa jopa 4 vaimoa lain mukaan...

        siis ei toi oo pelkästään korsos ja koivikses - muuallakin ihan sama juttu...


      • pikku-miia.
        no news kirjoitti:

        siis ei toi oo pelkästään korsos ja koivikses - muuallakin ihan sama juttu...

        mut kyl noi korson turkit ovat ihan omaa luokkaansa... hehheh..


      • koivukylä rules.
        pikku-miia. kirjoitti:

        mut kyl noi korson turkit ovat ihan omaa luokkaansa... hehheh..

        no varmaanki samaa menoo ku susanis tai servicess... =)


      • finnpower19
        koivukylä rules. kirjoitti:

        no varmaanki samaa menoo ku susanis tai servicess... =)

        siis mä tunnen yhen IIIIIHANAN turkkilaisen, ja yhen marokkolaisen koivukyläst... ne on aivan ihania. molemmat kyl naimisissa, mut minkäs teet... :)


      • no wonder
        finnpower19 kirjoitti:

        siis mä tunnen yhen IIIIIHANAN turkkilaisen, ja yhen marokkolaisen koivukyläst... ne on aivan ihania. molemmat kyl naimisissa, mut minkäs teet... :)

        kaikilla akseleilla turkkilaiset ja arabit pettää.


      • tosion...
        no wonder kirjoitti:

        kaikilla akseleilla turkkilaiset ja arabit pettää.

        totta.


      • suolanen80
        tosion... kirjoitti:

        totta.

        no ei nyt ihan kaikki, mut sanotaan 80%


      • josephine79
        suolanen80 kirjoitti:

        no ei nyt ihan kaikki, mut sanotaan 80%

        paremminkin 90% =)


      • halavalla mennee
        nojoo.. kirjoitti:

        niinpä... ottaa ilmaista pizzaa ja limua, mut ei antaa sit mitään!! ei todellakaan.

        mies sinua halvalla, jos pizza ja limu riittävät korvaukseksi.
        Prostituoidujen hinnat alkavat satasesta, ja voivat nousta tonneihin.


      • odota sinäkin
        finnpower19 kirjoitti:

        siis mä tunnen yhen IIIIIHANAN turkkilaisen, ja yhen marokkolaisen koivukyläst... ne on aivan ihania. molemmat kyl naimisissa, mut minkäs teet... :)

        katsotaan mitä kyseiset mainitsemasi henkilöt sanovat kunhan toimitan heille kirjoituksesi. it-tunnuksesi on tallennettu myös.
        kannattaa menneä sinunkin kasvokkain kertomaan näille miehille että netissä heidän kunniaansa loukkaat ja latelet solvauksia. aika törkeää käytöstä sinulta, vaan vastaappa myöhemmin julkisesti mikäli he näin päättävät. odota rauhassa.


      • moi moi
        odota sinäkin kirjoitti:

        katsotaan mitä kyseiset mainitsemasi henkilöt sanovat kunhan toimitan heille kirjoituksesi. it-tunnuksesi on tallennettu myös.
        kannattaa menneä sinunkin kasvokkain kertomaan näille miehille että netissä heidän kunniaansa loukkaat ja latelet solvauksia. aika törkeää käytöstä sinulta, vaan vastaappa myöhemmin julkisesti mikäli he näin päättävät. odota rauhassa.

        Hyvä juttu, vai että heidän kunniaansa loukkaa :) Eihän hän muuta kun kerro muutaman elämän tosiasian Korso-Koivukylä akselilta. Vai oikein it-tunnukset tallennettu. Mun it-tunnuksia sun ei tarvitse vaivautua tallentamaan, koska mä olen heille jo kasvotusten sanonut mitä mieltä olen, joidenkin heidän tekemisistään. Ja tää nettihän on siittä niin kiva paikka, kun voi nimettömänä kertoa elämän tosiasioita.


      • ....,.,...,..
        timjami88.. kirjoitti:

        siis mullakin on tästä asiasta kokemusta. en oo nussinu kaikki korso-koivukylän pizzeristit, mulla vaan oli yks
        poikaystävä sieltä, naimisissa oleva, pizzakuski... ja mun kaveri seurusteli sen pomon kanssa, turkkilainen sekin... ja niiden kautta ollaan nähty niiden kavereita, viereisistä pizzerioista, jotka oli naimisissa, ja jotka toi myös tyttöystäviään syömään ja juomaan... ei tarvii olla kaikkien turkkilaisten kanssa seksisuhteessa, että huomaa niiden viettämää elämää.

        timjami88


      • mmmunaaaaa

        eli pian 35 v Helsingissä ja kyllä häiritsee suomi-lutkien kaipuu mustan parrun perään.
        Sellaista se oli jo 70-luvun puolella kun tulin opiskelemaan Helsinkiin. Seurasin sivusta menoa, kun asuin opiskelija-asunnossa keskustassa. En nyt ihan peräkammarin poika ole. Olen perheellinen akateeminen mies.


      • Anonyymi
        timjami88.. kirjoitti:

        siis mullakin on tästä asiasta kokemusta. en oo nussinu kaikki korso-koivukylän pizzeristit, mulla vaan oli yks
        poikaystävä sieltä, naimisissa oleva, pizzakuski... ja mun kaveri seurusteli sen pomon kanssa, turkkilainen sekin... ja niiden kautta ollaan nähty niiden kavereita, viereisistä pizzerioista, jotka oli naimisissa, ja jotka toi myös tyttöystäviään syömään ja juomaan... ei tarvii olla kaikkien turkkilaisten kanssa seksisuhteessa, että huomaa niiden viettämää elämää.

        Niinpä. Itseä alkoi yksi kähmiä,en antanu enkä anna. Yäk.


      • Anonyymi
        nojoo.. kirjoitti:

        niinpä... ottaa ilmaista pizzaa ja limua, mut ei antaa sit mitään!! ei todellakaan.

        Juuri näin👍👍


      • Anonyymi
        no news kirjoitti:

        siis ei toi oo pelkästään korsos ja koivikses - muuallakin ihan sama juttu...

        Niin on. Eräs pizzaukko asui naapurissa. Akallee huus,minulle flirttas. Hänellä siis turkkilainen vaimo...


    • ;)

      Miten tämä eroaa keskiverto suomalaisesta miehestä? Jos pettäminen on niin yleistä ja uskollisuus niiiiiiiin harvinaista niin miten tämä kultuuriin liittyy?

      Luuletko että pelkästään se että on pizzeriassa töissä niin mies ei toimi niin kuin keskiverto mies toimisi?

      Yhtä iso uutinen kuin että kertoisit että kaikki miehet Korso-Koivukylä akselilla pettävät vaimoja / tyttökavereita.

      PS useimman miehet eivät edes arvosta nimikkeellä tyttökaveri olevaan muuksi kuin pelkäksi panopuuksi joka on ja vaihtuu siihen asti kun mukaan tulee se josta tulee vaimo.

      • kysyn vain

        Niin ketä haluaa olla noiden vaimo???


      • Tässä ero

        "Miten tämä eroaa keskiverto suomalaisesta miehestä?"

        Keskiverron suomalaisen miehen perässä ei juokse laumoittain blondeja bimboteinejä pillua tarjoamassa.

        Ai niin, ja keskiverto suomalainen mies on sellaiset sata kertaa rehellisempi kuin joku turkkilainen pizzerianpitäjä.


    • odota :)

      kerrohan toi oikeudessa mikäli tuttavani vetää sut solvauksesta ja kunnianloukkauksesta oikeuteen. Tulen katsomaan henk.koht. kuinka punaisena vastailet. odota rauhassa.

      • huwl iouh ai?

        oua oua huga huga plii plaa trug jama jama


      • samma här

        samma här, otin tuossa talteen kaiken tämän solvauksen ja suuntaanpa tuttavieni luo, samoin minäkin aion olla katsomassa kuinka aloittaja vastaa kunnianloukkauksiin.tämänkin viestin on lukenut hirveä määrä ihmisiä ja varmaan suurin osa lukijoista tuntee jotenkin aloittajan maitseman kohderyhmän. todella törkeää solvausta.


      • .........,,
        samma här kirjoitti:

        samma här, otin tuossa talteen kaiken tämän solvauksen ja suuntaanpa tuttavieni luo, samoin minäkin aion olla katsomassa kuinka aloittaja vastaa kunnianloukkauksiin.tämänkin viestin on lukenut hirveä määrä ihmisiä ja varmaan suurin osa lukijoista tuntee jotenkin aloittajan maitseman kohderyhmän. todella törkeää solvausta.

        jos aloittaja on antanut pillua/b-rappua jokaiselle etniselle ruokalan pitäjälle kyseisellä akselilla ja pystyy todistamaankin asiansa?


      • myös sinä
        .........,, kirjoitti:

        jos aloittaja on antanut pillua/b-rappua jokaiselle etniselle ruokalan pitäjälle kyseisellä akselilla ja pystyy todistamaankin asiansa?

        tekstisi otetaan talteen, vihjaat selvästi ja saatat huonoon valoon nuo ihmiset. kunhan et vain olisi aloittaja, no se selviää kunhan it-osoitteet kohdennetaan. ja tiedoksi sullekin että on ihmisiä jotka elävät elämäänsä ajattelematta jatkuvasti noin törkeitä kuin esim.sinä ja aloittaja teette. hävetkää!


      • ..........,,
        myös sinä kirjoitti:

        tekstisi otetaan talteen, vihjaat selvästi ja saatat huonoon valoon nuo ihmiset. kunhan et vain olisi aloittaja, no se selviää kunhan it-osoitteet kohdennetaan. ja tiedoksi sullekin että on ihmisiä jotka elävät elämäänsä ajattelematta jatkuvasti noin törkeitä kuin esim.sinä ja aloittaja teette. hävetkää!

        se on halpaa.

        Suomessa on varmasti roppakaupalla etnomiehille tyrkyllä olevia naisia.

        Ja jos neito sattuu olemaan kaunis en juurikaan epäile etteikö miehelle tavara kelpaisi.

        Häpeä sinä itse!


      • kkkkllll
        ..........,, kirjoitti:

        se on halpaa.

        Suomessa on varmasti roppakaupalla etnomiehille tyrkyllä olevia naisia.

        Ja jos neito sattuu olemaan kaunis en juurikaan epäile etteikö miehelle tavara kelpaisi.

        Häpeä sinä itse!

        hävetä, en tyrkytä itseäni kenellekään, en solvaa ja ivaa täällä ketään, puolustan niitä joiden kunniaa loukataan ja sanonpa sen, että tiedän monia jotka eivät edes iltaisin liiku missään vaan ovat kotosalla ja ovat onnellisia elämässään.
        sinun sietää hävetä, ja odota rauhassa tuleeko kutsua vastaamaan.


      • ........,,
        kkkkllll kirjoitti:

        hävetä, en tyrkytä itseäni kenellekään, en solvaa ja ivaa täällä ketään, puolustan niitä joiden kunniaa loukataan ja sanonpa sen, että tiedän monia jotka eivät edes iltaisin liiku missään vaan ovat kotosalla ja ovat onnellisia elämässään.
        sinun sietää hävetä, ja odota rauhassa tuleeko kutsua vastaamaan.

        jään odottelemaan...


      • huh huh
        ........,, kirjoitti:

        jään odottelemaan...

        alat nyt nimittelemään minuakin siaksi, millainen ihminen nimittelee toisia tuntematta edes. ja vaikka tuntisi niin kyllä ihmisen siasta erottaa, vai etkö sinä erota? o
        tiedoksesi, itse en koskaan kutsu ihmisiä halventavilla nimillä (vaikka mun mielestä possut on suloisia niin siltikin)
        Ihan oikeasti, karseaa tuollainen nimittely


      • ei yllätyksiä
        samma här kirjoitti:

        samma här, otin tuossa talteen kaiken tämän solvauksen ja suuntaanpa tuttavieni luo, samoin minäkin aion olla katsomassa kuinka aloittaja vastaa kunnianloukkauksiin.tämänkin viestin on lukenut hirveä määrä ihmisiä ja varmaan suurin osa lukijoista tuntee jotenkin aloittajan maitseman kohderyhmän. todella törkeää solvausta.

        Miten niin törkeetä, varmaankin suuri oas lukijoista tuntee jotenkin aloittajan mainitseman kohderyhmän ja totee et aloittaja on ihan oikeessa. Se siittä ei se mikään yllätys ole niille jotka tuntee heidät.


      • pelästynyt
        ei yllätyksiä kirjoitti:

        Miten niin törkeetä, varmaankin suuri oas lukijoista tuntee jotenkin aloittajan mainitseman kohderyhmän ja totee et aloittaja on ihan oikeessa. Se siittä ei se mikään yllätys ole niille jotka tuntee heidät.

        ...mitäs kun yksi etnokaupan arabi jatkuvasti tyrkyttää itseään? sattuisko joku tuntemaan sen ?


      • marquese
        pelästynyt kirjoitti:

        ...mitäs kun yksi etnokaupan arabi jatkuvasti tyrkyttää itseään? sattuisko joku tuntemaan sen ?

        joo! oisko se marokkolainen? tai sit tiedetään toisenkin, iranilaisen... molemmat ihan outoja...sano vaa ettei kiinnosta...


      • tietää
        huh huh kirjoitti:

        alat nyt nimittelemään minuakin siaksi, millainen ihminen nimittelee toisia tuntematta edes. ja vaikka tuntisi niin kyllä ihmisen siasta erottaa, vai etkö sinä erota? o
        tiedoksesi, itse en koskaan kutsu ihmisiä halventavilla nimillä (vaikka mun mielestä possut on suloisia niin siltikin)
        Ihan oikeasti, karseaa tuollainen nimittely

        Eräs joka käyttää nimimerkkiä asialover...buuaahahha ...ja on näitä esim. Mies40 (tuohon tyyliin ja monia muita).. kirjoitustyyli on aina sama, haukkuu meidät naiset näkemättä ja tuntematta.
        Minutkin hän on haukkunut läskiksi, siiderilortoksi, työttömäksi, mielenvikaiseksi ja vaikka mitä muuta törkeää. Vaikka itse en ole alentunut nimittelemään ketään.
        Ei onneton tiedä, että olen vakinaisessa työssä, maksanut veroja siitä asti kun kouluni lopetin ja pääsin heti töihin, en käytä juurikaan alkoholia, en tupakoi, en tunne lähikuppiloita ja en käy kapakoissa (ehkä kerran / pari vuodessa ystävien/työkavereitten kanssa)...
        Enkä asu lähiössä vaan omassa omakotitalossa luonnon rauhassa....... nyt varmaan tuo asialover saa hepulin
        Ai joo, eikä ole lyhyet hiukset ja elän terveellisesti, ulkoilen, lenkkeilen, enkä juurikaan osta valmisruokia vaan teen ruoat itse.
        No, tuo asialover (luultavasti hän nyt tulee käyttämään jotain muuta nimimerkkiä) tulee haukkumaan minut valehtelijaksi.


    • Rele__

      Ei kai ketään voi OIKEASTI kiinnostaa kuinka montaa naista tuontimies hoitelee enemmän tai vähemmän säännöllisesti?

      • pointti xx

        Aloittajaa harmittaa kun ei ole kelvannut ja nyt täällä ruikuttaa ja haukkuu :)
        Muuta järkeä ei ole tuohon aloitukseen.


      • Rele__
        pointti xx kirjoitti:

        Aloittajaa harmittaa kun ei ole kelvannut ja nyt täällä ruikuttaa ja haukkuu :)
        Muuta järkeä ei ole tuohon aloitukseen.

        Ressukka jäänyt paitsi mehmetin kebabtangosta.


      • ei mitää ihmeellistä
        Rele__ kirjoitti:

        Ressukka jäänyt paitsi mehmetin kebabtangosta.

        mulla on turkin kurdi poikaystävä, se on koivukylässä yhessä pizzeriassa töissä. se on kyl naimisissa. mut meillä on niin kivaa yhessä, ja sit mä en halua naimisiin sen kaa eikä mitään, sen vaimo voi olla ihan rauhassa, en oo kyll ainoa - kaks sen paikan työntekijöistä ja molemmat naimisissa, ja molemmilla on myös nuoret tyttöystävät, yhdellä suomalainen, toisella venäläinen tyttöystävä...


      • ajattelin vain
        ei mitää ihmeellistä kirjoitti:

        mulla on turkin kurdi poikaystävä, se on koivukylässä yhessä pizzeriassa töissä. se on kyl naimisissa. mut meillä on niin kivaa yhessä, ja sit mä en halua naimisiin sen kaa eikä mitään, sen vaimo voi olla ihan rauhassa, en oo kyll ainoa - kaks sen paikan työntekijöistä ja molemmat naimisissa, ja molemmilla on myös nuoret tyttöystävät, yhdellä suomalainen, toisella venäläinen tyttöystävä...

        Olis kiva jos vähän ajattelisitte mitä kirjoitatte, näillä henkilöillä on kuitenkin lapset kotona. Ei ole kivaa että lapset joutuu lukemaan näitä teidän kirjoituksia, jos nyt sattuvat tänne sivuille.


      • ajattelepa ite
        ajattelin vain kirjoitti:

        Olis kiva jos vähän ajattelisitte mitä kirjoitatte, näillä henkilöillä on kuitenkin lapset kotona. Ei ole kivaa että lapset joutuu lukemaan näitä teidän kirjoituksia, jos nyt sattuvat tänne sivuille.

        Ei kai se lasten vika ole, jos iskä tarjoaa limua ja pizzaa tytöille. Ja tyttelit ilkkuu täällä vaimolle...


      • ferhatboo
        ajattelepa ite kirjoitti:

        Ei kai se lasten vika ole, jos iskä tarjoaa limua ja pizzaa tytöille. Ja tyttelit ilkkuu täällä vaimolle...

        kyllä sen ikäiset lapset jotka tänne voi "eksyä" tietää jo asiasta ihan varmasti. vaimo tietää aina viimeisenä.


      • soleil79
        ferhatboo kirjoitti:

        kyllä sen ikäiset lapset jotka tänne voi "eksyä" tietää jo asiasta ihan varmasti. vaimo tietää aina viimeisenä.

        olen samaa mieltä.


      • että näin.82
        soleil79 kirjoitti:

        olen samaa mieltä.

        siis lapsethan tietää. kun mulla oli yks egyptiläinen, sillä oli 4 vuotias poika. silloin kun hänen vaimonsa oli työmatkoilla, ja hän joutui olemaan myöhään töissä, minä olin useasti niillä lapsenvahtina. ja myöhemmin kun poika meni nukkumaan ja isi tuli kotiin, isinvahtina :) sit mulla oli myöhemmin yks turkkilainen, hänkin oli naimisissa, ja hänellä oli tyttö ja poika, niin kävimme nelistään niin pizza hutissa, lintsillä kuin serenassa ja mäkkärissäkin...mitä ne sit äidilleen kertoi kotona en oo koskaan kysynyt...


      • valitettavasti...
        että näin.82 kirjoitti:

        siis lapsethan tietää. kun mulla oli yks egyptiläinen, sillä oli 4 vuotias poika. silloin kun hänen vaimonsa oli työmatkoilla, ja hän joutui olemaan myöhään töissä, minä olin useasti niillä lapsenvahtina. ja myöhemmin kun poika meni nukkumaan ja isi tuli kotiin, isinvahtina :) sit mulla oli myöhemmin yks turkkilainen, hänkin oli naimisissa, ja hänellä oli tyttö ja poika, niin kävimme nelistään niin pizza hutissa, lintsillä kuin serenassa ja mäkkärissäkin...mitä ne sit äidilleen kertoi kotona en oo koskaan kysynyt...

        niinpä...vaimohan on aina viimeinen joka saa tietää.. :(


      • hahahaaa...
        valitettavasti... kirjoitti:

        niinpä...vaimohan on aina viimeinen joka saa tietää.. :(

        yhes koivukylän pizzerias on kunnon orgiat aina sulkemisen jälkeen.. haha.. :) vaimojen kannattaa joskus tulla kattoo valomerkin aikaan :)


      • hahaha.....
        hahahaaa... kirjoitti:

        yhes koivukylän pizzerias on kunnon orgiat aina sulkemisen jälkeen.. haha.. :) vaimojen kannattaa joskus tulla kattoo valomerkin aikaan :)

        ollut mukana ottamassa kebabtankoa pakaroiden väliin?


      • turkkilaiset rules.
        hahahaaa... kirjoitti:

        yhes koivukylän pizzerias on kunnon orgiat aina sulkemisen jälkeen.. haha.. :) vaimojen kannattaa joskus tulla kattoo valomerkin aikaan :)

        ja Suomessa. Lisäksi panopuita ( ns. tyttöystäviä) useita, ainakin kolme.
        Kaikilla Korson ja koivukylän pizzeria työntekijöillä on eukot myös turkissa odottamassa, jotta saavat suomi muijan siivellä luvat. Tyttöystävät ovat patjoina. Tietoa on asioista.


      • herää pahvi...
        turkkilaiset rules. kirjoitti:

        ja Suomessa. Lisäksi panopuita ( ns. tyttöystäviä) useita, ainakin kolme.
        Kaikilla Korson ja koivukylän pizzeria työntekijöillä on eukot myös turkissa odottamassa, jotta saavat suomi muijan siivellä luvat. Tyttöystävät ovat patjoina. Tietoa on asioista.

        niin mullakin. naiset ovat kyl niin sinisilmäisiä ja naiiveja, että voivoi sentään...


      • tyhmiä...
        herää pahvi... kirjoitti:

        niin mullakin. naiset ovat kyl niin sinisilmäisiä ja naiiveja, että voivoi sentään...

        niinpä... turkkilaista munaa ku saa, nii unohtaa kaiken...


      • stunttimän.
        tyhmiä... kirjoitti:

        niinpä... turkkilaista munaa ku saa, nii unohtaa kaiken...

        korsossa on pahinta! =)


      • ärsyttäviäsikojakaik
        stunttimän. kirjoitti:

        korsossa on pahinta! =)

        mietin täs onks nää jotkut etnokaupan arabit sun muut näitä samoja tyyppejä?

        eiköhän neki pitseriois sun muis vapaa-ajal (mitä niil on liika) kans pyöri, mut oon saanu käsityksen et esim tummat on keskenää ja turkkilaiset kans keskenää..


      • JosOnSekiSiellä
        ärsyttäviäsikojakaik kirjoitti:

        mietin täs onks nää jotkut etnokaupan arabit sun muut näitä samoja tyyppejä?

        eiköhän neki pitseriois sun muis vapaa-ajal (mitä niil on liika) kans pyöri, mut oon saanu käsityksen et esim tummat on keskenää ja turkkilaiset kans keskenää..

        just tikkurilasta tms. semmosta tunisialaista about 30-40v tai yli vaaleeta miestä asuu kommuunis tms. joka on kai vaan puoliks tunisialainen, menee ympäri suomee minne millonkin ja saattaa työskennellä mamujen parissa vaikka hänestä löyty myös rasistin piirteitä itsestä..


        leikkii puhelimilla kuten noil tyypeillä on aina tapana jne.
        kotivaimot ja "edustusvaimot" erikseen!

        noi tyypit saattaa kadota äkistä ja pitää yli puol vuottaki puhelinta toiminnas ja jättää sen vaa jonneki Pitserian lattialle tai frendillee lojuu,

        teitä on varotettu.


      • utelisa uuno
        JosOnSekiSiellä kirjoitti:

        just tikkurilasta tms. semmosta tunisialaista about 30-40v tai yli vaaleeta miestä asuu kommuunis tms. joka on kai vaan puoliks tunisialainen, menee ympäri suomee minne millonkin ja saattaa työskennellä mamujen parissa vaikka hänestä löyty myös rasistin piirteitä itsestä..


        leikkii puhelimilla kuten noil tyypeillä on aina tapana jne.
        kotivaimot ja "edustusvaimot" erikseen!

        noi tyypit saattaa kadota äkistä ja pitää yli puol vuottaki puhelinta toiminnas ja jättää sen vaa jonneki Pitserian lattialle tai frendillee lojuu,

        teitä on varotettu.

        Mitä kuuluuu Koivukylään?


      • Eilihansyöjä
        hahaha..... kirjoitti:

        ollut mukana ottamassa kebabtankoa pakaroiden väliin?

        Totta puhut, vaikken aikaisemmin ole tähän ketjuun kirjoittanut. 2 turkkilaista on tankoaan tarjonnut ja voin sanoa että on mitä tarjota. Toinen on Koivukylästä. Toinen oli naimisissa jota ei viitsinyt sitten etukäteen mainita ja pizzeriassa töissä.


    • kari3

      Onhan siellä naisiakin jotka pettävät, vilkaiskaa Hakopolun baareihin, eivätkä nekään suomalaisia.

    • Suomalainenoksettaa

      Katkeria viinaanmeneviä suomiukkoja mahtuu maailmaan ja inistään kuin neidit. Otankin ennemmin raamikkaan ja raittiin arabimiehen kuin juopon suomiukon. Arabimiehen seurassa mulla on lupa olla nainen, heikompi ja prinsessa. Suomiukolle joutuisin olemaan pelkkä äiti ja oon ollutkin. Mies ei tehnyt mitään omatoimisesti ja miesten työtkin jouduin tekemään kun teiniksi heittäytynyt suomiukko makasi vain sohvalla.

      • Naisenvapaus

        Hihii hahaa suojelee tai muslimi pissa kakka prinsessa ja kuningatar muslimi pissa kakka prinsessa ja kuningatar


    • mitessss

      tarkoitatko että sinulla on lupa olla heikomppi sen takia kun se käskee kontileen ja yhtyy peräsuoleesi vastuksesta huolimatta

    • pillllll

      Taidat olla pelkästään pizzerian omistajien patjana, koska olet kovin tietäväinen käytännöistä.

    • peepee1111

      Kuka edes voi asua perärei....ämestassa kuten korso. Tsiisus en ottais kämppää edes ilmatteeks sieltä jos ois pakko asua.

    • Anonyymi

      Jokiniemenkatu 9 Vantaalla hiekkaparkkipaikalla on hyvä on pimeä ja rauhallista. Itse olen siellä tehnyt.

      • Anonyymi

        Pizzaa pyöritellyt? Saako niitä perseenversoja nykyään pizzan päälle?


    • Anonyymi

      Niin ne tekee muissakin kaupungeissa. Sekä nämä pakolaismiehet. Yksikin sano,että kyllä saa olla monta naista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe