Itse on vaikea arvioida onko mulla hyvä lauluääni vai ei ja missä voisi ehkä parantaa, Joten Voisiko kuunnella laulunäytteeni ja kertoa rehellisen mielipiteesi! eli ->
Piditkö lauluäänestäni vai et ja perustelut.
Laulunäyte: (Laulu on raakaversio eli ei ole miksattu eikä käsitelty mitenkään.)
http://www.youtube.com/watch?v=s747r-8LXS4
Suuri kiitos vaivannäöstäsi!
LAULUNÄYTTEENI, Kerro mielipiteesi
6
398
Vastaukset
- Poplaulajan Day Off
Kyllähän tuo ihan perushyvä esim. kirkon kuorossa :)
Kuitenkin kuulostaa aika pienen lapsen ääneltä, taidat olla aika nuori vielä?
Tod. äänesi tulee vielä kehittymään huomattavasti ja pystythän ottamaan vaikka tunteja sitä varten.
Äänityslaite oli liian lähellä.
Ihan okei, on paljon pahempiakin kuultu ja enemmänkin sävelestä karkailevia laulajia. - Monkibomber_93
En nyt satu muistamaan miten alkuperäinen laulu meni, mutta aika hyvin se nuotissa pysy, mitä nyt kuuntelin taustoista. Ei se ainakaan kauheasti heitelly.
Joo, mutta äänestä kysyttiin, eli:
Kuulostaa tosi nuorelta. Se jäi häiritsemään, että sun ääni on tosi ohut. Mullakin on sama ongelma jos laulan korkealta. Sitä saa kyllä harjoiteltua, älä siitä murehdi. Äänestä tulee paksumpaa kun sitä käyttää ja harjoittelee. Ääni tarvitsee myös tunnetta mukaan, joten eläydy hieman enemmän.
Jos ääntä kiinnostaa harjoittaa, niin suosittelen laulutunteja.
Myös tohon äänitykseen:
Sellainen ohjelma kuin Audacity on erittäin hyvä aloittelevalle kotona äänittävälle muusikolle. Tod. näk. sen saa ladattua jostakin ilmaiseksi. Itsekin olen käyttänyt sitä jo kolme vuotta kitaran, basson ja laulujen äänitykseen.
Ja jos kommentit kuulostaa pelkältä vittuilulta, niin voit käydä tsekkaamassa mun uuden projektin ja nauraa sit kippurassa miten paskaa musaa joku voikaan tehdä.
http://www.mikseri.net/artists/?id=124423- tällanenvaa
Tosi nätti ääni sulla!
Tietysti jos tämä on tyyli jota haluut laulaa, ni vois siihen suuntaa kehitellä. Mulla tosin itelläni on just se ongelma, että pitäis ruveta päättää mitä haluu laulaa, ja sitte treenaa ääntä sen mukaa. Mut kaikki klassisesta metalliin on niin kivaa joten... :D
Voin kuvitella sut tosi hyvin vetävän esim. jotain rockballadia!
Suhteellisen honosti äänitetty, liian lähellä se mikki. Kuuluu liian kovaa soiton päällä. Epävireinen.
- original-sasha
eka ajattelin lähellä et toi on aika vaikea biisi laulaa, mutta vedit sen aika hyvin. sulla on ihan vähän nenän kautta laulava tyyli mut sen voi harjotella pois itelläniki oli se ongelma. laulutunteja vaan niin siit tulee parempi ku hyvä :)
- Kiiaida
Kiitokset, ihan eri tavalla pääsee kehittymään kun saa rehellistä kritiikkiä. Ihme kyllä ihan innostuin kaikista vastauksista, ku tajuaa uusia asioita mitä ei itse ole ajatellu niin treenaaminenki alkaa mennä parempaan suuntaan eikä jummaa paikallaan. Se on pitkä juttu miks laulan nykyään noin, mutta kommenteista oli huomattavasti apua kehittymisen kannalta. Sain tältä erää tarpeeksi ajateltavaa ja treenattavaa joten otin ääninäytteen pois ja oma kappale on loppuvaiheessa jonka laitan tänne parin viikon kuluttua..
Jos jotain kiinnostaa nii alun perin yritin laulaa rock tyylisesti kovaa ja ääni oli ihan erilainen, vaikka ääni oli sillon vahvemman kuulonen niin itse en tykänny yhtään siitä koska se kuulosti jotenki kovalta ja kylmältä/luonnottomalta mulle ja hieman huutamiseltakin laulun sijaan. Sitte lähdin treenaamaan ihan toiseen ääripäähän. Ääninäytteen tyylisesti laulaessa kurkku pysyy rentona, mutta ääni on tosiaan liian heikko, naasaalin suuntaan menny ja lapsellinen, niinku palautteesta käy selkeästi ilmi. Toivoen kuuntelette sen mun oman kappaleen, siihen uskosin että mun ääni soveltuu paremmin!
Ideana mulla kai oli tehdä jotain uuden tyylistä ja kuulosta, kun yhdistää tollasen äänen ja musiikkityylin, mutta ei nähtävästi toiminu. Toisenlainen biisi on tulossa kunhan saan sen viimein valmiiksi. Hyvät jatkot kaikille! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103379MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768