Olen 18-vuotias kundi ja olen nyt päässyt suurimmaksi osaksi eroon aknesta, kiitos Roaccutan -kuurin, mutta edelleenki minua vaivaavat mustapäät joita nenän ja nenän ympäryshuokoset ovat täynnä. Millä ihmeen konstilla niistä pääsisi eroon? Olen kokeillut apteekista saatavaa Neutrogenan Visibly Clear Blackhead Eliminating Daily Scrubia mutta tuloksetta. Pidän muutenkin hyvää huolta ihostani ja puhdistan sen aamuin illoin. Olisiko kenelläkään antaa mitään vinkkiä miten mustapäistä pääsisi eroon, esim. jtn tehokasta tuotetta (sillä ei ole väliä onko tuote arvokas vai ei, pääasia että toimii)?
Toinen asia mikä minua askarruttaa on silmänympärysvoide. Minkä ikäisenä silmänympärysvoidetta olisi syytä alkaa käyttää? Itse olen siis 18v enkä ole koskaan käyttänyt ko. ainetta. Olisiko minun syytä odottaa vielä muutama vuosi? Mikä merkki olisi hyvä?
Kiitos jos vastaatte;)
Mustapäistä ja silmänypärysvoiteesta
2
545
Vastaukset
- Puhdasiho
Jos iho silmien alueella on kuiva niin kannattaa käyttää, mutta itse aloin käyttää 45 vuotiaana.
mikäli on ryppyja,tottahan toki kannattaa käyttää, muuten ei jos iho ei kiristä.
Liikunta lisää aineenvaihduntaa, ja sauna.Näin ollen ihohuokosetkin pysyy paremmin auki.Kevyt hierontakin
lisää aineenvaihduntaa. esim 2 kerta PV. pari minuuttia. 3 litraa vettä päivässä niin iho alkaa puhdistuun. - dean.
Kannattaa aloitella tuo silmänympärysvoiteen käyttö hiljalleen.. (silmänymp.iho on niin herkkä/ohut joten se saattaa reagoida nuoren iholla vahvastikin.. ja toiset voiteet ovat niin vahvoja (tai jos on vääränlainen voide), iho ärsyyntyy enempi kuin ennen ja sitä saakin hoitaa :/ ). Merkkejä on laidasta laitaan aina väsymyksestä tummiin silmänalusiin ja mille ikäluokalle tuote on suunniteltu. Kannattaa kysyä myyjältä itselle sopivinta tuotetta jos se on hakusessa tai on aloittamassa silmänymp.voiteen käyttöä, löytyypä sitten se sopiva tuote itselle, eikä tuote ole liian tehoton tai vahva ;). Voiteiden tehokin vaihtelee aika paljon... jopa kalliimpikin tuote saattaa olla miltei täysin tulokseton..on tullut huomattua. Ehdotan näin aluksi jotain hellävaraista, virkistävää silmänymp.voidetta nuorelle miehelle (tai jos kärsii tummista silmänalusista, jotain ihon väsymisen merkkejä poistavaa ja tummia silmänalusia häivyttävää voidetta). Pieni kynnenpään kok. tippa riittää.
Toivottavasti tästä on apua ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256