Mitäs ootte mieltä 2 Unlimited eli Ray Slingaard ja Anita Doth:in uudesta sinkusta?
http://www.youtube.com/watch?v=Lu7yU9ufYcU&feature=related
2 Unlimited Ray & Anita
6
1225
Vastaukset 6
- no no limits
tosi kova, tosin ei ehkä mitään mitä ei olisi ennen kuultu. Kiva että duo on palannut, en olisi uskonut 5 vuotta sitten, että tekevät come backin.
- Slijngaard!
Loistava comeback, ei oo pitkään aikaan missään dancebiisissä loksuneet palaset näin hyvin kohdilleen! Tervetuloa vaan takaisin Ray & Anita!
Nää pitää saada Suomeen! - no no limits
Slijngaard! kirjoitti:
Loistava comeback, ei oo pitkään aikaan missään dancebiisissä loksuneet palaset näin hyvin kohdilleen! Tervetuloa vaan takaisin Ray & Anita!
Nää pitää saada Suomeen!Eipä ole vielä Suomen radioaalloilla soinut, ei edes KLF:ssa, vai onko joku muu kuullut? Mahtaakohan muutkin ysäridance-kokoonpanot kehitellä uutta musaa? Ainakin Haddawaylla on uusi kovasti What is love`lta kuulostava uusi dancebiisi! Yeah!
- Anonyymi
Moro. 1998 2 Unlimited esiintyi Tampereella jossakin ulkoilmatapahtumassa. Mikä mahtoi olla festareiden nimi? Laulajat olivat silloin
Marjon van Iwaarden, Romy van Ooyen .- Anonyymi
Tammerfest?
- Anonyymi00006
Mikähän mahtoi olla syy, ettei sinkusta tullut sen suurempaa hittiä? 16 vuotta myöhemmin YouTubessa 220 000 views! Jokin ei mennyt ihan putkeen. No, pääasia että esiintyvät yhä. Tulevat Tampereelle kesällä. 🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520