Hyvä kuntosali Jyväskylässä?

sohvalta ulos

Kenellä olisi erilaisia kokemuksia Jyväskylän kuntosaleista. Onko keskustassa salia jossa ei ole nk. jäsenyyspakkoa eli ettei tarvitsisi sitoutua kylmiltään vuodeksi (en ole vähään aikaan tehnyt muuta kuin nauttinut elämästä... ja kiloja tullut) - jos en sitten jaksakkaan käydä joka kuukausi?

25

11759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fiilistelijä jyväsky

      loistava kuntosali on Fiilis. Se toimii Jyväskylän keskustassa ja Vaajakoskella. Siellä ei ole jäsenyyspakkoa vaan voi ostaa kortin vaikka kuukaudeksi. Omista Markku on aivan huippu tyyppi kuten myös ohjaajatkin. Nyt siellä alkaa myös kuuluisa Zumba... Itse aloitin käymään ko. salilla kesällä, siisti ympäristö (ihanat värit), olen saanut paljon apua vaikka mulla ei olekkaan sitä kuuluisaa omaa PT

      • janna61

        Minäkin käyn ko. salilla - tosi kiva paikka, suosittelen


      • jepjepfiilistä

        Loistava mesta - hyvä että edes yksi sali on ilman jäsenyyspakkoa, mäkin, köyhä opiskelija, pystyn käymään salilla kun budjetti antaa myöten, sitten kun on kauravelliviikot niin sitten en mene salille enkä myöskään joudu maksamaan siitä, jep jep, hyvä paikka.


      • abckunto

        onko jollain tietoa millainen paikka kuntomaailma?


      • kuntoileva setä....
        abckunto kirjoitti:

        onko jollain tietoa millainen paikka kuntomaailma?

        Itse kävin kuntomaailmassa seppälässä kolmisen vuotta sitten. Silloin en ymmärtänyt ottaa omaa saliohjelmaa, vaan tein ohjelmaa vähän omasta päästä keksien ja netistä bongattujen ohjeiden mukaan.

        Valitettavasti joka sali ja ihminen on vähän erilainen enkä kokemattomuuttani päässyt sinuiksi salin ja "ohjelmani" kanssa. Itse en viihtynyt kuntomaailmassa. Jotenkin koin itseni ulkopuoliseksi.

        Nyt olen kolmen vuoden tauon jälkeen käynyt tässä viestiketjussa kehutussa fiiliksessä. Juuri tällä hetkellä siellä on paljon tammikuun innostuksen vuoksi tulleita, mutta hyvin mahtuu mukaan. Yhden kerran olen joutunut polkemaan kuntopyörää kolmisen minuuttia pisempään, että olen päässyt aloittamaan oman ohjelman suorittamisen.

        Fiiliksessä siistiä, paljon pakkalaitteita, jotka sopivat hyvin aloittelijoille. Hyvä ilmapiiri. Helppo on ollut mennä treenaamaan. Vihaamaani kyttäilyä/kyräilyä ei ole nimeksikään. Treenaajat hyvin erilaisia. Vasta-alkajista ja sohvaperunoista timmeihin mimmeihin ja kundeihin. Ohjatut tunnitkin löytyy.

        Tärkeintä mielestäni menet salille kuin salille. Tilaa itsellesi omiin tavoitteisiin suunniteltu saliohjelma. Se luo selkeän tavoitteen joilla pääset tavoitteeseesi. Ja jos et pääse, niin sitten on helppo muuttaa ohjelmaa paremmin sinulle sopivaksi. Sinun on myös helpompi seurata kehitystä, kun alussa käytät jossain liikkeessä 15 kilon vastusta, huomaat, että samat liikeet teet 10 kerran jälkeen 20 kilon vastuksella.

        Kehon muutokset vasta-alkaja huomaa nopeasti. 3% painon pudostusta yhdistettynä kuntosaliin on antanut itselleni tunteen paljon suuremmasta pudotuksesta kuin todellisuudessa on tapahtunut. Mittanauha ja peili kertoo enemmän!


      • BOdari:D
        abckunto kirjoitti:

        onko jollain tietoa millainen paikka kuntomaailma?

        Kuntomaailmasta löytyy kaikki mitä tarvitaan kuntosalille. Oon 13V ja treenannu sillä jo kolme vuotta.Isäni myös treenasi siellä kehonrakennuskisoihin


    • kesää odottelen

      Mäkin yhdyn edellisiin kehujiin; kuntokeskus Fiilis on oikein mainio paikka. Jos et halua sitoutua 12/24 kk sopimuksin niin mene Fiilikseen, siellä voit ostaa vaikka 10 kerran kortin. Itsekin ostin 10 x kortin kun en tiedä kuinka useasti oikeasti ehdin salilla käymään. Ainut miinus pitää antaa siitä, että pukkarit ovat ihan älyttömän täynnä kyn on Zumba-tunnit mutta kun en käy ko. tunnilla niin voin ajoittaa menoni niin, että menen ennen ko. tuntia niin hyvin mahtuu. Henkilökunta on mukavaa.

      • ahkera kuntoilija

        hei! en ainakaan suosittele kuntoporttia kellekään. itse en jäsenyydestä päässyt eroon vaikka minulla oli siihen pätevä syy. tunnit olivat ihan hyviä mutta asiakkaita kyllä näköjään kohdellaan siellä törkeästi!!! en todellakaan suosittele.


      • Luottotiedot
        ahkera kuntoilija kirjoitti:

        hei! en ainakaan suosittele kuntoporttia kellekään. itse en jäsenyydestä päässyt eroon vaikka minulla oli siihen pätevä syy. tunnit olivat ihan hyviä mutta asiakkaita kyllä näköjään kohdellaan siellä törkeästi!!! en todellakaan suosittele.

        Näin on! Sopimusasiat miten sattuu, ja kun yrittää selvittää asiaansa, niin keskusjohtaja on 8 viikkoa tavoittamattomissa. Puhelimeen vastaavat eivät tiedä mistään mitään, eivätkä anna kenenkään asioista vastaavien numeroita. Itse pääsin lopulta viime helmikuussa eroon kyseisestä puljusta maksamalla kyseenalaiset laskuni (sopimustulkinta"ristiriita"). Nyt viime tiistaina Kuntoportin toimeksiannosta perintätoimisto lähestyi!! Onneksi olin säilyttänyt asiaan liittyvät spostit ja pankista sai tositteet. Eräpäivä oli 4 vrk:n kuluttua, entä jos olisin ollut esim. 2 vk:n matkalla? Luottotietojen kanssa kun ei turhaa pelleillä!! Peruivat perinnän. Äärimmäisen törkeätä käytöstä, eikä pahoittelusta tietenkään tietoakaan. Kiertäkää paikka kaukaa!!


      • luottotiedot
        Luottotiedot kirjoitti:

        Näin on! Sopimusasiat miten sattuu, ja kun yrittää selvittää asiaansa, niin keskusjohtaja on 8 viikkoa tavoittamattomissa. Puhelimeen vastaavat eivät tiedä mistään mitään, eivätkä anna kenenkään asioista vastaavien numeroita. Itse pääsin lopulta viime helmikuussa eroon kyseisestä puljusta maksamalla kyseenalaiset laskuni (sopimustulkinta"ristiriita"). Nyt viime tiistaina Kuntoportin toimeksiannosta perintätoimisto lähestyi!! Onneksi olin säilyttänyt asiaan liittyvät spostit ja pankista sai tositteet. Eräpäivä oli 4 vrk:n kuluttua, entä jos olisin ollut esim. 2 vk:n matkalla? Luottotietojen kanssa kun ei turhaa pelleillä!! Peruivat perinnän. Äärimmäisen törkeätä käytöstä, eikä pahoittelusta tietenkään tietoakaan. Kiertäkää paikka kaukaa!!

        Tuohon perintäruljanssiin liittyvä koko tarina on luettavissa www.keho.net-keskustelupalstalta otsikoilla Kuntosalille Jyväskylässä ja Painajainen!


      • Mewina
        Luottotiedot kirjoitti:

        Näin on! Sopimusasiat miten sattuu, ja kun yrittää selvittää asiaansa, niin keskusjohtaja on 8 viikkoa tavoittamattomissa. Puhelimeen vastaavat eivät tiedä mistään mitään, eivätkä anna kenenkään asioista vastaavien numeroita. Itse pääsin lopulta viime helmikuussa eroon kyseisestä puljusta maksamalla kyseenalaiset laskuni (sopimustulkinta"ristiriita"). Nyt viime tiistaina Kuntoportin toimeksiannosta perintätoimisto lähestyi!! Onneksi olin säilyttänyt asiaan liittyvät spostit ja pankista sai tositteet. Eräpäivä oli 4 vrk:n kuluttua, entä jos olisin ollut esim. 2 vk:n matkalla? Luottotietojen kanssa kun ei turhaa pelleillä!! Peruivat perinnän. Äärimmäisen törkeätä käytöstä, eikä pahoittelusta tietenkään tietoakaan. Kiertäkää paikka kaukaa!!

        Minä voitin 2kk ilmaiseksi kuntoportille ja kävin siellä vain kerran tämän 2kk aikana. Ja sitten hups keikkaa sieltä tuli vuoden lasku perässä. Kerroin tälle henkilölle että olen opiskelija ja haluan ensiksi kokeilla tätä 2kk ilmais kertaa.
        Sama tuo ei ne anna mitään puhelin numeroita että voisi soittaa tai mitään. Ihan paska paikka sanon minä.

        Tässä nytten pitäisi maksaa 690euroa ilmasesta 2kuukaudesta.


      • Kuntoporttihater4ever
        Luottotiedot kirjoitti:

        Näin on! Sopimusasiat miten sattuu, ja kun yrittää selvittää asiaansa, niin keskusjohtaja on 8 viikkoa tavoittamattomissa. Puhelimeen vastaavat eivät tiedä mistään mitään, eivätkä anna kenenkään asioista vastaavien numeroita. Itse pääsin lopulta viime helmikuussa eroon kyseisestä puljusta maksamalla kyseenalaiset laskuni (sopimustulkinta"ristiriita"). Nyt viime tiistaina Kuntoportin toimeksiannosta perintätoimisto lähestyi!! Onneksi olin säilyttänyt asiaan liittyvät spostit ja pankista sai tositteet. Eräpäivä oli 4 vrk:n kuluttua, entä jos olisin ollut esim. 2 vk:n matkalla? Luottotietojen kanssa kun ei turhaa pelleillä!! Peruivat perinnän. Äärimmäisen törkeätä käytöstä, eikä pahoittelusta tietenkään tietoakaan. Kiertäkää paikka kaukaa!!

        Samanlaisia kokemuksia. Tuntuu ammattimaiselta huijausbisnekseltä koko juttu: johtoporras "näkymättömissä", ketään ei saa kiinni, kukaan ei vastaa ja kun vastaa, asiakasta kohdellaan kuin saastaa. KIERTÄKÄÄ KAUKAA JA SÄÄSTÄTTE RAHANNE!!!!


      • Kyllästynyt_
        Kuntoporttihater4ever kirjoitti:

        Samanlaisia kokemuksia. Tuntuu ammattimaiselta huijausbisnekseltä koko juttu: johtoporras "näkymättömissä", ketään ei saa kiinni, kukaan ei vastaa ja kun vastaa, asiakasta kohdellaan kuin saastaa. KIERTÄKÄÄ KAUKAA JA SÄÄSTÄTTE RAHANNE!!!!

        Samaa mieltä. Asiakaspalvelun toiminta on mielestäni erittäin amatöörimäistä. Kun kyseiseen lafkaan yrittää soittaa, puheluihin ei vastata tai jos vastataan, luvataan soittaa hetken päästä takaisin. Mutta soittoa ei koskaan kuulu. Aina joutuu soittamaan itse takaisin ja kertomaan asiansa aina uudelleen ja uudelleen.


    • Mallu21

      Hei, koin tänään kans suurta vääryyttä Kuntoporin kanssa. Sain aluksi myös 12pv tutustumisen, ILMAISEKSI, maalikuussa. Sitten suostuin jatkamaan sopimusta, joka alkaisi huhtikuussa, ehdolla että saan syksyllä purkaa sopimuksen pois muuttamisen takia. Kaikki kuulosti hyvälle, kaksi kuukautta ilmaista kuntoilua , ne huom kuuluvat sopimukseen. Kukaan ei kuitenkaan koskaan kertonut minulle, että ne kuukaudet tullaan laskuttamaan, jos puran sopimuksen. Eikä sopimuksessa lukenut mitään sellaista. Nyt minulta kuitenkin laskutetaan maaliskuulta, mutta myös noilta "ilmaiselta" kahdelta kuulta.

      Helpottaa jotenkin tieto, että jokin muukin on kokenut vääryyttä kyseiseltä salilta.

      • entinen kuntoilija

        Ei näköjään toimi vieläkään siis kuntoportilla mikään. Itse tappelin irti omasta sopimuksestani kaksi kuukautta, vaikka minkäänlaisia esteitä sopimuksen purkamisellle ei ollut. Maksuja laskutettiin ja meni maksuun useamminkin kahdesti. Edelleen taistelen itselleni takaisin erään kuun tuplaveloitusta ja sopimuksen purkamisen jälkeen liikaa veloitettuja summia. EN suosittele.


      • Rohkeasti
        entinen kuntoilija kirjoitti:

        Ei näköjään toimi vieläkään siis kuntoportilla mikään. Itse tappelin irti omasta sopimuksestani kaksi kuukautta, vaikka minkäänlaisia esteitä sopimuksen purkamisellle ei ollut. Maksuja laskutettiin ja meni maksuun useamminkin kahdesti. Edelleen taistelen itselleni takaisin erään kuun tuplaveloitusta ja sopimuksen purkamisen jälkeen liikaa veloitettuja summia. EN suosittele.

        Ole hyvä soita ko. asiasta poliisille ja ota yhteyttä kuluttajaviraston asiamieheen. Apu tuli heti, rohkeus palkittiin. http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/ilmoitus/


    • tietamaton_ko

      Mitäs mieltä porukka on seppälän elixiasta? Ainut joka itteä hieman mietityttää että hinta kuukaudelle on aika kova pelkkään salilla käyntiin. Toisaalta hyvä puoli on että siihen sais 2 personal trainerin ohjattua tuntia joten oppis tekniikat ainakin oikein ja sais samalla ohjelman millä alkais treenailee :)

    • ex-posit

      Seppälään avataan näköjään gogoexpres. Ilmeisesti tulee olemaan ns. halpasali! Onko kellään tietoa minne se avataan ja onko laitteet uudet?

      • parasta jäsenille

        GoGo Express Seppälä avataan jo 31.10.11!!!!Hinta on siis vain 18e/kk ja avajaisiin asti liittymismaksu on 0e!!!Sali on 1000m2 ja 150 harjoittelupaikkaa.ISO vapaapainoalue,paljon aerobisia laitteita ja LifeFitness painopakkalaitteet.Lisäksi SUURET pukuhuoneet ja suihkutilat,saunaa ei ole.SPINNING tunteja päivittäin virtuaalisesti aidoilla J.G. SPINNING dvd.iltä esitettyinä,mm.
        Tervetuloa mukaan!!!!


    • Kesäkuntoon
    • salileka

      Mitkä salit jyväskylässä on alle k15?
      Ja suhkot halpoja vielä

    • Gogosomewhereelse

      Gogo express seppälässä ei kyllä tarvinnut käydä kuin kääntymässä. Eka kertaa koitin 15v veljeni kanssa aloittaa urheilua kuulemma k16 sanoi pitkätukkainen mies? Tiskin takana virnuillen ja kun sanoin, että yhdessä tarkoitus käydä, menkää muualle oli vastaus. On se kumma että aikuisen seurassa ja ohjauksessa ei siellä saa käydä.

      • Klub1lainen

        Liikuntakeskus Klub1lla (Kivääritehtaalla) voi treenata 12 vuotiaasta lähtien. Kannattaa käydä tutustumassa!


    • Anonyymi

      Älkää erehtykö menemään Elefitille. Hämärät sopimusehdot eikä sopparia saa irtisanottua edes määräajan umpeuduttua. Yrittävät huijata rahaa asiakkailta enemmän mitä on sovittu.

      • Anonyymi

        Elefit siis entinen kuntoportti, josta täällä on ollut negatiivista kritiikkiä. Sama meno jatkuu tosiaan mitä kuntoportinkin aikaan, ehkä jopa vielä törkeämmin..
        Vältelkää Elefitiä, pyydän ja jopa rukoilen!
        Terv. 2v taistelua takana


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe