Miten alottaa skeittaus?

blackpearl

Oon 16w muija ja haluisin alottaa skeittauksen. Lauta mulla on jo, mutta rohkeutta ei hirveesti... :) Oisko kellään skeittarilla mitään vinkkejä mulle? Vai onks liian myöhästä alottaa skeittaus tässä iässä???

47

7929

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ollie girl

      Aloitin skeittauksen yli kaksikymppisenä, ja olen aloittelija kans, ei oo tosiaankaan liian myöhään.
      astut laudalle vaan ja rullaat.
      Ollie pitää opetella ensiksi.
      Elikkä se on se hyppy laudan kanssa.

      Elikkä se jalka millä ponnistat tulee tailin lähelle, elikkä laudan takaosaan sillä ponnistat ilmaan en osaa selittää paremmin mutta goodluck.

      • Gwen

        Mäkin tosiaan alotin viimevuoden keväällä.
        En mäkään vielä mitään erikoista osaa, poikaystävä on yrittäny opettaa.


      • blackpearl
        Gwen kirjoitti:

        Mäkin tosiaan alotin viimevuoden keväällä.
        En mäkään vielä mitään erikoista osaa, poikaystävä on yrittäny opettaa.

        Mitä temppui sit osaat? Oisko vinkkei miten ollieta kannattaa ruveta harjotteleen??


      • LariTWZDFV

        Heitä säkki!?


    • minä

      on ihan liian myöhästä aloittaa.

      • blaado

        ole sinä minä hiljaa, (kuulostaa aika tuhmältä) monet kaverit on alottanu joskus 17 vee ja hauskaa niillä on. älä heti aluksi ajattele temppuja, sitten kun pysyt laudan päällä ja oaat ajaa, sitte tulee ollie ja flipit... rauhassa vaan:)


      • Gwen
        blaado kirjoitti:

        ole sinä minä hiljaa, (kuulostaa aika tuhmältä) monet kaverit on alottanu joskus 17 vee ja hauskaa niillä on. älä heti aluksi ajattele temppuja, sitten kun pysyt laudan päällä ja oaat ajaa, sitte tulee ollie ja flipit... rauhassa vaan:)