Perus-pertsa vs metroseksuaali

Jusa

Mikä on tosimies? Onko tosimies se vanhan ajan juntti, joka vääntää kädet paskassa töitä, haisee hielle ja lialle ja pukeutuu verkkareihin ja tuulipukuun? Itse edustan nykyajan metroseksuaalia. Miestä, joka käy suihkussa, laittaa hiuksensa joka aamu, käyttää kosteusvoidetta, kallista parfyymiä ja tarvittaessa jopa meikkivoidetta. Ja silti olen aivan täysin hetero, väittäkööt nämä "tosimiehet" sitten mitä lystäävät. Ulkoasuni on siisti kaikin puolin: hiukset trendikkäästi kammattu, vaatteet ovat merkkivaatteita, iho on sileä ja siisti, sekä tuoksu miehinen ja hyvä. Asun kaupungissa ja olen kouluttanut itseni korkealle ja tienaan nykyisin aika mukavasti. Ajan uutta autoa, jota en suinkaan itse rassaa ja korjaile. Asun isossa, melkein kohta ihan itse omistamassani talossa.

Miksi näin? Yksinkertainen selitys on, että naiset pitävät siitä. Voi niin montaa kaunista mallityttöä olen duunannut, ettei vaivannäkö ole todellakaan mennyt hukkaan. Ja niin monta nättiä tyttöä olen tällaisen perusjuntin nenän edestä vienyt. Ketä nykypäivänä kiinnostaa mies, joka haisee ja näyttää pahalle? No niitä pullukoita, finninaamaisia ja kana-aivoisia tyttöjä, jotka eivät hyviä kundeja itselleen saa ja näin ollen turvautuvat "perus-pertsaan". Tähän muinaisaikaiseen fossiiliin, joka viis veisaa ulkonäöstään tai oikeastaan mistään muustakaan. Tätä perus-pertsaa kiinnostaa vain noppakorollan rassaus, kaljan lipittäminen lähiökapakassa ja tissikuvien katselu netissä (jälkimmäisen toki ymmärtää, kun ei oikeaa saa). Perus-pertsa on myös hyvin hyvin kateellinen metroseksuaalille, joka vie naisen perus-pertsan nenän edestä ennen kuin hän kissaa ehtii sanoa.

Perus-pertsa kuuluu poikkeuksetta alempaan yhteiskuntaluokkaan ja työskentelee esim. varastomiehenä, autonkorjaajana, kirvesmiehenä, levyseppähitsarina tai huoltomiehenä. Uudenmaan alueella perus-pertsat ovat pesiytyneet erityisesti Kontulaan, Korsoon, Hakunilaan, Jakomäkeen ja Keravalle. Tyypillisin asuntomuoto on vanha kerrostaloasunto, tai äidiltä perinnöksi jäänyt vanha haiseva puinen omakotitalo. Perus-pertsan naisihanne on poikkeuksetta Pamela Andersson, tai jokin vastaava DDD kupin perusblondi. Hänen keskimääräinen ansiotulonsa on yleensä alle parin tuhannen euron ja tästä hänen on joskus vielä maksettava elatusmaksuja, vuokrarästejä, maksamattomia puhelinlaskuja tai Corollaan uusi jakohihna. Perus-pertsa huvittaa itseään käymällä kerran vuodessa Kanarian saarten Puerto Ricossa ja grillaamalla HK:n sinistä pienessä pallogrillissään nurmikkopläntillä. Pertsa ei muutenkaan syö sushia, tacoja tai mitään mukamas eksoottista. Hän popsii perunoita ja ruskeaa kastiketta, satunnaisesti ehkä ostaa lihiksen kahdella nakilla lähikioskilta. Viinistä, tuontioluista tai konjakeista Pertsa ei pidä. Hän vetää keskikaljaa ja Koskenkorvaa, hakkaa vaimonsa ja naapurinsa ja joutuu loppuyöksi putkaan.

No juttua voisi jatkaa loputtomasti... Jokainen voi miettiä mihin luokkaan haluaa kuulua. Itse koitan välttää tulemasta koskaan perus-pertsaksi.

34

11259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keke

      Olen Keke. Olen koulutettu, työni on siistiä sisätyötä, asun velattomassa itserakentamassani omakotitalossa, ajan uudella autolla jota pidän vain takuuajan, minulla on sijoituksia, asuntoja, kesämökki ja osakesalkku. Olen rasisti sillä maamme kuuluu valkoisille ja sillä siisti. Vaimoni on kaunis ja koulutettu, meillä on myös lapsia. Syön terveellisesti ja urheilen paljon, takana on vuosikymmenien voimanosto ura. Kuitenkaan en meikkaa , sudi itseäni tarpeettomasti, keikistele peilin edessä enkä hoidata kynsiäni. Normaali siistiytyminen riittää. OLEN MIES !! Perkele tuommonen kaikki hienostelu on HOMOJEN HOMMIA! Niitä kertoja ei sormilla lasketa kun olen kaltaisiasi tyyppejä nyrkillä ojentanut! Ja te ette näköjään hakkaamalla lopu, vielä perkele oma kynsienviilauspalstakin annettu!! Mihin vittuun tämä mailma on menossa?????????? Hävetkää homppelit!

      • Teemu

        Jos omasta ulkonäöstään huolta pitäminen on syy hakata ko. henkilö niin oletettavasti pahoinpitelet myös vaimoasi. Mahdollisesti et itse tätä edes tiedosta, vuosikymmenien voimannostourasi aikana käyttäsi steroidit ovat luultavasti polttaneet aivosi sen verran pahasti karrelle. Vaihtoehtoisesti olet kaksinaismoralisti etkä oikein sisäistä suomalaisen tasa-arvon käsitettä, täss tapauksessa sopivampi paikka kaltaisillesi lienisi esim. Iran jossa kaltaisesi väkivaltainen fanaatikko varmasti löytäisi sukulaissieluja.

        Jokatapauksessa, kehoittaisin ottamaan yhteyttä kuntasi mielenterveuspalveluun, siellä luultavasti osataan auttaa sinua purkamaan agressioitasi muutenkin kuin tekemällä itsesi naurunalaiseksi julkisessa mediassa.


      • metrojeesus

        Noniin ja nyt törmäsimme Kekeen, whitepower-junttiin. Hohhoijaa ja haukotus.

        Vai "voimannosto ura"? Tota... se on yhdyssana.

        Have a nice day, asshole.


      • metrosexuaali

        keke... olet luuseri... ei voi kun nauraa..
        hommaa elämä ja muuta luokseni asumaan kerrostaloon meren rantaan ja ajamaan uudella avoautollani... minä huolehdin ulkonäöstäni ja sillä siisti
        ikää mulla on 22v. ja mulla on kaikkea enemmän ku sulla ja siihen kuuluu kiitos isälleni ja äidilleni( kun ostivat kaiken minulle, ja nyt työskentelen isäni isossa firmassa ja opiskelen amk:ssa)... ja suvulleni (ku kekellähän ei edes ole von-liitettä nimessäään) olen ylpea siitä et pidän itseäni kunnossa... käyn salil hoidan ihoani.. teen töitä ja tienaan rahaa enemmän kuin sinä ... "olen koulutettu ja hakkaan tollasia pellejä", aarg olet moukka, ku kirjotat tollasta... ja mä fiilaan sun vaimoos ku olet duunis


    • hetero mies

      Katoin kerran viime syksynä mariellalla kun kaksi näitä meikkimiehiä oli ostamassa ihonhoitokamaa, siitä meni ohi pari nahkapäätä ja kyllä herja lensi!! Meikkimiehet erehty urputtaan takas ja siitä se riemu repes! Jätkät sai turpaan oikeen kunnolla, siinä sitä tarvittiin peittävää meikkiä aamulla, oli ne niin hakatun näkösii soppajonossa!! Kyllä sen ymmärsi, nahkapäät isoja karjuja ja meikkimiehet laihoja luikkuja, Musta vaan niiden potkiminen oli liikaa, oli pahan näköstä kattoo ja väliin ei uskaltanu mennä. Lattialle jäi vaan veritahrat kun nahkapäät häipy. Musta se oli niille leideille ihan oikein.

      • Masa

        Ai... Itselläni on pituutta 186cm ja elopainoa 90kg. En ole mies pienimmästä päästä ja pelaan jenkkifutista. Mutta silti, jos lähden clubille naisia metsästämään, niin laitan päälleni siistit merkkivaatteet, geelaan lyhyet hiukseni ojennukseen ja suihkautan Armania kainaloon. Ja kyllä! Olen laittanut kosteusvoidetta parranajon jälkeen, sekä antanut tyttöystäväni jopa nyppiä kulmakarvojanikin.

        Siinä voi vapaasti tulla joku enemmän "tosimies" aukomaan päätään jos huvittaa. Osaan tapella ja joskus vähän turhankin hanakasti.

        Kumma kun tuntuu, että joillekin miehille on itseisarvo näyttää äijältä. Ei parhaita gimmoja saa, jos naama kukkii finneistä kuin mummon pelargoniat ja kainalot haisee paskalle. Mutta omapahan on asianne... pankaa toisianne, kun ette chicksejä saa... :D


      • että
        Masa kirjoitti:

        Ai... Itselläni on pituutta 186cm ja elopainoa 90kg. En ole mies pienimmästä päästä ja pelaan jenkkifutista. Mutta silti, jos lähden clubille naisia metsästämään, niin laitan päälleni siistit merkkivaatteet, geelaan lyhyet hiukseni ojennukseen ja suihkautan Armania kainaloon. Ja kyllä! Olen laittanut kosteusvoidetta parranajon jälkeen, sekä antanut tyttöystäväni jopa nyppiä kulmakarvojanikin.

        Siinä voi vapaasti tulla joku enemmän "tosimies" aukomaan päätään jos huvittaa. Osaan tapella ja joskus vähän turhankin hanakasti.

        Kumma kun tuntuu, että joillekin miehille on itseisarvo näyttää äijältä. Ei parhaita gimmoja saa, jos naama kukkii finneistä kuin mummon pelargoniat ja kainalot haisee paskalle. Mutta omapahan on asianne... pankaa toisianne, kun ette chicksejä saa... :D

        kulmakarvoja on nypitty!! :-)

        Mitähän toi uho mahtaa tarkoittaa.
        Osuiko viestit pahasti?


      • mies
        Masa kirjoitti:

        Ai... Itselläni on pituutta 186cm ja elopainoa 90kg. En ole mies pienimmästä päästä ja pelaan jenkkifutista. Mutta silti, jos lähden clubille naisia metsästämään, niin laitan päälleni siistit merkkivaatteet, geelaan lyhyet hiukseni ojennukseen ja suihkautan Armania kainaloon. Ja kyllä! Olen laittanut kosteusvoidetta parranajon jälkeen, sekä antanut tyttöystäväni jopa nyppiä kulmakarvojanikin.

        Siinä voi vapaasti tulla joku enemmän "tosimies" aukomaan päätään jos huvittaa. Osaan tapella ja joskus vähän turhankin hanakasti.

        Kumma kun tuntuu, että joillekin miehille on itseisarvo näyttää äijältä. Ei parhaita gimmoja saa, jos naama kukkii finneistä kuin mummon pelargoniat ja kainalot haisee paskalle. Mutta omapahan on asianne... pankaa toisianne, kun ette chicksejä saa... :D

        ittes pussiin :-)
        Että sä sitten menet clubille naisia metsästämään?????
        Silti sun tyttöystäväs nyppii kulmakarvoja..ha!
        Tykkääkö se kun jenkkifutis menee vieraisiin???
        Taidat puhua lööperiä tai sitten oot sellainen perusjuntti joka tekee mitä lystää ja akka istuu kotona??!!

        Etkä kyllä noilla mitoilla ole vielä kovinkaan iso...tosin minua vähän isompi ;-)
        Silti voisin lyödä vaikka vetoa, että olet paljon hitaampi ....
        Toi lohkasus "osaan tapella" hah..hah..

        Meidän kohtaaminen olis tosi lyhyt..kyselisit kavereiltas vaan "mitä tapahtu" johon ne vastais "et kuule ehtiny tekeen mitään"

        Joopa joo älä ota ittees vaikka tosiasiassa oletkin tosi luuseri kun petät kimmakaverias :-)


      • Mies joka ottaa kant
        Masa kirjoitti:

        Ai... Itselläni on pituutta 186cm ja elopainoa 90kg. En ole mies pienimmästä päästä ja pelaan jenkkifutista. Mutta silti, jos lähden clubille naisia metsästämään, niin laitan päälleni siistit merkkivaatteet, geelaan lyhyet hiukseni ojennukseen ja suihkautan Armania kainaloon. Ja kyllä! Olen laittanut kosteusvoidetta parranajon jälkeen, sekä antanut tyttöystäväni jopa nyppiä kulmakarvojanikin.

        Siinä voi vapaasti tulla joku enemmän "tosimies" aukomaan päätään jos huvittaa. Osaan tapella ja joskus vähän turhankin hanakasti.

        Kumma kun tuntuu, että joillekin miehille on itseisarvo näyttää äijältä. Ei parhaita gimmoja saa, jos naama kukkii finneistä kuin mummon pelargoniat ja kainalot haisee paskalle. Mutta omapahan on asianne... pankaa toisianne, kun ette chicksejä saa... :D

        Aivan oikein, saa pitää huolta ulkonäöstään kunhan ei vie sitä liiallisuuksiin. Eli jos käyttää kosteusvoidetta, deodorantteja ja muita hajusteita ja käyttää hienoja vaatteita niin se on ymmärrettävää, mutta kun vietetään aikaa peilin edessä kuin oma emäntä ja laitetaan omat yli 15cm hiukset nätisti silmän eteen tai töröttämään ja meikkiä on naamassa enemmän kuin laki sallii voi kysyä itseltään, että onko tämä tarpeen..
        Metroseksuaalin ja drag queenin/transun välillä on selkeä ero.


    • hehe

      Kaveri on ihan oikeasti homoseksuaali eikä hän sitä peittele mitenkään, miksi pitäisikään, olen varma että tuon kirjoitti tuntemani Jusa. Ihmettelen miksi hänen pitää heittäytyä heteroksi, kai sitten heteron sana on tällä palstalla painavampi.


      Ps. Jusa, tavataan linjoilla..

    • Nainen

      Kyllä koulutetun ja itsestään huoltapitävän naisen miesihanne on metroseksuaali. Hyvältä tuoksuva ja stailattu mies on taatusti halutumpi kuin perus-pertsa. Eiköhän se ole aika luonnollista, että hoikka ja huoliteltu nainen haluaa kaltaistaan seuraa.

      Lopettakaa hyvät miehet tuo valitus. Ottakaa esimerkkiä Jusasta!

      • ............

        "Kyllä koulutetun ja itsestään huoltapitävän naisen miesihanne on metroseksuaali."

        Sinun ehkä.

        "Hyvältä tuoksuva ja stailattu mies on taatusti halutumpi kuin perus-pertsa."

        Luuletko tosian ettei näiden kahden väliin mahdu mitään muta tyyppiä?

        "Eiköhän se ole aika luonnollista, että hoikka ja huoliteltu nainen haluaa kaltaistaan seuraa."

        Tämä nyt pätee toisinkinpäin.

        Ihmiset hakevat kaltaistansa seuraa, ovat aina näin tehneet - ja tulevat aina näin tekemään.

        Tätä ei liene tarvitse edes ääneen sanoa.

        "Lopettakaa hyvät miehet tuo valitus. Ottakaa esimerkkiä Jusasta!"

        Sanottakoon nyt vielä että ollakseen hyvännäköinen siisti ja hyvältä tuoksuva, miehen ai tarvitse olla mikään "metroseksuaali".

        Se, että osaa korjata autoaan vian ilmaantuessa sekä kantaa omat tavaransa muutossa (ja tarvittaessa tyttöystävänkin) ei tee miehestä mitään "perus-pertsaa".

        Hygienia, ihon sekä hiuestenhoito on tietysti välttämätöntä - mutta kosmetiikka ei tee miehestä yhtään sen halutumpaa.

        Sen sijaan naiselle se on välttämätöntä jos haluaa saada kaltaisiani Miehiä.

        Pointtini oli se, että korjaan kyllä autoani, kannan omat tavarani sekä pelastan hukkuvan lapsen ihan itse enkä jää rannalle kynsiäni viilaamaan.

        ja Kuinkas ollakaan, omistan mitä kauneimman ja seksikkäimmän neitosen vaikken itseäni "metroseksuaaliksi" lue :)


      • Nainenonjapysyy

        Ei päde aina. Pidän huolta itsestäni mutta en sillä että näyttäisin metroseksuaalilta ja silti minulla on hyvin kaunis, hoikka, hyvän maun omaava ja koulutettu naisystävä.


    • Rashid

      Me ultraseksuaalit syljemme kaiken maailman metroseksuaalien päälle. Te olette pelkkiä nousukkaita, jotka ette ymmärrä yhtään mitään todellisesta seksuaalisuudesta.

      Meikkivoiteita... Uusi auto... Iso talo...

      Hehheh. Ultraseksuaalin ei tarvitse tulla latelemaan nettiin itsestäänselvyyksiä. Ultraseksuaalin ei tarvitse todistella mitään, sillä hänen ylhäinen käytöksensä kertoo kaiken.

      Ultraseksuaalin ei tarvitse myöskään mollata Perus-Pertsoja, koska tällaiset prolet ovat hänelle täysin yhdentekeviä. He elävät eri planeetalla.

      • Suomi PERKELE!

        on raksalla töissä ja tykkään pukeutua hyvin (H&M ja Carlingsin vaatteisiin) ja slip-oneihin. Olen töissä
        tosimies ja vapaa-ajalla tyylikkäästi pukeutuva. Hygienian houitoon kuuluu dödö, shampoo. Peilin edessä joka päivä ~10 sek. Meikkivoiteet ja ihonhoitopaskat on kyllä ihan homojen hommaa sanon minä, perkele!


    • keke

      Kyllä normaali siisteydestään huolehtiminen pitää riittää, jos miehen pitää käyttää meikkivoiteita yms. muuta paskaa se on jo HOMOJEN HOMMIA ! En tarkoita sitä että miehen kuuluisi haista hielle ja autotuotteille, mutta tuo teidän harrastama touhu menee yli hilseen. Tietty meikäläinenkin saattaa joskus parranajon jälkeen pistää vähän partavettä hotellin baariin lähtiessä mutta se kuuluukin asiaan. Siis saippua, tukanpesuaine, partavesi ja kampa voivat kuulua miehiseen varustukseen, ei muut. Kaikenmailman hyvää tekevät lotionit, ihoa nuorentavat homovoiteet, huulipunat, silmävärit, meikkivoiteet, peffatuoksut, kosteuspyyhkeet ym. naisten tarvikkeet ovat NAISTEN TARVIKKEITA ja niitä itselleen hamuavat vain peilin edessä keikistelevät HOMPPELIT !! Tuliko tarpeeksi selvästi esille ??

      • kai

        Kake, ei me kaikki homotkaan käytetä kaikenmaailman lotioneja, että älä yleistä kiitos.

        Itselleni riittää mainiosti vesi, perussuihkusaippuat ja silloin kun naama hilseilee kuivuudesta niin halpa kosteusvoide. Joo pakko käyttää joskus kosteusvoidetta kun oma kroppa ei pukkaa talia naaman siihen tahtiin, että vois unohtaa kokonaan kosteusvoiteen. Dödöä pistän joskus kainaloon ja kun partavesi kuivattaa ihoa vielä pahemmin, niin hajusteena saa toimia Edt.

        PS. Kampaa en ole käyttäny oikeastaan koskaan, koska minusta se on naisten hömpötystä. Tosimies käyttää viisipiikkistä tai on kalju.


      • ...

        On kosteusvoiteita, -pyyhkeitä, silmänympärysvoiteita ja monia muita kosmetiikkatuotteita varta vasten miehille tehtyjäkin, ja niitä käytän itsekin. Joten olkaa hiljaa jos ette asioista mitään tiedä. Ai niin, mitä mahtaa olla tuo mainitsemasi "silmäväri"? :D


    • metallimies

      myönnettäköön, että meikäläisen ammatinvalinta on tehnyt minusta luuserin lopppuelämäksi, mutta junttien töitä en aio tehdä. käytän kasvovoiteita, pukeudun hyvin,matkustelen ja elelen yhteiskunnan tuilla loppuelämäi. syy: vaikka onnistuisin sietämään jossain paskasessa tehtaassa luolamiesten tavoin eläviä juntteja, niin heille meikäläisen sietäminen on mahdotonta lukuisten eriasteisten kateuskompleksien takia.
      onneksi seuraava sukupolvi kouluttautuu kuin viimeistä päivää ja duunarijunteista päästään näillä näkymin 50 v sisällä suurimmalta osin eroon.

      • hyvä!

        ...veit sanat suustani, ajattelen juuri samoin.


    • likainen harry

      Transvestisuus on useimmille osa miehenä olemista, ei sen vaihtoehto. Monet transvestiittimiehet nauttivat myös omasta mieheydestään ja maskuliinisista puolistaan. Osa transvestiittimiehistä, (kuten monet muutkin miehet kulttuurissamme) tosin kokee mieheyteen liittyvät rooliodotukset ahdistaviksi ja rajoittaviksi. Transvestisuus merkitsee silloin vapauttavaa hetkellistä irtiottoa miesrooliin liittyvistä pärjäämisen, suoriutumisen, menestymisen, vahvuuden, aktiivisuuden, tunteiden piilottamisen ym. rooliodotuksista.

    • Mies

      Vai että KAIKKI kauniit naiset ovat teidän metroseksuaalien kimpussa? Kova olet yleistämään ja uhoamaan. Olet ehkäpä naurattavin tyyppi, kenenkä juttuja olen koskaan lukenut. Ole rauhassa mikä olet, "duunaa" niitä tyttöjä joita saat, huomauttele toisten kirjoitusvirheistä, halveksu kovan työn tekijöitä ja elä siinä harhakuvassa, että olisit joitakin muita parempi. Mutta sitä ihmettelen, että eikö sinua itseäsi koskaan vaivaa sisällötön elämäsi?

      • hyvin sanottu

        Metrohousut on ollu aikahiljan aikaa jo poissa muodista... tiäsukö kukaan edes sitä täällä.??

        Mikä v... metroseksuaali? Voi vittu kun oltais villissä lännessä taas niin kyllä metroshow lähtis lenkille. En tiedä pitäiskö itkee vai nauraa??

        Tiedättekö te edes milloin hävetä!?


    • Ernesti

      Olet aikamoinen hienohelma, oikea munaniekka-täti!

      En tiedä mitä sana "metroseksuaali" tarkoittaa. Siis mies jolla on naisen oikut? Kuuluuko listaan myös kuukautiset?

      Itse nääs käytän kyllä kosteusvoidetta, mutta meikkeihin en koske ikinä. Ehkä joskus peitepuikkoa, mutta sen kummempaa en totta totisesti meinaa käyttää. Tosin on mulla semmoset siloposket ettei mitään meikkiä tarvii.. ku ei oo mitään peitettävää!! :P

      Kauneus on katoavaista, kohta ei mallitypyt katso sinuun päinkään. Sinä päivänä sinulle nauretaan.. ainakin minä nauran.

    • nainen

      Jusa,
      Olet säälittävän yksinkertainen ja lapsellinen. Myös naisten, joita DUUNAAT on oltava yhtä ääliöitä ja samanlaista tyhjää kuorta kuin sinä. Naisena sanon, että mieluummin fiksu perus-pertsa kuin sekopää metris. Ja kuten joku aikaisemmin sanoi, on olemassa jotain näiden kahden väliltäkin.
      Sitäpaitsi, meikkaava mies on kuvottava!

    • horna

      Meikkaava "mies". Tosi hetero á la Sillanpää.

      Olisi kyllä hauska nähdä, kun heittäisit tuota soopaasi "perus-Pertsalle" =)
      Saisi kynäniskapuppeli kyytiä.

    • Pintaa syvemmälle

      että ei sillä ulkonäöllä pitäs olla noin paljon merkitystä puolin eikä toisin. Eikö pääasia ole, että ihminen on onnellinen ja että elämässä on oikea suunta?

      Tämä maailma kyllä yrittää valaa meitä muottiin ja uskotella, että emme kelpaa tällaisena kuin olemme. Pitää olla sitä ja tuota ja tätä ennen kuin olemme onnellisia. Ja sitten vielä vähän tuota. Kunnes huomaa ettei se siltäkään löytynyt. Oikea kestävä onnellisuus löytyy pintaa syvemmältä.

      Ja tämä ei tarkoita hienoa taloa eikä autoakaan. Ei menestystä eikä valtaa. Mistä aito kestävä onnellisuus sitten löytyy? Lukekaa Raamattua. Sieltä löytyy vastaus tähän kysymykseen.

      • stefu82hki

        hei miettikää kaikki ihan itseksenne mikä on teistä hienoa elämässänne, eikö se ole lähimmäisten ja oma elämä?... eli eiköhän anneta toisten olla sellaisia kuin haluavat .. ok jusa tehköön kuinka haluaa, kunhan sopii pelisäännöt mimmienkin kanssa. reilua eikö?, eiks se ole meille muille aivan sama. ja kekekin vois miettiäö että kun kehut olevasi koulutettu ni silti räyhäät täällä ja kuulema hakkaat minunlaisiakin miehiä jos satut näkemään, eli toivottavasti emme näe, koska jos minä loukkaan sinua sillä että että pukeudun trendien mukaan (toimin ammatiltani meikkaajana) ja itsekin meikkaan huomaamattomasti, (eli jos näet minut niin ethuomaa meikkiäni). mutta toivon että minun pukeutumistyyli ei aja sinua minua hakkaamaan, kun voimailutaustoiltasi varmaan minut pieksisitkin jos haluaisit.
        ja se rasistinen huomautus .. elikkä jos kaikki ulkomaalaiset on rikollisia, niin eikö silloin jokaisen pitäisi olla vankilassa ja taas kenenkään suomalaisen ei pitäisi olla. minä en ole rasisti, koska mätäpaiseita löytyy joka rodusta, ihonväriin katsomatta


    • Nainen-82

      Jos sä oot muka niin saatanan täydellinen niin mitä vittuu sä tääl netissä roikut. Luulis sul olevan parempaakin tekemistä.
      Ei mikään ihme vaikka tollasella hinttipojulla olis kuukautiset...

    • Cyanide87

      Kerronpa itestäni:
      Olen 202cm ja 150kg pitkätukkainen hevimies ja ulkonäköni takia mua pidetään äijien äijänä. Vaikka olenkin hevimies ei se sitä tarkoita etten olisi epäsiisti ulkonäöltäni, kumpaan lettini joka aamu (takut suoriks) käyn suihkussa ja pistän deodoranttia kainaloon. Töihin lähtiessäni pistin lettini siististi kiinni ja puen mustan väriset siistit ja puhtaat vaatteeni päälle, olen töissä ihan normaalilla varastolla kuten moni muukin "tavis" työni on välillä likaista. Hygienista huolehdin ja käyn aika useasti työpaikkani vessassa pesämässä käteni.

      Töitten jälkeen kotiin tultuani käyn suihkussa pesemässä hieni pois ja pistän taas puhtaat vaatteni päälle!

      En ole mikään perus-juntti enkä homo, pidän vain hygienista hyvää huolta kuten kaikkien pitää. Mä en meikkaa, viivy peilin edessä 30sekunttia pitempään ja eikä mulla kesta 30min siinä kun valitsen mitkä vaatteet sopii päälle jne.

      Mä halveksin ja tulen aina halveksimaan Metroseksuaaleja jotka juoksevat viimeisten muotivillitysten perässä, olen aina halunnu hakata metroseksuaaleja!

      Mutta ei niistä koskaan tappeluun vastustajaa saa, minun kun ei tarvitse baarissa kuin nostaa lekan kokoinen nyrkkini ylös niin ihmisetkin jo perääntyy.

      • Metroaali

        Läski!


      • Straight Metrosexual
        Metroaali kirjoitti:

        Läski!

        Itse olen viimeisen päälle metroseksuaali. Laitan hiuksiani päivässä ainakin 1-2 tuntia sekä käytän päivittäin ihonhoitotuotteita. Vaatteeni ovat suurimmaksi osaksi merkkivaatteita. Olen suht lyhyt (167cm), joten minua erehdytään ajoittain luulemaan naiseksi. Saan paljon positiivista huomiota naisilta ulkonäköni takia, mutta toisaalta negatiivista huomiota miehiltä. Yleensä perus baari-iltaan kuuluu se, että minua uhkaillaan fyysisellä väkivallalla pelkästään ulkonäköni vuoksi; itse en ikinä auo kenellekään päätäni.

        Olen myös 100% hetero, vaikka tosimiehet väittäisivät muuta. Pidän itseäni suhteellisen fiksuna ja sivistyneenä, enkä koskaan ylenkatso kenenkään toisen elämäntyyliä. Minulta löytyy monia "tosimies"-kavereita, joiden kanssa tulen todella hyvin toimeen. En koe olevani heitä millään tasolla parempi. Pyrin kunnioittamaan toisia sellaisina kuin he ovat ja jokainen mielestäni saa elää tyylillään. Ei kaikkien tarvitse panostaa ulkonäköönsä, jos eivät halua. Perus hygienia kuitenkin olisi mielestäni suotavaa.

        Pointti on se, että jokainen elää oman elämänsä parhaakseen katsomallaan tavalla. Onnellisuus on jokaiselle itseisarvo ja kaikki muu siihen johtava välinearvoja. Jos joku katsoo tarpeettomaksi pukeutua viimeisen päälle trendikkäästi tai käydä trendikampaamoissa, ei se ole minulta mitään pois. Odotan kuitenkin molemminpuoleista kunnioitusta, joten en usko oman elämäntyylini ja arvojeni olevan keneltäkään "tosimieheltä" mitään pois, joten sikäli lapsellinen päänaukominen/uhkailu on tarpeetonta.

        Eläkää jokainen omaa elämäänne ja panostakaa omaan onnellisuuteenne parhaaksi katsomallanne tavalla ja antakaa muillekin mahdollisuus tehdä samoin! :)


      • Mies_92_
        Straight Metrosexual kirjoitti:

        Itse olen viimeisen päälle metroseksuaali. Laitan hiuksiani päivässä ainakin 1-2 tuntia sekä käytän päivittäin ihonhoitotuotteita. Vaatteeni ovat suurimmaksi osaksi merkkivaatteita. Olen suht lyhyt (167cm), joten minua erehdytään ajoittain luulemaan naiseksi. Saan paljon positiivista huomiota naisilta ulkonäköni takia, mutta toisaalta negatiivista huomiota miehiltä. Yleensä perus baari-iltaan kuuluu se, että minua uhkaillaan fyysisellä väkivallalla pelkästään ulkonäköni vuoksi; itse en ikinä auo kenellekään päätäni.

        Olen myös 100% hetero, vaikka tosimiehet väittäisivät muuta. Pidän itseäni suhteellisen fiksuna ja sivistyneenä, enkä koskaan ylenkatso kenenkään toisen elämäntyyliä. Minulta löytyy monia "tosimies"-kavereita, joiden kanssa tulen todella hyvin toimeen. En koe olevani heitä millään tasolla parempi. Pyrin kunnioittamaan toisia sellaisina kuin he ovat ja jokainen mielestäni saa elää tyylillään. Ei kaikkien tarvitse panostaa ulkonäköönsä, jos eivät halua. Perus hygienia kuitenkin olisi mielestäni suotavaa.

        Pointti on se, että jokainen elää oman elämänsä parhaakseen katsomallaan tavalla. Onnellisuus on jokaiselle itseisarvo ja kaikki muu siihen johtava välinearvoja. Jos joku katsoo tarpeettomaksi pukeutua viimeisen päälle trendikkäästi tai käydä trendikampaamoissa, ei se ole minulta mitään pois. Odotan kuitenkin molemminpuoleista kunnioitusta, joten en usko oman elämäntyylini ja arvojeni olevan keneltäkään "tosimieheltä" mitään pois, joten sikäli lapsellinen päänaukominen/uhkailu on tarpeetonta.

        Eläkää jokainen omaa elämäänne ja panostakaa omaan onnellisuuteenne parhaaksi katsomallanne tavalla ja antakaa muillekin mahdollisuus tehdä samoin! :)

        Jaa, meikä on juntti/metro samaan aikaan. Opiskelen ammattilukiossa, vituttaa olla amiksessa pohjasakan keskellä. Mutta, vaikka laitan itseäni, niin että isä haukkuu hintiksi, ja käytän edt:tä, yms hajusteita.
        Vaatteeni maksavat suorastaa paljon, vähintään 100€ kuussa. Silti osaan korjata autoja, se on ihan mukavaa. Mutta todennäköisesti, kun olen käynyt kaksoistutkinnon jälkeen koko lukion oppimäärän ja yliopiston, niin en aja sellaisella autolla jota itse korjaisin. Ei vaan jaksa olla samanlailla toivoton, kuten vanhempani hieman ovat. Pätkätöissä duunarina, silti välitän heistä.


    • Börje-Håkan

      No juu, itseä ei ole naiset koskaan hetkauttaneet mitenkään, enkä pidä itseäni metroseksuaalina vaan olen reilusti homo. Luultavasti käytän kosmetiikkatuotteita keskivertoa enemmän, mutta meikkauksen puolelle tai meikkivoiteisiin asti en sentään ole vielä päässyt.

      Myöskään oma miesihanteeni ei ole liian puunattu ja laitettu mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe